Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko gynekologit olleet epäasiallisia teille?

Vierailija
25.01.2023 |

Mulle on valitettu lähes joka tapaamisella, ettei löydä mun kohtua tms. Sitten sanovat syyksi, että mulla on eteenpäin kallistuva kohtu tai jotenkin "erikoinen" malli, että siksi kestää ja kestää, siinä sitten aina ootellaan ja yritetään rauhoittaa gynejä itse hoitopöydällä haarat auki. :S

Myös kun menin seksuaalisen häirinnnän vuoksi gynelle, niin gyne ei osoittanut minkäänlaista tukea, avattuani haarat tarkisteli vartaloani ja kysyi "ootko sä joskus laihtunut, kun sulla on noita arpia reisissä" (mulla oli haaleita raskausarpia reisissä). Muuten oli hiljaa, vaikka kerroin just että syy miks itulin tänne oli seksuaalinen häirintä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Eikä kertomasi esimerkit myöskään ole epäasiallista käytöstä.

Vierailija
2/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisen häirinnän takia gynelle?

Raiska uksen merkit joo pitää todeta lääkärissä. Mutta häirintä? Kuulostaa niin oudolta että ei ihme ettei sanonut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Anteeksi nyt, jos kysymykseni on tyhmä. Mutta menit seks.häirinnän vuoksi gynelle? Siis miksi? Oliko sinua satutettu vai?

Vierailija
4/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on ahdistavaa, kun koen ettei toinen "osaa työtään" ja mietin että käykö joku virhe, ja odotan koko ajan että se loppuisi mutta aina heillä kestää, ja mun alapää on tosi nätti ym niin tuntuu typerältä aina kuulla että kamlan vaikeaa jne.

Vierailija
5/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt tätä otsikkoa kertoakseni mitä on käynyt, vaan kysyin onko muillakin huonoja gynekokemuksia.

Vierailija
6/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aina olleet asiallisia ja ystävällisiä ja myös osanneet työnsä.

Vierailija
7/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut gynellä, enkä aio mennä. Kummiskin kaikki on ihan hyvin, niin turha mennä sinne

Vierailija
8/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu muut kokemukset hyviä, paitsi viime lokakuussa. Sain keskenmenon ja itkua pidättelin kun samalla jotakin raskausmateriaalia ronkittiin ulos. Hoitaja sanoi, että anna itkun tulla, saa itketä ja otti kädestäni kiinni. Gyne totes vain, että synnytyksessä kipu olisi iloisempaa kipua.

Vierailija
9/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli epäasiallista, kun makasin siinä haarat auki, ja gyne ohimennen kysäisi, käykö, että ottaa samalla jonkin rutiininäytteen. Sanoin ok, ja seurauksena oli liki 300 euron maksu. Jostain näytteestä, jota en edes tarvinnut ja minkä vuoksi en tullut, ja jonka oletin kuuluvan siihen peruskäyntilaskuun. Olisi pitänyt selkeästi ilmoittaa, mitä on tekemässä, tarvitsenko sitä ja paljonko se tekee hintaa lisää. Selvää oli, etten enää ikinä mennyt sille gynelle, enkä ole mennyt yksityiselle gynelle enää lainkaan, kun jäi huijauksen maku, ja on saanut riittää ihan julkisen puolen pimppitarkistukset.

Vierailija
10/10 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin kyllä, että jokainen lääkäri tietää raskausarpia tulevan helposti reisiin ja lantionseudulle murrosiässä. Ihan taviksetkin tietävät sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän