Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Dean myös vastannut useammalle, että keikoista odottaa eniten Tavastiaa.
Dean ymmärtää selvästi hyvän päälle. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiva on saanut uuden työntekijän.
Vierailija kirjoitti:
Bojan varmaan kehunut paikkaa maasta taivaisiin😚
Pojat pääsee kuittaileen Boitsulle Tavalla että täällä sitä possujunailtiin. 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hiukan harmittaa ja on jotenkin haikea olo, kun suurin osa teistä pääsee keikalle ja sen lisäksi käytte vielä etkoilla yhdessä. Toivottavasti ei ole orpo olo näiden keikkojen jälkeen täällä, kun osa porukasta on päässyt tutustumaan toisiinsa.
Eihän yksikään täällä tule kirjoittelemaan omalla nimellään, niin kukaan ei tiedä kuka on kirjoittanut minkäkin viestin vaikka jotkut olisivatkin tutustuneet oikeassa elämässä.
Tarkoitan sitä, että pystytte fiilistelemään keikkaa ja yhteistä ravintola hetkeä täällä jälkikäteen. Jaatte elämyksen, mihin me muut ei päästä. Ole huoleti, en ole Aito tai mikään sisäpiiri foliohattu. Jokereiden fanitus on ollut niin suuri osa elämääni näiden 4 kuukauden ajan, joten luonnollisesti harmittaa todella paljon se, etten pääse heitä näkemään.😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onkohan fiksu markkinoija ja tietää mitä vastata minkäkin maan kysyjille. Varmaan jos näkee norjalaisfanilta kyssärin niin vastaa Alessandra tai jotain Oslosta.
Eikä kaikki keikoille menijät mene etkoille/jatkoille. Mulle esimerkiksi aivan no no monen vieraan tyypin kanssa. Jonkun kanssa voisinkin käydä kahvilla tai jonotella, mutta isossa porukassa en koe oloani mukavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onkohan fiksu markkinoija ja tietää mitä vastata minkäkin maan kysyjille. Varmaan jos näkee norjalaisfanilta kyssärin niin vastaa Alessandra tai jotain Oslosta.
Twitterissä on Kaarijaa lentänyt muunkin maan edustajille ihan surutta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hiukan harmittaa ja on jotenkin haikea olo, kun suurin osa teistä pääsee keikalle ja sen lisäksi käytte vielä etkoilla yhdessä. Toivottavasti ei ole orpo olo näiden keikkojen jälkeen täällä, kun osa porukasta on päässyt tutustumaan toisiinsa.
Mä olen keikalle menossa, mutta en välttämättä uskalla lähteä etkoille. Eiköhän täällä ole paljon muitakin introvertteja, jotka haluavat vain kasvottomina fiilistellä täällä. Kaikki mahdutaan tähän soppaan mukaan. :)
Mä en ole introvertti, mutta siitä huolimatta en ole menossa etkoille. Olen menossa tyttäreni kanssa keikalle ja häntä ei saisi ikinä mihinkään, mikä liittyy vauva palstaan.😅
Uskon oikeasti että Dean odottaa Kärsyn näkemistä eniten mutta totta että voi vastailla vähän taktisestikin kysyjän mukaan jos tietää kysyjän maan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän yksikään täällä tule kirjoittelemaan omalla nimellään, niin kukaan ei tiedä kuka on kirjoittanut minkäkin viestin vaikka jotkut olisivatkin tutustuneet oikeassa elämässä.
Tarkoitan sitä, että pystytte fiilistelemään keikkaa ja yhteistä ravintola hetkeä täällä jälkikäteen. Jaatte elämyksen, mihin me muut ei päästä. Ole huoleti, en ole Aito tai mikään sisäpiiri foliohattu. Jokereiden fanitus on ollut niin suuri osa elämääni näiden 4 kuukauden ajan, joten luonnollisesti harmittaa todella paljon se, etten pääse heitä näkemään.😢
Fiilistellään yhdessä täällä keikka iltoina. Itsekään en keikoille pääse 💙
Jotkut: Älkää puhuko niille kokoajan vaan Käärijästä ne ei halua tulla yhdistetyksi!!!
