Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
nyt kun näkee livessä.. ihan tavallinen bändi.. jotenkin meni hohto
Tämä. Yllättävän vaisu live.
CCC sijoitus settilistassa
#put it between a love song about indecisiveness and biting#and a love song about shit getting tough except for when they're hugging you
Vierailija kirjoitti:
Joku yleisössä jankutta B:lle jostain suklaasta, did you try the chocolate? Voi luoja!
Tais olla Nacelle, mut joo rasittavaa kesken keikan.
Kärtsä on minun luonani, minun sängyssä. T: Tommy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tiedossa CCC K:n kanssa niin kuin arveltiinkin! Toivottavasti K on keikka-autossa mukana ja nähdään Suomessa muuallakin kuin Tavastialla.
Jos se on siellä..
No onhan se, kun JO:lla on CCC settilistassa, ei ne sitä muuten soittaisi! :D
siis tavastialla.. ehkä se skippaa sen kun ovat siellä jo esiintyneet.. turku ja tampere?
Dean odottaa eniten Tavastiaa, Tavastia on Hesassa ja kivoja muistoja sieltä kesäkuulta sekä B:llä että K:lla. Jos K jollain JO:n keikalla on varmasti mukana niin se on Tavastia.
Toivon Tavastialle jotain paitapuseroa ehk mieluummin :D
Vierailija kirjoitti:
Tiedetäänpähän nyt varmana, että K tulee todennäköisesti olemaan kaikilla Suomen keikoilla. Eiköhän se kyytiin hyppää kun Bojan kauniisti pyytänyt. Minusta se on jo tarpeeksi upea asia.
Niin varmasti joo.
Miksi Jokerit ottaisivat mukaan Käärijän jakamaan keikkapalkkiota? Nää on pieniä keikkoja, joista ei paljoa jaettavaa jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraako joku vielä liveä? Missä mennään nyt?
Ona
Kiitos! Eli seuraavaksi Tokyo ja sitten SSOL.
Ja sitten kohta ccc?
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko pliis sopia, että Suomen keikoilla kukaan ei heittele mitään kovia esineitä lavalle, kuten rannekoruja, eikä väkisin kysytä Nacelta miljoona kertaa, söitkö suklaata jonka annoin tai mitään vastaavaa... Vaan käyttäydytään arvostavasti.
Jep... myötähäpeä vähän kohoaa täällä, kun katselee näiden norjalaisten menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpahan vertailukohtaa sitten niihin Suomen keikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu tosta huonosta kuvasta ja äänenlaadusta. Kyllä se livenä on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkäsin tätä jo etukäteen. Bändi ei pääse mielestäni oikeuksiinsa pienillä lavoilla. Onneksi mulla on lippu MYÖS Turkuun.
Kaikki parhaat keikat on olleet isoilla ulkoilmalavoilla Balkanilla. Pienempikin toimii, jos se on siellä + ulkona.
Aikaa olisi kyllä vielä settilistan "loppuun" vetää ccc jos on tosiaan 1h 15 min keikka.
Vierailija kirjoitti:
Toivon Tavastialle jotain paitapuseroa ehk mieluummin :D
Se on Tavastialla Paidaton Liehuja!
ehkä K tulee lavalle SSOL:n aikaan vähän auttamaan huudon tuottamisessa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko pliis sopia, että Suomen keikoilla kukaan ei heittele mitään kovia esineitä lavalle, kuten rannekoruja, eikä väkisin kysytä Nacelta miljoona kertaa, söitkö suklaata jonka annoin tai mitään vastaavaa... Vaan käyttäydytään arvostavasti.
Jep... myötähäpeä vähän kohoaa täällä, kun katselee näiden norjalaisten menoa.
Kyllä siellä on myös ulkomaalaisia joukossa.
Nyt just vähän virkistyy? Vaikka Tokio ei olekaan ykkössuosikkejani, mutta silti!
Ei harmita juurikaan jos J*re ei ole siellä vaikka luulimme, kun kuitenkin parin päivän päästä on. :) (Olen se sama tyyppi joka sanoi tulleensa onnelliseksi pelkästä ajatuksesta, että olisi ollut siellä Boitsun vieressä, kun kohta kuitenkin on.) Muuten olisi voinut kyllä harmittaa, mutta kohta se on joka tapauksessa totta!