Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mitäs jos Kärtsy teki Bojanille Amsterdamin aasitempun? B pyysi keikkabussiin ja K on sanonut että nääh, oon lomalla, mutta pitäkää te hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Öööeivittu, mulla on kyllä huono fiilis, kun K on nyt tolla toisella keikalla. Olis ollut reilua mun mielestä, että olis ollut molemmilla. Vaikka hyvä keikka olikin. No, enköhän tästä vielä yli joskus pääse. Tai sitten Niuva kutsuu.
En tiedä onko K:n tehtävä pitää huolta, että JO:n keikoilla on kaikki reilua.. vielä emme tiedä nouseeko hän edes lavalle. K:lla oli aikataulussa muita juttuja.. muuten olisi joutunut istumaan tavalla 9 tuntia.. Ehkä vähän liikaa vaadittu kiireiseltä mieheltä?
Livessä kehutaan, et amazing crowd :)
Niin kuin kirjoitin aiemmin, möisin vaikka - en muista minkä - ruumiinosani, no sanotaan tällä kertaa että möisin vaikka munuaiseni, että näkisin JO livenä Suomessa. Joten nauttikaa. Oli K siellä tai ei - hei, tää on JO!! :D
Me haluamme JO&K settiä, mutta emme kenenkään kustannuksella. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihmettelisi jos CCC vedetään eri kohdassa, se kohta setlistissä on ollut sus koko ajan. Toki voi olla ettei vedetä ollenkaan.
Onko K:lla ees esiintymisasua mukana. Se voi olla vaan bäkkäreillä hengailemassa, antaa huomion olla Joksujen uudessa biisissä, se on niille iso juttu..
Jep ei mustakaan tarvi tulla mutta settilistan takia vahva oletus että edes kerran oliis mukana jollain näistä keikoista.
Vierailija kirjoitti:
Sirpapera myös live
Onko Sirpa tämän ketjun nautoja?🤗
K odottaa että tämä palsta menee kiinni ja sitten vasta. Ei tiedä että meillä on varapalsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihmettelisi jos CCC vedetään eri kohdassa, se kohta setlistissä on ollut sus koko ajan. Toki voi olla ettei vedetä ollenkaan.
Onko K:lla ees esiintymisasua mukana. Se voi olla vaan bäkkäreillä hengailemassa, antaa huomion olla Joksujen uudessa biisissä, se on niille iso juttu..
Jep ei mustakaan tarvi tulla mutta settilistan takia vahva oletus että edes kerran oliis mukana jollain näistä keikoista.
Ei tässä kukaan näin kiihkeästi Kärppää odottaisi lavalle ellei CCC olisi ollut siinä settilistassa.
ei K:lla varmaan ole edes asua mukana... ehkä on vain katsomassa tänään
Kärtsä voi mennä vetää SSOL biisistä kaikki Are You kohdat XD
Kiviäkin kiinnostaa onko bolerot mukana. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpapera myös live
Onko Sirpa tämän ketjun nautoja?🤗
Jos on niin on kyllä kansallissankari täällä, KIITOS!
Mä haluan infoa myös meidän kapteenista ja perämiehestä!
Janin sivutissi ja Bojanin paidan läpi kuultavat nännit.🥵🥵🥵🔥🔥🔥 Logomossa sitten Nacen tissit kehiin.
Kirjoitin tuonne toiseen ketjuun: "Sekä ennen tätä keikkaa että edellistä keikkaa julistettiin, että nyt esiintyvät niin, että koko shippaus varmasti loppuu. :D Sehän oli kuulemma syykin, miksei Jere tullut Tavastialle aiemmin. Nyt lopetetaan shippaus vihdoin kokonaan!"
Hyvää huomenta!
Ihanat B&K Tavastialla eilen
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1704630161314861334?t=YwhvT7fc…
Bojan, fuck off! Kaksi paidatonta riehujaa backstagella 🔥🥵
https://instagram.com/stories/paidatonriehuja/3196333918750093642?igshi…
Tänään bileet jatkuu Logomossa, it's crazy it's party!
K:ltä video backstagelta 💚 siellä on joksuja