Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidon nimi tuli sen pyllistyskuvan jälkeen kun hän jankkasi "aidoista tunteista" 😂
Täällähän voisi nimetä kaikki palstailijat intiaanien nimenantotyylillä.
Sinä voisit olla Menneisyyden Pitkä Muisti.
Ei tässä kovin pitkää muistia tän asian kanssa tarvita. Asia kun on tullut esiin suurinpiirtein viime viikolla viimeksi... On se ollut paha tilanne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe sen tykkäystä?
Mä näen kyllä, Jan tykännyt siis tästä: https://www.instagram.com/p/CxH7xw9ooIB/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…
Tästä tulikin mieleen pohdintani yksi ilta, kuka jokerilaisista olisi mielestäsi kaikkein kiinnostunein ICIP-kappaleen kaltaiseen yhteistyöhön K&T:n kanssa ja hylkäisi siltä istumalta mummopitsit? Siis musikiin takia.
sanoisin, että B olisi eniten innostunut k:n uudesta biisistä
Jäin myös miettimään sitä, jos K. saa parkkeerata itsensä JO:n keikkalavalle ja esittää jotain omaa, varmasti uutena kappaleena ICIP olisi se. Hauskaa olisi nähdä B vetämässä T:n osuuksia ja koreografia.. no jaa, sitä ei taida edea tarvita. Ok, lopetan miettimisen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe sen tykkäystä?
Mä näen kyllä, Jan tykännyt siis tästä: https://www.instagram.com/p/CxH7xw9ooIB/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…
Tästä tulikin mieleen pohdintani yksi ilta, kuka jokerilaisista olisi mielestäsi kaikkein kiinnostunein ICIP-kappaleen kaltaiseen yhteistyöhön K&T:n kanssa ja hylkäisi siltä istumalta mummopitsit? Siis musikiin takia.
Jäin myös miettimään sitä, jos K. saa parkkeerata itsensä JO:n keikkalavalle ja esittää jotain omaa, varmasti uutena kappaleena ICIP olisi se. Hauskaa olisi nähdä B vetämässä T:n osuuksia ja koreografia.. no jaa, sitä ei taida edea tarvita. Ok, lopetan miettimisen. :D
Edelleen toivon, että yhdessä tekevät jotakin ihan muuta, kun tämän kappaleen. Ei ole nyt heidän yhteistyönsä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe sen tykkäystä?
Toivottavasti ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe sen tykkäystä?
K ja B tulkinta ICIPistä vois kyllä olla näkemisen arvoinen :'D Mutta löisin vetoa kuitenkin sen puolesta, että possujunat on treenattu kuntoon ja CCC vedetään siellä lavalla. Jos se tulee vielä JOn sovituksena, voin kuolla onnellisena. Haluaisin niin tietää, minkälaisen sovituksen ne sais tuosta kappaleesta aikaan!
Ei ccc:kään ole k/b biisi 🤔 en ihmettelisi vaikka K haluaisi vetää ICIP:n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Good morning!
I've been meaning to ask this for a while. Can someone tell me what the heck is "fish sticks"? 😂😂😂Apparently it's something that B has, according to some of you...
His moustache.
Ah! Thank you. :)
Google translator doesn't always get it.PS. What is "aiito"?
That's either a mistranslation or a typo from the word "aito", meaning real, genuine. On this forum "Aito" has also been used to refer to a specific troll who sometimes complains about this or that, with a very noticable style.
Also, I got curious and looked at how Google translate works on these pages, and what the f, and I don't know how you're able to follow the discussion here. GT really doesn't work well with slang-type Finnish as well as the made-up terms and jokes that litter this page. Sometimes the translations are also plain wrong! But I guess the basic topic comes through in most cases, even if the nuance is missing...
I just realized that it could also be a typo from the word "aitio", if you're referring to a more recent discussion? Some people here formed a group and rented a box for the JO Turku gig, away from the other audience on the floor. Which sounds like a lovely time, having your own bathroom and no need to use your elbows in order to see the boys on stage. :D
Joo, ja mä en ole trolli 😊
t. AitoMilloin Aito olet karistanut trollin viitan harteiltasi. Miten ylipäänsä olisit pystynyt lopettamaan trollauksen?
Ei kaikki mitkä on aitoja, ole trolleja.
T.Eri
Aidollako on kaksois-, kolmois- tms hahmoja, jäljittelijöitä? Onpas kummallista. Ketä sellainen palvelee. Eikö pitäisi olla Aito=Aito.
Ei kait täällä muidenkaan nimimerkkiä käytetä väärin?Olen ymmärtänyt että Aito -nimimerkillä tarkoitetaan myös kirjoittajan aitoa mielipidettä, aitoa teeskentelemätöntä suorasanaista tyyppiä. Tämmösen kuvan olen Aito -nimimerkistä saanut hänen kirjoitustensa perusteella. En ole koskaan luokitellut häntä trolliksi, niin kuin useat ovat täällä tehneet.
