Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh mikä ilta! Anteeksi Kärppä että epäilimme sua! Pidä hauskaa JO:n keikalla, menitpä lavalle tai et...
Jep.. rankka ilta oli kärpylle... se saa täällä AINA p*skan niskaan jos kaikki ei mene niin kuin halutaan.
Miten niin rankka, kävikö sanomassa, että HELLO BOJAN and JO, vai mitä meinasit?
Meinasin tätä palstaa. K:sta oli video toisaalla, ja heti tuli 10 sivua solvauksia
No, etkö tajunnut, että kaikkihan heistä haluavat nähdä jotain pientä yhteistapaamista kauniilla kielellä eikä sen enempää.Ja jos sitä ei näy, niin kaikki harmistuvat, himputin yksinkertaista.
Jaahas. Voi tun vuoristorata, pel lemeikit ja Niuva. :D
Taitaapi Jere olla vaan katsomassa keikkaa, miten lupasikin.
miksi nuo kaikki on niin kuumia?!?
Öööeivittu, mulla on kyllä huono fiilis, kun K on nyt tolla toisella keikalla. Olis ollut reilua mun mielestä, että olis ollut molemmilla. Vaikka hyvä keikka olikin. No, enköhän tästä vielä yli joskus pääse. Tai sitten Niuva kutsuu.
Tyhmää mut miks nuo livet sitten pätkii noin? En malta, menen toiselle kanavalle ja tuntuu että oon missannut jotain suurta :'D
Vierailija kirjoitti:
ehkä ei nouse J lavalle että olisi tasapuolista? tavastialla on nähty jo kahdesti heidät lavalla.. Ehkä turku ja tampere on ccc-keikat? Ainakin K on backstagella xD
En ihan tiedä selviänkö jos näen ne molemmat lavalla tampereella
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Voi tun vuoristorata, pel lemeikit ja Niuva. :D
Palstan Pyhä kolminaisuus😂
En kyllä ihmettelisi jos CCC vedetään eri kohdassa, se kohta setlistissä on ollut sus koko ajan. Toki voi olla ettei vedetä ollenkaan.
Onneksi en ostanut tavalle lippuja xD
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi Jere olla vaan katsomassa keikkaa, miten lupasikin.
Bojan sanonut sen nousevan heidän kanssaan lavalle, edelleenkin. Ei eritellyt keikkoja.
I go from one stream to another like a crazy spinning top
Kohta jatkamme täällä / soon this forum closes for the night and we resume discussion here: https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/joker-out-feat-kaertsae-nordic-t…
Tossa Thin of finlsndin ja sampittaren liveissä huomaa just ton eron "meiningissä", joka riippuu ihan siitä kuvataanko ylätasanteelta vai yleisön seasta
yleisö vähän hiljeni, kun Jere ei tullut odotetussa kohdassa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ostanut tavalle lippuja xD
Niinpä, jos et kerran Jokereita halunnut nähdä.
Jos kohta tapahtuu kun palsta menee kiinni. Kuten aika usein käy :D
Sammuko se Kärsy 🤣