Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ymmärrän että jotkut haluaa hössöttää mutta täytyy myös hyväksyä ne realistisemmat kommentit. Yhtä lailla mekin fiilistellään vaikka ei shipata. Kommentoin vaan noihin että kun tää tuo niin paljon iloa niin iloa se tuo meillekin jotka kommentoi todellista elämää eikä fantasiaa.
Just näin. Pakotettu positiivisuus on p*rseestä. Ehkä osa ei ole pakolla hössöjä, mutta itselle nyt pelkkä positiivinen odottaminen ois sen tunnelman pakottamista.
Eletään ja annetaan muiden elää myös omalla tyylillään. Pakottamisesta oli eilinen päivä kyllä kaukana.
Mä lähen koiran kanssa ulos nyt, että eiköhän jotain tapahdu pian.
I believe that K. is in Finland to prepare all the best for his Slovenian friends. In June only B. went and, in the middle of his visit, K. had a concert elsewhere. This time they will be able to be together as long as they want (he will even go on the bus with them). I think K. wants to make sure his friends are well and have the best concerts ever.
Miks Jokerit jakaa instassa nyt koko ajan noita maaliskuisia (?) photoshootin kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Ja mä lähden hammaslääkäriin, joten aivan takuulla tapahtuu jotain! 😂
Vierailija kirjoitti:
Miks Jokerit jakaa instassa nyt koko ajan noita maaliskuisia (?) photoshootin kuvia?
Joo ihmettelin samaa. Ilmeisesti valokuvaaja on julkaissut niitä nyt omalla tilillään instassa, joten siksi kai jakavat niitä myös omissa stooreissa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä näitä "anna meidän nyt täysillä fiilistellä".
Kun minä ainakin annan.
Mutta. Mun mielestä fiilistelyä on monenlaista, ja kaikenlaiselle fiilistelylle pitäisi antaa tilaa täällä.
Viestit voi ohittaa, jos ei tykkää.
Terveisin K ja B ystävyyden fiilistelijä
Peace out.
Annan fiilistellä kaikkien omalla tavallaan. Kyse oli enemmänkin siitä valituksesta, ettei täällä saisi hössöttää tai olla innoissaan, saatikka spekuloida.
Bojan on kyllä silmin nähden innostunut 😜
Vierailija kirjoitti:
saamee si cisti dopamin saaameeez da jotain jotain jotain tvoi dotik
Tässä kaikki mitä osaan ja soi päässä nyt :D
Zame, si čisti dopamin
Zame, še bolj si te želim
"še bolj si te želim" means "I want/desire you even more."
Hopefully that helps you remember since it's a quite useful sentence. :))))
Vierailija kirjoitti:
Kun minä ainakin annan.
Mutta. Mun mielestä fiilistelyä on monenlaista, ja kaikenlaiselle fiilistelylle pitäisi antaa tilaa täällä.
Peace out.
Ei ole mitään fiilistelyä kitistä koko ajan muiden kirjoittajien sanomisista ja tekemisistä ja arvostella heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun minä ainakin annan.
Peace out.
Annan fiilistellä kaikkien omalla tavallaan. Kyse oli enemmänkin siitä valituksesta, ettei täällä saisi hössöttää tai olla innoissaan, saatikka spekuloida.
Luulen että tossa syynä on se miten kovasti K:ta mollattiin silloin viime kerralla kun oli Rautalammilla ja B ypöyksin. Tai näin se silloin tulkittiin vaikka kaikki oli aivan ok.
Ja sitä nyt jotkut pelkää, että sama kaava toistuu: ensin innostus, sitten pettymys, sitten viha.
Mut ehkä se ei toistu tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sillekin jonkun sanoa, et ei saa hössöttää? /vitsi
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saamee si cisti dopamin saaameeez da jotain jotain jotain tvoi dotik
Tässä kaikki mitä osaan ja soi päässä nyt :D
Zame, si čisti dopamin
Zame, še bolj si te želim"še bolj si te želim" means "I want/desire you even more."
Hopefully that helps you remember since it's a quite useful sentence. :))))
Laitetaanpa korvan taakse, jos lauseelle tulee ens viikolla käyttöä. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaa, ettei lähde lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tällä hetkellä:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/728791151125102592?source=share
I would really like it if everyone who participated this year gets together at the next Eurovision to have a nice party together.
mua pikkasen ahdistaa kuinka B:tä pidetään jonain ihastuneena teininä ja piikitellään sille siitä koko ajan, toivottavasti ei hermot mene B:llä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä lähden hammaslääkäriin, joten aivan takuulla tapahtuu jotain! 😂
Mä päivitin koko aamupäivän jatkuvalla syötöllä Liputonta ja heti kun jouduin pitämään siitä 15 min. tauon niin oli tullut K-18 lippu myyntiin 😔
Naurattaa, kun kaikki somealustat tuuttaa kuvia, klippejä, fanarteja jne. K&B tapaamisesta 😅 Some tulee räjähtämään jo pelistä spekulaatioista, kun JO on Suomen kamaralla.
Ovakavaa.