Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että D todella odottaa näkevänsä K. Se on niin hiton kuvauksellinen ja ihan mielettömiä kuvia tippuillut siitä pitkin kesää.
Ja niin mukava ja valloittava persoona, rakastettava ja seurallinen, kertakaikkiaan ihana tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hiukan harmittaa ja on jotenkin haikea olo, kun suurin osa teistä pääsee keikalle ja sen lisäksi käytte vielä etkoilla yhdessä. Toivottavasti ei ole orpo olo näiden keikkojen jälkeen täällä, kun osa porukasta on päässyt tutustumaan toisiinsa.
Eihän yksikään täällä tule kirjoittelemaan omalla nimellään, niin kukaan ei tiedä kuka on kirjoittanut minkäkin viestin vaikka jotkut olisivatkin tutustuneet oikeassa elämässä.
Tarkoitan sitä, että pystytte fiilistelemään keikkaa ja yhteistä ravintola hetkeä täällä jälkikäteen. Jaatte elämyksen, mihin me muut ei päästä. Ole huoleti, en ole Aito tai mikään sisäpiiri foliohattu. Jokereiden fanitus on ollut niin suuri osa elämääni näiden 4 kuukauden ajan, joten luonnollisesti harmittaa todella paljon se, etten pääse heitä näkemään.😢
Ehkä pääset vielä joskus JO keikalle<3 Ne tulee takaisin, usko pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat Oslosta on olleet paljon kivempia ja myös iloisempia kuin mitä olivat alkukesän GB-kiertueen kuvat. Ainakin tähän mennessä aitoa iloa ja aurinkoa. Toivottavasti koko Nordic Tour jatkuu samoissa merkeissä.
Vähemmän rellestämistä ja enemmän kivaa hengailua. Tosin saapa nähdä sen jälkeen, kun Kärtsä astuu mukaan remmiin 😅
K eilen ylex:ssä:
"Mähän olin itseasiassa eilen, eilen olin ystävien kanssa, tota me oltiin syömässä ja sitten vähän, vähän juhlimassa siinä oltiin ja tota.. Juhliminenhan saa luvan loppua, niinku tossa tokaisin eilen.."
"Niin oliko se aamutv:ssä?"
"No se tais olla.. Vähän siinä sitten itteäni ammuin jalkaan, mutta mähän en puhunu vielä että millon. Se on tulossa, se on tulossa."
Olisko tulossa ensi viikon jälkeen? :D
Se ei tule koskaan. Kärtsä on pelkkää puhetta 😂
Tästä syystä minua välillä naurattaa täällä kommentit, että K. pitää antaa levätä. Totta, varmasti, mutta eipä tuo itsekään sitä toteuta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että D todella odottaa näkevänsä K. Se on niin hiton kuvauksellinen ja ihan mielettömiä kuvia tippuillut siitä pitkin kesää.
Ja niin mukava ja valloittava persoona, rakastettava ja seurallinen, kertakaikkiaan ihana tyyppi.
Kyllä! K lähellä olevat ihmiset hykertelee onnesta <3
Naurahdin tälle kuvalle feat. Bojan:
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/728734347638751232?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dean myös vastannut useammalle, että keikoista odottaa eniten Tavastiaa.
Dean ymmärtää selvästi hyvän päälle. 🤗
Tietääkö kukaan, miten Dean on päätynyt kuvaamaan juuri jokereita.
Vierailija kirjoitti:
EC konsertti loppuu 20 min. kuluttua.... livet tulille kiitos 🙏
Se siitä sitten 😕 Tuleekohan enää tänään mitään liveä vai oliko se se A:n kanssa pidetty. Lupasivat kyllä ig-liven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se siitä sitten 😕 Tuleekohan enää tänään mitään liveä vai oliko se se A:n kanssa pidetty. Lupasivat kyllä ig-liven.
Epäilen etteivät tänään enää liveä pidä. Ehkä pojat ovat sen verran päivissä sekaisin, että huomenna tulee sitten yllätyslive ennen illan keikkaa.
Pakko laittaa pieni avautuminen vastapainoksi noille viesteille, joissa valitetaan tästä ketjusta.
