Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
A taitaa olla K&B shippaaja. Nähnyt poikia paljon yhdessä läheltä💖
Aika selvästi on shippailija 💙💚
Ei ole tainnut missään vielä näkyä julkaisuja EC:n keikalta? Tosin en nyt olettanutkaan, että Jokereiden ja EC:n fanikunta olisi kauhean yhtenäistä, voi olla ettei siellä keikalla edes ole ketään, joka laittaisi materiaalia jakoon.
Ei taida tästä uudesta partykappaleesta tulla kovin suurta hittiä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko laittaa pieni avautuminen vastapainoksi noille viesteille, joissa valitetaan tästä ketjusta.
Itselleni Kärtsä, rentomielinen shippaus ja tämä mahtava ketju edeltäjineen on ollut kevään ja kesän mittaan mitä kohottavinta ja ilahduttavinta eskapismia. Olen toipumassa suht vakavasta uupumuksesta ja elämänmuutoksesta ja uskokaa tai älkää, tämä kaikki hömppä on ollut tällä matkalla mulle vähintään yhtä isoksi avuksi kuin terapia. Vähintään.
Kevään mittaan seurasin ensin ihan vaan Kärtsää, haastatteluja, reaktiovideoita ja muita vastaavia. K:n aitous, energia, rohkeus, vilpittömyys ja ilo kosketti mua valtavasti. Ja jotenkin se alkoi tarttuakin. Ja sit tuli se K:n ja B:n välinen ihana kemia, joka muistutti, että tällaistakin ihanuutta voi vielä tässä paskassa maailmassa olla.
Sit löysin tämän ketjun, tai mikä se eka nyt olikaan. Kuten moni muukin on just tänäänkin tässä ketjussa kertonut, minäkin olen kadottanut elämästäni tuollaisia ihanan pöhköjä ystäviä. Oon aivan ikionnellinen, että teitä ihania, pöhköjä, riettaita nautoja ja sonneja on täällä ketjun täydeltä. Te ja K olette saaneet mut hymyilemään ja välillä nauramaan ääneen pitkästä pitkästä aikaa. Välillä heitän itsekin jonkun kommentin ja olen lapsekkaan onnellinen, kun se saa tykkäyksiä tai joku lyö lisää vettä myllyyn.
Ja tiedättekö mikä tässä kaikessa on parasta? Tää ilo ja keveys on mulla tarttunut muuhunkin elämään. Mä hymyilen vastaantulijoille ja heitän läppää työpaikan kahvihuoneessa - asioita, joihin en ole aikoihin kyennyt. Ja ihmiset hymyilee takaisin! Ja työkaverit nauraa mun tyhmille jutuille. On kuin oisin kaivautunut jonkin mustan kiven alta takas auringonvaloon. Enkä pelkäämään tätä maailmaa.
Eikö hei tartte kenenkään olla ainakaam tämän shipparin todellisuudentajusta yhtään huolissaan. Heittäydyn tähän fiilistelyyn ihan täysillä, koska tää tuottaa mulle niin paljon iloa. Silti samalla kykenen kyllä vallan mainiosti keskittymään omaankin elämääni, hoidan duunini ja osaan jopa puhua ihmisten kanssa ihan normaaleista asioista (tän ketjun aiheista en tod. puhu kellekään ikinä). Ja oon aika varma, että sama tilanne on tän ketjun muillakin ihanan lahjoilla fiilistelijöillä.
Jessus, mikä romaani. Piti vaan sanomani, että kiitos tuhannesti just sulle, kanssamatkaaja. Eiköhän jatketa?
PS. Missasin hääjaon, kun joku ehti viedä Nacen nenäni edestä ja sydämeni vähän murtui. Nyt kun oon nuollut haavani, oisin vaan kysynyt, että onkohan toi Sonny vielä vapaana..?
Sonny on muistaakseni myös varattu. Tervetuloa häätiimi Naceen, jos vähän hurjempi meno ei pelota. Tuntuu siltä, että Nacen varanneisiin kuuluu näitä seinälle laittajia ja muita kovapäitä niinkuin minä.😉
https://www.tumblr.com/musicalislife/728715400068661248/its-official-bo…
Ylitulkinnasta iltaa. Yrittääkö Alessandra tässä vihjata B:lle että bi-värit on parhaat?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako tässä ketjussa homot, epätoivoiset sinkkunaiset vai mielenterveysongelmaiset.
Useimmat kuuluvat kahteen mainitsemistasi kategorioista. Ja hauskaa on!
Lumea-artin uutta K/B taidetta, avaa omalla vastuulla.
https://www.tumblr.com/lumea-art/728736504897273856/based-on-the-amazin…
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaako tässä ketjussa homot, epätoivoiset sinkkunaiset vai mielenterveysongelmaiset.
Tässä ketjussa on vain yksi kirjoittaja ja hän on noita kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Pakko laittaa pieni avautuminen vastapainoksi noille viesteille, joissa valitetaan tästä ketjusta.
