Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
ei kai ne oikeasti trollannut meitä vain? D: olisi ilkeä temppu...
Siis oisko jaetut kuvat settilistasta muokattu trollausmielessä? Vaikea kuvitella että Joksut itse trollais tekemällä feikkisettilistan.
Mutta ei kai tuossa välissä olisi voinut tapahtua? Kyllä ccc pitää vetää possujunineen! Onko twitteristä tietoa?
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/koppitules/status/1703838561848447070?s=20 mitä tää tarkoittaaa
Joko ihan totta tai yrittävät saada itselleen paremmat paikat
Settilista voi olla myös tehty niin, että Cha Cha Cha on mukana vain Suomessa mutta näkyy noissakin.
Mikä toi biisilistan ylin NASLOV -sana on?
Madam_cykan instan listassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aistin tosiaan Tavastia-päivän tunnelmaa tässä ketjussa nyt. Ihan samanlainen meteli oli.
Tuntuu, että meuhkaat täällä yksinäsi ja yrität pitää tunnelmaa.
En usko olevani yksin ne 34 yläpeukkua pari sivua sitten.
Eipä tuolla pari sivua sitten ollut yhtään sellaista kommenttia, jossa olisi ollut 34 yläpeukkua. Yksi oli, jossa niitä oli 36. Olin menossa sivuja taaksepäin ja mielenkiinnosta katsoin.
Settilistan järjestystä voi myös olla muokattu. En suosittelisi vielä luopumaan toivosta.
Vierailija kirjoitti:
Naathy vastasi tuolla liven chatissa, ettei K ollut paikalla
"Ei ollut"
Siis A sem ti povedalissa, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kai ne oikeasti trollannut meitä vain? D: olisi ilkeä temppu...
Siis oisko jaetut kuvat settilistasta muokattu trollausmielessä? Vaikea kuvitella että Joksut itse trollais tekemällä feikkisettilistan.
Hah, ne tekisi just noin! 😅
Vierailija kirjoitti:
Settilista voi olla myös tehty niin, että Cha Cha Cha on mukana vain Suomessa mutta näkyy noissakin.
Ois ikävä norjalaisille. :/
Huijaus vain? Tai sitten ihan lopussa.