Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomasin:D, ehtiköhän reagoida mitenkää?
Kärtsä ei mutta meidän hullu manageri sen sijaan on reagoinut instassaan xD ei jotenkin yllätä
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on siis entinen jääkiekkoilija? Oli yhdellä videolla Euroviisujen bäkkärillä julisteessa tai sellaisessa valokuvassa Rasmuksen Laurin kanssa, vaaleatukkaisena, siis oikeasti hottis. Toi nykyinen look on eri näköinen.
Rasmuskuva oli 19v.
Tässä kuvassa luultavasti n 17v, vaalea myös
https://www.instagram.com/p/COpGjjXiAtL/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== (6/6 kuva)
Mietin että pitäiskö elvyttää tätä ketjua uudestaan, ku tänne on nyt jotenki luontasempaa aina tulla puhumaan? koitetaan pitää positiivisuutta yllä ja ei välitetä negatiivisista kommentoijista!
Bojanin musiikki on enemmän mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin musiikki on enemmän mun juttu.
Itse taas en välitä kummankaan musiikista, räppi ei vaan ole ikinä ollut mun juttu ja Jokereiden musasta tulee liikaa mieleen 90-luvun itä-eurooppa. Fanitukseni pohjautuu täysin heihin vaan sympaattisen oloisina ihmisinä jotka mielestäni ansaitsee menestyksensä
Mä oon vähän ihastumassa Bojaniin......
Vierailija kirjoitti:
Mietin että pitäiskö elvyttää tätä ketjua uudestaan, ku tänne on nyt jotenki luontasempaa aina tulla puhumaan? koitetaan pitää positiivisuutta yllä ja ei välitetä negatiivisista kommentoijista!
Joo jee! Mulla on ollu jo päivässä ikävä tän ketjun keskusteluja! On ainakin itselle ollu sekä hauskaa että myös merkannu, että tän ilmiön/näiden kahden touhujen herättämiä ajatuksia ja fiiliksiä on voinu jakaa yhdessä täällä. En ois uskonu, että näin aikuisenakin voi höyrähtää seuraan artisteja ja varsinkin heidän yhteistä menoaan tällä tavoin:O
Bojanin instassa myös se kuva 😂😂
Bojanki laitto ton saman minkä manageri ig stooryyn, tekstillä ''HAHAHAHAHAHAH'' :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ei mutta meidän hullu manageri sen sijaan on reagoinut instassaan xD ei jotenkin yllätä
Miten sen näkee??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasikohan K sitä ollenkaan, mutta ihan hauska, että oli poimittu esille. Katsoin uudelleen ja ei oikein selvinnyt, huomasiko edes. Sehän oli suomeksi, mutta Bojanin nimen siitä tunnistaa. Ai niin, kaikkihan osaa suomea nykyään. Tuo manageri on kyllä huippu, tarkkaan on katsonut, ehkä ihan etsinyt jotain viittausta Bojaniin. Ihan kiva, että B tässäkin pääsi esiin🙂
Tuolla euroviisuketjussa kävin vähän lueskelemassa. Siellä keskustelussa ilmeni, että joku poistattelee linkkejä, tarkoituksenaan ilmeisesti poistaa kaikki videot, missä K puhuu B:stä. Mikähän juttu se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasikohan K sitä ollenkaan, mutta ihan hauska, että oli poimittu esille. Katsoin uudelleen ja ei oikein selvinnyt, huomasiko edes. Sehän oli suomeksi, mutta Bojanin nimen siitä tunnistaa. Ai niin, kaikkihan osaa suomea nykyään. Tuo manageri on kyllä huippu, tarkkaan on katsonut, ehkä ihan etsinyt jotain viittausta Bojaniin. Ihan kiva, että B tässäkin pääsi esiin🙂
Ei ollut alunperin managerin bongaus vaan jakoi jonkun toisen stoorin. Mutta ei yllätä että heti oli kärppänä jakamassa :D
Mitä mieltä ootte Bojanin instatarinoidem nykyisestä sisällöstä? Mulla jotenkin herää jokin pieni reaktio niistä jatkuvista piirrustusten jakamisesta.. kivaa fanejs kohtaan, ei siinä! Js ymmärrän, kun poikabändi jonka pääkohteena kai teinitytöt. Jotenkin vaan siitä tän hetken somekäytöksestä tulee osittain eri kuva kuin viisuBojanista, vaikka tosi firtti ja sosiaalinenhan sielläkin oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen näkee??
Näkee kun menee instagramissa ''gregorzalokar'' tilille, ja siitä painaa sen profiilikuvan kohdalta nii tulee stooryt näkyviin, taitaa olla viimesin mitä hän laittanu
Mahtavaa, kiitos. En tiennytkään
Nyt se on Bojanillakin käkätyksen kera. Ihanaa, että Bojan tuli ikuistetuksi tuohon tallenteeseen. Olen kyllä nykyisin ihan Bojan-hullu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ootte Bojanin instatarinoidem nykyisestä sisällöstä? Mulla jotenkin herää jokin pieni reaktio niistä jatkuvista piirrustusten jakamisesta.. kivaa fanejs kohtaan, ei siinä! Js ymmärrän, kun poikabändi jonka pääkohteena kai teinitytöt. Jotenkin vaan siitä tän hetken somekäytöksestä tulee osittain eri kuva kuin viisuBojanista, vaikka tosi firtti ja sosiaalinenhan sielläkin oli!
Ja tommosta shippaatte pää ja ties mikä sauhuten 🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä reaktio sulla herää?
Vierailija kirjoitti:
Bojanki laitto ton saman minkä manageri ig stooryyn, tekstillä ''HAHAHAHAHAHAH'' :D
Hauska vaan että K saa B edelleen nauramaan vaikkei edes ole itse varsinaisesti asialla :D
Haluan kommentin siltä kirjoittajalta, joka mietti uskaltautuako keikalle. Menitkö? Mikä fiilis nyt? 💚