Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onneks Bojtsu ajeli vähän noita viiksiään. Sopii se punainen rotsikin paremmin. Näyttää taas enemmän omalta itseltään jotenkin. Nuori ja raikas look.
Mun twitterin etusivulla juuri nyt (ICIP sanat, ulkkarien tuskaa)
https://x.com/bojantitanic/status/1703424899098808652?s=46&t=291i2SgETB…
Vierailija kirjoitti:
B/K love languages:
https://www.tumblr.com/korvessa/728730290013569024/some-people-show-lov…
Tää pussymagnet on aina yhtä ihana. Noi ilmeet ja eleet 💕 He on niin innoissaan. Oi noita aikoja entisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun twitterin etusivulla juuri nyt (ICIP sanat, ulkkarien tuskaa)
https://x.com/bojantitanic/status/1703424899098808652?s=46&t=291i2SgETB…
😂 Ei ole helppo kieli tämä suomi...
Vierailija kirjoitti:
Moneltas niitä lentoja tänään saapuikaan Osloon?
Kato lähtevät lennot googlesta, (Hki vantaa) näet monelta lähtee.
Ainakin 12:00 sit oliko 13:40? mutta nämä siis lähtöajat.
Mutta ei K ole sinne menossa, sikäli aivan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kyseli livestä, eilenhän Joksut oli mukana Alessandran livessä tämän tilillä, veikkaan että se oli tuo "yllätyslive" josta puhuivat. Ärsytti kyllä kun oli Alessandran tilillä eikä mulla siellä oo ilmoitukset päällä, niin missasin koko liven.
Mä väitän, että ei ollut vielä se luvattu live, koska kuitenkin he kehoittivat olemaan valppaina JO-tilien suhteen. Se olisi tosi kurja temppu, jos nyt tämä olisi se live ja olisi pitänyt osata ennustaa, että Alessandra sen streemaa. Eivät kai he nyt voi olettaa, että kaikki JO-fanit seuraavat myös Alessandraa? Ehkä heillä on ollut aikatauluongelmia tai jotain, mutta pidän yhä sormet ristissä niiden oman liven puolesta. Veikkaan, että se tulee tänään ennen keikan alkua.
Suunnitelmat voi aina muuttua ja ei noita kannata pitää kiveenhakattuna noita "luvattuja" livejä. Voi ihan unohtuakin kaikessa kiireessä.
Bojan se harjoitteli eilisessä instalivessä jo vessareissuja. Ei niin herätä jatkossa niin huomiota, kun aloittaa jo aikaisessa vaiheessa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superfanin 3-vuotias katsoo icip musavideota ja joraa innoissaan. Ei se sit taidakaan olla pelottava pikku tenaville..
Öö, katottiinko sama video? Tää mainitsemasi 3v karjuu innoissaan joo, paitsi sit kun alkaa Tn osuus ja pystyt kirjaimellisesti näkemään, miten hän menee ihan pas kanjäykäksi. Mua lähinnä suututti, että miks tollanen pitää lapselle näyttää.
Se minkä mä näin katkaistiin ennen kuin Tommyn osuus tuli. Eli kärtsälle jorasi. Mietinkin et mitenhän poika suhtautuu tommyyn..ei se munkaan mielestä ole noin pienelle sopiva mv.
Facen käärijä ryhmästä löytyy koko versio.
Ei taida näkyä jos ei kuulu ryhmään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K menisi Osloon/Tukholmaan, kaikki huomio kiinnittyisi häneen ja Bojaniin. Mutta varsinkin Kärtsään Joten parempi että JO saa keskenään ja Norjassa A:n kanssa rauhassa hoitaa keikat.
Huooooh, no miten K voi sitten nyt Suomessa mukana olla??? Mihis se huomio täällä sitten menee?
Huoooh, no koska Kärtsy on suomalainen ja luonnollisempaa että on Suomen keikoilla mukana. Alessandra saa sitten olla Norjassa isännöimässä. Ruotsi nyt jää varmaan ilman mitään.
Loreen ilmestyy tyhjästä lavalla siellä :p No ei. Todennäköisyys on nolla sille, että Loreen tulisi Joksuja moikkaamaan. Ainakaan en ole nähnyt mitään tukemaan sitä, että olisivat edes keskusteluyhteydessä.