Itselleni Kärtsä, rentomielinen shippaus ja tämä mahtava ketju edeltäjineen on ollut kevään ja kesän mittaan mitä kohottavinta ja ilahduttavinta eskapismia. Olen toipumassa suht vakavasta uupumuksesta ja elämänmuutoksesta ja uskokaa tai älkää, tämä kaikki hömppä on ollut tällä matkalla mulle vähintään yhtä isoksi avuksi kuin terapia. Vähintään.
Kevään mittaan seurasin ensin ihan vaan Kärtsää, haastatteluja, reaktiovideoita ja muita vastaavia. K:n aitous, energia, rohkeus, vilpittömyys ja ilo kosketti mua valtavasti. Ja jotenkin se alkoi tarttuakin. Ja sit tuli se K:n ja B:n välinen ihana kemia, joka muistutti, että tällaistakin ihanuutta voi vielä tässä paskassa maailmassa olla.
Sit löysin tämän ketjun, tai mikä se eka nyt olikaan. Kuten moni muukin on just tänäänkin tässä ketjussa kertonut, minäkin olen kadottanut elämästäni tuollaisia ihanan pöhköjä ystäviä. Oon aivan ikionnellinen, että teitä ihania, pöhköjä, riettaita nautoja ja sonneja on täällä ketjun täydeltä. Te ja K olette saaneet mut hymyilemään ja välillä nauramaan ääneen pitkästä pitkästä aikaa. Välillä heitän itsekin jonkun kommentin ja olen lapsekkaan onnellinen, kun se saa tykkäyksiä tai joku lyö lisää vettä myllyyn.
Ja tiedättekö mikä tässä kaikessa on parasta? Tää ilo ja keveys on mulla tarttunut muuhunkin elämään. Mä hymyilen vastaantulijoille ja heitän läppää työpaikan kahvihuoneessa - asioita, joihin en ole aikoihin kyennyt. Ja ihmiset hymyilee takaisin! Ja työkaverit nauraa mun tyhmille jutuille. On kuin oisin kaivautunut jonkin mustan kiven alta takas auringonvaloon. Enkä pelkäämään tätä maailmaa.
Eikö hei tartte kenenkään olla ainakaam tämän shipparin todellisuudentajusta yhtään huolissaan. Heittäydyn tähän fiilistelyyn ihan täysillä, koska tää tuottaa mulle niin paljon iloa. Silti samalla kykenen kyllä vallan mainiosti keskittymään omaankin elämääni, hoidan duunini ja osaan jopa puhua ihmisten kanssa ihan normaaleista asioista (tän ketjun aiheista en tod. puhu kellekään ikinä). Ja oon aika varma, että sama tilanne on tän ketjun muillakin ihanan lahjoilla fiilistelijöillä.
Jessus, mikä romaani. Piti vaan sanomani, että kiitos tuhannesti just sulle, kanssamatkaaja. Eiköhän jatketa?
PS. Missasin hääjaon, kun joku ehti viedä Nacen nenäni edestä ja sydämeni vähän murtui. Nyt kun oon nuollut haavani, oisin vaan kysynyt, että onkohan toi Sonny vielä vapaana..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen etteivät tänään enää liveä pidä. Ehkä pojat ovat sen verran päivissä sekaisin, että huomenna tulee sitten yllätyslive ennen illan keikkaa.
Nehän sanoi silloin, että yllätyslive 5 päivän sisään, mutta ei varmaa tietoa, milloin (jotain aikataulujuttuja)? Ehkä venyykin huomiselle.
hmm..eli liveä ei ole vielä ollut..? Paljonko kello on Norjassa?
Alessandran ccc tiktokissa A itse tykkäilee kommenteista, joissa ihmiset ei malta odottaa K/B jälleennäkemistä.
Vierailija kirjoitti:
Se siirtyy varmaan huomiselle kun Kaarija saapuu tontille.
Vierailija kirjoitti:
Tunnin meitä jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko laittaa pieni avautuminen vastapainoksi noille viesteille, joissa valitetaan tästä ketjusta.
