Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Discord on itse asiassa lempisomeni, en ole FB:ssä, Instassa, TikTokissa, Tumpussa tai missään, mutta täällä esitettyjen kommenttien perusteella Joksu-Discord ei kyllä kuulosta järin siistiltä idealta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joko se niitten discord on olemassa eikä vasta tulossa?
On olemassa
No mitä ihmettä ne sit sitä nyt sit julisti avatuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joko se niitten discord on olemassa eikä vasta tulossa?
On olemassa
No mitä ihmettä ne sit sitä nyt sit julisti avatuksi
Eikö ne nimenomaan nyt julistanut oman Discordinsa avatuksi? Fanien tekemiä JO-kanavia Discordissahan taitaa olla jo puoli tusinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa et uusi sinkku olis iloista party-musaa kun kaikki nykyiset on niin melankolisia. Vai onko niillä muka joku iloinen uptempo biisi?
Omamljeno telo, Vem da greš ja Ngvot
Vem da gres on kyllä ihan pahimman tuskan erobiisi, ei tosiaankaan mikään hilpeä tallatus
Jos ei tiedä sanoja, se on iloinen kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on mukana sen koko perkeleen kiertueen on se fiilis, mikä mulle jäi. Juu, onko niitä osastopaikkoja vielä?
Mä oon sanonut tätä KOKO AJAN. :) Mun perustelu oli se, että siinä Joker out Croatian(?) videolla ei erikseen puhuttu Suomen keikoista, vaan Nordic tourin, ellen väärin muista. Joten ajattelin siitä, että K olis mukana niillä kaikilla.
Olis ihanaa jos K menee heittään edes yhden biisin Norjassa kun ei siellä oo vielä ollut. Ruotsista ei niin väliä.
Emme unohda. 🤣 Repesin.
"We'll hang out if K has time"
Hahaha.... Capricorn boy, you don't fool me... :) :) :)
Bojan korjaa salamannopeasti että kyseessä on Häärijä eikä Käärijä
https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/728282350739439616/h%C3%A4%C…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa et uusi sinkku olis iloista party-musaa kun kaikki nykyiset on niin melankolisia. Vai onko niillä muka joku iloinen uptempo biisi?
Noista korkeintaan ekassa pientä iloisuutta.
Nyt olis kiva saada pieni K/B iltasatu 😉
Pokassa oli Bojtsulla pitämistä kun nassu peruslukemilla selitti et jos nyt Käärijä ehtii heitä tavata ja joku heitti et niin jos nyt vaikka lasilliset jossain otetaan. Hehheh sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut tuota Discord-juttua, kuulosti kovasti siltä, mitä noilla k-pop-faneilla on eli jonkinlainen suljettu yhteisö, jonne sitten bändi laittaa sisäpiirivideoita ja etukäteen kaikkea tietoa ja jossa ne superfanit sitten pomottavat ja kiusaavat hengiltä kaikki, jotka uskaltavat liikaa lähestyä bändiä. Ei kuulostanut yhtään hyvältä vaan enemmänkin just tuollaiselta pikkupiiriltä suosikkeineen.
Siinä ovat teiniplikat sun muut supersankari ihmeissään, kun paikalle ryntää satakunta suomalaista estronautaa mylvien ja utareet heiluen!
Suloinen Maks mainittiin myös ("Kris, onko veljesi sinkku?" - "En tiedä hänen tilanteestaan.") Olis joku kysynyt tuleeko Maks Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan sieltä are you? kiekaisulla, Häärijä, its crazy its party yes yes, lonkero.
Tuskin niin hirveästi puhuvat Kärden kanssa hengailusta julkisesti vaikka olisivat jotain sopineetkin ja varmasti ovat ainakin sen keikka vierailun sopineet. Mutta sittenhän sen näkee. Ihan itse se B kiekui ja lisäsi yes yes, joten tuskin välit huonot ovat.
Kaikki näyttivät hyviltä ja itse ainakin odotan keikkoja vielä enemmän.Ei varmasti mitään huonoa, itselle jäi ainakin vähän innostunut fiilis siitä, että tuntuu, ettei kaikkea kerrota kysymyksiin vastatessa.
Jos jotain kivaa on tulossa, olisiko yleistunnelma noin viileä kuitenkaan K n suuntaan. Toivottavasti olen väärässä.
Bojan heitteli are youta, yes yes ja muita viittauksia, sekä luki K ta koskevat kommentit. Myös lonkero mainittu. Ainoa, mihin suhtautuivat kumman neutraalisti oli se, onko Kn kanssa tekemisissä Suomessa ja miten paljon kiertueen aikana. 1+1, Oslosta päätepysäkille.
Siis oikeastiko jengi on nyt tota mieltä? Mä olin siitä videosta jolla bojan puhuu alkaen varovasti tuota mieltä. Perustelinkin sitä vielä niin, että Bojan ei halua asettaa maita eri arvoiseen asemaan ja K:n motiivi taas voisi olla maksaa edes vähän Norjalaisille, jotka ei ole saaneet omaa keikkaa ja Ruotsalaisia ei kehtaa (hehheh) jättää välistä. Ja Suomi totta kai sit joka keikka, kun asia kerran otetaan esille noin yleisluontoisesti, ei mainiten, että "Tavastialla".
Musta ois muuten ihanaa, jos Bojan puhuttelisi yleisöä Tavastialla Tavastiaksi, ei Helsingiksi. Mutta ei kaikkea varmaan saa :D
Vierailija kirjoitti:
K on mukana sen koko perkeleen kiertueen on se fiilis, mikä mulle jäi. Juu, onko niitä osastopaikkoja vielä?
Tervetuloa! Jätäthän älylaitteesi kotiin, jotta osastoilla ei syntyisi kaaosta.
T. Niuvanniemen ylilääkäri, Anders W.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista korkeintaan ekassa pientä iloisuutta.
Barve oceana?
Ymmärrän että tässä ketjussa JO on kiinnostava kun K on mukana kuvassa, mutta miettikää asiaa myös itse bändin näkökulmasta. Tekevät työkseen musiikkia, jonka toivovat kiinnostavan kansainvälisestikin, mutta suomalaiset fanit (ja toki jotkut muutkin) on kiinnostuneita vaan onko K mukana ja mitä fanserviceä he mahdollisesti yhdessä tuottavat kun tulevat tänne keikalle. Ei heidän ensisijainen kiinnostus ole tuottaa shippimateriaalia vaan toteuttaa omaa taidettaan, jolla tekevät uraansa.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin hän oli tietoinen, että Jere-rakas ei pysty osallistumaan lentokoneesta liveen, niin ei hämääntynyt hetkeksikään moisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sanonut tätä KOKO AJAN. :) Mun perustelu oli se, että siinä Joker out Croatian(?) videolla ei erikseen puhuttu Suomen keikoista, vaan Nordic tourin, ellen väärin muista. Joten ajattelin siitä, että K olis mukana niillä kaikilla.
Olis ihanaa jos K menee heittään edes yhden biisin Norjassa kun ei siellä oo vielä ollut. Ruotsista ei niin väliä.
Emme unohda. 🤣 Repesin.
Nooh, en nyt ihan pelkän lortsun takia noin sanonut, vaan siksi et K menee kiertueellaan jo ruotsiin😆
Vierailija kirjoitti:
Hän varmasti tunnisti sen kuvan perusteella, mutta varmaan myös, ettei chatissä tapahtuisi maailmanloppua viestien määrän takia :D
No ei... eikä se, että kisataan jostain suosituimmasta fanivideosta... Vaikken sellaisia teekään.