Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Siis oikeestiko tässä ollaan taas valmiita kivittämään K, jos se on joutunut kahden päällekkäisen tapahtuman takia valitsemaan kumman ystäväporukkansa tapahtumaan osallistuu? 😳 Näistä toinen tapahtuu kerran ja toinen lähes identtisenä vielä kolme kertaa. Eli teidän mielestä sen pitäis olla kiltisti kaikki neljä joksujen keikkaa katsomassa?
Tämä on parempaa kuin saippuaooppera. Aion olla katsomatta toista keikkaa, jos livenä löytyy, mutta nythän se on melkein pakko. Apua!
Vierailija kirjoitti:
Mähän yritin vihjata teille eilen ja tänään siitä, että K menee tapaamaan Portion boyseja. Vastaukseksi sain kuittailua ja sen jälkeen joku poisti vielä viestinikin.😂 K saattaa hyvin olla tuolla toisella keikalle, peukut pystyyn.👍
On tai ei, niin mielummin pysyis poissa.Melkoinen paskanpuhuja, sitä ei tuolla enää tarvita. Näytti oikeasti todellisen minänsä ja sehän oli siinä, ei kiitos enää kusetusta, edes ystävyydestä, jonka myös feikkasi.
Mitä jos katsotaan eka toinen keikka. Eikö ovetkin aukea kohta?
Luojalle kiitos. En menettänyt uskoani Kärtsyyn. Hyvä hyvä. Siellä kovat pohjat alla et Bojatsu saa kyllä varoa .. K syö sen elävältä pikku pieruissansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mähän yritin vihjata teille eilen ja tänään siitä, että K menee tapaamaan Portion boyseja. Vastaukseksi sain kuittailua ja sen jälkeen joku poisti vielä viestinikin.😂 K saattaa hyvin olla tuolla toisella keikalle, peukut pystyyn.👍
On tai ei, niin mielummin pysyis poissa.Melkoinen paskanpuhuja, sitä ei tuolla enää tarvita. Näytti oikeasti todellisen minänsä ja sehän oli siinä, ei kiitos enää kusetusta, edes ystävyydestä, jonka myös feikkasi.
Huokaus. Olet varmasti livenä rasittava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Turpa kiinni lapset, minä puhun nyt.
T: Yli-nauta Lasse
Nasse Yli- Lauta, sil vous plait!!
Bar Ihku on 3 min kävelymatkan päässä Tavastialta.
K on tosi lähellä.
Kaikki on ok.
Rauhoittukaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan h*lvetin naurettava.
Oonko mä ainoa, joka ei odota shippausmatskua noilta kahdelta touhottajalta vaan pikemminkin sellaista sekopäistä yhteisen aivosolun ajamaa meininkiä?
Enemmänkin pelkään että siellä (toinen etenkin) yrittäisi esittää kuumia kohtauksia vain fanservicenä, ja sitä en haluis nähdä.
T. Vieläkö Aiton ymmärtäjiin mahtuu yksi joka käyttää dopamiinia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere alle viikko sitten sanoi, että Bojan kysellyt mukaan ja eiköhän hyppää mukaan. Tuskin tässä mitään äkillisiä perumisia tehty somen tai muun perusteella. Muut syyt on aina uskottava kuten henk. koht jutut tai kipeys.
En tiedä, mutta minulla on mennyt totaalisesti usko noihin Jeren juttuihin.Ja toivottavasti nyt ei tullut lopullinen niitti.En mitenkään haluaisi uskoa, että hän vain puhuu omiaan eikä millään ole mitään väliä, onko totta vai ei.Ihan Suomalaiseen kulttuuriin tuo ei sovellu.
Heh jos joku sanoo, että ehkä liittyy mukaan niin ootko aina totaalisen pettynyt ja pistät välit poikki, jos ei pääse😂
Kyllä Jeren jutuista sai sen käsityksen että on tulossa. Mä olen neutraali tämän asian suhteen, en häntä itse kaipaa Jokereiden lisukkeeksi. Tässä tapauksessa saa olla pettynyt jos jereä ei näy keikoilla. Miten niin ei pääse, samalla tavalla hänen on omat kaikkansa hoidettava, ei silloinkaan voi sanoa, että kappas vaan, en pääsekään.
Aika surkea veto lupailla yhteisesitystä ja päätyä toiselle puolelle Suomea julkkaribileisiin. Melko kusipäistä.
Ei K oo mitään yhteisesiintymistä luvannut. Sanoi vaan Maikkarin haastiksessa että menee varmaan JOn esitystä seuraamaan.
Mä alan liputtaa nuo Oulut trollauksena. Ja trolliksi veikkaan tuota jonka mielestä ystävyyskin oli feikattu.
Vierailija kirjoitti:
K joraa tölkki kädessä! Tulee kännissä ja kompuroiden lavalle!
Valmiina poimittavaksi Boitsulle, ihana kikattava koala!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, että Aitoko se veti herneet nokkaan? Pahoitteluni, jos et olekaan Aito.
Vierailija kirjoitti:
Ihan s**tanan tyhmää porukkaa täällä. K EI OLE OULUSSA.
Älä hauku. Ollaan paniikissa.
Yli tunti vielä aikaa ennen kuin seuraava keikka alkaa. Eiköhän Kärtsä sinne tule kun on jo ihan vieressäkin.
Ei anneta trollien pilata, reilu tunti vielä ja keikka taas alkaa!
Ollaanko valmiina juhlimaan!