Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Sori kun aiheutin tälläisen Dean-kysymys kaaoksen, mutta siis siinä storyssa oli se boksi (ask me a question) mihin voi kirjoittaa kysymyksen ja kun sellaiseen kysymykseen vastaa se yleensä jaetaan storyyn, mutta ei ole jakanut eli oletin ettei vastaa niihin :)
Miksi iheessä jakaisi sen storyyn? Eiköhän ne mitkä jaetaan ole ennemmin viihdyttämistä varten, ei mikään pakottava syy jakaa, vaikka tekiskin tuollaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K menisi Osloon/Tukholmaan, kaikki huomio kiinnittyisi häneen ja Bojaniin. Mutta varsinkin Kärtsään Joten parempi että JO saa keskenään ja Norjassa A:n kanssa rauhassa hoitaa keikat.
Huooooh, no miten K voi sitten nyt Suomessa mukana olla??? Mihis se huomio täällä sitten menee?
Huoooh, no koska Kärtsy on suomalainen ja luonnollisempaa että on Suomen keikoilla mukana. Alessandra saa sitten olla Norjassa isännöimässä. Ruotsi nyt jää varmaan ilman mitään.
Loreen ilmestyy tyhjästä lavalla siellä :p No ei. Todennäköisyys on nolla sille, että Loreen tulisi Joksuja moikkaamaan. Ainakaan en ole nähnyt mitään tukemaan sitä, että olisivat edes keskusteluyhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Sori kun aiheutin tälläisen Dean-kysymys kaaoksen, mutta siis siinä storyssa oli se boksi (ask me a question) mihin voi kirjoittaa kysymyksen ja kun sellaiseen kysymykseen vastaa se yleensä jaetaan storyyn, mutta ei ole jakanut eli oletin ettei vastaa niihin :)
Hän on vastannut niihin yksityisviestillä. Näin tekee moni muukin, on oikeastaan vähän harvinaisempaa tuo sun ehdotuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa ihan yksityisviestillä niihin kyllä..
Se, että jotkut spekuloi sitä, meneekö se K sinne Osloon vai eikö mene, on tuskin yhtään keneltäkään muulta pois. Joten pidetäänhän kiva fiilis tänäänkin.
Joku kyseli livestä, eilenhän Joksut oli mukana Alessandran livessä tämän tilillä, veikkaan että se oli tuo "yllätyslive" josta puhuivat. Ärsytti kyllä kun oli Alessandran tilillä eikä mulla siellä oo ilmoitukset päällä, niin missasin koko liven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää, että mun ois pakko siivota niin menee tämän tyhmän odotuksen tai väärän uskon, että kyllä tänään jotain tapahtuu takia sitten mönkään sekin.
Itse en usko, että tänään tapahtuu mitään!!!!
Jos siis tapahtuis, K ois yks kaks siellä, tms. niin siivouksen mönkään menon vois antaa itselleen anteeksi. Mutta ei pelkän vatun odottamisen.Sen se tekee, kun elää toisten elämää eikä omaansa. Menee kuule päivät hukkaan.
Parhaita päiviäni on kyllä ollut ne, kun täällä on seottu siitä, kun oikeesti jotain on tapahtunut. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää, että mun ois pakko siivota niin menee tämän tyhmän odotuksen tai väärän uskon, että kyllä tänään jotain tapahtuu takia sitten mönkään sekin.
Itse en usko, että tänään tapahtuu mitään!!!!
Jos siis tapahtuis, K ois yks kaks siellä, tms. niin siivouksen mönkään menon vois antaa itselleen anteeksi. Mutta ei pelkän vatun odottamisen.
Jaahas, Aito taas niin iloisena jälleen kerran paikalla (tai yksi Aidoista). Tuon kirjoitustyylin on oppinut kyllä tunnistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli livestä, eilenhän Joksut oli mukana Alessandran livessä tämän tilillä, veikkaan että se oli tuo "yllätyslive" josta puhuivat. Ärsytti kyllä kun oli Alessandran tilillä eikä mulla siellä oo ilmoitukset päällä, niin missasin koko liven.
He puhui ig livestä. Tuo ei ollut instassa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että jotkut spekuloi sitä, meneekö se K sinne Osloon vai eikö mene, on tuskin yhtään keneltäkään muulta pois. Joten pidetäänhän kiva fiilis tänäänkin.
Onhan sen nyt aivan turhaa jauhaa ja pohdiskella tuota asiaa tämän enempää. Loppuviikosta tiedetään, mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään. Lopputulema on kuitenkin, että täällä sitä kaikkea ei koskaan tulla tietämään varmuudella mikä on feikkiä ja mikä asioiden oikea laita.
Jätetään se haihattelu Ksta pois, ja ollaan iloisia kun saadaa JO keikalle meille ja päästään näkemään se livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sen nyt aivan turhaa jauhaa ja pohdiskella tuota asiaa tämän enempää. Loppuviikosta tiedetään, mitä tapahtui vai tapahtuiko mitään. Lopputulema on kuitenkin, että täällä sitä kaikkea ei koskaan tulla tietämään varmuudella mikä on feikkiä ja mikä asioiden oikea laita.
