Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
95821/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju ei anna enää lainata, mutta miksi ne nyt avaisivat yllätystä, kun eivät aiemmin avanneet? Niiden tuntien yllätys voi just olla että ollaan Costellon keikalla täällä, jeee.

Ois niin makee, kun ne ENSIN sanois ton, sit kohta K paahtais paikalle 😃😄🤩

Tää on pelkkää toiveajattelua! Mitä ihmettä k tekis costellon keikalla? Ei se oo norjassa eikä ruotsissakaan. Voitte hengittää!

Ei kyllä kukaan täällä ole luullut Kn menevän Costellon keikalle.

Onhan! Tälläkin sivulla!

Ei ole, olet halunnut tulkita kommentit näin. Jotkut spekuloi, onko hän Oslossa. Ei sitä, onko hän Costellon keikalla.

Vierailija
95822/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.

Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.

Mutta jos biisi kertoo siitä, että Jokerit ovat tykästyneitä Lontooseen ja Britanniaan? Meinaan, kuka siellä aikaa viettää saanut ei olis?

Jos ne vain päälleliimas, että biisi on tehty faneille kaikkialla?

Siis en itse ajattele, että biisi on tehty Lontoon faneille, vaan Lontoosta, koska se jotenkin kosketti heitä.

Eli mä oisin fiiliksissä Lontoosta, tekisin biisin ja sit _sanoisin_, että tää on kaikille faneille.

Lontoolla on erityinen paikka Bn sydämessä. Jäi sinne prepartyista ja viisuista, kävi siellä vielä useasti kesän aikana.

Tämä. Biisi EI viittaa faneihin siellä, vaan B:n fiiliksiin. Omisti biisin kaikille faneille.

Niin, niille kiljuville teinitytöille, jotka heittelee rannekoruja lavalle.

Millä kriteerillä just heille? En havaitse kappaleessa viitattavan heihin.

Mm. kiljuminen biisissä, rannekorut ja aurinkolasit levynkannessa, baby boos. Yhden nuoren superfanin nostattaminen. Eikös noi sydämen malliset aurinkolasitkin oo siltä peräisin?

Mun mielestä sinkun kansi on tosi symppis, ihan sama minkä ikäisiltä ne korut ym. on ja iso juttu niille faneille jotka omansa siitä tunnistaa. Ei ole multa pois millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95823/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se live liittyy Elvis Costelloon, kun ovat hänen keikalleen tänään menossa esiintymään... K:sta en tiedä... 

Miksi mä joka sanoin samaa, saan vain alapeukkuja? Eli että K ei ole tänään livessä, oli Oslossa silloin jo tai ei.

Jos se olisi Oslossa, niin tottakai se olisi livessä. Tuskin on Oslossa.

Miten niin totta kai??????? Nytkin olisivat voineet pitää jo sata yhteisliveä. JOS olisivat halunneet. . .

Vierailija
95824/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mutta tuosta sateesta on itseasiassa jonotuksessa hyötyä niille, jotka eivät halua päästä ikuistetuksi tunnettavana johonkin vlogiin. Sadetakki päälle ja huppu niin syvälle, ettei nenän päätä edes näy. Itseä ottaa päähän tuo kuvaamiskulttuuri, että kaikki pitää ikuistaa. En halua päätyä mihinkään yleisiin kuviin tai videopätkiin ja toisaalta jossain vaiheessa harkitsin jo sitä ruskeaa paperipussia päähän, kun kesällä näki Brittikiertueelta G:n jonotuskuvat. Toki olen lohduttanut itseäni sillä, jos nyt toisaalta johonkin julkiseen videokuvaan päädyn, tuskin tuttavapiirini sitä koskaan näkee.  Tosin on minulle joskus tultu sanomaan, että minut on bongattu jostain takaapäin olevasta satapäisestä yleisöstä, jonka kaveri oli nähnyt jonkun minulle tuntemattoman kaverinsa Insta-kuvasta.

