Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä aloin miettiä sitten piukat pakarat ja reidet, piukat pakarat ja reidet.. ja miten nää kohtaavat toisensa koala baby-asennossa ..
Huh pitänee katsoa miestä seinälle -klippi et hengitys tasaantuu ... Eiku ...
K:n jalat kietoutuu ja B:n kädet kietoutuu...ja sit ei niitä saa toisistaa kangettua irti millään.
K jakoi nrj tiktokin.. taas sydän pysähtyi xD
Kääriä kyllä tietää miten kääriä rahat pois tyhmiltä.
Niinhän hän itsekkin on sanonut.
Sain sydärin K:n stoori ilmotuksesta, mutta jakoi vaan nrj radion tiktokin
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se viestien poistelu kiitos. Ei täällä ole mitään pahaa kirjoiteltu. Menee pian ketju lukkoon.
Tänäänhän on ollut hyvä päivä. Mitä täältä nyt edes on poisteltavaa??
Vierailija kirjoitti:
Kääriä kyllä tietää miten kääriä rahat pois tyhmiltä.
Niinhän hän itsekkin on sanonut.
No niin, iltapesut on tehty, meneppäs omaan huoneeseen! Minä tuon iltapalan ja lääkkeet. Sitten nukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oli pakko sanoa kaverilleni, että hän tönäisee minua, jos alan tuijottamaan Jania sinne. Se olisi todella epäkohteliasta ja typerää, mutta uteliaisuus on herännyt näiden tiettyjen kommenttien myötä.🙈
😂
Munakoiso, munakoiso, vesitippa, hymynaama, munakoisoemoji, vastaan sille että mä oon sängyssä demoni 🍆🍆🍆🍆Meinaatko hokea tuota, jos Jokerit tulevat juttelemaan sulle?
Yes
Ja jos onnistutte bongaamaan Kärtsän tulossa paikalle niin sitten jono puhkeaa Grindr Mayhem -yhteislauluun? :P
Boitsun mielessä pyörii vain piukat pakarat ja Kärden mielessä reidet ja Bojan Bojan Bojan.
Voi olla melko mayhemit jo paikalle tullessa.Ei kai kavereitten kesken tuollaista tapahdu.
Miksi KAVERIPAKOTAT?
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se viestien poistelu kiitos. Ei täällä ole mitään pahaa kirjoiteltu. Menee pian ketju lukkoon.
Valitan, mutta tänne on kylläkin kirjoiteltu nopeassa ajassa tekstejä, jotka joutavat roskakoriin saman tien. Nuo kaksimielisyydet naurattavat varmasti kirjoittajaa itseään, tuskin muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivällä olikin asiallista, mutta tyyli on nyt muuttunut asiattomaksi.
Kääriä käärii vanhojen piikojen ja homppujen fyrkat 🤣
Nyt kun muistelen miksi eilen K olisi ollut Norjassa:
-B hymyilee vain K:n kanssa niin kuin siinä merch videossa
-K ei olisi itse osannut kiinnittää kuvaa ig:ssä
-B kantoi putkikassia, jossa oli pakko olla K
-K on hiljaa somessa
Ei tainneet olla ihan tosia kaikki päätelmät meillä taas xD
Mä en ole huomannut mitään huonoa tänään, päinvastoin. Ehkä vähän liikaa alkoi tulla noita homopakotusjuttuja 😀 (oli pakko) näin iltaa kohti mutta muuten hyvä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että B sai pipon, ettei vaan palellu ennen meille tuloa!😘💙
Tuli tässä mieleen, että jos B käyttää mun neulomuksia ja ne näkyy jossain kuvassa, niin toivottavasti kukaan tuttu ei näe sitä. Aika moni on nähnyt mut neulomassa ja ihmetellyt kenelle mä neulon. Oon syöttänyt puuta heinää kaikille kuin joku satutäti. Mut ei varmaan vaaraa, ei B kuitenkaan tykkää niistä mun tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oli pakko sanoa kaverilleni, että hän tönäisee minua, jos alan tuijottamaan Jania sinne. Se olisi todella epäkohteliasta ja typerää, mutta uteliaisuus on herännyt näiden tiettyjen kommenttien myötä.🙈
😂
Munakoiso, munakoiso, vesitippa, hymynaama, munakoisoemoji, vastaan sille että mä oon sängyssä demoni 🍆🍆🍆🍆Meinaatko hokea tuota, jos Jokerit tulevat juttelemaan sulle?
Yes
Ja jos onnistutte bongaamaan Kärtsän tulossa paikalle niin sitten jono puhkeaa Grindr Mayhem -yhteislauluun? :P
Boitsun mielessä pyörii vain piukat pakarat ja Kärden mielessä reidet ja Bojan Bojan Bojan.
Voi olla melko mayhemit jo paikalle tullessa.Pakaroista puheen ollen, niin eilen tuli taas hyvin selkeästi (useamman kuvakulman perusteella) esille, kuinka jumalaisen kaunis peba B:llä on. Kaiken muun täydellisyyden lisäksi. 😍
Juu, samaa mieltä kyllä Bojanin peba on valtakunnassa kaikkein kaunein 🍑🥰👌
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3195070042298621203?utm_source…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivällä olikin asiallista, mutta tyyli on nyt muuttunut asiattomaksi.
Tällaistahan se läppä aina täällä on. Käännä siveellinen katseesi pois, jos et näitä juttuja kestä ja anna muiden pitää hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
-K on hiljaa somessa
Eniten huvittaa toi että K ei olisi osannut kiinnittää kuvaa 😆 pikku tyhmeliini
Vierailija kirjoitti:
-K on hiljaa somessa
Sanoisin, että ccc settilistalla oli kyllä se vahvin, eikä mikään luettelemasi.
Vierailija kirjoitti:
Kääriä käärii vanhojen piikojen ja homppujen fyrkat 🤣
Käärikööt. Sit sillä on varaa tehdä lisää hienoja musavideoita, ja eikun raha kiertoon taas. Win win kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Yes
Voi olla melko mayhemit jo paikalle tullessa.Pakaroista puheen ollen, niin eilen tuli taas hyvin selkeästi (useamman kuvakulman perusteella) esille, kuinka jumalaisen kaunis peba B:llä on. Kaiken muun täydellisyyden lisäksi. 😍
Juu, samaa mieltä kyllä Bojanin peba on valtakunnassa kaikkein kaunein 🍑🥰👌
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3195070042298621203?utm_source…
Molempien poikien pyllyt just perfect 😍
Lämppäri aloittaa Ruotsin ajassa klo. 20 ja JO klo. 21. Tunti eteenpäin meille