Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tuttu kaava, mikä toistuu täällä tasaisin väliajoin. Bojanin puolesta ilman mitään syytä loukkaantuu puoli palstaa ja K on kaiken pahan alku ja juuri, hirvee mulkku, josta on oikeus puhua ihan miten vaan.
Ei kai täällä muuta ole sanottu kuin, että elintavat näkyy ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Ylen haastiksesta oli lisää heidän viisuajan tutustumisesta 💚🥹
https://www.tumblr.com/omppupiiras/729059718225690624/no-stopppp-them-s…
Mua naurattaa tämä, kun Jere on itse sanonut olevansa välillä vähän ujo.
Onko tietoa että voiko Logomon sisällä käydä vessassa ennen kuin ovet aukeaa?
Vierailija kirjoitti:
Etelistä tais tulla poikkeuksellisen läheinen Bojanin kanssa, kun oli ainoana tanssijana kutsuttu bäkkärille. Silmät ainakin loisti lautasen kokoisena ja näytti 10v nuoremmalta 🤭 (Sori Samu....)
Vai oisko niin, että oli ainoa, jolla oli aikaa notkua jossain bäkkärillä? Katrilla on tiukka TTK-treenikausi menossa ja tuore aviomies kotona, ei taatusti notku arki-iltoina keikoilla puoleen yöhön. Mattikin näkyy IG-profiilinsa perusteella reissaavan aika lailla, ja uuden UMK-kauden valmistelutkin on jo aloitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu kaava, mikä toistuu täällä tasaisin väliajoin. Bojanin puolesta ilman mitään syytä loukkaantuu puoli palstaa ja K on kaiken pahan alku ja juuri, hirvee mulkku, josta on oikeus puhua ihan miten vaan.
Eiköhän se mene ihan päinvastoin.
Miten?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Bojanisti, ja silti huomaan tämän saman ilmiön. On ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Ylen haastiksesta oli lisää heidän viisuajan tutustumisesta 💚🥹
https://www.tumblr.com/omppupiiras/729059718225690624/no-stopppp-them-s…Mua naurattaa tämä, kun Jere on itse sanonut olevansa välillä vähän ujo.
Joissakin viisuajan klipeissä se näkyi. Ennen kuin K tapasi JO:ta, siellä parvella. Se käy vähän juttelemassa A:lle ja Mäelle, mittaa juttu ei lähde luistamaan kun tytöt eivät ehkä ymmärtäneet K:n huonosti kääntyvää huumoria 😅 ja sitten Ekin kanssa toteaa että kukaan ei halua hänen kanssaan kuvaa jne. 🙈 voi toista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelistä tais tulla poikkeuksellisen läheinen Bojanin kanssa, kun oli ainoana tanssijana kutsuttu bäkkärille. Silmät ainakin loisti lautasen kokoisena ja näytti 10v nuoremmalta 🤭 (Sori Samu....)
Vai oisko niin, että oli ainoa, jolla oli aikaa notkua jossain bäkkärillä? Katrilla on tiukka TTK-treenikausi menossa ja tuore aviomies kotona, ei taatusti notku arki-iltoina keikoilla puoleen yöhön. Mattikin näkyy IG-profiilinsa perusteella reissaavan aika lailla, ja uuden UMK-kauden valmistelutkin on jo aloitettu.
Eli paikalla olivat ne, jotka kiireiltään ehtivät ja toisekseen, kaikkia paikalla olevia tuskin edes kuvattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi kyllä Sonnyn siskolta se halausjonon blondi ennemmin kuin viimeaikaiset in the wild matskut siitä toisesta.
Sovitaan näin, että se oli Sonnyn sisko, Jeren parisuhde on päättynyt ja baana on avoin miesten väliselle kanssakäymiselle kaikissa mitä mielikuvituksellisimmissa henkisissä ja fyysisiissä muodoissaan! Ok??
Itse asiassa kun katsoo tarkemmin niin kyseessä voi hyvinkin olla Stella, Sonnyn sisko. Hehän ovat jopa saman Warnerin listoilla Käärijän kanssa. Onpas pahasti gf:n näköinen.
Jospa Stella onkin se salaperäinen tyttöystävä?
Oisko Stellasta linkkikuvaa/hakusanaa?
Eiköhän Warnerin sivuilta löydy nimeltä hakien. Tai ihan vain google-haulla.
Voi voi onko kaikkien somet yhä kohmeessa? Joku elonmerkki olisi kiva...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi kyllä Sonnyn siskolta se halausjonon blondi ennemmin kuin viimeaikaiset in the wild matskut siitä toisesta.
Sovitaan näin, että se oli Sonnyn sisko, Jeren parisuhde on päättynyt ja baana on avoin miesten väliselle kanssakäymiselle kaikissa mitä mielikuvituksellisimmissa henkisissä ja fyysisiissä muodoissaan! Ok??
Itse asiassa kun katsoo tarkemmin niin kyseessä voi hyvinkin olla Stella, Sonnyn sisko. Hehän ovat jopa saman Warnerin listoilla Käärijän kanssa. Onpas pahasti gf:n näköinen.
Jospa Stella onkin se salaperäinen tyttöystävä?
Oisko Stellasta linkkikuvaa/hakusanaa?
Eiköhän Warnerin sivuilta löydy nimeltä hakien. Tai ihan vain google-haulla.
On Warnerin promootiopäällikkö tai jotain vastaavaa. Eli siis ihan hyvin voi Käärijän taustajoukoissa pyöriä, taitaa K kuitenkin olla niiden isoin nimi nykyisin. Ainakin yksi isoimmista.
UK:sta tuli kaikkea kivaa aamupalaatooria ym. mutta nyt on niin niukkaa kaikki. :(
Eikö joku jokeri ainakin keikkaklipin laittanut? Nyt olisi hyvä aika laittaa jokin hauska temmellysvideo 🥹
Jokrut tulleet pitkän ajan odotuksen jälkeen Suomeen ja K käynyt piipahtamassa lavalla. Eilinen keikka helv hyvä. Ja täällä on tunnelma ihan jotain muuta 😂. Jeps, nyt nokka kohti Turkua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku jokeri ainakin keikkaklipin laittanut? Nyt olisi hyvä aika laittaa jokin hauska temmellysvideo 🥹
Joo, Jure. Joka meni hotelliin, eikä baariin.
Siellä se on. Keikka-autossa.
K:n stoori! On Jokereiden keikkabussissa matkalla Turkuun🤩
Mites SSOL julkaisu? Jos se julkaistaan perjantaina niin eikö se tule spotifyhyn jo tänä yönä keskiyöltä?
Eiköhän se mene ihan päinvastoin.