Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Siis tuo huutovideoko sitten poistettiin? Eikö ton Z-sukupolven pitänyt olla diginatiiveja ja suoriutua somekontentista pelkillä peukaloilla ihan tosta vaan? En vaan tajua mikä siinä ajastamisessa on kerta toisensa jälkeen niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TUO UUSI TRAILERI A`SAI AIKAAN MULLE KOHTAUKSEN?!?!!? En kestääää!!!! (fiilistelen tätät kun kukaan muu ei halua, mua ei live kiinnosta xD )
Ja sille joka sanoi ekan trailerin jälkeen: EI taida mv olla eroottinen :)
Sanon: taitaa olla!!!
Toisessa ketjussa varmaan sulle enemmän fiilistelykamuja myös.
Voi, olen sielläkin.. Sain yli kymmenen yläpeukkua, niin eiköhän täälläkin ole kiinnostuneita :) Voit hyppiä yli, niin kuin minä hypin livestä puhuvat kommentit
Siis en tarkoittanut tätä huonosti, olen aivan överi-innoissani videosta myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jan ja Nace istuvat mahdollisimman kaukana toisistaan tai muuten on ihan sama vaikka livessä luettaisiin puhelinluetteloa vuodelta -95, kun kaikki mun keskittyminen menee heidän tuijottamiseen.
Turha toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TUO UUSI TRAILERI A`SAI AIKAAN MULLE KOHTAUKSEN?!?!!? En kestääää!!!! (fiilistelen tätät kun kukaan muu ei halua, mua ei live kiinnosta xD )
Toivottavasti se Viron tuonti haalaa sen mussun sieltä kaapista valmiiksi Boitsulle.
Kuka vetää Boitsun kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Vähän Off topic, mutta intohimosta kuitenkin Eeva Kilven runo vuodelta 1987
(Skippaa, jos ei kiinnosta)Kun mummot kuolevat
heistä tulee kukkaniittyjä ja heinää.
Ja joistakin tulee puita
ja ne humisevat lastensa yllä,
suojaavat heitä sateelta ja tuulelta
ja levittävät talvella oksansa
lumimajaksi heidän ylleen.
Mutta sitä ennen he ovat intohimoisia.Tämä yhdenlaisena pointtina täällä melko paljon kirjoitettuun ikäkompleksiin. Mitä minkäkin ikäinen nainen voisi tehdä, pukea päälleen jne (miehet ei tunnu näistä kirjoittavan).
Ja toisaalta pointtina jonkinlaiseen ikärasismiin (esim. "seniili"). Jota täällä on vähän näkynyt. Kun ihmisellä voi olla vähän rajoittunut käsitys ikääntymisestä.
Ei se intohimokaan mihinkään katoa eikä välttämättä lapsenmielisyyskään.
Itse olin nuorempana tosikko, enkä uskaltanut olla lapsenmielinen. Nykyään uskallan olla vapaasti se, mikä haluan olla eli suoranainen hullu. Muuten aika rientää, mutta nyt se menee liian hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
En ole Instassa enkä TikTokissa, Instalivejä ei näe ilman tunnuksia, mutta käsittääkseni TikTok-livet ehkä näkee. Jos näin, voiko joku laittaa sen linkin tänne. :)
Ainakaan viimeksi kun JO teki sen tosi lyhyen keikkaliven TikTokissa niin se ei näkynyt ilman kirjautumista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jan ja Nace istuvat mahdollisimman kaukana toisistaan tai muuten on ihan sama vaikka livessä luettaisiin puhelinluetteloa vuodelta -95, kun kaikki mun keskittyminen menee heidän tuijottamiseen.
Pyhi on taktisesti laitettu niiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä fiilistelyksmuja (Käärijä feat Tommy Cash. Icip sinkku ja musavideo) löytyy paljon tästäkin ryhmästä. Ja hyvin mahdutaan olemaan täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Instassa enkä TikTokissa, Instalivejä ei näe ilman tunnuksia, mutta käsittääkseni TikTok-livet ehkä näkee. Jos näin, voiko joku laittaa sen linkin tänne. :)
Ainakaan viimeksi kun JO teki sen tosi lyhyen keikkaliven TikTokissa niin se ei näkynyt ilman kirjautumista.
Instasta puhe.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo huutovideoko sitten poistettiin? Eikö ton Z-sukupolven pitänyt olla diginatiiveja ja suoriutua somekontentista pelkillä peukaloilla ihan tosta vaan? En vaan tajua mikä siinä ajastamisessa on kerta toisensa jälkeen niin vaikeaa.
Mun kello on 5 tuntia eri ajassa kuin muiden.
T. Kris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä fiilistelyksmuja (Käärijä feat Tommy Cash. Icip sinkku ja musavideo) löytyy paljon tästäkin ryhmästä. Ja hyvin mahdutaan olemaan täällä
Tiedän, ettei kaikki omat juttuni mahtuisi olemaan täällä. 😅 Ja se on fine!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sellanen lataus, että mitä tässä nyt voi siis odottaa🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän Off topic, mutta intohimosta kuitenkin Eeva Kilven runo vuodelta 1987
(Skippaa, jos ei kiinnosta)Kun mummot kuolevat
heistä tulee kukkaniittyjä ja heinää.
Ja joistakin tulee puita
ja ne humisevat lastensa yllä,
suojaavat heitä sateelta ja tuulelta
ja levittävät talvella oksansa
lumimajaksi heidän ylleen.
Mutta sitä ennen he ovat intohimoisia.Tämä yhdenlaisena pointtina täällä melko paljon kirjoitettuun ikäkompleksiin. Mitä minkäkin ikäinen nainen voisi tehdä, pukea päälleen jne (miehet ei tunnu näistä kirjoittavan).
Ja toisaalta pointtina jonkinlaiseen ikärasismiin (esim. "seniili"). Jota täällä on vähän näkynyt. Kun ihmisellä voi olla vähän rajoittunut käsitys ikääntymisestä.
Ei se intohimokaan mihinkään katoa eikä välttämättä lapsenmielisyyskään.Itse olin nuorempana tosikko, enkä uskaltanut olla lapsenmielinen. Nykyään uskallan olla vapaasti se, mikä haluan olla eli suoranainen hullu. Muuten aika rientää, mutta nyt se menee liian hitaasti.
Parhaimmillaan ikääntyminen onkin vapauttavaa. Uskaltaa heittäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se Viron tuonti haalaa sen mussun sieltä kaapista valmiiksi Boitsulle.
Kuka vetää Boitsun kaapista?
Pyhimys
Vierailija kirjoitti:
Välillä ne tykkää omista postauksistaan. Vaikka eihän se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kello on 5 tuntia eri ajassa kuin muiden.
T. Kris
Vai pyöriikö Suomen keikat jo mielessä ja kaunis, iloinen pottatukka? 😂
Kaikkihan te Jokerit Kärtsästä pidätte!
Huomasin että Sebastian Croft jonka kanssa B hengaili Lontoossa on julkaissut kuvia Suomi lomasta. Hassua kun kaikki liittyy kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
🥵🔥
kummassa kannattaa seurata
Insta yläpeukku
Tiktok alapeukku
K on ihana manic dreamy pixie boy <3