Stalkkauksesta
Kuinka pääsisin eroon asiakkaasta joka tuntuu stalkkaavan? Oon töissä kaupan kassalla.
Kommentit (8)
Kerrot esimiehelle, voi seurata tilannetta ja hoitaa tarvittaessa porttikiellon.
Poliisille ja työnantajalle. Missä se stalkkaa? Stalkkaaminen on vainoamista. Siihen liittyy jokin uhka/uhkaus. Jos se on joku hullu piilossa hyllyjen takana, se ei ole mitään "stalkkaamista".
Ala stalkkaamaan stalkkaajaa. Se on joku saamaton inseli jolla menee paskat housuun kun kerrankin saa vastakaikua.
Kohtele kuin ilmaa. Voit myös ottaa jyrkrmemmän linjan, ja alkaa kunnolla epämiellyttäväksi häntä kohtaan.
Kuvittelet vaan. Jos ihminen käy pari kertaa kaupassa päivittäin, niin ei se ole stalkkausta.
Olen itsekin kassalla töissä ja tuli stalkkeri vainoamaan. Olen ollut töissä vartijana ja järjestyksenvalvojana, en osaa pelätä moisia tyyppejä. Menin hänen luo ja sanoin
"Moi, mä huomaan et sä oot katsellut mua silleen...mun työvuoro loppuu just, mennään meille mä asun täs lähellä..."
En kerinnyt loppuun sanoa, niin tämä keski-ikäinen möhömaha luikki ulos kaupasta eikä sen jälkeen näkynyt. Sari29
Kerro esihenkilölle