Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että Kris ottanut enemmän vetovastuuta, Discord asiaa selitti eniten jne. Ja oliko se Krisin isä ja sisko jotka siinä pyörähti, varmaan B:lle ihan kivaa että Kris enemmän esillä. Mutta tavallaan en jotenki ite tykkää, kun se muusikkoisä tuntuu sekaantuvan Jokrujen juttuihin useasti. Voi kyllä olla vaan omasa päässä tää.
Autonkuljettaja ja Bojanin sisko.
Oliko muka Bojanin sisko? Puhuivat kyllä pikkusiskosta mutta niin puhuivat siitä Nicosta isänä, joten jotenkin kuvittelin, että on sen Nicon tytär tai jotain. Bojanin siskohan on vanhempikin.
Tuo oli Nicon tytär. Bojanilla ei ole pikkusiskoa.
Oon parilla Kärden discord-kanavalla, mut käyn aniharvoin. Jotenkin älyttömän sekava alusta, en ole koskaan päässyt oikein sisään.
Vaikea uskoa et uusi sinkku olis iloista party-musaa kun kaikki nykyiset on niin melankolisia. Vai onko niillä muka joku iloinen uptempo biisi?
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sieltä are you? kiekaisulla, Häärijä, its crazy its party yes yes, lonkero.
Tuskin niin hirveästi puhuvat Kärden kanssa hengailusta julkisesti vaikka olisivat jotain sopineetkin ja varmasti ovat ainakin sen keikka vierailun sopineet. Mutta sittenhän sen näkee. Ihan itse se B kiekui ja lisäsi yes yes, joten tuskin välit huonot ovat.
Kaikki näyttivät hyviltä ja itse ainakin odotan keikkoja vielä enemmän.
Ei varmasti mitään huonoa, itselle jäi ainakin vähän innostunut fiilis siitä, että tuntuu, ettei kaikkea kerrota kysymyksiin vastatessa.
K on mukana sen koko perkeleen kiertueen on se fiilis, mikä mulle jäi. Juu, onko niitä osastopaikkoja vielä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tosta Käärijä-kysymyksestä olo, että heidän puolestaan haluaisivat/olisivat halunneet hengailla Käärijän kanssa enemmänkin (ehkä vähän Wild Youth -tyyliin), mutta K on ilmaissut, ettei ehdi paljon Jokruja nähdä ja Jokrut olisivat tästä syystä hieman pettyneen oloisina. Toivottavasti olen väärässä tulkintani kanssa.
En ole koskaan ennen nähnyt B:llä tuollaista ilmettä silloin, kun puhuu Käärijästä. Ei mitään kaverillistakaan iloa silmissä, kuten yleensä. Hmm. Koska JO:n musa on yhä mulle mieluisampaa kuin K:n, niin tuo ei kuitenkaan vähennä fiiliksiä ensi viikon konserttien osalta.
Mulle tuli olo, että tämä kuvitelma ihan tarkoituksella haluttiinkin antaa ja joku ässä on hihassa.
Luotan suhun ja olen oikein mielelläni väärässä tuossa tulkinnassani!
Eli biisiä ei julkaista perjantaina? Mikähän logiikka siinä on? kun ensi viikolla sen jo esittävät kuitenkin.. Ehkä haluavat että ei julkaista samana päivänä kuin icip?
Vierailija kirjoitti:
Oon parilla Kärden discord-kanavalla, mut käyn aniharvoin. Jotenkin älyttömän sekava alusta, en ole koskaan päässyt oikein sisään.
Joo mietin just joutuuko tässä nyt avaamaan sinne(kin) tilin, tuleeko paljon sellaista kontenttia mitä ei ole muilla alustoilla. 🤔
Tällä hetkellä se discord on aivan järkyttävä. Teinejä kiljumassa ja sen tasoista viestiä pukkaakin sata minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli tosta Käärijä-kysymyksestä olo, että heidän puolestaan haluaisivat/olisivat halunneet hengailla Käärijän kanssa enemmänkin (ehkä vähän Wild Youth -tyyliin), mutta K on ilmaissut, ettei ehdi paljon Jokruja nähdä ja Jokrut olisivat tästä syystä hieman pettyneen oloisina. Toivottavasti olen väärässä tulkintani kanssa.
