Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Bojan making out with Conor from Wild Youth - During the after party of the Madrid pre party, Bojan was involved in a rather passionate make out season with the Wild Youth singer Conor.
Löyty tästä ketjusta:
https://twitter.com/povejmikatrina/status/1658397647550414849?s=46&t=aC…Muutakin mielenkiintoista tietoa bändistä 🧐😀
Mä näin yhden hämmentävän kommentin, en nyt muista missä, mutta siinä kysyttiin, aiotaanko sivuuttaa se, että Bojan on saalistaja. Ensin oli hänen mukaansa seksuaalista häirintää Noaa kohtaan ja sitten Conoria. Käärijä oli kirjoittajan mukaan ainoa, joka ei käskenyt Bojania suksimaan kuuseen. En huomannut mitään kommentteja tuohon kun nopeasti etsin. Olikohan tuossa nyt vähän liioittelua?
Löysin tuon suuteluvideon eikä se kyllä mikään "intohimoinen sessio" ole kun Bojan pikaisesti suutelee Conoria vähän yllättäen ja väkipakolla 😕
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto tuo manageri gregor on aikamoinen veijari .Laitto hauskan kuvan lortsusta leipägrillin välissä😂
Miesä?
Mä en käsitä miten joku voi olla noin rakastettava kuin Käärijä on. Siis tuntuu, että mihin tahansa se menee, niin kaikki on ihan ihastuksissaan siihen. Oletteko nähneet videoita, joissa hassuttelee sen Norjan tytön kanssa. Näistä tulee niin tajuttoman hyvä mieli ja ehkä siksi on ollut suorastaan ahdistavaa nähdä Käärijän harmitus häviöstä. Kun sille tyypille vaan haluaa kaikkea hyvää.
Mulle on ihan sama ovatko Bojanin kanssa enemmän kuin ystäviä, kunhan saavat olla yhdessä eikä kaikenmaailman ilkeät puheet ja tulkinnat tuo mitään ylimääräistä kitkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä heille nimeksi?
Kääribojan?
Manageri käyttää käärijän -nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miten joku voi olla noin rakastettava kuin Käärijä on. Siis tuntuu, että mihin tahansa se menee, niin kaikki on ihan ihastuksissaan siihen. Oletteko nähneet videoita, joissa hassuttelee sen Norjan tytön kanssa. Näistä tulee niin tajuttoman hyvä mieli ja ehkä siksi on ollut suorastaan ahdistavaa nähdä Käärijän harmitus häviöstä. Kun sille tyypille vaan haluaa kaikkea hyvää.
Mulle on ihan sama ovatko Bojanin kanssa enemmän kuin ystäviä, kunhan saavat olla yhdessä eikä kaikenmaailman ilkeät puheet ja tulkinnat tuo mitään ylimääräistä kitkaa.
Luontaista charmia, millä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Osaa ottaa keskipisteen roolin, mutta huomioi muut siinä ympärillään. Erittäin harvinainen taito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Bojan making out with Conor from Wild Youth - During the after party of the Madrid pre party, Bojan was involved in a rather passionate make out season with the Wild Youth singer Conor.
Löyty tästä ketjusta:
https://twitter.com/povejmikatrina/status/1658397647550414849?s=46&t=aC…Muutakin mielenkiintoista tietoa bändistä 🧐😀
Mä näin yhden hämmentävän kommentin, en nyt muista missä, mutta siinä kysyttiin, aiotaanko sivuuttaa se, että Bojan on saalistaja. Ensin oli hänen mukaansa seksuaalista häirintää Noaa kohtaan ja sitten Conoria. Käärijä oli kirjoittajan mukaan ainoa, joka ei käskenyt Bojania suksimaan kuuseen. En huomannut mitään kommentteja tuohon kun nopeasti etsin. Olikohan tuossa nyt vähän liioittelua?
