Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varoitus. Luvassa realismia.
Mä fiilistelen K ja B ystävyyttä mutta en toivo mitään sen enempää heidän välilleen. He ovat ystäviä ja se on hieno juttu. Uskon että joitain hauskoja someklippejä saadaan mutta ei sellaista kuin esim viisujen aikaan, koska se oli jotain spessua eikä toistu. Lisäksi K on ollut juuri Thaimaassa, eikä ollut siellä yksin. Ja se on tosi OK.
Pelkään että täällä alkaa taas tietyn henkilön mollaus kun B ja K tapaavat ja jos niinsanotusti eivät palstan mielestä saakaan olla tarpeeksi paljon kaksin. Muistan kun B:n Helsingin visiitin jälkeen oli kauhea älämölö kun K muka oli huono isäntä, jalat vilahti yms.
Nyt on vielä vähemmän mahdollisuuksia B ja K olla kaksin kun siellä on koko JO crewn kera mukana. Ja K crewssa ja tanssijat yms on henkilöitä jotka myös ystävystyivät JO:n kanssa. Joten siellä tulee olemaan paljon jälkeennäkemisiä ja paljon porukkaa kokoajan.
Kaveriporukka kohtaa tauon jälkeen. Se on kivaa! Toivon todella että se on kaikille täällä riittävästi eikä tuu pettymyksiä kun omat kuvitelmat ei toteudukaan.
En mäkään odota, että nähtäisiin MITÄÄN Tavastia 9.6. kaltaistakaan. Epäilen, että varsinkin Bojan haluaa pitää menon tosi ammattimaisena. Jos K ei enää näe gay-teemassa kuumaa markkinointitarvettakaan, hänkin pysyy jollain Bro-linjalla.
Mutta oon ihan varma, että ärsyynnyn silti, vaikka tiedän tämän.
Mutta on se silti mukavaa nähdä heidät vielä yhdessä. Mua vaan heissä pelkkä ystävyys ei niin kummemmin puhuttele.Tää markkinointitarve on jo niin väsyttävä väite. Vakuutetaan vielä kerran, ettei suomiräp skeneen yksinkertaisesti sovi markkinointikikaksi tällainen materiaali. Eiks voida vaan hyväksyä, et K tykkää toteuttaa itseään kuten asian itse ilmaisee ja tehdä mitä lystää?
Outo homovaihde itsensä toteuttamiseen vain ilmestyi just viisujen kohdille.
Ei sillä ollut mitään "outoa homovaihdetta" siinä vaiheessa, vaan hän löysi ihmisen, uuden ystävän, jonka kanssa oli helppo olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä fiilistelen K ja B ystävyyttä mutta en toivo mitään sen enempää heidän välilleen. He ovat ystäviä ja se on hieno juttu. Uskon että joitain hauskoja someklippejä saadaan mutta ei sellaista kuin esim viisujen aikaan, koska se oli jotain spessua eikä toistu. Lisäksi K on ollut juuri Thaimaassa, eikä ollut siellä yksin. Ja se on tosi OK.
Pelkään että täällä alkaa taas tietyn henkilön mollaus kun B ja K tapaavat ja jos niinsanotusti eivät palstan mielestä saakaan olla tarpeeksi paljon kaksin. Muistan kun B:n Helsingin visiitin jälkeen oli kauhea älämölö kun K muka oli huono isäntä, jalat vilahti yms.
Nyt on vielä vähemmän mahdollisuuksia B ja K olla kaksin kun siellä on koko JO crewn kera mukana. Ja K crewssa ja tanssijat yms on henkilöitä jotka myös ystävystyivät JO:n kanssa. Joten siellä tulee olemaan paljon jälkeennäkemisiä ja paljon porukkaa kokoajan.
Kaveriporukka kohtaa tauon jälkeen. Se on kivaa! Toivon todella että se on kaikille täällä riittävästi eikä tuu pettymyksiä kun omat kuvitelmat ei toteudukaan.
Joo, missään tapauksessa ei tule olemaan samanlaista kuin viisuissa tai kesäkuun Tavastian keikan aikana kun K:n täytyy olla isäntänä koko JO:lle eikä pelkästään Bojanille.
Samalla tavalla viisuissa oli mukana koko Joker Out, eikä se menoa estänyt mitenkään.
B näyttää innoisaan taas näkee k:n.
Vierailija kirjoitti:
Moneltas niitä lentoja tänään saapuikaan Osloon?
Tänään lähtee Hki vielä kolme eli klo:12.00, klo:13.40 ja klo:16.00 nämä lähtöaikoja, lennon kesto 1h 30 min
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, missään tapauksessa ei tule olemaan samanlaista kuin viisuissa tai kesäkuun Tavastian keikan aikana kun K:n täytyy olla isäntänä koko JO:lle eikä pelkästään Bojanille.
Vastapainoksi tälle manifestoin, että K ja B viettää kaikki päivät Suomessa niin ärsyttävästi kiinni toisissaan, että ohikulkijatkin kyllästyy kuvaamaan sitä menoa. Kaikki kuvakulmat tulee käytetyksi. Deanin kamera räjähtää siitä lääppimisen määrästä.
/vitsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K menisi Osloon/Tukholmaan, kaikki huomio kiinnittyisi häneen ja Bojaniin. Mutta varsinkin Kärtsään Joten parempi että JO saa keskenään ja Norjassa A:n kanssa rauhassa hoitaa keikat.
Huooooh, no miten K voi sitten nyt Suomessa mukana olla??? Mihis se huomio täällä sitten menee?
Huoooh, no koska Kärtsy on suomalainen ja luonnollisempaa että on Suomen keikoilla mukana. Alessandra saa sitten olla Norjassa isännöimässä. Ruotsi nyt jää varmaan ilman mitään.
Loreen ilmestyy tyhjästä lavalla siellä :p No ei. Todennäköisyys on nolla sille, että Loreen tulisi Joksuja moikkaamaan. Ainakaan en ole nähnyt mitään tukemaan sitä, että olisivat edes keskusteluyhteydessä.
Joksujen ja Loreenin väleissä ei varmasti ole mitään vikaa. Ammattilaisia ja muusikkokollegoita.
Juu, en tarkoittanut että mitenkään vihamielisiä olisivat tai edes huonoissa väleissä! Ehkä joku muistaa nähneensä tai löytää sitten todistusaineistoa toisin, mutta en itse muista heidän olleen ainakaan somessa julkisesti yhteyksissä? Henkilökohtaisista väleistä ei tietenkään voi sanoa mitään, mutta julkisen aineiston pohjaltahan tässä aina spekuloidaankin, ja siinä missä A ja K ilmoitti somessa olevansa tulossa keikoille, en muista Loreenilta vastaavaa viestiä. Ehkä olen sitten väärässä ja joku löytää toisin. Ja eihän se julkinen viestittelykään kaikkea kerro. :) Tämä nyt vain oli vaikutelma jonka itse olin saanut, eli L ei olisi tulossa heitä moikkaamaan.
Loreen on etäinen/pitä etäisyyttä, joka tavalla. Se ei kuitenkaan estä häntä saapumasta tervehtimään Joksuja - omalla tyylillään ja huomiota herättävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää, että mun ois pakko siivota niin menee tämän tyhmän odotuksen tai väärän uskon, että kyllä tänään jotain tapahtuu takia sitten mönkään sekin.
Itse en usko, että tänään tapahtuu mitään!!!!
Jos siis tapahtuis, K ois yks kaks siellä, tms. niin siivouksen mönkään menon vois antaa itselleen anteeksi. Mutta ei pelkän vatun odottamisen.Jaahas, Aito taas niin iloisena jälleen kerran paikalla (tai yksi Aidoista). Tuon kirjoitustyylin on oppinut kyllä tunnistamaan.
Paitsi että olen saanut Aidosta käsityksen, ettei hän ole kiinnostunut Käärijästä muusikkona ollenkaan eikä muutenkaan. Hän pikemminkin dissaa Kta. Mutta toki Aito voi naamioitua silloin, kun kirjoittaa ilman nimimerkkiään. Eilen illalla ilmeisesti Aito oli ilman nm mm. julistamassa Icip:n muka kehnoa menestystä.
Aika neutraali K:n somereaktio JO ja A cha cha cha:han. Kommentoiko se siihen millään lailla, paitsi jako instassa?
Ja heti perään kääntänyt huomioon taas takaisin icipiin mainostamalla merchiä.
Huvittaa kun täällä ketjussa kauhisteltiin toukokuun lopussa, miten Bojanin sydän on särkynyt ja hän on aivan hajalla, kun shippaus levisi täysin käsistä. Tämän seurauksena epäiltiin vahvasti, että Bojanin kesäkuun Suomen-reissu peruuntuu kokonaan tai ainakin vedetään läpi tosi matalalla profiililla, ettei tule lisää bensaa liekkeihin. :D
Vierailija kirjoitti:
Aika neutraali K:n somereaktio JO ja A cha cha cha:han. Kommentoiko se siihen millään lailla, paitsi jako instassa?
No tottakai se mainostaa omaa merchiä? Mun mielestä tosi kiva juttu, että K jakoi stooreihin ton videon. Yksityisesti on voinut kommentoida sitä kenelle vain.
En tunnista Aidoksi, en itsekään saa oikein mitään aikaan, kun tuntuu, että jotain tapahtuisi ja noi korut, lennot ja kaikki
Vierailija kirjoitti:
Siis tottakai se promoaa juuri tullutta biisiään ja biisin merchiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää, että mun ois pakko siivota niin menee tämän tyhmän odotuksen tai väärän uskon, että kyllä tänään jotain tapahtuu takia sitten mönkään sekin.
Itse en usko, että tänään tapahtuu mitään!!!!
