Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
94921/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO official IG: Whos ready for the trumpet solo? Eli taas vihjataan SSOL-biisistä. Kukahan sen soolon vetää? Professional bedroom multi-instrumentalist? 🎺 Tuntuu että on tosi erityylinen biisi kuin ennen, rokimpi mutta trumpetin kera, jännää.🤩

Eikös ne sanonut et biisiin tulee joku instrumentti, jota kukaan heistä itse ei osaa soittaa. Eli trumpetti kai sitten, jonkun ei-jokerin soittamana.

Oliko hiljattain jossain kuva, jossa K istuu jokin puhallinsoitin (trumpetti?) jalkojensa välissä? En kai nyt sentään unta ole nähnyt. Kuvassa oli myös T ym.

Tämähän tästä vielä puuttuisi. K soittamassa (B:n) trumpettia Jokereiden levyllä 😆

Eli Suomen keikoilla ei nähdäkään possujunaa, vaan K:n trumpettisoolo SSOL biisissä. 😜

Eihän sen suu pysy edes sitä aikaa kiinni, että ehtis trumpettiinsa hengen puhaltaan.

Vierailija
94922/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä että JO päivittää paljon Nordic Tourilta someen😁

Olisipa hauska törmätä Joksuihin kävelemässä kaupungilla. Mulla ei kyllä ikinä ole sellaista tuuria, että näin kävisi.

Mä en ole menossa keikalle (snif), mutta asun ihan yhden tourin keikkapaikan kupeessa. Koiranpissityslenkkini kulkee just keikkapäivän vierestä. Saattaa olla, että ko. päivänä koira pääsee aika monelle lenkille...

Ihanaa, pääset, tai sun koira pääsee, vlogiin kun Joksut bongaa teidät ja tulee taputtelemaan sitä.

"Oho sori mun koira pääsi irti."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94923/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa hauska törmätä Joksuihin kävelemässä kaupungilla. Mulla ei kyllä ikinä ole sellaista tuuria, että näin kävisi.

Mä en ole menossa keikalle (snif), mutta asun ihan yhden tourin keikkapaikan kupeessa. Koiranpissityslenkkini kulkee just keikkapäivän vierestä. Saattaa olla, että ko. päivänä koira pääsee aika monelle lenkille...

Ihanaa, pääset, tai sun koira pääsee, vlogiin kun Joksut bongaa teidät ja tulee taputtelemaan sitä.

Ajatella, Nordic tour vlogissa näkyy aika vuorenvarmasti myös joitain palstanautoja, vaikkakin toivon mukaan se en ole minä. 😅

Vierailija
94924/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, Nordic tour vlogissa näkyy aika vuorenvarmasti myös joitain palstanautoja, vaikkakin toivon mukaan se en ole minä. 😅

Sama. Vaikka olenkin kertonut lähipiirille meneväni Jokereiden keikalle, en tiedä haluaisinko silti näkyä edes yleisön joukossa bailaamassa niiden vlogissa. :D Saatan mahdollisesti näyttää aivan idiootilta innostuessani. Haluaisin edes sen verran arvokkuuttani pitää tallella, ettei intoiluni ikuistu nettiin.

Vierailija
94925/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oho sori mun koira pääsi irti."

Koirat tykkää Bojanista. Koirasi johdattaa oikeaan suuntaan.

Vierailija
94926/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto, mulla on liput kaikkiin kolmeen kaupunkiin ja nyt alkoi kurkkukipu 😩😩😩 Nyt jos sairastun niin katkeroidun loppuiäkseni!

Nooouuu! Katselin joku aika sitten huolestuneena uutista, että Norjassa ja Ruotsissa jo koronan uusinta versioo, suomessa ei vielä 😬

Ihmisten luontainen vastustuskyky piikitetty nollaan, niin kaikki virukset tarttuu herkästi. Itse en ottanut ainuttakaan rokotetta.

Ite sairastin elämäni ensimmäisen koronan vasta tämän vuoden helmikuussa. Kurkku ei koskaan ole ollut niin kipeä, hajuvääristymiä (voimakas sireeninkukan tuoksu keskellä talvea!) lopulta haju- ja makuaistit sekä ääni katosi kolmeksi viikoksi. Kuumetta ei kai paljoa ollut (en koskaan mittaa) vähän oli kyllä sellainen olo.

