Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
96901/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että NT alkaa nyt.. kesäkuussa tämä oli vain kaukainen haavekuva... Ja alle kuukauden päästä alkaa K:n EU-tour! Senkin aikana fandom on varmaan liekeissä! (Manifestin että B menee K:n Lontoon keikalle, niin kuin meni Lukenkin keikalle )

Se ois jo kolmas kerta kun K saa B:n luokseen, ilman päinvastaisuutta.

Jos K ei mene Osloon, mitä epäilen, ettei mene, kun ei ole jo siellä.

Jos heillä ei ole yhteisbiisiä, niin miksi varsinaisesti menisikään. Tosin jännä, että Suomessa sama lava esiintyä on kuitenkin mahdollinen.

K antaa sellaista vaikutelmaa välillä, että B olisi tärkeä, mutta kun pitäisi tehdä jotain konkreettista niin ei millään onnistu.

Vierailija
96902/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Superfanin 3-vuotias katsoo icip musavideota ja joraa innoissaan. Ei se sit taidakaan olla pelottava pikku tenaville..

Öö, katottiinko sama video? Tää mainitsemasi 3v karjuu innoissaan joo, paitsi sit kun alkaa Tn osuus ja pystyt kirjaimellisesti näkemään, miten hän menee ihan pas kanjäykäksi. Mua lähinnä suututti, että miks tollanen pitää lapselle näyttää.

Se minkä mä näin katkaistiin ennen kuin Tommyn osuus tuli. Eli kärtsälle jorasi. Mietinkin et mitenhän poika suhtautuu tommyyn..ei se munkaan mielestä ole noin pienelle sopiva mv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96903/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin miks B muisteli niin hyvin umkoon, eiks se ollut vähän ensimmäinen kerta missä B näki k:n.

UMK on uuden musiikin kilpailu, eivät ole siellä nähneet. Mutta! Söpöä toki oli, että selkeästi on asiasta Kn kanssa puhunut kun tuli noin apteekin hyllyltä.

Vierailija
96904/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos K menisi Osloon/Tukholmaan, kaikki huomio kiinnittyisi häneen ja Bojaniin. Mutta varsinkin Kärtsään Joten parempi että JO saa keskenään ja Norjassa A:n kanssa rauhassa hoitaa keikat.

Huooooh, no miten K voi sitten nyt Suomessa mukana olla??? Mihis se huomio täällä sitten menee?

Vierailija
96905/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että NT alkaa nyt.. kesäkuussa tämä oli vain kaukainen haavekuva... Ja alle kuukauden päästä alkaa K:n EU-tour! Senkin aikana fandom on varmaan liekeissä! (Manifestin että B menee K:n Lontoon keikalle, niin kuin meni Lukenkin keikalle )

Jos heillä ei ole yhteisbiisiä, niin miksi varsinaisesti menisikään. Tosin jännä, että Suomessa sama lava esiintyä on kuitenkin mahdollinen.

K antaa sellaista vaikutelmaa välillä, että B olisi tärkeä, mutta kun pitäisi tehdä jotain konkreettista niin ei millään onnistu.

Menehän takas yöunille.

Vierailija
96906/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin miks B muisteli niin hyvin umkoon, eiks se ollut vähän ensimmäinen kerta missä B näki k:n.

UMK on uuden musiikin kilpailu, eivät ole siellä nähneet. Mutta! Söpöä toki oli, että selkeästi on asiasta Kn kanssa puhunut kun tuli noin apteekin hyllyltä.

Toi kirjoittaja puhui näkemisestä, ei tapaamisesta. . . Ootko telkkarista tai somesta koskaan kuullut?

Vierailija
96907/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos K menisi Osloon/Tukholmaan, kaikki huomio kiinnittyisi häneen ja Bojaniin. Mutta varsinkin Kärtsään Joten parempi että JO saa keskenään ja Norjassa A:n kanssa rauhassa hoitaa keikat.