Mut hei kaikki! Älkää nyt ihmeessä menkö sanomaan Bojanille et ei kiinnosta jos se tulee tarjoamaan yhteiskuvaa, vaikka ette vlogiin tai muuhun matskuun haluaisi. Takuulla kaduttaa jälkikäteen!

T. Amsterdamin aasi

Mua huvittaa tää vieläkin, että oikein tarjosi kuvaa, kun yleensä se pyyntö tulee kyllä fanilta. :D Voi reppana.

Jos se ajatteli, että eivät kehtaa pyytää ja sitten saa tuollaisen vastauksen. Eikös se viimeksikin Tavastian ulkopuolella lähestynyt itse ihmisiä. Voisin mennä esittäytymään jokereitten vanhimpana fanina. Sitten ystävystyn Bojanin kanssa niinkuin se lähes 80 lady, joka fanina ystävystyi Harryn kanssa. Tämähän täytyy laittaa harkintaan.

Vierailija
95825/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te näette siinä sinkun kannessa tämän fanitytön? Eikö siinä ole vain ne sydämenmuotoiset aurinkolasit mitä hän kierrätti eri keikoilla ja kuvasi ihmisiä ne päässä? On tuo kansi ainakin teemaltaan suunnattu näille tytöille mutta toisaalta he on markkinoineet JO:ta ympäri Eurooppaa joten ehkä tuo on palkinto siitä.

Vierailija
95826/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti älkää hyvät ihmiset sitten pettykö, kun K ei ole paikalla Oslossa tai Tukholmassa. Siellä on ihan muut vierailijat keikalla, Oslossa varmasti Alessandra ainakin. Ollaan kiitollisia, jos K on Suomessa useammalla kuin yhdellä keikalla mukana, sekin olisi jo iso juttu.

Vierailija
95827/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju ei anna enää lainata, mutta miksi ne nyt avaisivat yllätystä, kun eivät aiemmin avanneet? Niiden tuntien yllätys voi just olla että ollaan Costellon keikalla täällä, jeee.

Tää on pelkkää toiveajattelua! Mitä ihmettä k tekis costellon keikalla? Ei se oo norjassa eikä ruotsissakaan. Voitte hengittää!

Onhan! Tälläkin sivulla!

Ei ole, olet halunnut tulkita kommentit näin. Jotkut spekuloi, onko hän Oslossa. Ei sitä, onko hän Costellon keikalla.

Miten sitten tulkitset tämän viestin:

Niiden tuntien yllätys voi just olla että ollaan Costellon keikalla täällä, jeee.

Ois niin makee, kun ne ENSIN sanois ton, sit kohta K paahtais paikalle

Vierailija
95828/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti älkää hyvät ihmiset sitten pettykö, kun K ei ole paikalla Oslossa tai Tukholmassa. Siellä on ihan muut vierailijat keikalla, Oslossa varmasti Alessandra ainakin. Ollaan kiitollisia, jos K on Suomessa useammalla kuin yhdellä keikalla mukana, sekin olisi jo iso juttu.

Tuntuu, että sinä otat nyt asian paljon vakavemmin, kuin ne, jotka kevytmielisesti spekuloi.

Vierailija
95829/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan! Tälläkin sivulla!

Niiden tuntien yllätys voi just olla että ollaan Costellon keikalla täällä, jeee.

No en ainakaan siten, että kukaan kuvittelisi Kn olevan Costellon keikalla.

- eri

Vierailija
95830/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark side of London olis ollut huomattavasti mielenkiintoisempi nimi biisille.

Vierailija
95831/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko pätkääkään että K menisi Osloon. Tukholma on realistisempi mutta en usko siihenkään.

