Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkauksesta

Vierailija
24.09.2025 |

Kuinka pääsisin eroon asiakkaasta joka tuntuu stalkkaavan? Oon töissä kaupan kassalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esihenkilölle

Vierailija
2/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot esimiehelle, voi seurata tilannetta ja hoitaa tarvittaessa porttikiellon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän tekee?

Vierailija
4/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille ja työnantajalle. Missä se stalkkaa? Stalkkaaminen on vainoamista. Siihen liittyy jokin uhka/uhkaus. Jos se on joku hullu piilossa hyllyjen takana, se ei ole mitään "stalkkaamista".

Vierailija
5/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala stalkkaamaan stalkkaajaa. Se on joku saamaton inseli jolla menee paskat housuun kun kerrankin saa vastakaikua.

Vierailija
6/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele kuin ilmaa. Voit myös ottaa jyrkrmemmän linjan, ja alkaa kunnolla epämiellyttäväksi häntä kohtaan.

Vierailija
7/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet vaan. Jos ihminen käy pari kertaa kaupassa päivittäin, niin ei se ole stalkkausta.

Vierailija
8/8 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kassalla töissä ja tuli stalkkeri vainoamaan. Olen ollut töissä vartijana ja järjestyksenvalvojana, en osaa pelätä moisia tyyppejä. Menin hänen luo ja sanoin

"Moi, mä huomaan et sä oot katsellut mua silleen...mun työvuoro loppuu just, mennään meille mä asun täs lähellä..."

En kerinnyt loppuun sanoa, niin tämä keski-ikäinen möhömaha luikki ulos kaupasta eikä sen jälkeen näkynyt. Sari29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan