Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
91261/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CseK9Eutq8R/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

💚 Tää on ihanan ilkikurinen 💚

K on ihana manic dreamy pixie boy <3

Vierailija
91262/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo huutovideoko sitten poistettiin? Eikö ton Z-sukupolven pitänyt olla diginatiiveja ja suoriutua somekontentista pelkillä peukaloilla ihan tosta vaan? En vaan tajua mikä siinä ajastamisessa on kerta toisensa jälkeen niin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91263/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUO UUSI TRAILERI A`SAI AIKAAN MULLE KOHTAUKSEN?!?!!? En kestääää!!!! (fiilistelen tätät kun kukaan muu ei halua, mua ei live kiinnosta xD )

Ja sille joka sanoi ekan trailerin jälkeen: EI taida mv olla eroottinen :)

Sanon:  taitaa olla!!!

Toisessa ketjussa varmaan sulle enemmän fiilistelykamuja myös.

Voi, olen sielläkin.. Sain yli kymmenen yläpeukkua, niin eiköhän täälläkin ole kiinnostuneita :) Voit hyppiä yli, niin kuin minä hypin livestä puhuvat kommentit

Siis en tarkoittanut tätä huonosti, olen aivan överi-innoissani videosta myös itse.

Vierailija
91264/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Jan ja Nace istuvat mahdollisimman kaukana toisistaan tai muuten on ihan sama vaikka livessä luettaisiin puhelinluetteloa vuodelta -95, kun kaikki mun keskittyminen menee heidän tuijottamiseen.

Turha toivo.

Vierailija
91265/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUO UUSI TRAILERI A`SAI AIKAAN MULLE KOHTAUKSEN?!?!!? En kestääää!!!! (fiilistelen tätät kun kukaan muu ei halua, mua ei live kiinnosta xD )

Toivottavasti se Viron tuonti haalaa sen mussun sieltä kaapista valmiiksi Boitsulle.

Kuka vetää Boitsun kaapista?

Vierailija
91266/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän Off topic, mutta intohimosta kuitenkin Eeva Kilven runo vuodelta 1987

(Skippaa, jos ei kiinnosta)

Kun mummot kuolevat

heistä tulee kukkaniittyjä ja heinää.

Ja joistakin tulee puita

ja ne humisevat lastensa yllä,

suojaavat heitä sateelta ja tuulelta

ja levittävät talvella oksansa

lumimajaksi heidän ylleen.

Mutta sitä ennen he ovat intohimoisia.

Tämä yhdenlaisena pointtina täällä melko paljon kirjoitettuun ikäkompleksiin. Mitä minkäkin ikäinen nainen voisi tehdä, pukea päälleen jne (miehet ei tunnu näistä kirjoittavan).

Ja toisaalta pointtina jonkinlaiseen ikärasismiin (esim. "seniili"). Jota täällä on vähän näkynyt. Kun ihmisellä voi olla vähän rajoittunut käsitys ikääntymisestä.

Ei se intohimokaan mihinkään katoa eikä välttämättä lapsenmielisyyskään.

Itse olin nuorempana tosikko, enkä uskaltanut olla lapsenmielinen. Nykyään uskallan olla vapaasti se, mikä haluan olla eli suoranainen hullu. Muuten aika rientää, mutta nyt se menee liian hitaasti.

Vierailija
91267/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Instassa enkä TikTokissa, Instalivejä ei näe ilman tunnuksia, mutta käsittääkseni TikTok-livet ehkä näkee. Jos näin, voiko joku laittaa sen linkin tänne. :)

Ainakaan viimeksi kun JO teki sen tosi lyhyen keikkaliven TikTokissa niin se ei näkynyt ilman kirjautumista.

Vierailija
91268/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Jan ja Nace istuvat mahdollisimman kaukana toisistaan tai muuten on ihan sama vaikka livessä luettaisiin puhelinluetteloa vuodelta -95, kun kaikki mun keskittyminen menee heidän tuijottamiseen.

