Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta kanssanaudat, nyt onnisti vihdoin muakin liputtomassa! Älkää luovuttako, nyt niitä tippuu kovaa tahtia.
Nyt tippuu paljon, kun on keikat niin lähellä ja ihmiset ymmärtää, etteivät pääsekkään paikalle. Jodelin joker out - kanava on muuttunut käytännössä pelkäksi lipunmyynti pisteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa meillä olla huomenna työtehokkuus huipussaan.
Mulla on. Ei tarvitse keksiä itse mitään, kun käyn vaan täältä pöllimässä kaikki parhaat ideat. Voin kertoa, että kirjoituksen alla on yhden bändin seikkailu Suomessa ja kaikki ne kommellukset, joita heidän keikalla tapahtuu. Sori, olette kaikki osa käsikirjoitusta. Pahoillani olen siitä, että päädytte vaan harrastajateatteriin, ettekä mihinkään Lauri Nurksen elokuvaan.
Tän näytelmän mä haluan sit nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta kanssanaudat, nyt onnisti vihdoin muakin liputtomassa! Älkää luovuttako, nyt niitä tippuu kovaa tahtia.
Nyt tippuu paljon, kun on keikat niin lähellä ja ihmiset ymmärtää, etteivät pääsekkään paikalle. Jodelin joker out - kanava on muuttunut käytännössä pelkäksi lipunmyynti pisteeksi.
Mitä lipuista pyydetään? Lähteekö ne normaaliin hintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun hintajutut käydään yleensä yksityisviestillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa meillä olla huomenna työtehokkuus huipussaan.
Mulla on. Ei tarvitse keksiä itse mitään, kun käyn vaan täältä pöllimässä kaikki parhaat ideat. Voin kertoa, että kirjoituksen alla on yhden bändin seikkailu Suomessa ja kaikki ne kommellukset, joita heidän keikalla tapahtuu. Sori, olette kaikki osa käsikirjoitusta. Pahoillani olen siitä, että päädytte vaan harrastajateatteriin, ettekä mihinkään Lauri Nurksen elokuvaan.
Tästä ketjusta kieltämättä saisi aikamoisen näytelmän aikaiseksi.🙈
Dean vastannut jollekin jodlaajalle myös kysymykseen, et mitä odotat eniten nordig tourilla. Hän on vastannut "ig: paidatonriehuja".
Tubessa 280t kuuntelukertaa ICIP biisillä. Vähän apuja, jotta 300t täyttyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niin että nuoremmat eivät pääse koulupäivien takia ja vanhempi porukka nappaa myytävät liput, vai niin että aikuiset fanit huomaavat estyneensä aikuisuuden vastuiden takia ja liput siirtyvät nuoremmalle hällä-väliä-huomisesta, nukun koulussa-faneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liputtomassa myydään pääasiassa alle kolmellakympillä. Muissa kanavissa varmaan pyydetään (ja tarjotaan?) enemmän.
Muakin onnisti tänään vihdoista viimein Liputtomassa sekä Tavastian K-18 keikalle että Tampereen keikalle. :D Ei tässä tullutkaan notkuttua kirjaimellisesti koko päivä puhelimella päivitellen tuota sivua. :D
Vierailija kirjoitti:
Dean vastannut jollekin jodlaajalle myös kysymykseen, et mitä odotat eniten nordig tourilla. Hän on vastannut "ig: paidatonriehuja".
Tässähän alkaa nyt olla jokin teema. Mikä mahtaisi olla, hmmmm.
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan odottaa saavansa todella hyviä kuvia Kärtsästä. Jännä tuo Deanin kiinnostus joksuihin. Ihan hirveästi se ei ole muita kuvannutkaan aikoihin. Tai ainakaan laittanut instaan.
EC konsertti loppuu 20 min. kuluttua.... livet tulille kiitos 🙏
Mua hiukan harmittaa ja on jotenkin haikea olo, kun suurin osa teistä pääsee keikalle ja sen lisäksi käytte vielä etkoilla yhdessä. Toivottavasti ei ole orpo olo näiden keikkojen jälkeen täällä, kun osa porukasta on päässyt tutustumaan toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mua hiukan harmittaa ja on jotenkin haikea olo, kun suurin osa teistä pääsee keikalle ja sen lisäksi käytte vielä etkoilla yhdessä. Toivottavasti ei ole orpo olo näiden keikkojen jälkeen täällä, kun osa porukasta on päässyt tutustumaan toisiinsa.
Et ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen keikalle menossa, mutta en välttämättä uskalla lähteä etkoille. Eiköhän täällä ole paljon muitakin introvertteja, jotka haluavat vain kasvottomina fiilistellä täällä. Kaikki mahdutaan tähän soppaan mukaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Eihän yksikään täällä tule kirjoittelemaan omalla nimellään, niin kukaan ei tiedä kuka on kirjoittanut minkäkin viestin vaikka jotkut olisivatkin tutustuneet oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole, eihän se jälkeenkään tiedä, kuka mitäkin kirjoittaa tänne.