Löysin tuon suuteluvideon eikä se kyllä mikään "intohimoinen sessio" ole kun Bojan pikaisesti suutelee Conoria vähän yllättäen ja väkipakolla 😕
Väkisin? No sittenhän se oli häirintää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luontaista charmia, millä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Osaa ottaa keskipisteen roolin, mutta huomioi muut siinä ympärillään. Erittäin harvinainen taito.
Sen alakouluopehan sanoi että se oli jo sielläkin sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Jere ihan hetero on
Entäs se haastattelu, joka veljen nolostutti. Vai oliko vaan kieliongelmaa.
"When I see a nice guy, then IT gets very big" 🙈
Missä haastattelussa tää oli? 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tämä pari on tosi suloinen.
Ja etenkin kun Jere on selkeästi sellainen, joka uskaltaa puhua tunteistaan, kyllä se näissä haastatteluissa ihan suomeksikin on näkynyt. Kotiin tultuaankin halusi mennä kertomaan läheisilleen, että rakastaa heitä.
Sydän kyllä muljahti kun katseli sitä videota heti häviön jälkeen kun Bojan oikeasti yritti kaikin keinoin piristää kaveriaan. Siitä oikein huokui se että he ovat tärkeitä toisilleen.
Mä niin toivon, että tämä kaksikko ensinnäkin tekisivät yhteistä musiikkia ja toiseksi joku tulevista järjestäjistä (no ei Ruotsi kuitenkaan) palkkasivat heidät viikoksi viisuihin tekemään haastatteluja ja hassutteluja.
Bojanin kielipää on kyllä uskomaton. Ei varmasti kestäisi kauaa kun puhuisi sujuvaa suomea.
Yhteinen musiikki vähän arveluttaa, mieleen tulee tapaus Auto jää.
No joo, en ymmärtänyt ollenkaan tuota yhteistyötä.
Mutta Bojanilla on tosi hyvä ääni, joko niin että kertosäe olisi Käärijää ja muu osa biisistä Joker Out tai pelkästään Bojanin tyyliä. Jostain olin lukevinani, että Joker Outilla on tulossa englanninkielinen biisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Jere ihan hetero oli... 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löyty tästä ketjusta:
Bojan on niin avoin, hymyilevä, flirtti sekä tulee lähelle, että osa ihmisistä saattaa kokea sen epämiellyttävänä tunkeiluna. Toisaalta Euroviisuissa aika moni osallistuja näytti tykkäävän halailusta, mutta esim. Noa taas näytti minusta pitävän tiukasti kiinni henkilökohtaisesta reviiristään. Jokaisen reviiriä ja omaa tilaa pitää kunniottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kääryle ja Bojan pari ihan tosielämässäkin?
Eivät. Mutta fiktiivisessä shippausmaailmassa he voivat olla mitä vaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs se haastattelu, joka veljen nolostutti. Vai oliko vaan kieliongelmaa.
"When I see a nice guy, then IT gets very big" 🙈
Missä haastattelussa tää oli? 😙
Se oli joku ihan random haastis, ei mitään hajua et minkä maan lehdelle😂 Veli Mikke naama punaisena nauraa vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Kääribojan?
Jebojan
Mä en kyllä ymmärrä tota että Bojan lähti Conorin kanssa kuumaan make out sessioon. 🤭 Siis c'mon, koko viisuissa oli paljon kuumempia jäbiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääribojan?Jebojan
Ulkomailla käyttävät Käärijan jo aika tehokkaasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse kukainenkin voi kyllä kyseenalaistaa seksuaalisuuttaan jos Bojanista kyse 🤭
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt kääntynyt niin, että K on se, joka anelee. Tuo Bojan vaikuttaa olevan aika nopea käänteissään. Ja sekin, kun on alkanut tulla tuota brother- ilmaisua Bojanin puolelta
K on ainoa jolta tässä on hetkeen kysytty mitään näin suoraan, ehkä Sloveniassa asia ei kiinnosta yhtä paljon
Kääribojan?