Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
98561/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
98562/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin tulee olemaan takki tyhjänä ensi viikolla. Minulla ei ole perhettä, muita läheisiä tai juuri muutakaan elämässä syistä, joille en itse voi mitään, niin siksi tästä hommasta on muodostunut tosi tärkeää. Musiikki toki on olemassa edelleen, mutta jos esim. nämä ketjut hiljenevät, niin ankeaa kyllä todellakin tulee, kun ei ole mitään odotettavaa. Se on toki minun ongelmani, eikä kenenkään muun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98563/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
98564/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla ainakin tulee olemaan takki tyhjänä ensi viikolla. Minulla ei ole perhettä, muita läheisiä tai juuri muutakaan elämässä syistä, joille en itse voi mitään, niin siksi tästä hommasta on muodostunut tosi tärkeää. Musiikki toki on olemassa edelleen, mutta jos esim. nämä ketjut hiljenevät, niin ankeaa kyllä todellakin tulee, kun ei ole mitään odotettavaa. Se on toki minun ongelmani, eikä kenenkään muun.

Mä aion ainakin palstailla täällä mahdollisimman kauan ja niin varmaan moni muukin eli ei taida kovin paljoa hiljetä tämä palsta :D

Vierailija
98566/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Luke ole tosiaan Lontoossa se guest.

Käärijän guest ei välttämättä ole mikään euroviisuista tuttu, vrt. Tommy.

Hänhän on saanut kiinnostavia yhteistyötarjouksia, mutta vaikenee visusti ja viisaasti niistä.

Vierailija
98567/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseeni ottaa päähän noi vettä vaativat fanit yleisössä. Musta se on niin tökeröä käytöstä. Artistinko pitäs vielä kaiken muun lisäksi huomioida saako katsojat tarpeeksi vettä. Tää sais loppua kyllä.

Joo ja ihan kuin siinä livessä joku tyttö/nainen olis koko ajan huudellut Nace sitä ja tätä. Hitsin rasittavaa. :/

Vierailija
98568/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka hääti jonottajat ja millä verukkeella? Tai siis eikö ole ihan luvallista hengata siinä (ainakin päivällä)

Anteeksi, olen ihan pihalla näistä kaupunki/jonotus jutuista

Ei minne tahansa alueelle saa leirityä. Esim jos joku tulee pystyttämään teltan sun ikkunan alle niin kyllä sä saat poliisin kutsua että käyvät häätämässä. Leiriytymisalueet on olemassa syystä, jopa metsässä jokamiehenoikeudella ei saa leiriytyä kenenkään yksityisen pihapiirin lähietäisyydelle ilman lupaa. Voihan sitä yrittää, mutta jos omistaja tulee pyytämään että voitko siirtyä, häiritset meitä, niin silloin pitää siirtyä. Kaupungissa vielä potenssiin 10 tiukemmat säännöt kuin skutsissa.

Vierailija
98569/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S keikalle saa alkaa jonottamaan kello 14 huomenna.

K18 keikalle saa alkaa jonottamaan kello 18.15 huomenna.

Onpa omituista ja byrokraattista.

Päinvastoin, iso helpotus.

- eri

Jonottajat notkuu vaan vähän kauempana kun oven edessä ei saa olla

Vierailija
98570/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua ihan täysin. Itse olen eronnut vanhempi tyyppi, jonka lapset aikuisia. Ystäviä kyllä on, mut olen aika introvertti ja muutenkin elämässä vähän hapeton jakso menossa. Tää ketju ja tähän liittyvät jutut ollut itsellenikin tosi tärkeitä viimeisen puolen vuoden aikana.

Vierailija
98571/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jokereista joku päivä tulee vaikka Måneskin-tyylinen läpimurto Euroopassa, niin sitten ei tarvitse pelätä että koskaan hiipuisi tämmöiset ketjut netistä, vaikka shippailu K:n kanssa vähenisi.

Vierailija
98572/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis klo 14 kun saa alkaa jonottamaan kaikki juoksee ties mistä lähiseuduilta Tavastian oville?

Vierailija
98573/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä, mikä tyhjyys tämän viikon jälkeen iskee. Mitä sitä sitten odottaisi?

Hanki elämään jotain muutakin sisältöä, eikä tämä ollut edes v ittuilua

Kyllä, tämähän saattaa hyvinkin olla Jokereitten ensimmäinen ja viimeinen Suomen vierailu.

Niin hyvin myyneet keikat, että tuskin on viimeinen.

Niin tällä kertaa, sattuneesta syystä. Aika näyttää, tuleeko toista kertaa ja kuinka kauan fanitytöt jaksaa fanittaa.  Tuskin Joker Out on uusi Måneskin.

Vierailija
98574/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka hääti jonottajat ja millä verukkeella? Tai siis eikö ole ihan luvallista hengata siinä (ainakin päivällä)

Anteeksi, olen ihan pihalla näistä kaupunki/jonotus jutuista

Ei minne tahansa alueelle saa leirityä. Esim jos joku tulee pystyttämään teltan sun ikkunan alle niin kyllä sä saat poliisin kutsua että käyvät häätämässä. Leiriytymisalueet on olemassa syystä, jopa metsässä jokamiehenoikeudella ei saa leiriytyä kenenkään yksityisen pihapiirin lähietäisyydelle ilman lupaa. Voihan sitä yrittää, mutta jos omistaja tulee pyytämään että voitko siirtyä, häiritset meitä, niin silloin pitää siirtyä. Kaupungissa vielä potenssiin 10 tiukemmat säännöt kuin skutsissa.

Tää on ihan kaupungin ydinkeskustassa. Siinä on paljon muitakin liikkeitä, joiden edessä jono kulkisi kapealla jalkakäytävällä. Heillä on pakko olla säännöt tähän.

Vierailija
98575/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän on saanut kiinnostavia yhteistyötarjouksia, mutta vaikenee visusti ja viisaasti niistä.

Mä en usko Luken vierailuun vaikka Lukesta itse pidänkin. He ei Kärtsän kanssa kuitenkaan kummemmin bondanneet vaikka ihan hyvissä väleissä olivat toki. Kuten K kaikkien kanssa.

Vierailija
98576/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla varmaan riittää säpinää kyllä pitkin syksyä. Onhan K tosiaan vasta omalle kiertueelleen lähdössä ja Jokereidenkin kiertue vasta alkoi. Ja muutenkin. Kyllä täällä porukkaa varmasti on ihastelemassa näitä söpöläisiä.

Vierailija
98577/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko Luken vierailuun vaikka Lukesta itse pidänkin. He ei Kärtsän kanssa kuitenkaan kummemmin bondanneet vaikka ihan hyvissä väleissä olivat toki. Kuten K kaikkien kanssa.

Luke käytännössä avoimesti juuri puolusti Kärtsää Twitterissä kun Lukea moralisoitiin siitä, että hän lohdutti Kta häviön jälkeen, eikä sanonut Loreenille mitään.

Vierailija
98578/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ilmeisesti enää elätä toiveita että K menisi lomamatkalle Sloveniaan? Vai miksi kaikki päättyisi tähän tapaamiseen? Voivat tosiaan treffata Lontoossakin.

Vierailija
98579/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis klo 14 kun saa alkaa jonottamaan kaikki juoksee ties mistä lähiseuduilta Tavastian oville?

Hups, mun lounas viereisessä kiinalaisessa ravintolassa loppuu 13:59.

Vierailija
98580/123801 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että B on Kn Lontoon keikalla. Tykkää kyseisestä paikasta paljon, ovat vapaalla silloin ja Kn synttärit on just siinä tienoilla.

Ketju on lukittu.