Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
101/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä tota että Bojan lähti Conorin kanssa kuumaan make out sessioon. 🤭 Siis c'mon, koko viisuissa oli paljon kuumempia jäbiä.

Oliks se se kamelinvarvas kumtaisessa catsuitissa? Miksi se ei jeren kaa suudellut (meidän nähden)😕

Vierailija
102/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Jere ihan hetero on

Kyllä se Jere ihan hetero oli... 🤨

Kuten jo aiemmin kerroin, törmäsin viestiin, jossa heteromies kertoo suuntauksen alkaneen muuttua, kun Bojanin tapasi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Vierailija
104/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä tota että Bojan lähti Conorin kanssa kuumaan make out sessioon. 🤭 Siis c'mon, koko viisuissa oli paljon kuumempia jäbiä.

Viisujen alussa ajattelin että Bojan on vähän opportunisti tyyppi, kaveeraa ja flirttaa sinne sun tänne. Kärtsän kanssa aloin sitten ajattella että ehkä heidän kohdalla on kyse jostain muustakin. No, aika näyttää kumpi osuu oikeaan.

Vierailija
105/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliks se se kamelinvarvas kultaisessa catsuitissa? Miksi se ei jeren kaa suudellut (meidän nähden)😕

Vierailija
106/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä heille nimeksi?

Kääribojan?

Manageri käyttää käärijän -nimeä.

Kiitos huomiosta!!!:D oon ihmetellyki monta kertaa, että miks hällä on kirjotusvirhe siinä:DD

Vierailija
107/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä heille nimeksi?

Kääribojan?

Boorija

Vierailija
108/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on fanipoika 😉

Vierailija
109/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaanko Bojanista tämän vuoden Damiano ? :) Ovat muuten samanikäisiäkin

Jos kuvittelen vielä Damianon pötköttelemässä Jeren ja Bojanin välissä katsomassa Salkkareita, niin järki lähtee.

Vierailija
110/123801 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvittelen vielä Damianon pötköttelemässä Jeren ja Bojanin välissä katsomassa Salkkareita, niin järki lähtee.

🥰

Vierailija
111/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mielenkiintoinen yksityiskohta, että Bojan julkisesti eikä jereltä pyytää suomennosta Hesarin haastatteluun. Onko niin tunteet pinnassa, ettei voi asian tiimoilta lähestyä?

Jotenkin tuntuu, että Jere ei kehtaa suoraan Bojanille kertoa tunteistaan ja siksi yrittää median välityksellä näin kertoa.

Vierailija
112/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nelkyt vee, kaksi lasta, miellän itseni heteronaiseksi, ja tällä hetkellä elämä olisi täydellistä, jos KB olisivat oikeasti romanttisesti rakastuneita ja eläisivät happily ever after olen aivan rakastunut tähän fairytaleen

Ed ketjussa kirjoitin, että tuntuu että uskaltaa ihastua. Joku kommentoi että ei sitä suunnitella. Kyllä voi pitää itsensä jäässä, eikä ole missään tinderissä tai muussa, kun on tullut siipeen jonkun verran.

Nyt näiden kahden juttua seuratessa tuntuu että elämä voittaa, rakkautta on, ja ehkä minäkin saan vielä osani. Romanttista rakkautta siis, lapsilta saan rakkautta ja heille annan kaiken rakkauteni, mutta ehkä alan romantiikan suhteen nousta syväjäästä.

Mä niin toivon, että KB on totta

Vierailija
113/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää nyt kääntynyt niin, että K on se, joka anelee. Tuo Bojan vaikuttaa olevan aika nopea käänteissään. Ja sekin, kun on alkanut tulla tuota brother- ilmaisua Bojanin puolelta

Minäkin olen jo vähän huolestunut tästä brother-ilmaisusta. Mutta ehkä syynä voi olla hämileen meno tuosta managerin kiusaamisesta sinä aikana kun katosi puhelin? 

Toisaalta miksi heti utelemassa käännöstä Käärijän haastatteluun, jos ei olisi tunteita. 

Vierailija
114/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä mielenkiintoinen yksityiskohta, että Bojan julkisesti eikä jereltä pyytää suomennosta Hesarin haastatteluun. Onko niin tunteet pinnassa, ettei voi asian tiimoilta lähestyä?

Jotenkin tuntuu, että Jere ei kehtaa suoraan Bojanille kertoa tunteistaan ja siksi yrittää median välityksellä näin kertoa.

Mietin kans, että miksi ihmeessä kysyy tällä tavalla suomennosta. Outoa nähdä Bojanin nimi Hesarin kommentoijana. Ei kai se ala perääntyä ja pitää välimatkaa?

Vierailija
115/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää nyt kääntynyt niin, että K on se, joka anelee. Tuo Bojan vaikuttaa olevan aika nopea käänteissään. Ja sekin, kun on alkanut tulla tuota brother- ilmaisua Bojanin puolelta

Minäkin olen jo vähän huolestunut tästä brother-ilmaisusta. Mutta ehkä syynä voi olla hämileen meno tuosta managerin kiusaamisesta sinä aikana kun katosi puhelin? 

Toisaalta miksi heti utelemassa käännöstä Käärijän haastatteluun, jos ei olisi tunteita. 

Tuo brother on kyllä niin tietoisesti nyt otettu käyttöön, olisi voinut sanoa friend niinkuin ennenkin. Miten se Jere nyt pärjää jos B katoaa.

Vierailija
116/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥰

Vähän asian vierestä, en ole Damianoa seurannut, mutta onko hänellä joku ongelma niiden tatuointien ottamisen kanssa. Onko jäänyt koukkuun ja ottaa koko ajan niitä lisää.

Vierailija
117/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, jos käyttikin vaan hyväksi K:n suosiota. Bojanille tullut suuri määrä uusia seuraajia sen K:n päivityksen jälkeen. Sitä ennen oli noin 100 tuhatta, nyt jo 137 tuhatta.

Vierailija
118/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pari? Heteroja molemmat.

Niin minäkin luulin kunnes heräsin naisen vierestä.

Vierailija
119/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs se haastattelu, joka veljen nolostutti. Vai oliko vaan kieliongelmaa.

"When I see a nice guy, then IT gets very big" 🙈

Missä haastattelussa tää oli? 😙

Se oli joku ihan random haastis, ei mitään hajua et minkä maan lehdelle😂 Veli Mikke naama punaisena nauraa vieressä.

Tuo klippi löytyy Instagramista playz.es -nimisen espanjalaisen radiokanavan (?) tililtä. Selatkaa vähän keloja alaspäin, niin sieltä löytyy.

Mä olen katsonut tuon haastattelun varmaan 100 kertaa ja olen aika varma, että tuo on hauskinta, mitä olen koskaan nähnyt. Haastattelija ja Käärijä taitavat puhua ihan eri asioista ja broidi nauraa aivan nolona vieressä. Kaiken kruunaa se, että haastattelijan puhetavasta tulee vahvasti mieleen Alfonson spiikki. Täydellistä komediaa!

Vierailija
120/123801 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan myös sensuroi sen I love you- kohdan pois, kun julkaisi Hesarin videon. Oi voi.

Ketju on lukittu.