Dean: Kaarija, vastaus joka kysymykseen
En mä usko että fiilistelijät fiilistelee toistensa tapaamista täällä julkisesti vaan sitä keikkakokemusta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Tavastian keikkaakin on fiilistelty jälkikäteen vaikka kuinka, vaikka todella harva meistä oli siellä paikan päällä. Matskuja keikoilta on varmasti tulossa someen paljon, ja vaikka menisikin keikalle on niitä kiva katsella jälkikäteen, koska varsinkin kauempaa et näe niin tarkasti kaikkia ilmeitä ja tapahtumia. Toivottavasti joku pitää myös liveä, että saatte tunnelmia suorana paikan päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat Oslosta on olleet paljon kivempia ja myös iloisempia kuin mitä olivat alkukesän GB-kiertueen kuvat. Ainakin tähän mennessä aitoa iloa ja aurinkoa. Toivottavasti koko Nordic Tour jatkuu samoissa merkeissä.
Vähemmän rellestämistä ja enemmän kivaa hengailua. Tosin saapa nähdä sen jälkeen, kun Kärtsä astuu mukaan remmiin 😅
K eilen ylex:ssä:
"Mähän olin itseasiassa eilen, eilen olin ystävien kanssa, tota me oltiin syömässä ja sitten vähän, vähän juhlimassa siinä oltiin ja tota.. Juhliminenhan saa luvan loppua, niinku tossa tokaisin eilen.."
"Niin oliko se aamutv:ssä?"
"No se tais olla.. Vähän siinä sitten itteäni ammuin jalkaan, mutta mähän en puhunu vielä että millon. Se on tulossa, se on tulossa."
Olisko tulossa ensi viikon jälkeen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat Oslosta on olleet paljon kivempia ja myös iloisempia kuin mitä olivat alkukesän GB-kiertueen kuvat. Ainakin tähän mennessä aitoa iloa ja aurinkoa. Toivottavasti koko Nordic Tour jatkuu samoissa merkeissä.
Vähemmän rellestämistä ja enemmän kivaa hengailua. Tosin saapa nähdä sen jälkeen, kun Kärtsä astuu mukaan remmiin 😅
K eilen ylex:ssä:
"Mähän olin itseasiassa eilen, eilen olin ystävien kanssa, tota me oltiin syömässä ja sitten vähän, vähän juhlimassa siinä oltiin ja tota.. Juhliminenhan saa luvan loppua, niinku tossa tokaisin eilen.."
"Niin oliko se aamutv:ssä?"
"No se tais olla.. Vähän siinä sitten itteäni ammuin jalkaan, mutta mähän en puhunu vielä että millon. Se on tulossa, se on tulossa."
Olisko tulossa ensi viikon jälkeen? :D
Se ei tule koskaan. Kärtsä on pelkkää puhetta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen keikalle menossa, mutta en välttämättä uskalla lähteä etkoille. Eiköhän täällä ole paljon muitakin introvertteja, jotka haluavat vain kasvottomina fiilistellä täällä. Kaikki mahdutaan tähän soppaan mukaan. :)
Mä en ole introvertti, mutta siitä huolimatta en ole menossa etkoille. Olen menossa tyttäreni kanssa keikalle ja häntä ei saisi ikinä mihinkään, mikä liittyy vauva palstaan.😅
Tyttäreni kaveri (7 vuotta) näki kerran vahingossa, kun olin tällä palstalla. Hän tokaisi, että mikä vauva oikein on ja että hänenkin äiti käy siellä usein.
Mä luulen, että D todella odottaa näkevänsä K. Se on niin hiton kuvauksellinen ja ihan mielettömiä kuvia tippuillut siitä pitkin kesää.
Tarvittaisiin vielä vapaaehtoiset, jotka joka keikalta kirjaisi ylös kaikki suomenkieliset lauseet ja sanat, jotka B sanoo.