Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101241/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se kärtsä ainakaan esiintyä mitenkään voi toisella keikallakaan, täysin kylmiltään, ilman soundcheckiä?? Toivottavasti tulee ees katsomaan, mitä sitåkin kyllä jo epäilen.. oikeest, Portion Boys😭😭

Vierailija
101242/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojalle kiitos. En menettänyt uskoani Kärtsyyn. Hyvä hyvä. Siellä kovat pohjat alla et Bojatsu saa kyllä varoa .. K syö sen elävältä pikku pieruissansa.

Juu K ottaa vähän suomalaiskansallisesti pohjia alle ja se on sitten miestä seinälle!! Kyllä mäkin uskon että hyvä tästä vielä tulee, vaikka äsken meinasi pelihousut (eli tunika ja legginsit) revetä!!! Eiköhän jatketa!!

T. Sirkka-Anneli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101243/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow. K on Oulussa? Toivottavasti ehtii edes nähdä Boitsua sinä aikana, kun Joksut on Suomessa, keikkabussiin tulosta on turha haaveillakaan.

No ei oo kun ihan selvösti stoorissa sanotaan, että Ihkussa Helsingissä. Jodelissa myös sama havainto ja kerrottu, että Häärijä myös siellä.

Vierailija
101244/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä ainoa, joka ei odota shippausmatskua noilta kahdelta touhottajalta vaan pikemminkin sellaista sekopäistä yhteisen aivosolun ajamaa meininkiä?

Enemmänkin pelkään että siellä (toinen etenkin) yrittäisi esittää kuumia kohtauksia vain fanservicenä, ja sitä en haluis nähdä.

T. Vieläkö Aiton ymmärtäjiin mahtuu yksi joka käyttää dopamiinia

Mä oon Jeretoniinin käyttäjä!

Vierailija
101245/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja sentään, mitähän tämä ilta ja Joksujen Suomen visiitti vielä tuo tullessaan. 🤣 Shippaus ainakin loppuu tehokkaasti, jos Kärde skippaa kaikki Joksujen keikat.

Vierailija
101246/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti. Miksi musta alkaa tuntua siltä, et ymmärrän kohta Aitoa 😭

Hävettää, mutta ymmärrän sua.

...ja siis, kyllä mä silti suhtaudun myös huumorilla tähän omaan reaktiooni, saan kiinni myös siitä mitä joku sanoi, että tuntuu kuin olis saanut tökeröt pakit. Mutta ymmärrän, että se on vaan mun tunne ja ymmärrän, että asiat on varmasti oikein hyvin :D edelleen uskon että K on illan keikalla.

Mutta onhan tää nyt absurdia miten ihmismieli tässä elää mukana 😂 rankempaa kuin saippuaooppera. Miettikääpä miten täällä menee tunteet ylös ja alas ja taas ylös jos K illan keikalle ilmestyy 😀

Vierailija
101247/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K on 3 min kävely päästä tavastiasta  hyvin se sinne kerkee toiselle keikalle

Vierailija
101248/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia pelkäsin keikkoja. Se kuinka täällä mennää ylös ja alas vuorostoradassa. Tuskin ovat lämpimikseen puhuneet. Pitävät viikottain yhteyttä ja varmasti tapaavat. Tai vähintään Jere menee katsomaan keikkaa. Ehkäpä hoidetaan sisään ovien mentyä kiinni tokalle keikalle. Siinä enemmän ylläriä vaikka varmasti jotkut jäävät sinne bongailemaan näkyykö Jereä.

Vierailija
101249/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai luoja sentään, mitähän tämä ilta ja Joksujen Suomen visiitti vielä tuo tullessaan. 🤣 Shippaus ainakin loppuu tehokkaasti, jos Kärde skippaa kaikki Joksujen keikat.

Miten mä vähän luulen, että tämä on niinku tarkoituskin..

Vierailija
101250/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lopu ikinä.

Vierailija
101251/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyh, mä lupaan siinä tapauksessa shipata entistä suuremmalla innolla.

Vierailija
101252/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K joraa tölkki kädessä! Tulee kännissä ja kompuroiden lavalle!

Valmiina poimittavaksi Boitsulle, ihana kikattava koala!

Kyllä ne puolikkaat aivosolut vielä toisensa löytää, Touhutontut United Again!

Vierailija
101253/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K joraa tölkki kädessä! Tulee kännissä ja kompuroiden lavalle!

Valmiina poimittavaksi Boitsulle, ihana kikattava koala!

Mitä jos Kärtsää jännittää Tavastia 2.0:n mahdollisuus ja kuumottaa omat ns lupaukset B:n suutelusta, niin että piti mennä ensin ottamaan kavereiden bileisiin pari rohkaisevaa alle?

(Tähän taas se varoitus huumorista)

Vierailija
101254/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku känniääliö K 😂 Tästä tulee niiiin super hauskaaaa!!! Ai jesus ja miettikää jatkoja! Toki huomenna pitäs poikien olla Turussa jo. Onko se Nico siellä pitämässä pojista huolta, et menevät ajoissa nukkumaan. Bojan taas hukassa aamulla 😂 ja mistä lie löytyykään ja kenen kanssa ...

Vierailija
101255/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loppu jo. Näkee K tärkeysjärjestyksen. Pääseepähän laivasta.

Vierailija
101256/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänään pusutellaan lavalla, K sen verran päissään klo 22.

Vierailija
101257/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa CCC olisi settilistassa jos sitä ei kertaakaan vedettäisi. 

Vierailija
101258/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä niin ootettiin että K olisi koko päivä ihkun bojanin kanssa mutta eipä oo koko kaveria näkynyt huutista ei ne nyt kovin rakastavaisia ole 

Vierailija
101259/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku känniääliö K 😂 Tästä tulee niiiin super hauskaaaa!!! Ai jesus ja miettikää jatkoja! Toki huomenna pitäs poikien olla Turussa jo. Onko se Nico siellä pitämässä pojista huolta, et menevät ajoissa nukkumaan. Bojan taas hukassa aamulla 😂 ja mistä lie löytyykään ja kenen kanssa ...

Jep, uskon ihan mahtaviin jatkoihin🥰

Vierailija
101260/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/CxbE51Btrht/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tässä yhden PB bileiden kutsuvieraan Stoori räpsy Kärdestä

Ketju on lukittu.