Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
97101/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kyllä silmin nähden innostunut 😜

Pitäiskö sillekin jonkun sanoa, et ei saa hössöttää? /vitsi

No kun uskotte vastata että se hössöttää kun on innostunut koko kiertueesta eikä pelkästään Kärtsän näkemisestä 😀

Vierailija
97102/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mua pikkasen ahdistaa kuinka B:tä pidetään jonain ihastuneena teininä ja piikitellään sille siitä koko ajan, toivottavasti ei hermot mene B:llä

Pidä mielessä, että tämä on taas sinun ahdistus. Ei hänen.

Annetaanko ihmisten tuntea mitä tuntevat. Vaikka tuntisivat väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
97103/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kyllä silmin nähden innostunut 😜

Pitäiskö sillekin jonkun sanoa, et ei saa hössöttää? /vitsi

No kun uskotte vastata että se hössöttää kun on innostunut koko kiertueesta eikä pelkästään Kärtsän näkemisestä 😀

Hei, niin minäkin! Ja silti hössötän täällä.

Vierailija
97104/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mua pikkasen ahdistaa kuinka B:tä pidetään jonain ihastuneena teininä ja piikitellään sille siitä koko ajan, toivottavasti ei hermot mene B:llä

Pidä mielessä, että tämä on taas sinun ahdistus. Ei hänen.

Annetaanko ihmisten tuntea mitä tuntevat. Vaikka tuntisivat väärin.

Kyse ei ollut varsinaisesti nyt siitä.

Vierailija
97105/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä näitä "anna meidän nyt täysillä fiilistellä".

Kun minä ainakin annan. 

Mutta. Mun mielestä fiilistelyä on monenlaista, ja kaikenlaiselle fiilistelylle pitäisi antaa tilaa täällä.

Viestit voi ohittaa, jos ei tykkää. 

Terveisin K ja B ystävyyden fiilistelijä

Peace out.

Annan fiilistellä kaikkien omalla tavallaan. Kyse oli enemmänkin siitä valituksesta, ettei täällä saisi hössöttää tai olla innoissaan, saatikka spekuloida.

Luulen että tossa syynä on se miten kovasti K:ta mollattiin silloin viime kerralla kun oli Rautalammilla ja B ypöyksin. Tai näin se silloin tulkittiin vaikka kaikki oli aivan ok.

Ja sitä nyt jotkut pelkää, että sama kaava toistuu: ensin innostus, sitten pettymys, sitten viha.

Mut ehkä se ei toistu tällä kertaa?

Aion kopioida ja laskea joka ikisen pettymystä ja suuttumusta K:ta kohtaan kuvaavan viestin, koska niitä tulee kuitenkin. Ja ennen kuin riennätte sanomaan, että on ihan ok pettyä, niin ei minusta kyllä ole ok pettyä siihen jos omat muille asetetut odotukset ei täyty.

Tuota, hypetän ja fiilistelen sataprosenttisesti ja sen ei kuuluisi vaikuttaa kuvailemallasi tavalla. Ei siitä kuulu suuttua yhtään kenellekkään, jos asiat ei mene, kuten itse toivoisi.

Niin. Ei kuuluisikaan. Hyvä että täällä monet tuntuu tämän nyt ymmärtävän. Ehkä on opittu ja kasvettu viime kerrasta. Näin toivon.

Kun sitä pettymystä ja suuttumista K:hon oli täällä silloin viimeksi sivukaupalla.

Vierailija
97106/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain haastattelussa, että K olisi kysytty osallistumaan umk:hon noin kaksi vuotta sitten eli 2021,mutta kieltäytyi, koska ei ollut sopivaa biisiä. Jos K olisi mennyt edustmaan suomea 2021 ja B oli silloin slovenian juryssä.

Vierailija
97107/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain haastattelussa, että K olisi kysytty osallistumaan umk:hon noin kaksi vuotta sitten eli 2021,mutta kieltäytyi, koska ei ollut sopivaa biisiä. Jos K olisi mennyt edustmaan suomea 2021 ja B oli silloin slovenian juryssä.

Tässä on jotenkin tähdet nyt osuneet oikeaan asentoon, että nuo kaksi ovat tavanneet. Samalla tavalla JO ei lähtenyt aiemmin viisuihin, vaikka heitä oli kai pyydettykin, mutta tänä vuonna heille tuli tunne, että nyt on oikea aika. Hauska sattuma kyllä tämä B Slovenian juryssa; mitäköhän olisi ollut mieltä K:n aiemmasta tuotannosta...

Vierailija
97108/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää sitä hepulia kun Jokerit nyt päräyttäisi liven.

Vierailija
97109/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä näitä "anna meidän nyt täysillä fiilistellä".

Kun minä ainakin annan. 

Mutta. Mun mielestä fiilistelyä on monenlaista, ja kaikenlaiselle fiilistelylle pitäisi antaa tilaa täällä.