Vain Aito -nimimerkki voi avata mikäli haluaa, mikä on hänen nimimerkkinsä tausta ja tarkoitus. Ja onko sellainen kuin nimimerkki antaa ymmärtää :D
T. Tuo sama Eri
Niinpä. Varmaan voi olla aito pienellä alkukirjaimella =Aito. Mutta Aito=Aito ja trolli minun käsittääkseni. Joku alkoi häntä niin nimittämään jossain vaiheessa kesää, vai itsekö sen teki. Aito trollina tuntui jossain vaiheessa saavan palstalla jonkinlaisia sympatioita, en tiedä miksi. Aito on kait kirjoittanut tänne myös ilman nimimerkkiään.
Mutta Aito osaat ehkä itse parhaiten kertoa.
Joku koitti antaa nimen Aidot tunteet, mutta se tuntui vähän turhan dissaavalta niin muokkasin nimeä.
t. Aito
K huomenna Suomipopilla klo 15.
Vierailija kirjoitti:
K huomenna Suomipopilla klo 15.
Eli ainakin Ylex ja Suomipopilla on huomenna. Onko vielä muillakin kanavilla niin tietää päivystää?
Pystyyköhän muuten kumpaakaan noista kuuntelemaan tallenteena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe sen tykkäystä?
My prediction:
it will be a slightly rocky version / mashup of CCC and ICIP
B&K vocals, the rest of the JO on their instruments.
I say this because I'm worried that if they do the piggy train, the concert halls will burst into flames.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ccc ja aikalailla kaikki muutkin ovat Kn biisejä, eivät yhteistöitä. Heti julkaisun jälleen tämä toisi vain hallaa, kun moni sen jälkeen yhdistäisi biisiin K/B kaksikon.
Nyt kun aloin seurata Jania huomasin ekaa kertaa että hän on insta profiilin mukaan kitaristi ja professional bedroom multi-instrumentalist 😅
Vierailija kirjoitti:
Huomasin just et Jan on tykänny K:n uusimmasta instapostauksesta :)
Eli B on nyt lainannut janin kännykkää😁 Nace ei varmaan enää lainaa omaansa.
Ja sinä joka et nää janin ig tykkäystä, niin seuraatko jania instassa? Et nää jos et seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidon nimi tuli sen pyllistyskuvan jälkeen kun hän jankkasi "aidoista tunteista" 😂
Ei tässä kovin pitkää muistia tän asian kanssa tarvita. Asia kun on tullut esiin suurinpiirtein viime viikolla viimeksi... On se ollut paha tilanne...
Eikä pyllistyskuvastakaan ole kuin 2 kuukautta aikaa. Miten paljon onkaan ehtinyt sen jälkeen tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ccc ja aikalailla kaikki muutkin ovat Kn biisejä, eivät yhteistöitä. Heti julkaisun jälleen tämä toisi vain hallaa, kun moni sen jälkeen yhdistäisi biisiin K/B kaksikon.
En nyt ole ihan samaa mieltä... Kerran tai pari K kuitenkin vain esittäisi ICIPin B:n kera, jos sen nyt Suomen keikoilla haluaa esittää. Siinä se. Sen jälkeenhän K joka tapauksessa esittää kappaleen aina yksin, koska tilaisuuksia esittää se T:n kanssa tuskin on paljoa. Ja K:n biisi se joka tapauksessa on.
Mutta ymmärrän kyllä tuonkin näkemyksen, että voisi olla vähän liian lähellä julkaisuajankohtaa ruveta vetämään ICIPiä ihan toisen artistin kanssa, vaikkakin vain keikkavierailun yhteydessä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun aloin seurata Jania huomasin ekaa kertaa että hän on insta profiilin mukaan kitaristi ja professional bedroom multi-instrumentalist 😅
Onko tämä ihan tyypillistäkin, että kaikki katolisten maisten miehet on noin hirveitä lorttoja? :D Ei siinä tietenkään mitään väärää ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pyllistyskuvastakaan ole kuin 2 kuukautta aikaa. Miten paljon onkaan ehtinyt sen jälkeen tapahtua.
Mun mielestäei ole tapahtut juuri mitään. Tai no se, ettei K enää ylitä uutiskynnystä. Suosio sulanut tavallisen artistin suosioksi. Ei enää koko kansan nro1.
Ah, Aina Alapeukkukin on näköjään palannut keskuuteemme. Tervetuloa takaisin, vaikka ei ole hirveästi kaivattu!
Aukeaako Tampereen keikalle siis 20 ovet ja keikka 22? Kun Logomossa on tunti ovet auki ja 4,5x enemmän porukkaa?