Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ai vitsi jos sieltä tulee rokimpaa bailumusaa! Voi olla aikas hyvä! Tuleeko biisi vasta keikoille ekan kerran?
En usko, että K on muilla keikoilla kuin ehkä Tavastialla. Toivottavasti kuitenkin näkevät edes muuten, kun JO on Suomessa, mutta tuli vähän jännä fiilis. Ellei sitten tahalleen halunneet suhtautua todella neutraalisti K:hon liittyviin kysymyksiin ettei fanit innostu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin innokkaasti vastannut B Käärijä-kysymykseen.
Joo, vaikutti siltä, että ei K vierailu keikalla ole mikään iso juttu. Ehkä tosiaan on vaan Tavastialla. Tavallaan hyvä, jos tarina jo hiipuisi, pääsisi tästä vapaaksi.
Toisaalta ei ole ihme jos bändi haluaa suoriutua omilla ansioillaan (minkä he toki tekeekin) eikä tulla aina kytketyksi Käärijään. Varsinkin Suomen osalta on varmasti heillekin vähän ristiriitainen juttu.
Tuntuu että Kris ottanut enemmän vetovastuuta, Discord asiaa selitti eniten jne. Ja oliko se Krisin isä ja sisko jotka siinä pyörähti, varmaan B:lle ihan kivaa että Kris enemmän esillä. Mutta tavallaan en jotenki ite tykkää, kun se muusikkoisä tuntuu sekaantuvan Jokrujen juttuihin useasti. Voi kyllä olla vaan omasa päässä tää.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti sovittu jotain Jeren kanssa. Ei vaan voi kertoa etukäteen tommosia. Olis kokoajan joku kysymässä asiasta ja missä ja mitä ja koska. Parempi noin.
Jep. Jotain taustalla / vaiheessa / vielä meneillään. Odottavainen olo jäi paniikkinappulan sijaan.
Kertokaa, mitä nyt discordin suhteen tehtävä? Tietämätön
🤔 Ai niin, ja tiktokkiinko kannattaa nyt liittyä?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että Kris ottanut enemmän vetovastuuta, Discord asiaa selitti eniten jne. Ja oliko se Krisin isä ja sisko jotka siinä pyörähti, varmaan B:lle ihan kivaa että Kris enemmän esillä. Mutta tavallaan en jotenki ite tykkää, kun se muusikkoisä tuntuu sekaantuvan Jokrujen juttuihin useasti. Voi kyllä olla vaan omasa päässä tää.
Autonkuljettaja ja Bojanin sisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja uusi biisi tullaan kuulemaan nordic keinoilla mutta sitä EU julkaista niitä ennen!
Eikö? Mitä 15.9. sanottiin sitten tulevan?
Umazane misli? 😩
Missään ei oo sanottu et uus biisi tulis 15.9. Porukka vaan päätteli niin ku siinä niitten edellisellä videolla B sano et next episode we have surprise for you ja lopussa teksti et next month new single.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti sovittu jotain Jeren kanssa. Ei vaan voi kertoa etukäteen tommosia. Olis kokoajan joku kysymässä asiasta ja missä ja mitä ja koska. Parempi noin.
Niin no eihän ne sitä antikliimaksi Maetakaan paljastaneet millään tavalla etukäteen?
Bojan itse nosti Käärijän esiin melkein heti ensimmäisenä kun alkoivat lukea kysymyksiä :)
Vierailija kirjoitti:
Joo minusta B on ihan tarkoituksellisesti vetäytynyt enemmän taka-alalle verrattuna entiseen, ja muut, ainakin Kris ja Jan, ovat enemmän äänessä.
Mulla tuli tosta Käärijä-kysymyksestä olo, että heidän puolestaan haluaisivat/olisivat halunneet hengailla Käärijän kanssa enemmänkin (ehkä vähän Wild Youth -tyyliin), mutta K on ilmaissut, ettei ehdi paljon Jokruja nähdä ja Jokrut olisivat tästä syystä hieman pettyneen oloisina. Toivottavasti olen väärässä tulkintani kanssa.