Huooooh, no miten K voi sitten nyt Suomessa mukana olla??? Mihis se huomio täällä sitten menee?

Ihmiset on nyt vähän liian herkillä tän K/B huomion suhteen, kun kumpikaan heistä ei ikinä ole asiasta osoittanut olevansa huolissaan.

Vierailija
96908/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kysyä Deanilta jotain Ksta mutta en tiedä viitsiikö kun kysyin jo niitä odotuksia tourista

Vierailija
96909/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli kysyä Deanilta jotain Ksta mutta en tiedä viitsiikö kun kysyin jo niitä odotuksia tourista

Sehän halusi niitä kysymyksiä eilen, kahdeksan tunnin matkansa ajaksi.

Vierailija
96910/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menehän takas yöunille.

No, mut noinhan se asia tässäkin on. K vois mennä jo Osloon, mutta ei mee. Jos ois oikea kunnon poikaystävä.

Ai se olet sinä. Huomenta sullekin.

Vierailija
96911/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan kysyin, että onks se nähnyt vuonoja koskaan, niin ei vastannut. . .

Tosin kysyin varmaan aika myöhässä siihen bussireissun kestoon nähden.

Vierailija
96912/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Superfanin 3-vuotias katsoo icip musavideota ja joraa innoissaan. Ei se sit taidakaan olla pelottava pikku tenaville..

Öö, katottiinko sama video? Tää mainitsemasi 3v karjuu innoissaan joo, paitsi sit kun alkaa Tn osuus ja pystyt kirjaimellisesti näkemään, miten hän menee ihan pas kanjäykäksi. Mua lähinnä suututti, että miks tollanen pitää lapselle näyttää.

Se minkä mä näin katkaistiin ennen kuin Tommyn osuus tuli. Eli kärtsälle jorasi. Mietinkin et mitenhän poika suhtautuu tommyyn..ei se munkaan mielestä ole noin pienelle sopiva mv.

Facen käärijä ryhmästä löytyy koko versio.

Vierailija
96913/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyin eilen noin 23 ja vastasi varttia yli

Vierailija
96914/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta pistit viestiä? Mä laitoin sen bussimatka storyn kohdalta. Onko sillä edes väliä mistä laittaa?

Vierailija
96915/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on nyt vähän liian herkillä tän K/B huomion suhteen, kun kumpikaan heistä ei ikinä ole asiasta osoittanut olevansa huolissaan.

Niinpä! Eli sitä ei pitäisi käyttää tekosyynä sille, että SIKS K ei mene nytkään Osloon. BS syy, sanon minä.

Kukaan meistä ei tiedä, meneekö vai ei. Jos on uudella biisillä, niin ehkä menee. Jos ei, niin ehkä on kuitenkin ansainnut levätä, eikö?

Vierailija
96916/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en perjaatteessa usko Kn menevän Osloon niin onhan sitä silti hauska spekuloida!

Vierailija
96917/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan sinä et tiedä yhtään mitään.

Vierailija
96918/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kautta pistit viestiä? Mä laitoin sen bussimatka storyn kohdalta. Onko sillä edes väliä mistä laittaa?

Ig yksityisviesti. Päivällä laitoin sinne storyn kysymysboksiin, mutta niihin ei vissiin vastaa

Vierailija
96919/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ig yksityisviesti. Päivällä laitoin sinne storyn kysymysboksiin, mutta niihin ei vissiin vastaa

Vastasi semmoseenkin, yksityisviestiksi sekin menee.

Vierailija
96920/123801 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin nyt tajusin, että onkohan mun viesti mennyt edes perille? Se ei ole noussut listattuihin sinne, missä käydyt keskustelut näkyy allekkain. Dean ei ole siellä mulla ollenkaan.

Eli jostain syystä kysymys ei mennyt ilmeisesti perille.

Ihmettelinkin, miksei vastaa, vuonot ovat aika spesiaali nähtävyys just Norjassa.

Ketju on lukittu.