En tiedä mikä flunssa parhaillaan Suomessa kiertää kun mies jo kolmatta viikkoa sairaana. Töissä on ollut mutta kovasti vaan vielä niistää ja yskii siten että keuhkoputkissa kohta. Koronatesti negatiivinen. Influenssassapiikin otti vuosien tauon jälkeen viime syksynä ja nyt tää lenssu jo kolmas sen jälkeen. Että ottakaa rokote, jos haluatte sammuttaa oman vastustuskykynne pitkäksi aikaa.

En tiedä pitäiskö tälle viestille itkeä vai nauraa. Mulla on rokotteet otettuna, enkä oo ollut kertaakaan kipeänä niin korona-aikaan kuin sen jälkeenkään. Eli niin paskana on vastustuskyky rokotteista. 😂 Mut eipä mennä sen enempää tähän aiheeseen, eiköhän jatketa.

Excuse me if I reopen this topic, but it affects me very personally. As you probably know, in Italy we have been devastated by this virus. My father died from this damn virus. I've had it twice, I've had the vaccine twice, but now the infections are rising again. We are afraid, but we try to resist. I have to do it for my father's memory.

Vierailija
94927/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO official IG: Whos ready for the trumpet solo? Eli taas vihjataan SSOL-biisistä. Kukahan sen soolon vetää? Professional bedroom multi-instrumentalist? 🎺 Tuntuu että on tosi erityylinen biisi kuin ennen, rokimpi mutta trumpetin kera, jännää.🤩

Eikös ne sanonut et biisiin tulee joku instrumentti, jota kukaan heistä itse ei osaa soittaa. Eli trumpetti kai sitten, jonkun ei-jokerin soittamana.

Oliko hiljattain jossain kuva, jossa K istuu jokin puhallinsoitin (trumpetti?) jalkojensa välissä? En kai nyt sentään unta ole nähnyt. Kuvassa oli myös T ym.

Tämähän tästä vielä puuttuisi. K soittamassa (B:n) trumpettia Jokereiden levyllä 😆

Eli Suomen keikoilla ei nähdäkään possujunaa, vaan K:n trumpettisoolo SSOL biisissä. 😜

Eihän sen suu pysy edes sitä aikaa kiinni, että ehtis trumpettiinsa hengen puhaltaan.

Pysyy pysyy voin todistaa!

T: Boitsu

Vierailija
94928/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Vaikka olenkin kertonut lähipiirille meneväni Jokereiden keikalle, en tiedä haluaisinko silti näkyä edes yleisön joukossa bailaamassa niiden vlogissa. :D Saatan mahdollisesti näyttää aivan idiootilta innostuessani. Haluaisin edes sen verran arvokkuuttani pitää tallella, ettei intoiluni ikuistu nettiin.

Minä olen menossa mieheni kanssa. Hän tietää, että fanitan K:ta, mutta jos se oikeasti tulee lavalle ja sekoan... En tiedä miten saan säilytettyä kasvoni hänen edessään 😂

Vierailija
94929/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto, mulla on liput kaikkiin kolmeen kaupunkiin ja nyt alkoi kurkkukipu 😩😩😩 Nyt jos sairastun niin katkeroidun loppuiäkseni!

Nooouuu! Katselin joku aika sitten huolestuneena uutista, että Norjassa ja Ruotsissa jo koronan uusinta versioo, suomessa ei vielä 😬

Ihmisten luontainen vastustuskyky piikitetty nollaan, niin kaikki virukset tarttuu herkästi. Itse en ottanut ainuttakaan rokotetta.

Ite sairastin elämäni ensimmäisen koronan vasta tämän vuoden helmikuussa. Kurkku ei koskaan ole ollut niin kipeä, hajuvääristymiä (voimakas sireeninkukan tuoksu keskellä talvea!) lopulta haju- ja makuaistit sekä ääni katosi kolmeksi viikoksi. Kuumetta ei kai paljoa ollut (en koskaan mittaa) vähän oli kyllä sellainen olo.

En tiedä mikä flunssa parhaillaan Suomessa kiertää kun mies jo kolmatta viikkoa sairaana. Töissä on ollut mutta kovasti vaan vielä niistää ja yskii siten että keuhkoputkissa kohta. Koronatesti negatiivinen. Influenssassapiikin otti vuosien tauon jälkeen viime syksynä ja nyt tää lenssu jo kolmas sen jälkeen. Että ottakaa rokote, jos haluatte sammuttaa oman vastustuskykynne pitkäksi aikaa.

