Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
96921/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa Kiki (😂) nimisessä homobaarissa ollut hyvät bileet eilen ccc tahtiin. Kn tägätyistä julkaisuista löytyy.

Vierailija
96922/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos K menisi Osloon/Tukholmaan, kaikki huomio kiinnittyisi häneen ja Bojaniin. Mutta varsinkin Kärtsään Joten parempi että JO saa keskenään ja Norjassa A:n kanssa rauhassa hoitaa keikat.

Huooooh, no miten K voi sitten nyt Suomessa mukana olla??? Mihis se huomio täällä sitten menee?

Ihmiset on nyt vähän liian herkillä tän K/B huomion suhteen, kun kumpikaan heistä ei ikinä ole asiasta osoittanut olevansa huolissaan.

Niinpä! Eli sitä ei pitäisi käyttää tekosyynä sille, että SIKS K ei mene nytkään Osloon. BS syy, sanon minä.

Mistä on alkanut tämä pakkomielle, että K:n pitäisi mennä Osloon ja Tukholmaan? Kukaan ei ole sellaista luvannut eikä vihjannut, te olette sen kuvitelman itse kehittäneet. Ja nyt olette pettyneitä ja petettyjä, kun ei menekään. Minä en ainakaan ymmärrä, miksi kukaan edes ajattelisi K:n menevän sinne? Miksi? Täällä Suomessa joo, mutta Osloa ja Tukholmaa en tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96923/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kysyä Deanilta jotain Ksta mutta en tiedä viitsiikö kun kysyin jo niitä odotuksia tourista

Mä vaan kysyin, että onks se nähnyt vuonoja koskaan, niin ei vastannut. . .

Tosin kysyin varmaan aika myöhässä siihen bussireissun kestoon nähden.

Mä kysyin eilen noin 23 ja vastasi varttia yli

Mitä kautta pistit viestiä? Mä laitoin sen bussimatka storyn kohdalta. Onko sillä edes väliä mistä laittaa?

Ig yksityisviesti. Päivällä laitoin sinne storyn kysymysboksiin, mutta niihin ei vissiin vastaa

Mistä tämä *tieto*?

Menikö ne edes perille, epäilen, ettei oma kyssärini mennyt.

Vierailija
96924/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kaikki samaa asiaa siltä Deanilta kysytte, kun se kerran on jo täällä moneen kertaan todettu. Siis että hän odottaa erityisesti Käärijän tapaamista.

Vierailija
96925/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä voida jo luopua siitä narratiivista, että K menisi Osloon. On tässä jaksettu niiden jälleennäkemistä odottaa tähänkin asti, niin pari päivää sinne tänne. Nautitaan siitä mitä sieltä saadaan yhdessä Alessandran kanssa. 🙂

Jännäntäyteistä alkanutta viikkoa kaikille! 💜

Vierailija
96926/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos K menisi Osloon/Tukholmaan, kaikki huomio kiinnittyisi häneen ja Bojaniin. Mutta varsinkin Kärtsään Joten parempi että JO saa keskenään ja Norjassa A:n kanssa rauhassa hoitaa keikat.

Huooooh, no miten K voi sitten nyt Suomessa mukana olla??? Mihis se huomio täällä sitten menee?

Ihmiset on nyt vähän liian herkillä tän K/B huomion suhteen, kun kumpikaan heistä ei ikinä ole asiasta osoittanut olevansa huolissaan.

Niinpä! Eli sitä ei pitäisi käyttää tekosyynä sille, että SIKS K ei mene nytkään Osloon. BS syy, sanon minä.

Mistä on alkanut tämä pakkomielle, että K:n pitäisi mennä Osloon ja Tukholmaan? Kukaan ei ole sellaista luvannut eikä vihjannut, te olette sen kuvitelman itse kehittäneet. Ja nyt olette pettyneitä ja petettyjä, kun ei menekään. Minä en ainakaan ymmärrä, miksi kukaan edes ajattelisi K:n menevän sinne? Miksi? Täällä Suomessa joo, mutta Osloa ja Tukholmaa en tajua.

Se, kun Bojan sanoi, että K on lavalla, puhuessaan NT:sta. Ei puhunut, että Suomen-keikoilla.

Vierailija
96927/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämähän lähtee siitä (harha?)kuvitelmasta, että K mukana uudessa biisissä.

T. Harhainen 😆

Vierailija
96928/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kysyä Deanilta jotain Ksta mutta en tiedä viitsiikö kun kysyin jo niitä odotuksia tourista

Mitä kautta pistit viestiä? Mä laitoin sen bussimatka storyn kohdalta. Onko sillä edes väliä mistä laittaa?