Jos siis tapahtuis, K ois yks kaks siellä, tms. niin siivouksen mönkään menon vois antaa itselleen anteeksi. Mutta ei pelkän vatun odottamisen.Jaahas, Aito taas niin iloisena jälleen kerran paikalla (tai yksi Aidoista). Tuon kirjoitustyylin on oppinut kyllä tunnistamaan.
Paitsi että olen saanut Aidosta käsityksen, ettei hän ole kiinnostunut Käärijästä muusikkona ollenkaan eikä muutenkaan. Hän pikemminkin dissaa Kta. Mutta toki Aito voi naamioitua silloin, kun kirjoittaa ilman nimimerkkiään. Eilen illalla ilmeisesti Aito oli ilman nm mm. julistamassa Icip:n muka kehnoa menestystä.
Mun fiiliksen perusteella Aito on käyttäytynyt fiksusti viime päivinä, ei nyt lähdetä syyttämään turhaan. En siis itse saanut sellaista kuvaa, kyseessä olis Aito. Voin tietysti olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
On se paska äijä kun kehtaa promota omaa biisiään, vaikka Jokereiden kiertue alkaa tänään. Eiku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Siksi JO ja muut aiheet toisarvoisempia someen jaella.
Sehän jakoi stooreihin sen ccc vedon. Vai mitä yrität nyt sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään odota, että nähtäisiin MITÄÄN Tavastia 9.6. kaltaistakaan. Epäilen, että varsinkin Bojan haluaa pitää menon tosi ammattimaisena. Jos K ei enää näe gay-teemassa kuumaa markkinointitarvettakaan, hänkin pysyy jollain Bro-linjalla.
Mutta oon ihan varma, että ärsyynnyn silti, vaikka tiedän tämän.
Mutta on se silti mukavaa nähdä heidät vielä yhdessä. Mua vaan heissä pelkkä ystävyys ei niin kummemmin puhuttele.Tää markkinointitarve on jo niin väsyttävä väite. Vakuutetaan vielä kerran, ettei suomiräp skeneen yksinkertaisesti sovi markkinointikikaksi tällainen materiaali. Eiks voida vaan hyväksyä, et K tykkää toteuttaa itseään kuten asian itse ilmaisee ja tehdä mitä lystää?
Outo homovaihde itsensä toteuttamiseen vain ilmestyi just viisujen kohdille.
Sellaista se rakastuminen voi olla 💚💙 Ei katso sukupuolta eikä sitä oletko parisuhteessa vai et 💚💙
P.s. Mainittakoon, että fiilistelen K & B suhdetta ystävyytenä. Näin suhteessa paljon ystävyyttä syvempää viisuissa ja Bn kesäkuun vierailulla. Jos he antavat suhteensa kehittyä rakkaussuhteeksi, olisin todella ilahtunut. Jos eivät, ei minun maailmani siitä romahda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh! Pidätkö sinä Käärijää Joker Outin managerinä?
Pelkääkö täällä nyt jotkut niin paljon sitä, että pettyvät, jos heidän kaikki odotukset ei täytykään, että siitä syystä täytyy jo etukäteen yrittää ampua alas kaikki sekä omat että muiden odotukset? Ja negailla kaikesta jo valmiiksi.
Jos mä ja ehkä jotkut muutkin haluaa näin etukäteen spekuloida ja fiilistellä, että K saattaa vaikka mennä Norjaan, voivat tehdä siellä yhteisen ig-liven ja esittää yhteisbiisin, vähintään Suomessa K ja B voivat koko kolmen päivän ajan olla jatkuvasti kiinni toisissaan ja pussailla lavalla, ja viettää yönsä yhdessä joko siellä keikkabussissa tai vielä mieluummin kahdestaan hotellihuoneessa, tai ihan mitä tahansa vielä muutakin, niin miksi siitä täytyy toisten täällä hermostua.
Kyllä mä ainakin hyvin ymmärrän, että ainakaan kaikkien noiden toteutuminen ei ole yhtään todennäköistä, mutta saahan sitä silti toivoa ja enimmäkseen huumorilla omaksi sekä ehkä joidenkin muidenkin iloksi ja huviksi näitä spekuloida tässä keikkoja odotellessa :)
Ja toisaalta, mitä ikinä tapahtuukin K & B välillä, niin ei me onneksi tulla kaikkea näkemään eikä tietämään kuitenkaan. Mutta mä uskon, että joka tapauksessa on tulossa mahtava viikko sekä heille että meille. Ja uskon myös, että oli heidän välillä sitten ystävyyttä tai mitä tahansa muuta, niin ovat kyllä tästä tapaamisesta niin onnellisia ja iloisia, että ei me voida välttyä sitä iloa näkemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh! Pidätkö sinä Käärijää Joker Outin managerinä?
En. Mutta sehän on ihan fakta että ei hänen kannata juuri nyt JO:ta hypettää vaan omaa uutta biisiä.
Todennäköisesti JO tulee jakamaan paljon enemmän K-matskua someen kuin K itse.
Eipä näköjään seuraa, miksi jotenkin huvituin tästä. Ne on yhtä pitkävihaisia, kun mekin.