Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
K on mukana sen koko perkeleen kiertueen on se fiilis, mikä mulle jäi. Juu, onko niitä osastopaikkoja vielä?
Usko kallistuisi kanssa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tosta Käärijä-kysymyksestä olo, että heidän puolestaan haluaisivat/olisivat halunneet hengailla Käärijän kanssa enemmänkin (ehkä vähän Wild Youth -tyyliin), mutta K on ilmaissut, ettei ehdi paljon Jokruja nähdä ja Jokrut olisivat tästä syystä hieman pettyneen oloisina. Toivottavasti olen väärässä tulkintani kanssa.
En ole koskaan ennen nähnyt B:llä tuollaista ilmettä silloin, kun puhuu Käärijästä. Ei mitään kaverillistakaan iloa silmissä, kuten yleensä. Hmm. Koska JO:n musa on yhä mulle mieluisampaa kuin K:n, niin tuo ei kuitenkaan vähennä fiiliksiä ensi viikon konserttien osalta.
Tosi surullista, jos Käärijää ei kiinnosta. Olihan tämä Jokereiden Suomeen tulo jo kauan tiedossa. Taitaa olla turha odottaa edes jokaiselle Suomen keikalle. Olenpa minä nyt surkealla mielellä tästä asioiden käänteestä.
Mitä käännettä ihmiset nyt kuvittelevat taas :D Bojan huuteli Are youta, Käärijää, moikkasi hyväntuulisena Häärijää, ja Käärijäkin edelleen kieltäytyi 20k keikkaliksasta Joksujen vuoksi. Mitään mullistavaa mistä pitäisi olla huuli mutrulla, ei tuossa livessä ilmennyt. Oli kiva live ja Bojankin näytti oikein hyvinvoivalta.
Kärdehän on tykkäillyt poikkeuksellisen ahkerasti JO:n IG-postauksista viime aikoina, kommentoinutkin useampaan. Tiktokista en tiedä, ehkä sielläkin? "Hypemanittanut" siis menemään. Siksi veikkaan, että tulee kyllä olemaan mukana kiertueella enemmänkin kuin pelkästään Tavastialla.
Joko jossain on klippejä ja hidastuksia Janin ja Nacen hiplailuista ja katseista? Ne tietää kyllä tasan tarkkaan mitä tekevät 🥵
T. Malttamaton avannosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tosta Käärijä-kysymyksestä olo, että heidän puolestaan haluaisivat/olisivat halunneet hengailla Käärijän kanssa enemmänkin (ehkä vähän Wild Youth -tyyliin), mutta K on ilmaissut, ettei ehdi paljon Jokruja nähdä ja Jokrut olisivat tästä syystä hieman pettyneen oloisina. Toivottavasti olen väärässä tulkintani kanssa.
En ole koskaan ennen nähnyt B:llä tuollaista ilmettä silloin, kun puhuu Käärijästä. Ei mitään kaverillistakaan iloa silmissä, kuten yleensä. Hmm. Koska JO:n musa on yhä mulle mieluisampaa kuin K:n, niin tuo ei kuitenkaan vähennä fiiliksiä ensi viikon konserttien osalta.
Tosi surullista, jos Käärijää ei kiinnosta. Olihan tämä Jokereiden Suomeen tulo jo kauan tiedossa. Taitaa olla turha odottaa edes jokaiselle Suomen keikalle. Olenpa minä nyt surkealla mielellä tästä asioiden käänteestä.
Hei, muista et käärijä valitsi 20cm 20K sijaan🤭
Ai niin tää!!!! Olin taas jo unohtanut koko hemmetin asian! Tän kanssa on todella vaikea uskoa, että K:ta ei kiinnostaisi! Eli bluffasivat??? 😊
En tajunnut tuota Discord-juttua, kuulosti kovasti siltä, mitä noilla k-pop-faneilla on eli jonkinlainen suljettu yhteisö, jonne sitten bändi laittaa sisäpiirivideoita ja etukäteen kaikkea tietoa ja jossa ne superfanit sitten pomottavat ja kiusaavat hengiltä kaikki, jotka uskaltavat liikaa lähestyä bändiä. Ei kuulostanut yhtään hyvältä vaan enemmänkin just tuollaiselta pikkupiiriltä suosikkeineen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa et uusi sinkku olis iloista party-musaa kun kaikki nykyiset on niin melankolisia. Vai onko niillä muka joku iloinen uptempo biisi?
K kanssa yhteisbiisi It´s crazy, it´s Jokär Out
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on mukana sen koko perkeleen kiertueen on se fiilis, mikä mulle jäi. Juu, onko niitä osastopaikkoja vielä?
Mä oon sanonut tätä KOKO AJAN. :) Mun perustelu oli se, että siinä Joker out Croatian(?) videolla ei erikseen puhuttu Suomen keikoista, vaan Nordic tourin, ellen väärin muista. Joten ajattelin siitä, että K olis mukana niillä kaikilla.
Olis ihanaa jos K menee heittään edes yhden biisin Norjassa kun ei siellä oo vielä ollut. Ruotsista ei niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sieltä are you? kiekaisulla, Häärijä, its crazy its party yes yes, lonkero.
Tuskin niin hirveästi puhuvat Kärden kanssa hengailusta julkisesti vaikka olisivat jotain sopineetkin ja varmasti ovat ainakin sen keikka vierailun sopineet. Mutta sittenhän sen näkee. Ihan itse se B kiekui ja lisäsi yes yes, joten tuskin välit huonot ovat.
Kaikki näyttivät hyviltä ja itse ainakin odotan keikkoja vielä enemmän.Ei varmasti mitään huonoa, itselle jäi ainakin vähän innostunut fiilis siitä, että tuntuu, ettei kaikkea kerrota kysymyksiin vastatessa.
Jos jotain kivaa on tulossa, olisiko yleistunnelma noin viileä kuitenkaan K n suuntaan. Toivottavasti olen väärässä.
En ollut itse mukana livessä, mutta heitän nyt tällaisen hullun "liian hyvää ollakseen totta" -arvauksen.
K:n icip tulee perjantaina ulos; iso päivä jne. Ehkä jokerit eivät halua julkaista samana päivänä biisiä. Yllätyslive tulossa viiden päivän sisällä (?) (miksi ei tarkkaa päivää?). Mitä jos K on menossa ennen joksujen kiertuetta sloveniaan, he pitävät yhdessä liven, mainostavat icipiä ja sitten joksujen biisi tulee ulos pari päivää icip:n jälkeen, j sitä mainostetaan.. "iloinen juhlamusiikki" kuulostaa huomattavasti erään toisen artistin tyyliltä, mutta jätetään se spekulaatio siihen. Sitten K hyppää matkaan ja kiertää joksujen kiertueella lämppäri/spesiaalivieraana :D ja voisi vetästä uuden biisinsä mainoksena julkaisulle.
Menen laittamaan ne pellemeikit itse, ja palaan todellisuuteen xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sanonut tätä KOKO AJAN. :) Mun perustelu oli se, että siinä Joker out Croatian(?) videolla ei erikseen puhuttu Suomen keikoista, vaan Nordic tourin, ellen väärin muista. Joten ajattelin siitä, että K olis mukana niillä kaikilla.
Mä ihailen tätä varmuutta, haluaisin uskoa samaan. Mutta ehkä varovaisesti rupean pakkaamaan niitä laukkujani osastolle muuttoa varten. Tarvin äkkilähdön viimeistään siinä vaiheessa, jos tää skenaario oikeasti toteutuu ja seuraavaksi nähdään Instassa stoori Norjasta, jossa Alessandra ja K ja B ja muut Joksut kaikki hengaa keskenään. Se on menoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa et uusi sinkku olis iloista party-musaa kun kaikki nykyiset on niin melankolisia. Vai onko niillä muka joku iloinen uptempo biisi?
Omamljeno telo, Vem da greš ja Ngvot
Siis joko se niitten discord on olemassa eikä vasta tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä koko bändi niin vaikeaksi kaikista Suomi ja Käärijä kysymyksistä, että heidän vois melkein kuvitella jotain salaavan. 😅
Mua kans huvitti, kun ne meni ihan vaikeeks, Bojan varsinkin, ja se oli tavallaan myös älyttömän söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, muista et käärijä valitsi 20cm 20K sijaan🤭
Ai niin tää!!!! Olin taas jo unohtanut koko hemmetin asian! Tän kanssa on todella vaikea uskoa, että K:ta ei kiinnostaisi! Eli bluffasivat??? 😊
Voihan olla, että K:lla on oikeasti jotain duunijuttuja buukattuna esim. uuteen sinkkuun liittyen ensi viikolle eikä välttämätä oikeasti ehdi niin paljoa viettävän aikaan JO:n kanssa. Uskon siis, että näkevät, mutta K voi oikeasti olla myös kiireinen vaikka ei keikkoja olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sieltä are you? kiekaisulla, Häärijä, its crazy its party yes yes, lonkero.
Tuskin niin hirveästi puhuvat Kärden kanssa hengailusta julkisesti vaikka olisivat jotain sopineetkin ja varmasti ovat ainakin sen keikka vierailun sopineet. Mutta sittenhän sen näkee. Ihan itse se B kiekui ja lisäsi yes yes, joten tuskin välit huonot ovat.
Kaikki näyttivät hyviltä ja itse ainakin odotan keikkoja vielä enemmän.Ei varmasti mitään huonoa, itselle jäi ainakin vähän innostunut fiilis siitä, että tuntuu, ettei kaikkea kerrota kysymyksiin vastatessa.
Jos jotain kivaa on tulossa, olisiko yleistunnelma noin viileä kuitenkaan K n suuntaan. Toivottavasti olen väärässä.
Bojan heitteli are youta, yes yes ja muita viittauksia, sekä luki K ta koskevat kommentit. Myös lonkero mainittu. Ainoa, mihin suhtautuivat kumman neutraalisti oli se, onko Kn kanssa tekemisissä Suomessa ja miten paljon kiertueen aikana. 1+1, Oslosta päätepysäkille.
Vierailija kirjoitti:
Siis joko se niitten discord on olemassa eikä vasta tulossa?
On olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omamljeno telo, Vem da greš ja Ngvot
Vem da gres on kyllä ihan pahimman tuskan erobiisi, ei tosiaankaan mikään hilpeä tallatus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin innokkaasti vastannut B Käärijä-kysymykseen.
Joo, vaikutti siltä, että ei K vierailu keikalla ole mikään iso juttu. Ehkä tosiaan on vaan Tavastialla. Tavallaan hyvä, jos tarina jo hiipuisi, pääsisi tästä vapaaksi.
Toisaalta ei ole ihme jos bändi haluaa suoriutua omilla ansioillaan (minkä he toki tekeekin) eikä tulla aina kytketyksi Käärijään. Varsinkin Suomen osalta on varmasti heillekin vähän ristiriitainen juttu.
Joo, tää fiilis mullekin jäi. Kai se täytyy heille sitten hajurakonsa Käärijästä suoda ja lakata toivomasta mitään. Pitänee prässätä "I'm a child of divorce"-paita keikkakuntoon.
Mä aina unohdan että nordic touriin kuuluu muös ruotsi ja norja. Kerrankin suomi on saanut vähän enemmän! Mutta ne kuulee sen biisin nyt sit ensin.