Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mutt näkikö joku settilistassa myöskään SSOL:ia????? JA siis en nähnyt kyllä Ngvotiakaan. Onko joitain biidejä hukkuneina tuohon väripohjaan?
Siellä taisi lukea sunnyside, ei SSOL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutt näkikö joku settilistassa myöskään SSOL:ia????? JA siis en nähnyt kyllä Ngvotiakaan. Onko joitain biidejä hukkuneina tuohon väripohjaan?
Lista näkyy noin puoliksi ja toinen puoli on jo soitettu eikä ollut SSOL:ia?
Näkyy sittenkin listassa
T. sama
Vierailija kirjoitti:
Jokerit tuskin ketään trollaa. Settilista on varmasti tourille tehty, mutta CCC jätetään väliin muualla koska K liittyy tähän Suomessa. Aivan kuten Bojan Tavastialla Kärden keikalla. Ei mitään ihmeellisempää. Keikka ei varmastikaan huipennu CCC koska kyseessä on Jokereiden oma keikka. En näe tässä mitään pahaa ollenkaan.
Minä näen.. kusetusta :(
Vierailija kirjoitti:
Jos toi oli niiden mielestä hauska läppä eikä K olekaan paikalla, niin nyt oon kyllä Tomi Tosikko enkä naura yhtään. :(
Ethän ole siellä itsekään.
Olisihan se ollut liian hyvää ollakseen totta. En uskonut K:n Osloon menoon pätkääkään ennen kuin noita settilistoja alkoi ilmaantua, mutta sitten heräsi toivo tälläkin hitaalla hämäläisellä. Voih.
Vierailija kirjoitti:
Jokerit tuskin ketään trollaa. Settilista on varmasti tourille tehty, mutta CCC jätetään väliin muualla koska K liittyy tähän Suomessa. Aivan kuten Bojan Tavastialla Kärden keikalla. Ei mitään ihmeellisempää. Keikka ei varmastikaan huipennu CCC koska kyseessä on Jokereiden oma keikka. En näe tässä mitään pahaa ollenkaan.
Ei se kyllä sovi siihen kohtaan IMO yhtään ja ihmettelin asiaa heti nähtyäni jutun. Siis jos asia on noin niin silti todella outo paikka sille.
Tässä vielä se lista. Ollaanko menty siinä järjestyksessä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on instalivessä nimellä estronaudat?
🤣 Kiitos tästä. Nyt joku palsta-sonnikin sinne vielä.
Vierailija kirjoitti:
On menty, paitsi CCC kohdalla tauko livessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi oli niiden mielestä hauska läppä eikä K olekaan paikalla, niin nyt oon kyllä Tomi Tosikko enkä naura yhtään. :(
Ethän ole siellä itsekään.
No ikävä kyllä ei ole rahaa kuin pariin Suomen keikkaan. Niillä olen sitten taas onneni kukkuloilla, ei hätää. ei tuo pettymys kestänyt kuin pari minuuttia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On menty, paitsi CCC kohdalla tauko livessä
Voisi sitten päätellä että itse lista on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se ollut liian hyvää ollakseen totta. En uskonut K:n Osloon menoon pätkääkään ennen kuin noita settilistoja alkoi ilmaantua, mutta sitten heräsi toivo tälläkin hitaalla hämäläisellä. Voih.
Olin realisti ihan viimeiseen hetkeen asti, mutta sitten tuli noi kuvat settilistasta ja jokin kollektiivinen harha vei mukanaan täällä. Nyt tunnen olevani aasi.
Meni fiilikset :( Kumpa K vielä tulisi... onko heillä vielä 30 min.?
Tiedetäänpähän nyt varmana, että K tulee todennäköisesti olemaan kaikilla Suomen keikoilla. Eiköhän se kyytiin hyppää kun Bojan kauniisti pyytänyt. Minusta se on jo tarpeeksi upea asia.
Mulla ei mennyt fiilikset. Hienoa olisi kyllä ollut jos K olisi ollut mukana mutta käy näinkin.
Suomessa tiedossa CCC K:n kanssa niin kuin arveltiinkin! Toivottavasti K on keikka-autossa mukana ja nähdään Suomessa muuallakin kuin Tavastialla.
Tai sitten joku feikki koko lista