Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
94982/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, että kun martin oli kesällä B:n luona. K ja B keskustelevat viikoittain toisilleen. Martin varmaa tietää aika paljon.

Yleensä ihmiset suuttuu kun otan esiin tämän aiheen, mutta mä olen miettinyt tuota K kielitaitoa. Ainakin kun olen viimeksi kuullut, se on ollut edelleen aika heikko. Jos hän esittää, niin en ihan ymmärrä sitäkään. Miten he pystyvät keskustelemaan, kun täytyyhän ne ajatukset jotenkin saada sanoitetuksi. Aika paljonkin kai pystyy jotenkin muuntamaan monimutkaisiakin asioita helpolle englannin kielelle. En tiedä.

.

Julki tulevissa puheissaan vetää tahallaan överisti huonolla enkulla, jotta kukaan ei voi arvostella sitä oikeeta tapaa puhua.

Mutta silti huomaa selvästi, ettei sanavarasto ole kovinkaan laaja. Ei sillä kn kielitaidolla syvällisiä keskustella.

En tajua näitä jotka sanovat että k jotenkin esittää huonoa kielitaitoa 😂 joka ikisessä englannin kielisessä pätkässä kuulen hänelle tyypilliset kielioppi virheet. Hän ei käytä prepositioita, eikä osaa tiettyä sanastoa. Hänen aksenttinsa vahvuus vaihtelee hieman tilanteesta riippuen. Esim. Väsyneenä tai suuren paineen alla on helpompi lausua huonommin joitain sanoja. Humoristisissa pätkissä saattaa vähän liioitella aksenttiaan, mutta se nyt pitäisi olla itsestäänselvyys.

Instassa se kyllä vetää tahallaan rallienkulla. On useampia haastatteluita, jossa puhuu selvästi paremmin ja hoksaa nopeasti haastattelijoiden kysymykset ja melko hyvin rakentelee lauseita vastauksissa. Ei sen kielitaito siltikään hyvä ole, paljon tulee puhuessa kielioppivirheitä ja sanoja puuttuu, mutta on se oikeasti kehittynyt siitä rallienkusta huomattavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94983/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavastian K18 lipusta joku saanut 200e tänään.

Huuto.netissä on ainakin 10 lippua myynnissä Logomon keikalle, ei tunnu menevän oikein kaupaksi.

Logomo on ihan eri.

Vierailija
94984/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, ja minä myin tänään kaksi Tavan K18-lippua ihan normihinnalla Liputtomassa, ei omatunto salli tehdä voittoa näillä enkä halua. Mutta kukin tavallaan :)

Vierailija
94985/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B vapettaa

https://instagram.com/stories/primoz.sirca/3193126734759256829?utm_sour…

I don't think that's B, it's Kiki, I think.

B is  seen in the left upper corner nervously clutching his hands then walking away.

Vierailija
94986/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole illalla mitään pakollista tiedossa, niin voin vaan istua tattina kaksi tuntia ja kuunnella jos ylex:ssä lipsahtaa jotain ensi viikon suunnitelmista. Hakulaitteet valmiina niillä, jotka ei pysty kuuntelemaan. Sinne lävähtää nauta-alert heti, jos B mainitaan.

Vierailija
94987/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole illalla mitään pakollista tiedossa, niin voin vaan istua tattina kaksi tuntia ja kuunnella jos ylex:ssä lipsahtaa jotain ensi viikon suunnitelmista. Hakulaitteet valmiina niillä, jotka ei pysty kuuntelemaan. Sinne lävähtää nauta-alert heti, jos B mainitaan.

Ja pääsee vielä livenä tutkii mikroilmeitä.

Vierailija
94988/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää postaus kaikille niille, jotka kokee olevansa liian vanhoja Joksujen keikalle. Sinne tanssilattialle vaan rokkaamaan, niin että Tenat lotisee.

https://www.instagram.com/p/CxDxymvB-cn/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
94989/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B vapettaa

B is  seen in the left upper corner nervously clutching his hands then walking away.

We are talking about B. He takes the vape at the end.

Vierailija
94990/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten en ikinä ehdi saamaan tuolta liputtomasta mitään. Sähköpostivahti on käytössä, mutta liput on aina jo menneet kun sinne asti pääsen. No ei auta. Tavastian K-18 keikalle ja Tampereen keikalle olisi lippu hakusessa.

Vierailija
94991/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten en ikinä ehdi saamaan tuolta liputtomasta mitään. Sähköpostivahti on käytössä, mutta liput on aina jo menneet kun sinne asti pääsen. No ei auta. Tavastian K-18 keikalle ja Tampereen keikalle olisi lippu hakusessa.

Koska niitä odottaa niin moni muukin, eikä noita sähköposti-ilmoituksia ehdi tulemaan ennen lipun menemistä. Se sivu kannattaa pitää auki ja päivitellä.

Vierailija
94992/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B vapettaa

Kiki gives it to Bojan at the end.

Vierailija
94993/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, että kun martin oli kesällä B:n luona. K ja B keskustelevat viikoittain toisilleen. Martin varmaa tietää aika paljon.