Jätetään se haihattelu Ksta pois, ja ollaan iloisia kun saadaa JO keikalle meille ja päästään näkemään se livenä.
Sulle se on turhaa, mutta monelle muulle ei. Nää asiat ei poissulje toisiaan, olen hyvin innoissani JO näkemisestä. Mutta etpä sä voi sanoa, mikä jätetään keskustelusta pois ja mitä ei. K ja B tapaa pian, joten luonnollisesti keskustelussa on paljon spekulointia asiasta.
Kyllä mä Joksujen liveä katson mieluusti ilman Kärtsääkin. Kiva yllätyshän se toki olis, jos olisivat yhdessä livessä, ja uskon, et jossain vaiheessa touria tämä toteutuukin. Ehkä sitten Suomessa. Kuten Joksut teki Alessandran kanssakin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K menisi Osloon/Tukholmaan, kaikki huomio kiinnittyisi häneen ja Bojaniin. Mutta varsinkin Kärtsään Joten parempi että JO saa keskenään ja Norjassa A:n kanssa rauhassa hoitaa keikat.
Huooooh, no miten K voi sitten nyt Suomessa mukana olla??? Mihis se huomio täällä sitten menee?
Huoooh, no koska Kärtsy on suomalainen ja luonnollisempaa että on Suomen keikoilla mukana. Alessandra saa sitten olla Norjassa isännöimässä. Ruotsi nyt jää varmaan ilman mitään.
Ruotsissa Loreen vastaanottaa Joksut näyttävästi.
Fanit törmänneet poikiin Oslossa eilen.
https://twitter.com/vemdagrqs/status/1703502978097742224?t=kNw0sBz_yOGy…
Bojan näyttää hyvältä punaisessa rotsissaan. 🥰
https://twitter.com/vemdagrqs/status/1703514323073614321?t=xW6xoxgiHklP…
Vierailija kirjoitti:
Mä väitän, että ei ollut vielä se luvattu live, koska kuitenkin he kehoittivat olemaan valppaina JO-tilien suhteen. Se olisi tosi kurja temppu, jos nyt tämä olisi se live ja olisi pitänyt osata ennustaa, että Alessandra sen streemaa. Eivät kai he nyt voi olettaa, että kaikki JO-fanit seuraavat myös Alessandraa? Ehkä heillä on ollut aikatauluongelmia tai jotain, mutta pidän yhä sormet ristissä niiden oman liven puolesta. Veikkaan, että se tulee tänään ennen keikan alkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa että NT alkaa nyt.. kesäkuussa tämä oli vain kaukainen haavekuva... Ja alle kuukauden päästä alkaa K:n EU-tour! Senkin aikana fandom on varmaan liekeissä! (Manifestin että B menee K:n Lontoon keikalle, niin kuin meni Lukenkin keikalle )
Se ois jo kolmas kerta kun K saa B:n luokseen, ilman päinvastaisuutta.
Jos K ei mene Osloon, mitä epäilen, ettei mene, kun ei ole jo siellä.
Jos heillä ei ole yhteisbiisiä, niin miksi varsinaisesti menisikään. Tosin jännä, että Suomessa sama lava esiintyä on kuitenkin mahdollinen.K antaa sellaista vaikutelmaa välillä, että B olisi tärkeä, mutta kun pitäisi tehdä jotain konkreettista niin ei millään onnistu.
Oikeastihan sinä et tiedä yhtään mitään.
Tiedän itsekin, että en tiedä. Kerro minulle mieluummin mitä konkreettista K on tehnyt tavatakseen B. Israelin jutusta et tiedä sinäkään, mikä oli syynä ettei se toteutunut.
No en kerro, koska tunnistan ja tunnustan sen ihan rehellisesti, että en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa että NT alkaa nyt.. kesäkuussa tämä oli vain kaukainen haavekuva... Ja alle kuukauden päästä alkaa K:n EU-tour! Senkin aikana fandom on varmaan liekeissä! (Manifestin että B menee K:n Lontoon keikalle, niin kuin meni Lukenkin keikalle )
Se ois jo kolmas kerta kun K saa B:n luokseen, ilman päinvastaisuutta.
Jos K ei mene Osloon, mitä epäilen, ettei mene, kun ei ole jo siellä.
Jos heillä ei ole yhteisbiisiä, niin miksi varsinaisesti menisikään. Tosin jännä, että Suomessa sama lava esiintyä on kuitenkin mahdollinen.K antaa sellaista vaikutelmaa välillä, että B olisi tärkeä, mutta kun pitäisi tehdä jotain konkreettista niin ei millään onnistu.
Oikeastihan sinä et tiedä yhtään mitään.
Tiedän itsekin, että en tiedä. Kerro minulle mieluummin mitä konkreettista K on tehnyt tavatakseen B. Israelin jutusta et tiedä sinäkään, mikä oli syynä ettei se toteutunut.
Vähän paha sanoa, kun hänen yksityiselämää me emme seuraa. Hyvä niin.
Kuvia Costellon keikalta - ketju.
https://twitter.com/elvis_wiki/status/1703660044921737229?t=O7f_0CvDAf1…
Moneltas niitä lentoja tänään saapuikaan Osloon?
Onpas häiritsevää, kun koulutehtävänä on auttaa moniongelmaista Jereä.