Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
97081/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, kun kaikki somealustat tuuttaa kuvia, klippejä, fanarteja jne. K&B tapaamisesta 😅 Some tulee räjähtämään jo pelistä spekulaatioista, kun JO on Suomen kamaralla.

Jep. Toivottavasti JO saa edes saapua rauhassa Suomeen eikä heti lentokentällä ole vastassa stalkkereita... Kyllähän se silloin Tavastia 1.0 aikaan nähtiin, että jotkut ihmiset menevät vähän liian pitkälle tiedonnälässään.

Vierailija
97082/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, kun kaikki somealustat tuuttaa kuvia, klippejä, fanarteja jne. K&B tapaamisesta 😅 Some tulee räjähtämään jo pelistä spekulaatioista, kun JO on Suomen kamaralla.

Jep. Toivottavasti JO saa edes saapua rauhassa Suomeen eikä heti lentokentällä ole vastassa stalkkereita... Kyllähän se silloin Tavastia 1.0 aikaan nähtiin, että jotkut ihmiset menevät vähän liian pitkälle tiedonnälässään.

Tukholmasta on aika paljon lentoja niin olisi siinä stalkkerilla töitä. Tietysti jos ovat ovelia ja tulevat Turun tai Tallinan kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
97083/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukholmasta on aika paljon lentoja niin olisi siinä stalkkerilla töitä. Tietysti jos ovat ovelia ja tulevat Turun tai Tallinan kautta

Tulee sen verran tiukka aikataulu, että luulisin heidän menevän helpoimman kautta ja lentävän suoraan Tukholmasta Helsinkiin. En tosin tiedä, miten se kamojen raahaus onnistuu... Ja toisaalta, eipä se mua paljon liikutakaan. Hyvä vain, jos on vaihtoehtoja sen verran, että pitäisi olla stalkkeriarmeija heidät tavoittaakseen. :D

Vierailija
97084/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua pikkasen ahdistaa kuinka B:tä pidetään jonain ihastuneena teininä ja piikitellään sille siitä koko ajan, toivottavasti ei hermot mene B:llä

Samaa olen ajatellut. Ihan kuin B olisi ihan höppänä ja ajattelee vaan Jereä. Jos on innostunut, voi se johtua mistä vaan. Tai sitten se vaan on syntymäinnostunut. Välillä oli nyt niitä huonoja aikoja, ehkä innostus korostuu siksi.

Vierailija
97085/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua pikkasen ahdistaa kuinka B:tä pidetään jonain ihastuneena teininä ja piikitellään sille siitä koko ajan, toivottavasti ei hermot mene B:llä

Pidä mielessä, että tämä on taas sinun ahdistus. Ei hänen.

Vierailija
97086/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

I would really like it if everyone who participated this year gets together at the next Eurovision to have a nice party together.

Mieluiten jossain muualla kuin Ruotsissa, sillä toivottavasti mahdollisimman moni ensi vuonna boikotoi tuomaripelillä Ruotsille huijattuja viisuja..

Vierailija
97087/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä näitä "anna meidän nyt täysillä fiilistellä".

Kun minä ainakin annan. 

Mutta. Mun mielestä fiilistelyä on monenlaista, ja kaikenlaiselle fiilistelylle pitäisi antaa tilaa täällä.

Viestit voi ohittaa, jos ei tykkää. 

Terveisin K ja B ystävyyden fiilistelijä

Peace out.

Annan fiilistellä kaikkien omalla tavallaan. Kyse oli enemmänkin siitä valituksesta, ettei täällä saisi hössöttää tai olla innoissaan, saatikka spekuloida.

Luulen että tossa syynä on se miten kovasti K:ta mollattiin silloin viime kerralla kun oli Rautalammilla ja B ypöyksin. Tai näin se silloin tulkittiin vaikka kaikki oli aivan ok.

Ja sitä nyt jotkut pelkää, että sama kaava toistuu: ensin innostus, sitten pettymys, sitten viha.

Mut ehkä se ei toistu tällä kertaa?

Eiköhän viha ole vähän liioittelua.

Vierailija
97088/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K antoi hyvän ohjeen haastattelussa: jos hänellä on pottatukka ja keikoilta tutut vaatteet, saa tulla moikkaamaan ja halaamaan, juttelemaan, pyytämään yhteiskuvaa tai mitä vain. Jos taas on siviilivaatteet tai hiukset eri tavalla, niin mielellään ei, ja mainitsi myös saavansa paniikkisen olon tästä.

Vierailija
97089/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ostetuksi lipun Tavastian ikärajattomalle. En ymmärrä miten se on edes mahdollista, onko joku syy, että porukka myy nyt lippujaan pois. Onko tuonne ikärajattomalle edes menossa vanhempaa väkeä. Ajattelin, että jos voisi sopia jotain entisten nuorten tapaamista ennen keikkaa. Tavastian sivuilla on tieto, että ovet avataan klo 17 ja jokerit aloittaa 18.15. pitäneekö paikkansa. En halua jonottaa vaan painella suoraan sisällä. Ja tosiaan se isoin kysymys, onko tuonne edes menossa yli viisikymppisiä.

Vierailija
97090/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mkua pikkasen ahdistaa kuinka B:tä pidetään jonain ihastuneena teininä ja piikitellään sille siitä koko ajan, toivottavasti ei hermot mene B:llä

Samaa olen ajatellut. Ihan kuin B olisi ihan höppänä ja ajattelee vaan Jereä. Jos on innostunut, voi se johtua mistä vaan. Tai sitten se vaan on syntymäinnostunut. Välillä oli nyt niitä huonoja aikoja, ehkä innostus korostuu siksi.