Itselleni Kärtsä, rentomielinen shippaus ja tämä mahtava ketju edeltäjineen on ollut kevään ja kesän mittaan mitä kohottavinta ja ilahduttavinta eskapismia. Olen toipumassa suht vakavasta uupumuksesta ja elämänmuutoksesta ja uskokaa tai älkää, tämä kaikki hömppä on ollut tällä matkalla mulle vähintään yhtä isoksi avuksi kuin terapia. Vähintään.
Kevään mittaan seurasin ensin ihan vaan Kärtsää, haastatteluja, reaktiovideoita ja muita vastaavia. K:n aitous, energia, rohkeus, vilpittömyys ja ilo kosketti mua valtavasti. Ja jotenkin se alkoi tarttuakin. Ja sit tuli se K:n ja B:n välinen ihana kemia, joka muistutti, että tällaistakin ihanuutta voi vielä tässä paskassa maailmassa olla.
Sit löysin tämän ketjun, tai mikä se eka nyt olikaan. Kuten moni muukin on just tänäänkin tässä ketjussa kertonut, minäkin olen kadottanut elämästäni tuollaisia ihanan pöhköjä ystäviä. Oon aivan ikionnellinen, että teitä ihania, pöhköjä, riettaita nautoja ja sonneja on täällä ketjun täydeltä. Te ja K olette saaneet mut hymyilemään ja välillä nauramaan ääneen pitkästä pitkästä aikaa. Välillä heitän itsekin jonkun kommentin ja olen lapsekkaan onnellinen, kun se saa tykkäyksiä tai joku lyö lisää vettä myllyyn.
Ja tiedättekö mikä tässä kaikessa on parasta? Tää ilo ja keveys on mulla tarttunut muuhunkin elämään. Mä hymyilen vastaantulijoille ja heitän läppää työpaikan kahvihuoneessa - asioita, joihin en ole aikoihin kyennyt. Ja ihmiset hymyilee takaisin! Ja työkaverit nauraa mun tyhmille jutuille. On kuin oisin kaivautunut jonkin mustan kiven alta takas auringonvaloon. Enkä pelkäämään tätä maailmaa.
Eikö hei tartte kenenkään olla ainakaam tämän shipparin todellisuudentajusta yhtään huolissaan. Heittäydyn tähän fiilistelyyn ihan täysillä, koska tää tuottaa mulle niin paljon iloa. Silti samalla kykenen kyllä vallan mainiosti keskittymään omaankin elämääni, hoidan duunini ja osaan jopa puhua ihmisten kanssa ihan normaaleista asioista (tän ketjun aiheista en tod. puhu kellekään ikinä). Ja oon aika varma, että sama tilanne on tän ketjun muillakin ihanan lahjoilla fiilistelijöillä.
Jessus, mikä romaani. Piti vaan sanomani, että kiitos tuhannesti just sulle, kanssamatkaaja. Eiköhän jatketa?
PS. Missasin hääjaon, kun joku ehti viedä Nacen nenäni edestä ja sydämeni vähän murtui. Nyt kun oon nuollut haavani, oisin vaan kysynyt, että onkohan toi Sonny vielä vapaana..?
Hei ihana 💚
Sonny taitaa olla vapaana. Se on oikein hyvä valinta, terveisin epätoivon seurauksena kävelen itse alttarille Kaija Koon kanssa. Nace on minunkin lemppari, ehkä saadaan se lainaan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnin meitä jäljessä.
Hmm.. ei nyt 9-10 aikaan illalla ole vielä paha aika livelle.. pidän vielä toivoa yllä. Paitsi jos se on keikan jälkeen EC:n kanssa... en niinkään ole hänestä kiinnostunut
Sonny oli kyllä varattu. Ei tosin mulle.
Nordic Tour/Kärppä yöketjun linkki:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/joker-out-feat-kaertsae-nordic-t…
Taitaa se elämäntaparemontti tulla vasta sitten kun K on sairaalassa taas. Jos se ens viikon bilettää vaan Joksujen kanssa, niin sitten sillä on enää viikko jäljellä loppuvuoden keikkaputken alkamiseen. Jos se ei tässäkään välissä saa elämäänsä tasapainotettua, niin tuskin se sittenkään onnistuu.