En ole koskaan ennen nähnyt B:llä tuollaista ilmettä silloin, kun puhuu Käärijästä. Ei mitään kaverillistakaan iloa silmissä, kuten yleensä. Hmm. Koska JO:n musa on yhä mulle mieluisampaa kuin K:n, niin tuo ei kuitenkaan vähennä fiiliksiä ensi viikon konserttien osalta.
Tosi surullista, jos Käärijää ei kiinnosta. Olihan tämä Jokereiden Suomeen tulo jo kauan tiedossa. Taitaa olla turha odottaa edes jokaiselle Suomen keikalle. Olenpa minä nyt surkealla mielellä tästä asioiden käänteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If he has time? Hmm.
Joo, tämä oli kyllä niin downer :(
Jos ei ollut jotain ihmeellistä fanikunnan sekoamisen estoa.
Meinasin just sanoa samaa. Tuli vähän ikävät vibat tästä. Aika vältteleviä oli vastaukset koskien K:ta, mutta sitten taas niitä hömppiä inside-läppiä ja viittauksia tuli B viljelleeksi jonkin verran. Toivottavasti ylitulkitsen ja kaikki on ookoo niillä.
Koko bändi siellä oli omituisia reaktioidensa kanssa, ei vain B.
Jep. Lähinnä sai sen kuvan, että jotain voisi olla meneillään, enkä tarkoita nyt välirikkoa.
Jotain juonia ne nyt punoo :D
Oisko juoni se, että K on mukana jo Norjasta asti? Meinaan kun siinä videolla, jossa Bojan asiasta puhui, ei kai hän erotellut siinä erilleen kiertueesta Suomea, kun puhui K:sta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullista, jos Käärijää ei kiinnosta. Olihan tämä Jokereiden Suomeen tulo jo kauan tiedossa. Taitaa olla turha odottaa edes jokaiselle Suomen keikalle. Olenpa minä nyt surkealla mielellä tästä asioiden käänteestä.
Hei, muista et käärijä valitsi 20cm 20K sijaan🤭
Saitteko selvää siitä, mitä hyötyä olisi discordista? Jotain palkintoja TikTok-editeistä mutta laittavatko sinne jotain materiaalia, mitä ei ole muualla tai mitä laitetaan muualle myöhemmin? Meni vähän ohi
Vierailija kirjoitti:
Eli biisiä ei julkaista perjantaina? Mikähän logiikka siinä on? kun ensi viikolla sen jo esittävät kuitenkin.. Ehkä haluavat että ei julkaista samana päivänä kuin icip?
Onhan K:kin esittänyt icip:tä livenä jo stadikalta asti. Ehkä JO:lla on sama taktiikka, eka soitetaan livenä ja fanit innostuu ja jakaa klippejä. Sitten julkaisevat pätkiä musavideosta ja ilmoittavat virallisen julkaisupäivän. Varmaan tulee ulos syyskuun lopussa tai lokakuun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä se discord on aivan järkyttävä. Teinejä kiljumassa ja sen tasoista viestiä pukkaakin sata minuutissa.
Siis se Joksujen kanava?
Kukkahattutädille tuli jotenkin lämmin ja pörröinen fiilis siitä, miten uudesta biisistä puhuttiin. Yhteisö, mitä kaikkea ovat tässä viime aikoina kokeneet. Jotenkin niin B:n tapa katsoa maailmaa ja kirjoittaa siitä. Ja samalla tuli ajatus, että voisko K ja B/JO olla artisteina enää yhtään kauempana toisistaan. Varmaan voi K:n uuden biisin myös ajatella heijastavan viime aikojen elämää ja tapahtumia. Vähän erilainen heijastus sitten vaan. 😄 Fiilaan molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se Joksujen kanava?
Juurikin se.
Vierailija kirjoitti:
K on mukana sen koko perkeleen kiertueen on se fiilis, mikä mulle jäi. Juu, onko niitä osastopaikkoja vielä?
Mä oon sanonut tätä KOKO AJAN. :) Mun perustelu oli se, että siinä Joker out Croatian(?) videolla ei erikseen puhuttu Suomen keikoista, vaan Nordic tourin, ellen väärin muista. Joten ajattelin siitä, että K olis mukana niillä kaikilla.
Voin kanssa olla väärässä, mutta mun välitön viba oli, että haluttiin jättää jotain yllätykseksi eikä lähteä hypettämään, että juu kierretään koko turnee yhdessä (ja joo en oleta enkä kauheasti edes usko että kiertävät mutta eiköhän nyt jotain vähän enemmän ole tiedossa kuin että nähdään jos ehtii).