Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
94941/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan trendaa Suomi-Twitterissä. Nyt se alkaa...

Vierailija
94942/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran elämä kyllä pistetty uusiksi, kun eilen tehtiin normi kahdeksan lenkki kello seitsemältä Joksujen vlogin takia ja tänään sama kaava Kärtsän haastattelun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94944/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän haastista odottavat, jos haluatte äänen lisäksi myös livekuvaa niin osoite siihen:

https://yle.fi/aihe/ylex/studio

Vierailija
94945/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, että kun martin oli kesällä B:n luona. K ja B keskustelevat viikoittain toisilleen. Martin varmaa tietää aika paljon.

Ei ne keskustele, lähettelevät vain jotain hauskoja viestejä korkeintaan.

Vierailija
94946/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin, että kun martin oli kesällä B:n luona. K ja B keskustelevat viikoittain toisilleen. Martin varmaa tietää aika paljon.

Yleensä ihmiset suuttuu kun otan esiin tämän aiheen, mutta mä olen miettinyt tuota K kielitaitoa. Ainakin kun olen viimeksi kuullut, se on ollut edelleen aika heikko. Jos hän esittää, niin en ihan ymmärrä sitäkään. Miten he pystyvät keskustelemaan, kun täytyyhän ne ajatukset jotenkin saada sanoitetuksi. Aika paljonkin kai pystyy jotenkin muuntamaan monimutkaisiakin asioita helpolle englannin kielelle. En tiedä.

.

Vierailija
94947/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ihmiset suuttuu kun otan esiin tämän aiheen, mutta mä olen miettinyt tuota K kielitaitoa. Ainakin kun olen viimeksi kuullut, se on ollut edelleen aika heikko. Jos hän esittää, niin en ihan ymmärrä sitäkään. Miten he pystyvät keskustelemaan, kun täytyyhän ne ajatukset jotenkin saada sanoitetuksi. Aika paljonkin kai pystyy jotenkin muuntamaan monimutkaisiakin asioita helpolle englannin kielelle. En tiedä.

.

Jo viisujen aikaan oli tiedossa, että puhuu parempaa englantia, kuin mitä antaa ymmärtää.

Vierailija
94948/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Julki tulevissa puheissaan vetää tahallaan överisti huonolla enkulla, jotta kukaan ei voi arvostella sitä oikeeta tapaa puhua.

Vierailija
94949/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Nace look what Jere sent to me!

N: Yes, it's a pretty picture of a sunset.

B: Yes, but look what he wrote.

N: "You are prettier than this sunset"...Aww...

B: Yes!

Vierailija
94950/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiselta palstalta:

HETKINEN!?!!?!?!? Onko Afterparty toinen kokonainen biisi, joka on T x K?????? Mutta tulee T:n uudelle levylle????????

https://www.tumblr.com/punainen-marli/728603046976880640/a-genius-contr…

T oli kommentoinut icip-videoon jotain "etkö kertonut Afterpartystä..."

Kaikille T-faneille hyviä uutisia! Jos saamme T:n tekemän MV:n jossa K on mukana.... WOW

Tämähän on täysi läppä ja fanien huudatusta. Näemmä toimii.

No Tommyn levyllä kuitenkin tulee olemaan Afterparty niminen biisi. Se siitä sun läpästä.

K ja B 💚💙 vois tehdä biisin preparty.

Minun mielestä Afterglow olisi vielä parempi

Tai Happy Ending

Tässähän alkaa olla kohta koko albumi kasassa. Joukossa myös pari biisiä, joilla B pääsee duetoimaan suomeksi.

Preparty itseoikeutetusti avausraita

Language of love (huom language-sanan ääntäminen)

Are you?

Prinssille morsian

Proposal

Oodi denssille

Pumping Frank

Takapenkkitetris

Happy Ending

Afterglow

Mahtuuko mukaan vielä: klo kakskytäneljä

Vierailija
94952/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän haastista odottavat, jos haluatte äänen lisäksi myös livekuvaa niin osoite siihen:

Monelta se alkaa?

Vierailija
94953/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta se alkaa?

20-22.

Vierailija
94954/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B vapettaa

https://instagram.com/stories/primoz.sirca/3193126734759256829?utm_sour…

Niin Kärtsäkin. Voivat istuskella sit yhdessä ja vapetella.

Vierailija
94955/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää JOn pätkä uuden biisin reosta, missä B " irtisanoo" koko porukan, tuo mieleen kesältä sen Kn potkujenanto stoorin. 💚💙 https://www.instagram.com/reel/CxPiH-gtX_4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

LOL Kyllä, ja myös se laskurin osa, jossa hän pohjimmiltaan valittaa, että hän on rikki eikä tienaa rahaa, eikö sekin kuulosta tutulta? :))

Vierailija
94956/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Julki tulevissa puheissaan vetää tahallaan överisti huonolla enkulla, jotta kukaan ei voi arvostella sitä oikeeta tapaa puhua.

Mutta silti huomaa selvästi, ettei sanavarasto ole kovinkaan laaja. Ei sillä kn kielitaidolla syvällisiä keskustella.

Vierailija
94957/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kun Joksujen parhaat reissukuvat joutuu kaivamaan joltain random crewn jäsenen tililtä. Tuo Primoz näyttäisi olevan Joksujen äänitarkkailija tms.?

Vierailija
94958/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kun Joksujen parhaat reissukuvat joutuu kaivamaan joltain random crewn jäsenen tililtä. Tuo Primoz näyttäisi olevan Joksujen äänitarkkailija tms.?

Ei tarvii kaivaa, sen kun ottaa seurantaan ja heittää ilmoitukset päälle.

Vierailija
94959/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas soi Kroatian tenniksen Davis Cupissa CCC! Joku soitti torvella mukana 😂

Vierailija
94960/123801 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Antaa itestään tyhmän vaikutelman.

Ketju on lukittu.