Saunovatko Jussi Halla-aho ja Sebastian Tynkkynen yhdessä yhtenään?
Sauna on suomalaisille pyhäpaikka ja mikään ei yhdistä suomalaisia miehiä kuten yhteinen saunominen. Sauna on paikka jossa mies voi olla mies miehelle ja avata irseään ja yhdessä jakaa tuntojaan. Toivoisin että Tynkkynen ja Halla-aho saunoisivat yhdessä ja rakentaisivat sillan kahden erilaisen ihmisen välille!
Kommentit (29)
Kyllä Jussin posket punottaa saunan jälkeen ja pussit on tyhjät.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä menee pari saunakaljaa, ei siinä ole mitään moitittavaa että kaljapussit tyhjinä tullaan takaisin saunasta.
Aikoinaan saunassa tehtiin kaikki isot päätökset isojen herrojen kesken!
Onko puoluetoimiston hyväksymä ketju?
Jussi on intohimoinen työmatkapyöräilijä ja Sebu taksin käyttäjä. Toivoisin että myös Sebastian alkaisi pyöräilemään :)
Miksi sinua kiinnostaa Halla-ahon ja Tynkkysen saunomiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla meillä menee pari saunakaljaa, ei siinä ole mitään moitittavaa että kaljapussit tyhjinä tullaan takaisin saunasta.
Ei ole mitään moitittavaa, päinvastoin. Korkea promille on meriitti persuissa.
Pätkääkään ei kiinosta muiden ihmisten sauna tavat tai kuka sanoo kenenkin kanssa. Itse saunon vain naisena, naisten lenkki sauna vuorolla.Omaa sauna vuoroa en ota,koska säästän rahassa. Sentään lenkki saunat viellä ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa Halla-ahon ja Tynkkysen saunomiset?
Ihan vain vallankäytön läpinäkyvyyden vuoksi olisi hyvä tietää millaisille houkutuksille ja tarjouksilla puhemies altistuu!
Tulee mieleen Hyvät herrat sarja. Tarjoileekohan Alan tärpättiä ja kuka in Tyyne?
Harrastaakoha pojat saunassa kiihotusta kansanryhmän vastaan
Vierailija kirjoitti:
Jussi on intohimoinen työmatkapyöräilijä ja Sebu taksin käyttäjä. Toivoisin että myös Sebastian alkaisi pyöräilemään :)
Pyöräilevä hullu....
Padonräjäyttäjä myönsi Halla-Aholle mitalin
Vassarit täällä fantasioivat alistumisesta alfoille
Vierailija kirjoitti:
Vassarit täällä fantasioivat alistumisesta alfoille
Kyllä minä rasvaisin itseni Jussille, mutta niin tekisit sinäkin ja minä olen meistä vain se rehellinen.
Yksityishenkilöinä Halla-aho ja Tynkkynen eivät taida tulla kovin hyvin toimeen keskenään. Sebastian on luonteeltaan sellainen, että tulee varmaan toimeen käytännössä kenen tahansa kanssa mutta Jussi puolestaan vaikuttaa hyvin varautuneelta ja sellaiselta että vain hyvin harvat pääsevät suojakuoren sisään.
Vaja-Ari kirjoitti:
Onko puoluetoimiston hyväksymä ketju?
Kyllä se puoluetoimisto vaikka taannehtivasti hyväksyy Jussin ja Sebastianin ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään moitittavaa, päinvastoin. Korkea promille on meriitti persuissa.
Korkea promille on meriitti perseessä.
Aaunassa unohtuu arjen murheet. Itse saunon aina kun mahdollista melkein joka päivä.