Mä luulen, että on ihan syntymäinnostunut. Ja ehkä just sen takia kemiat niin hyvin Kärtsän kanssa pelaavatkin. Ovat samanlaisia, vähän kuin pikkulapsia. Jos vertaa vaikka Krisiin, joka on kestohillitty eikä tunnu koskaan toimivan ilman etukäteisharkintaa niin onhan ne ihan erilaisia. Ehkä Jure on luonteeltaan lähinnä Bojania, muut on jotenkin vähemmän spontaaneja.

Vierailija
97091/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ostetuksi lipun Tavastian ikärajattomalle. En ymmärrä miten se on edes mahdollista, onko joku syy, että porukka myy nyt lippujaan pois. Onko tuonne ikärajattomalle edes menossa vanhempaa väkeä. Ajattelin, että jos voisi sopia jotain entisten nuorten tapaamista ennen keikkaa. Tavastian sivuilla on tieto, että ovet avataan klo 17 ja jokerit aloittaa 18.15. pitäneekö paikkansa. En halua jonottaa vaan painella suoraan sisällä. Ja tosiaan se isoin kysymys, onko tuonne edes menossa yli viisikymppisiä.

Tottakai aika pitää paikkaansa! Nyt lippuja tulee paljon myyntiin, kun keikat lähestyy ja ihmiset ymmärtävät, että eivät pääse tulemaan paikalle. Onnea lipusta, Ikärajattomalle minäkin. 💚

Vierailija
97092/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta Joksujen keikka on tänään Suomen aikaa? :D En malta odottaa, että videoita alkaa satelemaan

Vierailija
97093/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta Joksujen keikka on tänään Suomen aikaa? :D En malta odottaa, että videoita alkaa satelemaan

Kello 21!

Vierailija
97094/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mkua pikkasen ahdistaa kuinka B:tä pidetään jonain ihastuneena teininä ja piikitellään sille siitä koko ajan, toivottavasti ei hermot mene B:llä

Mä luulen, että on ihan syntymäinnostunut. Ja ehkä just sen takia kemiat niin hyvin Kärtsän kanssa pelaavatkin. Ovat samanlaisia, vähän kuin pikkulapsia. Jos vertaa vaikka Krisiin, joka on kestohillitty eikä tunnu koskaan toimivan ilman etukäteisharkintaa niin onhan ne ihan erilaisia. Ehkä Jure on luonteeltaan lähinnä Bojania, muut on jotenkin vähemmän spontaaneja.

Täällähän moni on sanonut, että K&B vetoavat heihin kun he ovat itse olleet elämässään paljon hillitympiä, ja saavat vapauttavaa inspiraatiota pojista. Minä taas olen itse syntymäinnostunut ihminen (vaikka samalla olen myös tosi järkevä, mutta myös tosi spontaani, kreisi ja seikkailullinen) ja minun on ollut vaikea löytää samanhenkistä seuraa. Yksi mies jonka kanssa minulla oli räjähtäviä tunteita oli juuri tällainen mutta vielä potenssiin 10x, hän on Bojanin ikäinen ja itse olen selvästi vanhempi, mutta selvästi se ei ole hänellä vain nuoruutta vaan hänen persoonallisuutensa.

Vierailija
97095/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kello 21!

Kiva että on näin aikasin! Olin henkisesti varautunut valvomaan...😅

Vierailija
97096/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivasin äsken mieheltäni että mitä meillä oli 21. lokakuuta. Hän vastasi, että ei mitään ja minä sanoin vastaan kiivaasti.

Klla on synttärit silloin.

Vierailija
97097/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä ainakin annan. 

Mutta. Mun mielestä fiilistelyä on monenlaista, ja kaikenlaiselle fiilistelylle pitäisi antaa tilaa täällä.

Peace out.

Annan fiilistellä kaikkien omalla tavallaan. Kyse oli enemmänkin siitä valituksesta, ettei täällä saisi hössöttää tai olla innoissaan, saatikka spekuloida.

Luulen että tossa syynä on se miten kovasti K:ta mollattiin silloin viime kerralla kun oli Rautalammilla ja B ypöyksin. Tai näin se silloin tulkittiin vaikka kaikki oli aivan ok.

Ja sitä nyt jotkut pelkää, että sama kaava toistuu: ensin innostus, sitten pettymys, sitten viha.

Aion kopioida ja laskea joka ikisen pettymystä ja suuttumusta K:ta kohtaan kuvaavan viestin, koska niitä tulee kuitenkin. Ja ennen kuin riennätte sanomaan, että on ihan ok pettyä, niin ei minusta kyllä ole ok pettyä siihen jos omat muille asetetut odotukset ei täyty.

Vierailija
97098/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että stalkkeriteinit on Tavastialla jonottamassa, niin eivät ehdi lentokentälle. Eri asia jos saapuisivat jo keikkaa edeltävänä päivänä Suomeen.

Vierailija
97099/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävän aikaisessa ovat Kärvänän päivitykset tänään olleet. Onko vielä thaikkuajassa, vai oliko jotain menoja kenties? 😌

Vierailija
97100/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä ainakin annan. 

Peace out.

Aion kopioida ja laskea joka ikisen pettymystä ja suuttumusta K:ta kohtaan kuvaavan viestin, koska niitä tulee kuitenkin. Ja ennen kuin riennätte sanomaan, että on ihan ok pettyä, niin ei minusta kyllä ole ok pettyä siihen jos omat muille asetetut odotukset ei täyty.

Tuota, hypetän ja fiilistelen sataprosenttisesti ja sen ei kuuluisi vaikuttaa kuvailemallasi tavalla. Ei siitä kuulu suuttua yhtään kenellekkään, jos asiat ei mene, kuten itse toivoisi.

Ketju on lukittu.