Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
*Bojan making out with Conor from Wild Youth - During the after party of the Madrid pre party, Bojan was involved in a rather passionate make out season with the Wild Youth singer Conor.
Löyty tästä ketjusta:
https://twitter.com/povejmikatrina/status/1658397647550414849?s=46&t=aC…Muutakin mielenkiintoista tietoa bändistä 🧐😀
Oon aika varma että bojan on kaikkiruokainen, if you know what I mean..
Musta tämä pari on tosi suloinen.
Ja etenkin kun Jere on selkeästi sellainen, joka uskaltaa puhua tunteistaan, kyllä se näissä haastatteluissa ihan suomeksikin on näkynyt. Kotiin tultuaankin halusi mennä kertomaan läheisilleen, että rakastaa heitä.
Sydän kyllä muljahti kun katseli sitä videota heti häviön jälkeen kun Bojan oikeasti yritti kaikin keinoin piristää kaveriaan. Siitä oikein huokui se että he ovat tärkeitä toisilleen.
Mä niin toivon, että tämä kaksikko ensinnäkin tekisivät yhteistä musiikkia ja toiseksi joku tulevista järjestäjistä (no ei Ruotsi kuitenkaan) palkkasivat heidät viikoksi viisuihin tekemään haastatteluja ja hassutteluja.
Bojanin kielipää on kyllä uskomaton. Ei varmasti kestäisi kauaa kun puhuisi sujuvaa suomea.
Oishan Käärijä voinu lähettää Bojanille jotku räkätysnauru come here I will show you Finland ja semmoset hyväntuulista läppää, tuu tänne pidetään hauskaa (millä tavalla:D), mut sen sijaan musta tää oli melkein kuin intiimi (ihastus/kiintymys)videokirje..<3
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä tunne, että elämä olisi täydellisimmillään jos nämä saisivat toisensa? En ole ikinä haaveillut kahdesta miehestä. Olen yli 30. Ei jumalauta, nyt on kriisin paikka.
Et ole yksin! Miksi ihmeessä mulle on elämää suurempi asia, että nämä kaksi olisivat oikeasti yhdessä. Sillä on ehkä jotain tekemistä sen kanssa, että näen heidän tarinassaan suurta rakkautta, mutta miksi se on minulle tärkeää, sitä en käsitä.
Bojan on ihana kamu, oispa mullakin 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tämä "pari" iskee meihin heteronaisiin. Vai olenko ainut?
No et todellakaan ole. Tuo Bojan vardinkin tuntuu aina vaan hurmaavammalta. Ei ole kyllä Luoja kitsastellut hänen kohdallaan.
*varsinkin
Mihinköhän tää oikeasti menee vielä? Muutama päivä viisujen päättymisestä ja kuplan puhkeamisesta, ja sen jälkeen hylkeen adoptoinnin lisäksi on käynyt ilmi (erittäin todnäk) että kadonnut Bojan oli kuin olikin viettämässä after partyja Käärijän kanssa. Sen lisäksi tänään Käärijä kommentoi aika kauniisti ja läheisesti heidän välejään 2 videohaastattelussa/-klipissä, joista toisessa sanoo I love you Bojanille (olkoon mitä tahansa rakkautta, mut megasulosta seurata anyway). Mihin tää oikeen jatkuu tästä!!!
Vierailija kirjoitti:
Oishan Käärijä voinu lähettää Bojanille jotku räkätysnauru come here I will show you Finland ja semmoset hyväntuulista läppää, tuu tänne pidetään hauskaa (millä tavalla:D), mut sen sijaan musta tää oli melkein kuin intiimi (ihastus/kiintymys)videokirje..<3
Niinpä, ja kun se sanoo vielä että come to Finland with me.. ja ihan vakavalla ilmeellä. Ja vaikka naurahtaa siinä lopussa, se ei musta kumoa sitä sanomaa, vaan oikeeastaan päinvastoin.
Joo, että ei ehkä ihan ois aatellut että noinkin vakavia terveisiä lähettää hassuttelukaverille
Vierailija kirjoitti:
Musta tämä pari on tosi suloinen.
Ja etenkin kun Jere on selkeästi sellainen, joka uskaltaa puhua tunteistaan, kyllä se näissä haastatteluissa ihan suomeksikin on näkynyt. Kotiin tultuaankin halusi mennä kertomaan läheisilleen, että rakastaa heitä.
Sydän kyllä muljahti kun katseli sitä videota heti häviön jälkeen kun Bojan oikeasti yritti kaikin keinoin piristää kaveriaan. Siitä oikein huokui se että he ovat tärkeitä toisilleen.
Mä niin toivon, että tämä kaksikko ensinnäkin tekisivät yhteistä musiikkia ja toiseksi joku tulevista järjestäjistä (no ei Ruotsi kuitenkaan) palkkasivat heidät viikoksi viisuihin tekemään haastatteluja ja hassutteluja.
Bojanin kielipää on kyllä uskomaton. Ei varmasti kestäisi kauaa kun puhuisi sujuvaa suomea.
Yhteinen musiikki vähän arveluttaa, mieleen tulee tapaus Auto jää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä hyljejuttu on?
Tästä se alkoi, ja tässä on muuten siitå peli-illasta klippi, jossa Bojan hyppää Käärijään päin. Tuon haastettelun jälkeen se eläintarha halus lahjoittaa sen Baby sealin
K-poppareillahan on ihan psykedeeliset fanit ja shippaamista tapahtuu mennen tullen. Kyllähän tuollaiset suht tuntemattomat bändit haluaa samaa varmasti koska se kertoo menestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Jere ihan hetero on
Ymmärrä nyt että se ei ole tässä ketjussa oleellistä. Älä pliis tule jankkaamaan tänne
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Jere ihan hetero on
Entäs se haastattelu, joka veljen nolostutti. Vai oliko vaan kieliongelmaa.
Onko Kääryle ja Bojan pari ihan tosielämässäkin?
Jos joku ois sanonu että tulee näin hempeältä vaikuttavaa settiä Klta Bojanille ja näyttäny Käärijän tällasen videon ja terkut mulle reilu viikko sitten niin en ois kyllä uskonu..! Meinaab niitä viikkoja ku Bojan katseli hämmentyneenä mutta Käärijän puolelta näytti showlta, flirtiltä ja vitsailulta enemmän. en ois tätä kylä uskonu, että tällasia tunteenpurkauksia näin vähän hermostuneelta ja kaipaavalta vaikuttavasti tulee.. ihanaa että tuleee!
Vierailija kirjoitti:
Onko Kääryle ja Bojan pari ihan tosielämässäkin?
No tuskin, mutta siitähän me täällä haaveillaan
Virgin music näköjään lahjoittanut pojille hylkeen🤣
Ei hitto tuo manageri gregor on aikamoinen veijari .Laitto hauskan kuvan lortsusta leipägrillin välissä😂
Ja se että Bojan jakoi Käärijän suomenkielisen haastattelun stoorissaan, suloista 💕🤭. Siinähän on enkkua vaan ne muutamat sanat, ja vaikka siinä stoorissa oli joku hyljekuva ja nauruhymiö, niin mietin että taitaa kuitenkin syy jakoon olla muu kuin hyljevauva