En tiedä pitäiskö tälle viestille itkeä vai nauraa. Mulla on rokotteet otettuna, enkä oo ollut kertaakaan kipeänä niin korona-aikaan kuin sen jälkeenkään. Eli niin paskana on vastustuskyky rokotteista. 😂 Mut eipä mennä sen enempää tähän aiheeseen, eiköhän jatketa.

Excuse me if I reopen this topic, but it affects me very personally. As you probably know, in Italy we have been devastated by this virus. My father died from this damn virus. I've had it twice, I've had the vaccine twice, but now the infections are rising again. We are afraid, but we try to resist. I have to do it for my father's memory.

I am so sorry for your loss 💚 I remember Italy being one of the worst spots in the beginning of the pandemic. I worked in a hospital through the whole thing too.. While it shouldn't be taken lightly, we have also learned so much about the virus and know better how to treat it now. I wish you all the best! 💚

Vierailija
94930/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, että kun martin oli kesällä B:n luona. K ja B keskustelevat viikoittain toisilleen. Martin varmaa tietää aika paljon.

Vierailija
94931/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
94932/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se K nyt soittelee, varmaan äänittänyt omat osuudet Suomen studiolla.

https://twitter.com/leopardom_/status/1702987387100373181?t=7Jc3_qyrvX4…

Vierailija
94933/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, että kun martin oli kesällä B:n luona. K ja B keskustelevat viikoittain toisilleen. Martin varmaa tietää aika paljon.

Martin, spill the beans!

Vierailija
94934/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen joka tietää paljon, on Nace. Sanokaa mun sanoneen.

Vierailija
94935/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin samaa mieltä tästä! En epäile ollenkaan.

Vierailija
94936/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
94937/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan salaperäisesti tuo esille 🖤💚käärijäpaitaansa sopivissa kohdissa...

Vierailija
94938/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hyvä, että JO:ssa on viisi jäsentä, niin riittää erilaista fanitettavaa.

VAROITUS! Pelkkää sanaselinää tulossa.

Omat fanituksen kohteeni ovat muuttuneet monesti tässä puolen vuoden aikana. Keväällä tiesin bändistä lähinnä Bojanin ja hullun rumpalin (se musavideo), ja pidin Janin ulkonäöstä mutta käytös oli todella vetäytyvää.

B:stä oli ja on helppo pitää, kun on niin avoin, sosiaalinen ja naurava. En ole koskaan ajatlelut häntä minään seksisymbolina vaan enemmän sellaisena lutuisena kultainennoutaja-tyyppinä, joka heiluttaa häntää ja läähättää kenen tahansa edessä (enkä sano tätä pahalla). Vähän samaan kategoriaan menee myös Jure ja Nace, antavat sellaisen kiltin ja touhukkaan kuvan itsestään, ja ne särmäisemmät tyypit ovat selvästi Jan ja Kris.

Janin fanitus loppui oikeastaan siihen, kun hän ei haastatteluissa juurikaan puhunut vaan antoi pääasiassa muiden puhua ja näytti aina olevan jotenkin pihalla kaikesta. Hyvännäköinen mutta hiljainen. Juren fanitus ei päässyt oikein alkuun, kun ei hullun rumpalin leimasta huolimatta ollutkaan yhtään hullu vaan aika huomaamaton ja vetäytyvä.

Bojanin monilahjakkuus aivan kaikessa nosti hänet väkisinkin ihanan luonteen lisäksi esiin jo toukokuussa eikä hän todellakaan ole paha katsellakaan. Häntä on helppo rakastaa. Oikeastaan kaikkia muita JO:n jäseniä on helppo rakastaa paitsi Krisiä. Kris on noista kaikista se raamikkain tyyppi, mutta etäinen, viileä, aikuinen. Muille ja muiden kanssa nauroin mutta Krisin kohdalla tuli aina sellainen nolo olo, ei minun kategoriaani, aivan liian kypsä, vaikka on nuorin ja vaikka oikeasti pitäisi paapoa eniten, kun on selvästi perheensä suojelema mutta on liian etäinen, liian kaukana, liian hyvännäköinen, liian pitkä, liian komea.