Pyhi on taktisesti laitettu niiden väliin.

Vierailija
91269/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä fiilistelyksmuja (Käärijä feat Tommy Cash. Icip sinkku ja musavideo) löytyy paljon tästäkin ryhmästä. Ja hyvin mahdutaan olemaan täällä

Vierailija
91270/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Instassa enkä TikTokissa, Instalivejä ei näe ilman tunnuksia, mutta käsittääkseni TikTok-livet ehkä näkee. Jos näin, voiko joku laittaa sen linkin tänne. :)

Ainakaan viimeksi kun JO teki sen tosi lyhyen keikkaliven TikTokissa niin se ei näkynyt ilman kirjautumista.

Instasta puhe.

Vierailija
91271/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo huutovideoko sitten poistettiin? Eikö ton Z-sukupolven pitänyt olla diginatiiveja ja suoriutua somekontentista pelkillä peukaloilla ihan tosta vaan? En vaan tajua mikä siinä ajastamisessa on kerta toisensa jälkeen niin vaikeaa.

Mun kello on 5 tuntia eri ajassa kuin muiden.

T. Kris

Vierailija
91272/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä fiilistelyksmuja (Käärijä feat Tommy Cash. Icip sinkku ja musavideo) löytyy paljon tästäkin ryhmästä. Ja hyvin mahdutaan olemaan täällä

Tiedän, ettei kaikki omat juttuni mahtuisi olemaan täällä. 😅 Ja se on fine!

Vierailija
91273/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sellanen lataus, että mitä tässä nyt voi siis odottaa🤭

Vierailija
91274/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän Off topic, mutta intohimosta kuitenkin Eeva Kilven runo vuodelta 1987

(Skippaa, jos ei kiinnosta)

Kun mummot kuolevat

heistä tulee kukkaniittyjä ja heinää.

Ja joistakin tulee puita

ja ne humisevat lastensa yllä,

suojaavat heitä sateelta ja tuulelta

ja levittävät talvella oksansa

lumimajaksi heidän ylleen.

Mutta sitä ennen he ovat intohimoisia.

Tämä yhdenlaisena pointtina täällä melko paljon kirjoitettuun ikäkompleksiin. Mitä minkäkin ikäinen nainen voisi tehdä, pukea päälleen jne (miehet ei tunnu näistä kirjoittavan).

Ja toisaalta pointtina jonkinlaiseen ikärasismiin (esim. "seniili"). Jota täällä on vähän näkynyt. Kun ihmisellä voi olla vähän rajoittunut käsitys ikääntymisestä.

Ei se intohimokaan mihinkään katoa eikä välttämättä lapsenmielisyyskään.

Itse olin nuorempana tosikko, enkä uskaltanut olla lapsenmielinen. Nykyään uskallan olla vapaasti se, mikä haluan olla eli suoranainen hullu. Muuten aika rientää, mutta nyt se menee liian hitaasti.

Parhaimmillaan ikääntyminen onkin vapauttavaa. Uskaltaa heittäytyä.

Vierailija
91275/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti se Viron tuonti haalaa sen mussun sieltä kaapista valmiiksi Boitsulle.

Kuka vetää Boitsun kaapista?

Pyhimys

Vierailija
91276/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä ne tykkää omista postauksistaan. Vaikka eihän se haittaa.

Vierailija
91277/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kello on 5 tuntia eri ajassa kuin muiden.

T. Kris

Vai pyöriikö Suomen keikat jo mielessä ja kaunis, iloinen pottatukka? 😂

Kaikkihan te Jokerit Kärtsästä pidätte!

Vierailija
91278/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että Sebastian Croft jonka kanssa B hengaili Lontoossa on julkaissut kuvia Suomi lomasta. Hassua kun kaikki liittyy kaikkeen.

Vierailija
91279/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥵🔥

Vierailija
91280/123801 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummassa kannattaa seurata

Insta yläpeukku

Tiktok alapeukku

Ketju on lukittu.