Itselleni Kärtsä, rentomielinen shippaus ja tämä mahtava ketju edeltäjineen on ollut kevään ja kesän mittaan mitä kohottavinta ja ilahduttavinta eskapismia. Olen toipumassa suht vakavasta uupumuksesta ja elämänmuutoksesta ja uskokaa tai älkää, tämä kaikki hömppä on ollut tällä matkalla mulle vähintään yhtä isoksi avuksi kuin terapia. Vähintään.
Kevään mittaan seurasin ensin ihan vaan Kärtsää, haastatteluja, reaktiovideoita ja muita vastaavia. K:n aitous, energia, rohkeus, vilpittömyys ja ilo kosketti mua valtavasti. Ja jotenkin se alkoi tarttuakin. Ja sit tuli se K:n ja B:n välinen ihana kemia, joka muistutti, että tällaistakin ihanuutta voi vielä tässä paskassa maailmassa olla.
Sit löysin tämän ketjun, tai mikä se eka nyt olikaan. Kuten moni muukin on just tänäänkin tässä ketjussa kertonut, minäkin olen kadottanut elämästäni tuollaisia ihanan pöhköjä ystäviä. Oon aivan ikionnellinen, että teitä ihania, pöhköjä, riettaita nautoja ja sonneja on täällä ketjun täydeltä. Te ja K olette saaneet mut hymyilemään ja välillä nauramaan ääneen pitkästä pitkästä aikaa. Välillä heitän itsekin jonkun kommentin ja olen lapsekkaan onnellinen, kun se saa tykkäyksiä tai joku lyö lisää vettä myllyyn.
Ja tiedättekö mikä tässä kaikessa on parasta? Tää ilo ja keveys on mulla tarttunut muuhunkin elämään. Mä hymyilen vastaantulijoille ja heitän läppää työpaikan kahvihuoneessa - asioita, joihin en ole aikoihin kyennyt. Ja ihmiset hymyilee takaisin! Ja työkaverit nauraa mun tyhmille jutuille. On kuin oisin kaivautunut jonkin mustan kiven alta takas auringonvaloon. Enkä pelkäämään tätä maailmaa.
Eikö hei tartte kenenkään olla ainakaam tämän shipparin todellisuudentajusta yhtään huolissaan. Heittäydyn tähän fiilistelyyn ihan täysillä, koska tää tuottaa mulle niin paljon iloa. Silti samalla kykenen kyllä vallan mainiosti keskittymään omaankin elämääni, hoidan duunini ja osaan jopa puhua ihmisten kanssa ihan normaaleista asioista (tän ketjun aiheista en tod. puhu kellekään ikinä). Ja oon aika varma, että sama tilanne on tän ketjun muillakin ihanan lahjoilla fiilistelijöillä.
Jessus, mikä romaani. Piti vaan sanomani, että kiitos tuhannesti just sulle, kanssamatkaaja. Eiköhän jatketa?
PS. Missasin hääjaon, kun joku ehti viedä Nacen nenäni edestä ja sydämeni vähän murtui. Nyt kun oon nuollut haavani, oisin vaan kysynyt, että onkohan toi Sonny vielä vapaana..?
Ihana avautuminen 💚 Mullekin tämä ketju on juuri tuota samaa ihanaa eskapismia ja hömppää, joka vie ajatukset kauas pois ison maailman murheista. K on myös itselleni toiminut jonkunlaisena horroksesta herättäjänä - en muista koska viimeksi olen ollut näin lapsekkaan innostunut mistään, ja nyt tuntuu kuin elämään olisi tullut roppakaupalla sellaista iloisen pulppuavaa energiaa, ja se säteilee ympäristöönkin (ja parisuhteeseen 🔥).
ps. Sonny tais mennä aikoja sitten, mutta Titanicin ovi vapautui, kelpaisko se?
Vierailija kirjoitti:
Moneenko asti EC soittaa?
Loppui jo puoli tuntia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sulta löytyä uusia juttuja päivästä toiseen
Jännä että jos nää on faneja niin sanaakaan ei taideta kirjoittaa musiikista.
En oikein tajua mistä tässä kirjoitetaan.
Miks B on just down niin paljon justiinsa k:hon
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kun jaksat aina aamuisin ja iltaisin käydä kertomassa tämän tärkeän mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Joo vaan 408 000 kuuntelua Spottarissa parissa päivässä ja Youtubessa 285 000 katselukertaa musavideolla. Tosi huonosti menee :D
Vierailija kirjoitti:
Ja me.
T. Lasse ja Olavi
Icip on ylittänyt jo 400k kuuntelua spotifyissa ja 280k kuuntelua youtubessa :) K:n kuuntelijamäärä spotifyissa nousi 2,0M:stä 2,1M:ään, joten icip:llä on ollut positiivinen vaikutus lukuihin siinäkin mielessä! Esim. Benkun "persikan perään" julkaistiin kesällä, ja on saanut spotifyissa vähän yli 500k kuuntelua. icip ylittänee sen huomenna tai ylihuomenna luvuissa. K:n luvut ovat todella hyviä Suomen artisteista!
Vierailija kirjoitti:
Miks B on just down niin paljon justiinsa k:hon
Samasta syystä kun puol palstaa.
A taitaa olla K&B shippaaja. Nähnyt poikia paljon yhdessä läheltä💖