Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
102001/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan hehkuttaa vielä sitä, miten K myös yleisölle puhui eilen englanniksi huolimatta siitä, että paikalla 99% oli suomalaisia. Kunnioitti bändiä kaikin mahdollisin tavoin.

Vierailija
102002/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä h elvetin takia te olette tässä ketjussa jos ette pidä shippauksesta tai K:sta? Menkää sinne JO ketjuun täältä märisemästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
102003/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n vihaajat pääsi taas rellestämään. Jep jep. Onpa kiva tämä NT 🙃

Vierailija
102004/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere on ukkoontunut/setääntynyt jotenkin hirveesti. Ennen se oli sellanen herkkis voimadynamo.

Nyt Bojanin karisma tuntuu pykivän ohi tällaisenkin sivustaseuraajan mielestä, joka piti aiemmin Bojania vähän nössönä. B:hen on tullut beeffiä.

Joo, Jeren pitäisi nyt alkaa käymään salilla, massaa alkaa olla vaikka muille jakaa.

Sun pitäisi alkaa käymään terapeutilla. Vihaa ja pahansuopaisuutta alkaa olla vaikka muille jakaa. Ja jaatkin.

Vierailija
102005/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja junasta, matkalla Turkuun 😍

Kiitos Sirpa ja Sampitar eilisistä liveistä ja kanssanaudoille ihanista viesteistä!

En malta odottaa iltaa!

Heilun keikalla yksinäni ja varmasti vollotan täysillä Vem da gresin aikana 🧡

Teinitytär ja kaverinsa mukana, eivät kuulemma halua nähdä minusta vilaustakaan... jonoonkin saan tulla vasta myöhemmin :D

Ihanaa keikkaa kaikille! Ja huomenna vielä Tampereelle 🧡

Terkuin EN 48v

Jodelkeskustelun mukaan Logomosta voi hakea järjestäjien jonotusnumeron ja palata takaisin klo 18, jolloin pääsee sisälle jonotusnumeron mukaisesti. Väliajaksi ei saa jäädä jonottamaan Logomon ulkopuolelle.

Näköjään saakin jo klo 17 tulla takaisin jonottamaan numeron mukaisesti sisällepääsyä.

Onko tämä 100% varmaa tietoa? Ei olisi aikaa tehdä sinne turhaa lenkkiä.

Vierailija
102006/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En bongannut Joksuja hotellilla, vaikka samassa hotellissa oltiinkin. Onneksi en törmännyt siis. Nyt bussissa matkalla kohti Turkua. :D Hitaampaa kuin junamatkustaminen, mutta en oikein välitä junista. Päätä särkee ja väsyttää, milläköhän energialla sitä illan jaksaa. Ja ehkä vielä huomisenkin. :D

Vierailija
102007/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi lähellä omia ajatuksiani tämä. Ja luulen että siksi B saa niin paljon sympatioita, koska hänen nähdään / on nähty olevan tunnetasolla oikeesti tässä enemmän mukana. Ja suurin osa pystyy varmaan samaistumaan häneen, koska on kokenut vähän vastaavaa itse (siis ettei ihan saa tunteilleen vastakaikua, vaikka välillä annetaan ymmärtää hieman toisin). Ja nämä myös ihan omaa puhdasta spekua eikä perustu mihinkään tietoon (tietenkään).

Voi miten viisaasti sanoitettu, näinhän sen täytyy just olla: SAMAISTUMINEN! En ole ennen ajatellut asiaa, mutta siitä on varmasti pitkälti kyse. Kaikille meille on ehkä joskus käynyt niin ja tiedämme miten raastavalta se tuntuu!

Ja vielä kun B on tuollainen ylimaallinen ihanuus mussukka, jolle haluaisi antaa kaiken hyvän tässä maailmassa 💙💚

Onkohan B oikeasti ainakaan enää mitenkään murheissaan Jeren takia, kun vaikuttaa ainakin ulospäin niin iloiselta nykyisin. Mistäs me tiedetään, mitä hänellä on meneillään ja kenen kanssa. Hassua ajatella, että B on se heikommalla oleva osapuoli, kun itse on ylimaallisen ihana mussukka, jonka jokaisen luulisi huolivan onnesta kiljuen.

Jaa taasko täällä on paha K joka särki ihanan Bojanin sydämen? Mistä tiedätte jos se onkin B joka on torjunut K:n? Ja vaikka ei olisikaan mistä tiedätte kuin paljon K:ta sattuu jos vaikka on rakastunut kahteen ihmiseen? Aina kaikki on K syytä, niinkö?

Älä h*lvetissä manaa nyt paikalle Rautalampi- ja keskisormijankkaajia! 🙈

Vierailija
102008/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere on ukkoontunut/setääntynyt jotenkin hirveesti. Ennen se oli sellanen herkkis voimadynamo.

Nyt Bojanin karisma tuntuu pykivän ohi tällaisenkin sivustaseuraajan mielestä, joka piti aiemmin Bojania vähän nössönä. B:hen on tullut beeffiä.

Joo, Jeren pitäisi nyt alkaa käymään salilla, massaa alkaa olla vaikka muille jakaa.[/quote

Muutos on tapahtunut tosi lyhyessä ajassa. Nyt tilanteen saisi varmaan aika helposti palautettua viisukuplan aikaiseen.