Ig yksityisviesti. Päivällä laitoin sinne storyn kysymysboksiin, mutta niihin ei vissiin vastaa

Mistä tämä *tieto*?

Stoorivastaukset menee ihan aina yksityisviesteihin.

Vierailija
96929/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hullun päivän aion täällä pitää tänään, kun eilenkin. Ei mulla ole nyt muutakaan tekemistä.

Vierailija
96930/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että NT alkaa nyt.. kesäkuussa tämä oli vain kaukainen haavekuva... Ja alle kuukauden päästä alkaa K:n EU-tour! Senkin aikana fandom on varmaan liekeissä! (Manifestin että B menee K:n Lontoon keikalle, niin kuin meni Lukenkin keikalle )

Se ois jo kolmas kerta kun K saa B:n luokseen, ilman päinvastaisuutta.

Jos K ei mene Osloon, mitä epäilen, ettei mene, kun ei ole jo siellä.

Jos heillä ei ole yhteisbiisiä, niin miksi varsinaisesti menisikään. Tosin jännä, että Suomessa sama lava esiintyä on kuitenkin mahdollinen.

K antaa sellaista vaikutelmaa välillä, että B olisi tärkeä, mutta kun pitäisi tehdä jotain konkreettista niin ei millään onnistu.

Oikeastihan sinä et tiedä yhtään mitään.

Tunnetko sanan vaikutelma?

eri

Vierailija
96931/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä voida jo luopua siitä narratiivista, että K menisi Osloon. On tässä jaksettu niiden jälleennäkemistä odottaa tähänkin asti, niin pari päivää sinne tänne. Nautitaan siitä mitä sieltä saadaan yhdessä Alessandran kanssa. 🙂

Mä en luovu, tarvitsen jotain spekuloitavaa tänäänkin. 😂 Mut ihanaa viikkoa kaikille ehdottomasti, tätä on odotettu.

Vierailija
96932/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä *tieto*?

Muodostuuko siitä kuitenkin keskustelu, jonka pitäisi näkyä sillä keskustelut-listalla vai mikä se on? Vai nouseeko se sinne vasta jos kohde vastaa?

Vierailija
96933/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en luovu, tarvitsen jotain spekuloitavaa tänäänkin. 😂 Mut ihanaa viikkoa kaikille ehdottomasti, tätä on odotettu.

Joo minäkään en luovu ainakaan ennen illan keikkaa. Onhan täällä jo hullumpiakin tapahtunut 😁

Vierailija
96934/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh tulispa Joksuilta joku live tänään ...

Vierailija
96935/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä *tieto*?

Muodostuuko siitä kuitenkin keskustelu, jonka pitäisi näkyä sillä keskustelut-listalla vai mikä se on? Vai nouseeko se sinne vasta jos kohde vastaa?

Pitäis muodostua, eli ei ole varmaan mennyt perille.

Vierailija
96936/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en perjaatteessa usko Kn menevän Osloon niin onhan sitä silti hauska spekuloida!

Kyllä K menee Osloon, menee myös Tukholmaan, Helsinkiin, Tampereelle ja Turkuun. Lopuksi hän käy pikaisesti kuussa, aivan uusi aluevaltaus.

Vierailija
96937/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää, että mun ois pakko siivota niin menee tämän tyhmän odotuksen tai väärän uskon, että kyllä tänään jotain tapahtuu takia sitten mönkään sekin.

Itse en usko, että tänään tapahtuu mitään!!!!

Jos siis tapahtuis, K ois yks kaks siellä, tms. niin siivouksen mönkään menon vois antaa itselleen anteeksi. Mutta ei pelkän vatun odottamisen.

Vierailija
96938/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoooh, no koska Kärtsy on suomalainen ja luonnollisempaa että on Suomen keikoilla mukana. Alessandra saa sitten olla Norjassa isännöimässä. Ruotsi nyt jää varmaan ilman mitään.

Vierailija
96939/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoooh, no koska Kärtsy on suomalainen ja luonnollisempaa että on Suomen keikoilla mukana. Alessandra saa sitten olla Norjassa isännöimässä. Ruotsi nyt jää varmaan ilman mitään.

No mitä spessua tässä on? Ei mitään.

Vierailija
96940/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun aiheutin tälläisen Dean-kysymys kaaoksen, mutta siis siinä storyssa oli se boksi (ask me a question) mihin voi kirjoittaa kysymyksen ja kun sellaiseen kysymykseen vastaa se yleensä jaetaan storyyn, mutta ei ole jakanut eli oletin ettei vastaa niihin :)

Ketju on lukittu.