Meillä on Krisin kanssa viha-rakkaussuhde. Jos haluaisin noista jonkun aviomieheksi, se olisi Kris, koska olen itse aivan liian suuripiirteinen, häseltävä ja suurten linjojen ystävä. Nautin, kun joku huolehtii yksityiskohdista. Mutta en voisi ikinä olla läheinen noin mallimaisen miehen kanssa. Tuntisin koko ajan jonkinlaista alemmuutta. Mutta kaukaa ihailen. On se vaan kaunis.

Nyt syksyllä olen lämmennyt Janille uudestaan. Eipä olekaan enää hiljainen. Nacelle en häntä halua parittaa ihan itsekkäistä syistä, mutta jos pakko olisi valita bändin sisältä pari, niin sitten se olisi juuri Jan ja Nace. Nacea on helppo rakastaa niin kuin Bojaniakin. Jan on haasteellisempi. Janin aivoradat ovat aivan liian solmussa ja kierteessä meikäläisen moottoriteihin verrattuna. Mutta hän on kiehtova. Kaukaa ihailen häntäkin. Komea, seksikäs mutta niin monimutkainen.

jos olisin 15 vuotta nuorempi, voisin yrittää vokotella Nacea. Paitsi jos Jan näyttäisi liian surulliselta.

Voih, tämä on melkein kuin omalta näppikseltä pienin vivahde-eroin vain. Mutta en mene nyt siihen, vaan kerron nolostuttavan tarinan eiliseltä:

Kirjoitin puhelimella (mitä vihaan kun se on niin hankalaa) piiitkän viestin /analyysin jokaisesta JO:n jäsenestä ja kuvailin heitä monin erilaisin mehukkain adjektiivein, voitte vaan kuvitella... No, juuri sillä herkellä kun olin painamassa send-nappulaa, tapahtui JOTAIN ja viestini hävisi bittiavaruuteen kuin tuhka tuuleen. Harmillista toki, mutta ei siinä vielä mitään: samanaikaisesti puhelimestani kuului joku merkkiääni  (tai tässä tapauksessa värinä, koska kännyni oli äänettömällä) ikäänkun viestin saapumisen merkiksi. 

Kauhistuin: apua, lähetinkö tai jaoinko juustoisen ja täynnä eroottisia kielikuvia olevan JO -vuodatukseni vahingossa jonnekin??? Äkkiä tarkistamaan Face, Insta, whatsapp, messenger jne. Voitte vain kuvitella sitä paniikin ja häpeän määrää!!! :D Onnekseni taisin selvitä säikähdyksellä, eikä viestini päätynyt lapsen koulun eikä harrastuksen vanhempien ryhmään tai oman työyhteisöni tietoon. Facebook-päivityksenä se toki olisi antanut varsin totuudenmukaisen kuvan siitä, "mitä ajattelen tänään", mutta en ole tämän fanituksen kanssa valmis tulemaan kaapista ulos 51-vuotiaana... :D :D Vieläkin vähän kuumottaa, että jos kuitenkin joku hakkeri sieppasi sen kirjoitelmani, otti kuvan estronaudan naamastani ja sitten kilahtaa kiristyskirje s-postiin. Sitä odotellessa back to shipping!! 

T. Bojanseksuaali

PS. kirjoitan kyllä vielä omat analyysini pojista joskus uudelleen kunhan ehdin, pakkohan ne on jossakin jakaa kun ei irl kehtaa...

Mulla koko ajan ollut B ainoa sopimattomalla tavalla kiinnostava. Ei esim K koskaan alussakaan. Hän oli sallitulla tavalla kiinnostava. Mä olen lohduttautunut sillä, että mun edelliset tällaiset julkkishullutukset ovat olleet yli 50 vuotiaita tai nelikymppisiä, joten en kai ole ihan toivoton tapaus.

Vierailija
94939/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jan salaperäisesti tuo esille 🖤💚käärijäpaitaansa sopivissa kohdissa...

Onko sitä vihreää Käärijä-paitaa näkynyt viime aikoina?

Vierailija
94940/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyy pysyy voin todistaa!

T: Boitsu

Eilen oli siinä kuvassa Klla trumpetti sylissä. Kuvassa joka oli otettu ehkä mv:n kuvausten päätyttyä. Kerran aiemmin, joskus kesällä Kn storyssä K ja joku muu. K puhalsikin Trumpettiin lyhyesti. Ei varmaankaan tosiaan kuulla Kn trumpettisooloa. Kenen lie trumpetti.

Ketju on lukittu.