Viestit voi ohittaa, jos ei tykkää. 

Terveisin K ja B ystävyyden fiilistelijä

Peace out.

Annan fiilistellä kaikkien omalla tavallaan. Kyse oli enemmänkin siitä valituksesta, ettei täällä saisi hössöttää tai olla innoissaan, saatikka spekuloida.

Luulen että tossa syynä on se miten kovasti K:ta mollattiin silloin viime kerralla kun oli Rautalammilla ja B ypöyksin. Tai näin se silloin tulkittiin vaikka kaikki oli aivan ok.

Ja sitä nyt jotkut pelkää, että sama kaava toistuu: ensin innostus, sitten pettymys, sitten viha.

Mut ehkä se ei toistu tällä kertaa?

Kaikista rasittavampia ovat ne kommentit, joissa K ta B pakotetaan yhteen. Ajattelen silloin, mikä tarve ihmisilla on sellaiseen. Mitä pakottajille sitten tapahtuu kun K ja B eivät toimikaan siten kuin täällä on "ohjeistettu". Pettymyksen tunteet suunnataan kohteisiin ikäänkuin se oli heidän syy;pettivät "fanien" odotukset. Missä vaiheessa nuo odotukset muuttuvat pakonomaisiksi ajatuksiksi?

Vierailija
97110/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiittsssss partiiiii..itse reisiiiiiii tsatsatsaa

Ihguuu. Jee.

Kaksin käsin pidän....äh en muista mistä..

Vierailija
97111/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mainostaa Tommyn kanssa tehtyä biisiä.. Prioriteerit.

Ei helvetti ei kai kukaan kirjoita näitä tosissaan?

Vapaapäivällä oleva Aito tai joku hänen trolli-kollegansa. Yrittää samalla kylään epäsopua, mutta ei onnistu siinä.

Vierailija
97112/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa, että B trendaa tällä hetkellä tumblrissa tekemättä yhtään mitään. :'D Paitsi onhan se nyt selvästi niin innoissaan tästä Nordic Tourista, että kaikki muutkin innostuvat puhumaan asiasta.

Vierailija
97113/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa, että B trendaa tällä hetkellä tumblrissa tekemättä yhtään mitään. :'D Paitsi onhan se nyt selvästi niin innoissaan tästä Nordic Tourista, että kaikki muutkin innostuvat puhumaan asiasta.

No eihän se jäpä pysy housuissaan!

Vierailija
97114/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kun ihmettelee miksi K puffaa Tommyn kanssa tehtyä kappaletta nyt eikä hehkuta JO:ta, niin ihan samalla tavalla Alessandra puffaa instassa omaa uutta biisiään eikä koko ajan sitä että JO on Norjassa. Ihan normaalia toimintaa.

Vierailija
97115/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihanaa että bojan trendaa tumblerissa nyt nimi oikein kirjoitettuna

Vierailija
97116/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kun ihmettelee miksi K puffaa Tommyn kanssa tehtyä kappaletta nyt eikä hehkuta JO:ta, niin ihan samalla tavalla Alessandra puffaa instassa omaa uutta biisiään eikä koko ajan sitä että JO on Norjassa. Ihan normaalia toimintaa.

Joo, icip on kuitenkin ihan tuore vielä. 

BTS-matskuakin tippuu yhä, viimeksi Mikke tänään (uusi postaus instassa, upeita kuvia!).

K on saanut rutkasti uusia tilaajia Youtubessa. Siis tuhansia uusia. Katselukertoja jo yli 314K.

Vierailija
97117/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla sanottu, että joku fani kuuli JO:lta, ettei Alessandra olisi tänään lavalla.

Jos totta, onko lavalla mukana sitten A:n sijaan:

a) Elvis Costello

b) Kärtsä

c) joku muu, kuka?

d) ei kukaan

Vierailija
97118/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussalla sanottu, että joku fani kuuli JO:lta, ettei Alessandra olisi tänään lavalla.

a) Elvis Costello

b) Kärtsä

c) joku muu, kuka?

d) ei kukaan

Kärtsä huutaa.

Vierailija
97119/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

a) Elvis Costello

b) Kärtsä

c) joku muu, kuka?

d) ei kukaan

Miten oli kuullut? 👀 Ei siinä keikkailmossa varmaan ketään luvattu paikalle..? 👀

Vierailija
97120/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) Elvis Costello

b) Kärtsä

c) joku muu, kuka?

d) ei kukaan

Miten oli kuullut? 👀 Ei siinä keikkailmossa varmaan ketään luvattu paikalle..? 👀

Ei ole ketään luvattu, mutta moni ajatteli että Alessandra olisi mukana kuten Briteissä oli Mae. Ja olisi loogisempaa, jos Alessandran puuttumiseen olisi jokin syy, esim. on jo yksi erikoisvierailija eikä haluttu toista. EC olisi varmaan loogisin. Tai sitten on ihan muu syy.

Ketju on lukittu.