Joksujen ja Loreenin väleissä ei varmasti ole mitään vikaa. Ammattilaisia ja muusikkokollegoita.
Vierailija kirjoitti:
Fanit törmänneet poikiin Oslossa eilen.
https://twitter.com/vemdagrqs/status/1703502978097742224?t=kNw0sBz_yOGy…
Bojan näyttää hyvältä punaisessa rotsissaan. 🥰
https://twitter.com/vemdagrqs/status/1703514323073614321?t=xW6xoxgiHklP…
Btw Janilla vihreää kynsilakkaa. Pojat niin odottaa Kärtsyn tapaamista.
K:lta story!!!!
.
.
.
.
mainostaa Tommy-merchiä.
Klle sellaiset terveiset, että ei tähän väliin ole varaa maksaa viittäkymppiä t-paidasta. Vaikka hieno on.
Vierailija kirjoitti:
Varoitus. Luvassa realismia.
Mä fiilistelen K ja B ystävyyttä mutta en toivo mitään sen enempää heidän välilleen. He ovat ystäviä ja se on hieno juttu. Uskon että joitain hauskoja someklippejä saadaan mutta ei sellaista kuin esim viisujen aikaan, koska se oli jotain spessua eikä toistu. Lisäksi K on ollut juuri Thaimaassa, eikä ollut siellä yksin. Ja se on tosi OK.
Pelkään että täällä alkaa taas tietyn henkilön mollaus kun B ja K tapaavat ja jos niinsanotusti eivät palstan mielestä saakaan olla tarpeeksi paljon kaksin. Muistan kun B:n Helsingin visiitin jälkeen oli kauhea älämölö kun K muka oli huono isäntä, jalat vilahti yms.
Nyt on vielä vähemmän mahdollisuuksia B ja K olla kaksin kun siellä on koko JO crewn kera mukana. Ja K crewssa ja tanssijat yms on henkilöitä jotka myös ystävystyivät JO:n kanssa. Joten siellä tulee olemaan paljon jälkeennäkemisiä ja paljon porukkaa kokoajan.
Kaveriporukka kohtaa tauon jälkeen. Se on kivaa! Toivon todella että se on kaikille täällä riittävästi eikä tuu pettymyksiä kun omat kuvitelmat ei toteudukaan.
En mäkään odota, että nähtäisiin MITÄÄN Tavastia 9.6. kaltaistakaan. Epäilen, että varsinkin Bojan haluaa pitää menon tosi ammattimaisena. Jos K ei enää näe gay-teemassa kuumaa markkinointitarvettakaan, hänkin pysyy jollain Bro-linjalla.
Mutta oon ihan varma, että ärsyynnyn silti, vaikka tiedän tämän.
Mutta on se silti mukavaa nähdä heidät vielä yhdessä. Mua vaan heissä pelkkä ystävyys ei niin kummemmin puhuttele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superfanin 3-vuotias katsoo icip musavideota ja joraa innoissaan. Ei se sit taidakaan olla pelottava pikku tenaville..
Öö, katottiinko sama video? Tää mainitsemasi 3v karjuu innoissaan joo, paitsi sit kun alkaa Tn osuus ja pystyt kirjaimellisesti näkemään, miten hän menee ihan pas kanjäykäksi. Mua lähinnä suututti, että miks tollanen pitää lapselle näyttää.
Se minkä mä näin katkaistiin ennen kuin Tommyn osuus tuli. Eli kärtsälle jorasi. Mietinkin et mitenhän poika suhtautuu tommyyn..ei se munkaan mielestä ole noin pienelle sopiva mv.
Facen käärijä ryhmästä löytyy koko versio.
Ei taida näkyä jos ei kuulu ryhmään?
Löytyy myös hänen tiktokista, sama nimimerkki, kuin instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K menisi Osloon/Tukholmaan, kaikki huomio kiinnittyisi häneen ja Bojaniin. Mutta varsinkin Kärtsään Joten parempi että JO saa keskenään ja Norjassa A:n kanssa rauhassa hoitaa keikat.
Huooooh, no miten K voi sitten nyt Suomessa mukana olla??? Mihis se huomio täällä sitten menee?
Huoooh, no koska Kärtsy on suomalainen ja luonnollisempaa että on Suomen keikoilla mukana. Alessandra saa sitten olla Norjassa isännöimässä. Ruotsi nyt jää varmaan ilman mitään.
