Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Puhuitteko jo siitä että sinkun julkaisupäivä on ilmeisesti 6.10. JO-ig stoorin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, että kun martin oli kesällä B:n luona. K ja B keskustelevat viikoittain toisilleen. Martin varmaa tietää aika paljon.
Yleensä ihmiset suuttuu kun otan esiin tämän aiheen, mutta mä olen miettinyt tuota K kielitaitoa. Ainakin kun olen viimeksi kuullut, se on ollut edelleen aika heikko. Jos hän esittää, niin en ihan ymmärrä sitäkään. Miten he pystyvät keskustelemaan, kun täytyyhän ne ajatukset jotenkin saada sanoitetuksi. Aika paljonkin kai pystyy jotenkin muuntamaan monimutkaisiakin asioita helpolle englannin kielelle. En tiedä.
.Julki tulevissa puheissaan vetää tahallaan överisti huonolla enkulla, jotta kukaan ei voi arvostella sitä oikeeta tapaa puhua.
Mutta silti huomaa selvästi, ettei sanavarasto ole kovinkaan laaja. Ei sillä kn kielitaidolla syvällisiä keskustella.
En tajua näitä jotka sanovat että k jotenkin esittää huonoa kielitaitoa 😂 joka ikisessä englannin kielisessä pätkässä kuulen hänelle tyypilliset kielioppi virheet. Hän ei käytä prepositioita, eikä osaa tiettyä sanastoa. Hänen aksenttinsa vahvuus vaihtelee hieman tilanteesta riippuen. Esim. Väsyneenä tai suuren paineen alla on helpompi lausua huonommin joitain sanoja. Humoristisissa pätkissä saattaa vähän liioitella aksenttiaan, mutta se nyt pitäisi olla itsestäänselvyys.
Tietääkö joku nyt siis miten Joker Outin keikalla katsomo jakaantuu? Mulla on ikärajaton lippu, mutta olen täysi-ikäinen. Ohjataanko kaikki ikärajattomilla lipuilla kuitenkin johonkin niille varattuun osaan tai katsomoon? Vai pääseekö permannolle?
Vierailija kirjoitti:
Puhuitteko jo siitä että sinkun julkaisupäivä on ilmeisesti 6.10. JO-ig stoorin perusteella.
Niillä on se iso areenakeikka silloin, ei liity sinkkuun se stoori.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku nyt siis miten Joker Outin keikalla katsomo jakaantuu? Mulla on ikärajaton lippu, mutta olen täysi-ikäinen. Ohjataanko kaikki ikärajattomilla lipuilla kuitenkin johonkin niille varattuun osaan tai katsomoon? Vai pääseekö permannolle?
Ikärajattomalla lipulla ei pääse K18 alueelle, vaikka olisi täysi-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä permanto on sallittu kaikille, eikä ole K18 alue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO official IG: Whos ready for the trumpet solo? Eli taas vihjataan SSOL-biisistä. Kukahan sen soolon vetää? Professional bedroom multi-instrumentalist? 🎺 Tuntuu että on tosi erityylinen biisi kuin ennen, rokimpi mutta trumpetin kera, jännää.🤩
Eikös ne sanonut et biisiin tulee joku instrumentti, jota kukaan heistä itse ei osaa soittaa. Eli trumpetti kai sitten, jonkun ei-jokerin soittamana.
Oliko hiljattain jossain kuva, jossa K istuu jokin puhallinsoitin (trumpetti?) jalkojensa välissä? En kai nyt sentään unta ole nähnyt. Kuvassa oli myös T ym.
Tämähän tästä vielä puuttuisi. K soittamassa (B:n) trumpettia Jokereiden levyllä 😆
Eli Suomen keikoilla ei nähdäkään possujunaa, vaan K:n trumpettisoolo SSOL biisissä. 😜
Eihän sen suu pysy edes sitä aikaa kiinni, että ehtis trumpettiinsa hengen puhaltaan.
Pysyy pysyy voin todistaa!
T: BoitsuEilen oli siinä kuvassa Klla trumpetti sylissä. Kuvassa joka oli otettu ehkä mv:n kuvausten päätyttyä. Kerran aiemmin, joskus kesällä Kn storyssä K ja joku muu. K puhalsikin Trumpettiin lyhyesti. Ei varmaankaan tosiaan kuulla Kn trumpettisooloa. Kenen lie trumpetti.
Eikös se ollut saksofoni eikä trumpetti siinä sylissä? Vai oikaistiinko tää jo täällä.