Vierailija
102009/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Sirpa ja Sampitar eilisistä liveistä ja kanssanaudoille ihanista viesteistä!

En malta odottaa iltaa!

Teinitytär ja kaverinsa mukana, eivät kuulemma halua nähdä minusta vilaustakaan... jonoonkin saan tulla vasta myöhemmin :D

Terkuin EN 48v

Minäkin olen Turun junassa, sinua reippaasti vanhempi. Vähän mietiskelen edelleen, onko järkeä tulla, vaikka matkalla olenkin jo.

Tottakai tulet, tänään pidetään hauskaa ja nautitaan! 🧡 Nähdään Logomolla 😍💃

Tampereella vaihto Turun junaan, kohta lähdetään :)

T. EN

Vierailija
102010/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi lähellä omia ajatuksiani tämä. Ja luulen että siksi B saa niin paljon sympatioita, koska hänen nähdään / on nähty olevan tunnetasolla oikeesti tässä enemmän mukana. Ja suurin osa pystyy varmaan samaistumaan häneen, koska on kokenut vähän vastaavaa itse (siis ettei ihan saa tunteilleen vastakaikua, vaikka välillä annetaan ymmärtää hieman toisin). Ja nämä myös ihan omaa puhdasta spekua eikä perustu mihinkään tietoon (tietenkään).

Voi miten viisaasti sanoitettu, näinhän sen täytyy just olla: SAMAISTUMINEN! En ole ennen ajatellut asiaa, mutta siitä on varmasti pitkälti kyse. Kaikille meille on ehkä joskus käynyt niin ja tiedämme miten raastavalta se tuntuu!

Ja vielä kun B on tuollainen ylimaallinen ihanuus mussukka, jolle haluaisi antaa kaiken hyvän tässä maailmassa 💙💚

Onkohan B oikeasti ainakaan enää mitenkään murheissaan Jeren takia, kun vaikuttaa ainakin ulospäin niin iloiselta nykyisin. Mistäs me tiedetään, mitä hänellä on meneillään ja kenen kanssa. Hassua ajatella, että B on se heikommalla oleva osapuoli, kun itse on ylimaallisen ihana mussukka, jonka jokaisen luulisi huolivan onnesta kiljuen.

Jaa taasko täällä on paha K joka särki ihanan Bojanin sydämen? Mistä tiedätte jos se onkin B joka on torjunut K:n? Ja vaikka ei olisikaan mistä tiedätte kuin paljon K:ta sattuu jos vaikka on rakastunut kahteen ihmiseen? Aina kaikki on K syytä, niinkö?

Älä h*lvetissä manaa nyt paikalle Rautalampi- ja keskisormijankkaajia! 🙈

Aitohan oli jo täällä.

Vierailija
102011/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tana miten täällä arvostellaan Kn ulkonäköä taas. Ja mä eilen vaan katoin kun meni ohi, että hitto tuo on kuuma.

Vierailija
102012/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain instapäivityksiä vois nyt K ja JO tulla päivän ratoksi 😊

Vierailija
102013/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrin tiktokissa on lisää klippejä sieltä PB julkkareista joissa K mukana 💚

Vierailija
102014/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö! K otti lavan haltuun heti ja hänen karismansa loistaa aina. B:sitä en itse saanut paljon irti, mutta monet saivat.

Mun silmiin loistaa vaan tavaramerkkimaha ja vttusanat

Miksi seuraat Käärijää. Miksi ihmeessä? Miksi ihmeessä olet tällä K & B fiilistely-palstalla? Lopeta jo oman itsesi takia sinä trolli.

Vierailija
102015/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain instapäivityksiä vois nyt K ja JO tulla päivän ratoksi 😊

Ne on ihan kohmeessa kaikki viime yön jälkeen.

Vierailija
102016/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos eilisestä Bojan, Jan ja Nace 🥰 Tänään keskityn Krisiin ja Jureen 💗

Vierailija
102017/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En malta odottaa iltaa!

Terkuin EN 48v

Minäkin olen Turun junassa, sinua reippaasti vanhempi. Vähän mietiskelen edelleen, onko järkeä tulla, vaikka matkalla olenkin jo.

Tottakai tulet, tänään pidetään hauskaa ja nautitaan! 🧡 Nähdään Logomolla 😍💃

Tampereella vaihto Turun junaan, kohta lähdetään :)

T. EN

Taitaa olla puoli junaa matkalla keikalle. Oletus että omalla rivillä kaikki minun lisäkseni.

Vierailija
102018/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää tuo yksityishenkilöjankkaus, ketä kiinnostaa?

Vierailija
102019/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tana miten täällä arvostellaan Kn ulkonäköä taas. Ja mä eilen vaan katoin kun meni ohi, että hitto tuo on kuuma.

Niinpä.. ulkonäön haukkuminen on AINA low blow kun ei keksitä muuta kritiikkiä. Pysykööt omassa arvossaan. Ja olen samaa mieltä, olihan se hot! 🔥

Vierailija
102020/123801 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se bäkkäriotos (mikä JOn Stoorissa) muuten ennen keikkaa vai keikan jälkeen???

Ketju on lukittu.