Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihan tavalliset miehet löytää parisuhteita?

Vierailija
31.08.2024 |

Sellaiset joista ei voi sanoa, että "tuon takia" ovat suosittuja. Sellaiset myös, jotka eivät ole persoonaltaan tai ihmisenä sen erikoisempia.

En halua alkaa esittämään tai yrittää olemaan joku muu, mutta olen tylsän tavallinen tallaaja. 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuka mistäkin. Lähipiirini koostuu niistä tavallisista miehistä ja naisista ja he ovat löytäneet toisensa: tanssipaikoilta, koiranäyttelystä, lenkkipolulta, yllättävän moni työpaikoiltaan, uimarannalta jne.

Vierailija
2/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene prismaan ja hämmästy. Ihan tavallisen näköiset miehet ilman lihaksia joilla on hyvännäköiset naiset.

Sun pitää asettua siihen pieneen muottiin jos haluat naisen. Oletko valmis tekemään kovasti töitä, ottamaan lainat etc? Juothan alkoa? Oletko valmis katsomaan puoli ysin uutiset, tiedätkö mitä lehdissä lukee? Mene siihen muottiin. Jos et mene et saa.

Vaikeampaa on löytää nainen jos olet paremman näköinen, treenattu ja ajattelet eri tavalla tai ns väärällä tavalla. Kuljet omia teitä. Et pelkää olla yksin ilman kavereita. Sellanen outo, rikkinäinen, friikki etc... mutta ai että tuntuu hyvältä elää ilman kahleita ja validaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene prismaan ja hämmästy. Ihan tavallisen näköiset miehet ilman lihaksia joilla on hyvännäköiset naiset.

Sun pitää asettua siihen pieneen muottiin jos haluat naisen. Oletko valmis tekemään kovasti töitä, ottamaan lainat etc? Juothan alkoa? Oletko valmis katsomaan puoli ysin uutiset, tiedätkö mitä lehdissä lukee? Mene siihen muottiin. Jos et mene et saa.

Vaikeampaa on löytää nainen jos olet paremman näköinen, treenattu ja ajattelet eri tavalla tai ns väärällä tavalla. Kuljet omia teitä. Et pelkää olla yksin ilman kavereita. Sellanen outo, rikkinäinen, friikki etc... mutta ai että tuntuu hyvältä elää ilman kahleita ja validaatiota.

Sigma moment brouski

Vierailija
4/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan opiskelijana tutustuvat muihin. Esimerkiksi pyytää toista tiedekuntaa mukaan yhteiselle risteilylle. Tosin oma opiskeleva lapseni sanoi, että heillä olivat suuret odotukset ennen risteilyä ja oli yllätys että toisen tiedekunnan jakautuminen feminiineihin ja maskuliineihin oli sama kuin heilläkin. Molemmat tiedekuntaristeilyporukat olivat odottaneet romantiikkaa, mutta päättivät sitten bailata yhdessä kun reissua ei voinut enää peruakaan.

Vuosijuhlassa oli puolestaan opiskelijalleni sattunut voita leivän molemmin puolin ja reunoille myös. Oli kuulemma ollut todella fiksuja ja kivoja toisten osakuntien opiskelijoita  samassa pöydässä ja yhteystietojakin vaihdettiin puolin ja toisin. 

Opiskelijana minunkin aikana ne pysyvät suhteet syttyivät monella. Osalla suhde kesti opiskeluajat ja sen jälkeen lähdettiin eri teille. Olen rohkaissut omaa lastani olemaan aktiivinen ja käymään juhlissa. Hän on muuten liikaa asunnollaan opiskelemassa. Vaikkei suurta rakkautta löytyisikään niin on kuitenkin sosiaalista kanssakäymistä muiden kanssa.

Vierailija
5/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin jo tuo otsikko: "parisuhteita..." en minä ainskaan etsi parisuhteita mistään...yksi kunnollinen riittäisi. 