Huomenna lähtee vissiin ihan mukavasti lentoja Oslon suuntaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo okei, entä onko tietoa mikä sitten on k-18 aluetta Logomolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, että kun martin oli kesällä B:n luona. K ja B keskustelevat viikoittain toisilleen. Martin varmaa tietää aika paljon.
Yleensä ihmiset suuttuu kun otan esiin tämän aiheen, mutta mä olen miettinyt tuota K kielitaitoa. Ainakin kun olen viimeksi kuullut, se on ollut edelleen aika heikko. Jos hän esittää, niin en ihan ymmärrä sitäkään. Miten he pystyvät keskustelemaan, kun täytyyhän ne ajatukset jotenkin saada sanoitetuksi. Aika paljonkin kai pystyy jotenkin muuntamaan monimutkaisiakin asioita helpolle englannin kielelle. En tiedä.
.Julki tulevissa puheissaan vetää tahallaan överisti huonolla enkulla, jotta kukaan ei voi arvostella sitä oikeeta tapaa puhua.
Mutta silti huomaa selvästi, ettei sanavarasto ole kovinkaan laaja. Ei sillä kn kielitaidolla syvällisiä keskustella.
En mäkään juurikaan keskustele yhden ystäväni kanssa, vaikka kielikin on sama. Sen sijaan hiton hauskaa meillä on yhdessä. Vaikken sen paremmin tiedä K:ta tai B:tä, niin voisin veikata että heidänkin ystävyytensä liima on joku muu kuin maailmanpoliittiset keskustelut. Ei se tee ystävyydestä sen huonompaa, vaikkei sellaista ystävää voisi itselleen kuvitella. Kummallakin on varmasti elämässään muitakin ihmisiä, joiden kanssa puhua ne syvällisetkin asiat, jos kielitaito on este. Ei yhden ystävän tarvitse täyttää kaikkia tarpeita. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä permanto on sallittu kaikille, eikä ole K18 alue.
Jep, näin ainakin Turussa ja Tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logomon instassa kuva.
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto, mulla on liput kaikkiin kolmeen kaupunkiin ja nyt alkoi kurkkukipu 😩😩😩 Nyt jos sairastun niin katkeroidun loppuiäkseni!
Voi ei, nyt iso satsi C:tä, sinkkiä ja lepoa, niin toivottavasti paranet keskiviikkoon mennessä. 🤞🤞
Kiitokset tsempeistä. Käyn kohta ostamassa sinkkiä, mutta jos se ei tepsikään ja joudun luopumaan lipuista, lupaan ilmoittaa täällä täsmällisen ajankohdan kun lataan ne liputtomaan. Nautaenergiaa, ihan Jurea varten!
Nooo, älä tee sitä!!! Ei ole väliä mitä tahansa, mene ainakin yhteen konserttiin, luultavasti lähimpään tai viimeiseen. Ota suurin määrä lääkettä (kipuun, kuumeeseen jne.) ohjeiden mukaan juuri ennen keikkaa ja mene!! Kun olet siellä, unohdat olevasi sairas joka tapauksessa. :)
Not sure the other concert goers would appreciate it if someone attends the concert really sick and then infects them as well..
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö Jokerit Alessandran oslossa
Voi olla. Alessandrallakin juuri tuli se uusi biisi, niin ois ihan hyvä promotilaisuus hänellekin. Tai sitten uusi biisi tarkoittaa että A:lla on liikaa kiireitä ja muita menoja buukattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logomon instassa kuva.
No niin, kiitos! Sen mukaan anniskelualueelle pääsee täysikäiset ilmeisesti henkilötodistuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logomon instassa kuva.
No niin, kiitos! Sen mukaan anniskelualueelle pääsee täysikäiset ilmeisesti henkilötodistuksella
En tiedä miten tuolla, mutta yleensä ei pääse. Siksi myydään erikseen sallittuja ja K18 lippuja. Logomo voi olla poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Tavastian K18 lipusta joku saanut 200e tänään.
Huuto.netissä on ainakin 10 lippua myynnissä Logomon keikalle, ei tunnu menevän oikein kaupaksi.
Nooo, älä tee sitä!!! Ei ole väliä mitä tahansa, mene ainakin yhteen konserttiin, luultavasti lähimpään tai viimeiseen. Ota suurin määrä lääkettä (kipuun, kuumeeseen jne.) ohjeiden mukaan juuri ennen keikkaa ja mene!! Kun olet siellä, unohdat olevasi sairas joka tapauksessa. :)