En ole koskaan ennen nähnyt B:llä tuollaista ilmettä silloin, kun puhuu Käärijästä. Ei mitään kaverillistakaan iloa silmissä, kuten yleensä. Hmm. Koska JO:n musa on yhä mulle mieluisampaa kuin K:n, niin tuo ei kuitenkaan vähennä fiiliksiä ensi viikon konserttien osalta.
Recap livestä:
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/728281959712931840/recap-of-the-liv…
Ja tosiaan oudoista viboista huolimatta B tarrasi jokaiseen K-aiheiseen kysymykseen itse, että olishan se voinut ne myös jättää täysin huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If he has time? Hmm.
Joo, tämä oli kyllä niin downer :(
Jos ei ollut jotain ihmeellistä fanikunnan sekoamisen estoa.
Meinasin just sanoa samaa. Tuli vähän ikävät vibat tästä. Aika vältteleviä oli vastaukset koskien K:ta, mutta sitten taas niitä hömppiä inside-läppiä ja viittauksia tuli B viljelleeksi jonkin verran. Toivottavasti ylitulkitsen ja kaikki on ookoo niillä.
Koko bändi siellä oli omituisia reaktioidensa kanssa, ei vain B.
Jep. Lähinnä sai sen kuvan, että jotain voisi olla meneillään, enkä tarkoita nyt välirikkoa.
Jotain juonia ne nyt punoo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä koko bändi niin vaikeaksi kaikista Suomi ja Käärijä kysymyksistä, että heidän vois melkein kuvitella jotain salaavan. 😅
Aivan ehdottomasti. Eivät edes osanneet teeskennellä muuta.
Mistä mahtaa olla kyse käärijän suhteen. Kummallista, jos K kuitenkin olisi Israelin keikan jättänyt pois jokereitten takia, se ei ehkä pitänyt paikkaansa. Luulisi, että olisivat ihan reilusti maininneet K mukana olosta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tosta Käärijä-kysymyksestä olo, että heidän puolestaan haluaisivat/olisivat halunneet hengailla Käärijän kanssa enemmänkin (ehkä vähän Wild Youth -tyyliin), mutta K on ilmaissut, ettei ehdi paljon Jokruja nähdä ja Jokrut olisivat tästä syystä hieman pettyneen oloisina. Toivottavasti olen väärässä tulkintani kanssa.
En ole koskaan ennen nähnyt B:llä tuollaista ilmettä silloin, kun puhuu Käärijästä. Ei mitään kaverillistakaan iloa silmissä, kuten yleensä. Hmm. Koska JO:n musa on yhä mulle mieluisampaa kuin K:n, niin tuo ei kuitenkaan vähennä fiiliksiä ensi viikon konserttien osalta.
Mulle tuli olo, että tämä kuvitelma ihan tarkoituksella haluttiinkin antaa ja joku ässä on hihassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tulkitsin Bojanin ilmeen varovaiseksi tai suojelunhaluiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Bojan itse nosti Käärijän esiin melkein heti ensimmäisenä kun alkoivat lukea kysymyksiä :)
Tämä olikin jännä, kun viittasivat K:hon useamman kerran ihan vapaaehtoisesti, mutta kaikki K:hon liityvät kysymykset sai melkein viileitä vastauksia.
Tulihan sieltä are you? kiekaisulla, Häärijä, its crazy its party yes yes, lonkero.
Tuskin niin hirveästi puhuvat Kärden kanssa hengailusta julkisesti vaikka olisivat jotain sopineetkin ja varmasti ovat ainakin sen keikka vierailun sopineet. Mutta sittenhän sen näkee. Ihan itse se B kiekui ja lisäsi yes yes, joten tuskin välit huonot ovat.
Kaikki näyttivät hyviltä ja itse ainakin odotan keikkoja vielä enemmän.
Uusi live tulossa 5 päivän sisällä.