Sama koskee yleensä yleistystä: "miten tapaa naisia". Ei niitä tarttekaan roikkua useita...

Ajatusmalli jo kaipaa focudointia, sitten voi miettiä seuraavaa askrlta, eli johonkin ihmiseen tutustumista.

M46

Vierailija
6/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on olla itse aktiivinen ja aloitteellinen. Passiivinen mies jää yksin.

Vierailija
7/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut hurmasi mies, joka kirjoitti pitkiä kirjeitä ja muutenkin ilahduttaa vieläkin pikkujutuilla. Nykyään voi laittaa vaikka viestissä kuvan jostain kasvista kun hän tietää, että olen kiinnostunut niistä. Se voisi olla vaikea puheenaihe vaikkapa Tinder-treffeillä. 

Nykyaikana voi hankkia vaikka keskustelupakan ja pyytää toisen keskustelemaan, ei siis odottaa illan päättyvän seksiin vaan että teillä olisi keskenänne hyvä keskustelutuokio. Eihän se pakka maksa kuin jotain 25€. 

Vierailija
8/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Jos tekee helposti aloitteita aina jos nainen vaikuttaa itsestä potentiaaliselta, niin se tietysti nostaa mahiksia jollakin kerralla törmätä sellaiseen naiseen, jolta saa vastakaikua tunteilleen.

Vierailija
9/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua alkaa esittämään tai yrittää olemaan joku muu"

Oletko likainen, negatiivinen ja itsekäs?

Vierailija
10/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus! Niin klisee, mutta kehitä itseäsi siten, että uhkut itsevarmuutta. Muuta ei oikeastaan edes tarvita, kun on oikeasti sinut itsensä ja elämänsä kanssa. Ei kukaan, nainen tai mies, halua vierelleen epävarmaa kitisijää ellei kyseessä ole pershäiriöinen valtasuhde. Uskalla olla oma itsesi ja anna sen näkyä.

Vierailija
11/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin jo tuo otsikko: "parisuhteita..." en minä ainskaan etsi parisuhteita mistään...yksi kunnollinen riittäisi. 

Sama koskee yleensä yleistystä: "miten tapaa naisia". Ei niitä tarttekaan roikkua useita...

Ajatusmalli jo kaipaa focudointia, sitten voi miettiä seuraavaa askrlta, eli johonkin ihmiseen tutustumista.

M46

Hienosti vastattu. Ne, jotka etsivät suhteita, niin usein jäävät yksin. 

Haluan olla toiselle juuri se oikea kaikessa. 

Sivusta naiselta 

Vierailija
12/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46

Kannattaisi olla realismia toiveissa. Vain elokuvissa tavallinen ihminen syöksyy suhteesta toiseen. Samoin myös vain elokuvissa roikkuu naisen tai miehen kintereillä monipäisen ihailijajoukko. Kyllä sitä voi olla kiitollinen yhdestäkin parisuhteesta.

Jos jää unelmoimaan ja on tarkalleen määritellyt ihanteensa pituuden senttejä myöten, jää kyllä useimmiten ilman kumppania. Ilmalinnoja rakentavat seurustelukumppanit ovat rasittavia. Realismi ja huumorintajuisuus ovat valttia!

Vierailija
13/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan opiskelijana tutustuvat muihin. Esimerkiksi pyytää toista tiedekuntaa mukaan yhteiselle risteilylle. Tosin oma opiskeleva lapseni sanoi, että heillä olivat suuret odotukset ennen risteilyä ja oli yllätys että toisen tiedekunnan jakautuminen feminiineihin ja maskuliineihin oli sama kuin heilläkin. Molemmat tiedekuntaristeilyporukat olivat odottaneet romantiikkaa, mutta päättivät sitten bailata yhdessä kun reissua ei voinut enää peruakaan.

Vuosijuhlassa oli puolestaan opiskelijalleni sattunut voita leivän molemmin puolin ja reunoille myös. Oli kuulemma ollut todella fiksuja ja kivoja toisten osakuntien opiskelijoita  samassa pöydässä ja yhteystietojakin vaihdettiin puolin ja toisin. 

Opiskelijana minunkin aikana ne pysyvät suhteet syttyivät monella. Osalla suhde kesti opiskeluajat ja sen jälkeen lähdettiin eri teille. Olen rohkaissut omaa lastani olemaan aktiivinen ja käymään juhlissa. Hän on muuten liikaa asunnollaan opisk

Opiskelijat unohtivat taustatyön: pitää yrittää jollain tavalla selvittää toisen porukan sinkku- ja sukupuolijakauma. 

Vierailija
14/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua alkaa esittämään tai yrittää olemaan joku muu, mutta olen tylsän tavallinen tallaaja. 

Tee itsestäsi mielenkiintoinen omien kiinnostuksen kohteidesi mukaan, niin sinusta kiinnostutaan.

Vierailija
15/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Hienosti vastattu. Ne, jotka etsivät suhteita, niin usein jäävät yksin. 

Haluan olla toiselle juuri se oikea kaikessa. 

Sivusta naiselta 

Jep. Jos havittelee jotain asiaa, ei ihmistä, jää usein tyhjä kouraan. 

Vierailija
16/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää sen turhanpäiväisen tinderin helevettiin, mistä vain katsotaan naamat. Kannattaa alkaa juomaan viinaa, sieltä se oikeasta elämästä löytyy ennemmin.

Vierailija
17/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se valitettavasti on. Miehen kuuluu olla aktiivinen toimija, joten ei voi jäädä odottelemaan, jos näkeekin jotain itseään miellyttävää. Joku toinen kyllä tulee ja nappaa sen, jos ei itse mene ja toimi. Sitä se on. Yrityksen ja erehdyksen kautta oppii.

Vierailija
18/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Kannattaisi olla realismia toiveissa. Vain elokuvissa tavallinen ihminen syöksyy suhteesta toiseen. Samoin myös vain elokuvissa roikkuu naisen tai miehen kintereillä monipäisen ihailijajoukko. Kyllä sitä voi olla kiitollinen yhdestäkin parisuhteesta.

Jos jää unelmoimaan ja on tarkalleen määritellyt ihanteensa pituuden senttejä myöten, jää kyllä useimmiten ilman kumppania. Ilmalinnoja rakentavat seurustelukumppanit ovat rasittavia. Realismi ja huumorintajuisuus ovat valttia!

Pitäisikin erotella haaveet ja ihminen toisistaan. Romantisoida voi vaikka mitä, mutta se ei liity romantiikkaan...

Vierailija
19/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Eivät todellakaan huomioineet mitenkään kun yritin normaalisti treffailla. Sitten päätin että alan liioitella ja valehdella naisen ulkonäöstä, niin eiköhän ruvennut naisia kiinnostamaan kun satuilin miten menestynyt yrittäjä olen ja kehuin tavallisenkin näköisten naisten ulkonäköä. Eli ala valehtelemaan omasta tilanteestasi ja kehu naista vaikka ei olisi syytäkään, sitten ehkä saat naisen itsellesi.

Vierailija
20/59 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Eivät todellakaan huomioineet mitenkään kun yritin normaalisti treffailla. Sitten päätin että alan liioitella ja valehdella naisen ulkonäöstä, niin eiköhän ruvennut naisia kiinnostamaan kun satuilin miten menestynyt yrittäjä olen ja kehuin tavallisenkin näköisten naisten ulkonäköä. Eli ala valehtelemaan omasta tilanteestasi ja kehu naista vaikka ei olisi syytäkään, sitten ehkä saat naisen itsellesi.

Ei kyllä naiset tykkää jos niitä kehuu liikaa. Naiset eivät halua olla miehen "yläpuolella"