Toisaalta oon systemaattisesti ollut väärässä kaikesta niin ehkä se meneekin. 😀

Vierailija
95832/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että boitsuja vähän jännittää etenkin Tavastian lavalle nouseminen 😅. JO ja Suomella kun on erityinen suhde toisiinsa💚💙

Vierailija
95833/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan! Tälläkin sivulla!

Tarkoittaa insta liveä ei Costellon keikkaa. Eli K paahtais insta liveen paikalle, kun puhuvat Costellon keikasta.

Vierailija
95834/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSLO MAYHEM

Vierailija
95836/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että boitsuja vähän jännittää etenkin Tavastian lavalle nouseminen 😅. JO ja Suomella kun on erityinen suhde toisiinsa💚💙

Tuskinpa jännittää sen enempää ku mikään muu keikka. Tosin Lontoon keikkaa varmaan jännittivät. Suomalaiset vaan kuvittelee olevansa jotenki erityisempiä.

Vierailija
95837/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin että K olisi Norjan keikalla ihan vian sen takia että näkisi Alessandran :) JO:n kanssa se ehtii hääriä Suomen keikoillakin! K voisi mennä moikkaamaan poikia ja A:ta, ehkä pyörähtää lavalla vetämässä ccc:n... Voisi skipata Tukholman, kun on itse sinne menossa muutaman viikon päästä. Ei olisi tänään livessä, että hänen tulonsa lavalle olisi yllätys huomenna... Ja joo, tämä on täysin toiveajattelua, ja en usko itsekään xD

Vierailija
95838/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään muuten tämä ketju täyttää neljä kuukautta. :)

Otetaas sille! 🍾🍾🍾

https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

Pitääköhän tänään korkata vielä uudestaan😂

Ja aika monta pulloa varmaan avataan tulevan viikon aikana.

Huh, onneksi en juo. Ei tarvii tuotakaan pakkopullaa ja *teennäistä intoilua juomien kera* harrastaa.

Huh, onneksi olet moisen yläpuolella!

Vierailija
95839/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo vertailu eri kaupunkien ja maiden välillä on hassua ja aika lapsellista. Ymmärrän kyllä tavallaan että ei sille varmaan voi mitään. Oslohan on äärettömän kaunis kaupunki. Ja joka paikassa on yhtä tärkeät keikat ja yhtä tärkeät fanit.

Mua kyllä vähän harmittaa, onko Lontoon fanit joksuille ne tärkeimmät ja miksi ihmeessä.

Mutta jos biisi kertoo siitä, että Jokerit ovat tykästyneitä Lontooseen ja Britanniaan? Meinaan, kuka siellä aikaa viettää saanut ei olis?

Jos ne vain päälleliimas, että biisi on tehty faneille kaikkialla?

Siis en itse ajattele, että biisi on tehty Lontoon faneille, vaan Lontoosta, koska se jotenkin kosketti heitä.

Eli mä oisin fiiliksissä Lontoosta, tekisin biisin ja sit _sanoisin_, että tää on kaikille faneille.

Lontoolla on erityinen paikka Bn sydämessä. Jäi sinne prepartyista ja viisuista, kävi siellä vielä useasti kesän aikana.

Tämä. Biisi EI viittaa faneihin siellä, vaan B:n fiiliksiin. Omisti biisin kaikille faneille.

Niin, niille kiljuville teinitytöille, jotka heittelee rannekoruja lavalle.

Millä kriteerillä just heille? En havaitse kappaleessa viitattavan heihin.

Mm. kiljuminen biisissä, rannekorut ja aurinkolasit levynkannessa, baby boos. Yhden nuoren superfanin nostattaminen. Eikös noi sydämen malliset aurinkolasitkin oo siltä peräisin?

Näkyyhän siellä myös rintsikat yläreunassa. Eli ilmeisesti toi on se juttu mistä bändinä diggaavat.

Vierailija
95840/123801 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se illan live ihan sieltä heidän live-esiintymisestään.. tai ehkä ennen keikkaa Costellon kanssa?

Ketju on lukittu.