Loreen ilmestyy tyhjästä lavalla siellä :p No ei. Todennäköisyys on nolla sille, että Loreen tulisi Joksuja moikkaamaan. Ainakaan en ole nähnyt mitään tukemaan sitä, että olisivat edes keskusteluyhteydessä.
Joksujen ja Loreenin väleissä ei varmasti ole mitään vikaa. Ammattilaisia ja muusikkokollegoita.
Juu, en tarkoittanut että mitenkään vihamielisiä olisivat tai edes huonoissa väleissä! Ehkä joku muistaa nähneensä tai löytää sitten todistusaineistoa toisin, mutta en itse muista heidän olleen ainakaan somessa julkisesti yhteyksissä? Henkilökohtaisista väleistä ei tietenkään voi sanoa mitään, mutta julkisen aineiston pohjaltahan tässä aina spekuloidaankin, ja siinä missä A ja K ilmoitti somessa olevansa tulossa keikoille, en muista Loreenilta vastaavaa viestiä. Ehkä olen sitten väärässä ja joku löytää toisin. Ja eihän se julkinen viestittelykään kaikkea kerro. :) Tämä nyt vain oli vaikutelma jonka itse olin saanut, eli L ei olisi tulossa heitä moikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
K:lta story!!!!
mainostaa Tommy-merchiä.
Tottakai, hienoa että mainostaa. Uus biisi on ollut menestys. 99% positiivisia kommentteja YouTubessa.
On kyl ylittänyt odotukset tähän mennessä.
Saa nyt varmaan kivasti lisää merch-tuloja myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä fiilistelen K ja B ystävyyttä mutta en toivo mitään sen enempää heidän välilleen. He ovat ystäviä ja se on hieno juttu. Uskon että joitain hauskoja someklippejä saadaan mutta ei sellaista kuin esim viisujen aikaan, koska se oli jotain spessua eikä toistu. Lisäksi K on ollut juuri Thaimaassa, eikä ollut siellä yksin. Ja se on tosi OK.
Pelkään että täällä alkaa taas tietyn henkilön mollaus kun B ja K tapaavat ja jos niinsanotusti eivät palstan mielestä saakaan olla tarpeeksi paljon kaksin. Muistan kun B:n Helsingin visiitin jälkeen oli kauhea älämölö kun K muka oli huono isäntä, jalat vilahti yms.
Nyt on vielä vähemmän mahdollisuuksia B ja K olla kaksin kun siellä on koko JO crewn kera mukana. Ja K crewssa ja tanssijat yms on henkilöitä jotka myös ystävystyivät JO:n kanssa. Joten siellä tulee olemaan paljon jälkeennäkemisiä ja paljon porukkaa kokoajan.
Kaveriporukka kohtaa tauon jälkeen. Se on kivaa! Toivon todella että se on kaikille täällä riittävästi eikä tuu pettymyksiä kun omat kuvitelmat ei toteudukaan.
En mäkään odota, että nähtäisiin MITÄÄN Tavastia 9.6. kaltaistakaan. Epäilen, että varsinkin Bojan haluaa pitää menon tosi ammattimaisena. Jos K ei enää näe gay-teemassa kuumaa markkinointitarvettakaan, hänkin pysyy jollain Bro-linjalla.
Mutta oon ihan varma, että ärsyynnyn silti, vaikka tiedän tämän.
Mutta on se silti mukavaa nähdä heidät vielä yhdessä. Mua vaan heissä pelkkä ystävyys ei niin kummemmin puhuttele.
Tää markkinointitarve on jo niin väsyttävä väite. Vakuutetaan vielä kerran, ettei suomiräp skeneen yksinkertaisesti sovi markkinointikikaksi tällainen materiaali. Eiks voida vaan hyväksyä, et K tykkää toteuttaa itseään kuten asian itse ilmaisee ja tehdä mitä lystää?
Loreen ei ole varmasti tulossa Tukholmaan. Kukaan Jokereista ei seuraa häntä edes Instagramissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, missään tapauksessa ei tule olemaan samanlaista kuin viisuissa tai kesäkuun Tavastian keikan aikana kun K:n täytyy olla isäntänä koko JO:lle eikä pelkästään Bojanille.
B/K love languages:
https://www.tumblr.com/korvessa/728730290013569024/some-people-show-lov…