Yleensä ihmiset suuttuu kun otan esiin tämän aiheen, mutta mä olen miettinyt tuota K kielitaitoa. Ainakin kun olen viimeksi kuullut, se on ollut edelleen aika heikko. Jos hän esittää, niin en ihan ymmärrä sitäkään. Miten he pystyvät keskustelemaan, kun täytyyhän ne ajatukset jotenkin saada sanoitetuksi. Aika paljonkin kai pystyy jotenkin muuntamaan monimutkaisiakin asioita helpolle englannin kielelle. En tiedä.

.

Julki tulevissa puheissaan vetää tahallaan överisti huonolla enkulla, jotta kukaan ei voi arvostella sitä oikeeta tapaa puhua.

Mutta silti huomaa selvästi, ettei sanavarasto ole kovinkaan laaja. Ei sillä kn kielitaidolla syvällisiä keskustella.

En tajua näitä jotka sanovat että k jotenkin esittää huonoa kielitaitoa 😂 joka ikisessä englannin kielisessä pätkässä kuulen hänelle tyypilliset kielioppi virheet. Hän ei käytä prepositioita, eikä osaa tiettyä sanastoa. Hänen aksenttinsa vahvuus vaihtelee hieman tilanteesta riippuen. Esim. Väsyneenä tai suuren paineen alla on helpompi lausua huonommin joitain sanoja. Humoristisissa pätkissä saattaa vähän liioitella aksenttiaan, mutta se nyt pitäisi olla itsestäänselvyys.

Instassa se kyllä vetää tahallaan rallienkulla. On useampia haastatteluita, jossa puhuu selvästi paremmin ja hoksaa nopeasti haastattelijoiden kysymykset ja melko hyvin rakentelee lauseita vastauksissa. Ei sen kielitaito siltikään hyvä ole, paljon tulee puhuessa kielioppivirheitä ja sanoja puuttuu, mutta on se oikeasti kehittynyt siitä rallienkusta huomattavasti.

Niin, instassa hänellä on yleensä huumorimeininki, ja ehkä tuo sitä Uuno Turhomaisuuttaan esille juuri tuolla rallienglannilla. Minä näen sen hänen huumorinaan enkä minäkään eistyksenä 😅 ja tavallisissa haastatteluissa kyllä ilmenee hänen tyypilliset virheensä aina. Joskus vähän raskaskin kuunnella, kun tietää mitä hän haluaa sanoa, mutta ei löydä oikeita sanoja 🥹

Vierailija
94994/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää postaus kaikille niille, jotka kokee olevansa liian vanhoja Joksujen keikalle. Sinne tanssilattialle vaan rokkaamaan, niin että Tenat lotisee.

https://www.instagram.com/p/CxDxymvB-cn/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ihana video mutta hyi yäk lotisevat Tenat listalle 😂

Vierailija
94995/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi Logomon lippu kun kaveri ei haluakaan tulla.. ehkä sitä ei edes kannata yrittää myydä jos ne eivät ole menneet hyvin muillakaan

Vierailija
94996/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nauta-alert menossa jo listalle? Olisi ollut kyllä komea teksti keikkapaitoihin. :)

Vierailija
94997/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi Logomon lippu kun kaveri ei haluakaan tulla.. ehkä sitä ei edes kannata yrittää myydä jos ne eivät ole menneet hyvin muillakaan

Alkuperäishinnan saa kyllä niistäkin.

Vierailija
94998/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto, mulla on liput kaikkiin kolmeen kaupunkiin ja nyt alkoi kurkkukipu 😩😩😩 Nyt jos sairastun niin katkeroidun loppuiäkseni!

Voi ei, nyt iso satsi C:tä, sinkkiä ja lepoa, niin toivottavasti paranet keskiviikkoon mennessä. 🤞🤞

Kiitokset tsempeistä. Käyn kohta ostamassa sinkkiä, mutta jos se ei tepsikään ja joudun luopumaan lipuista, lupaan ilmoittaa täällä täsmällisen ajankohdan kun lataan ne liputtomaan. Nautaenergiaa, ihan Jurea varten!

Nooo, älä tee sitä!!! Ei ole väliä mitä tahansa, mene ainakin yhteen konserttiin, luultavasti lähimpään tai viimeiseen. Ota suurin määrä lääkettä (kipuun, kuumeeseen jne.) ohjeiden mukaan juuri ennen keikkaa ja mene!! Kun olet siellä, unohdat olevasi sairas joka tapauksessa. :)

Not sure the other concert goers would appreciate it if someone attends the concert really sick and then infects them as well..

Correct me if I'm wrong but she/he said sore throat, not plague. :)

Vierailija
94999/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B vapettaa

Ei oo B. B on siellä vasemmassa yläkulmassa ja lähtee sen jälkeen kävelemään kuvasta.

Vierailija
95000/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, ja minä myin tänään kaksi Tavan K18-lippua ihan normihinnalla Liputtomassa, ei omatunto salli tehdä voittoa näillä enkä halua. Mutta kukin tavallaan :)

Please ilmoittakaa täällä etukäteen jos laitatte lippuja myyntiin 🙏 Naudat über alles, eikö niin 😀

Ketju on lukittu.