Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vieraat potkastu pellolle! Yesss! See ya, bitches!
Nyt on Jokeripokeripox-aika mulla!
Mitä kerroit syyksi?
Vierailija kirjoitti:
TUO UUSI TRAILERI A`SAI AIKAAN MULLE KOHTAUKSEN?!?!!? En kestääää!!!! (fiilistelen tätät kun kukaan muu ei halua, mua ei live kiinnosta xD )
Ja sille joka sanoi ekan trailerin jälkeen: EI taida mv olla eroottinen :)
Sanon: taitaa olla!!!
Mä en pysty keskittymään tuohon, koska odotan Joksuja niin paljon. Huomenna varmaan katson yhä uudestaan ja uudestaan tuon trailerin, mutta Joksut ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko JO ig live klo 21? Onko sieltä odotettavissa jotain mielenkiintoista? (Antakaa armoa, en oo palstaillut pariin päivään)
Miks Niuvanniemeen, eihän tässä mitään rikollista ole tapahtunut🤔🙂
Samaa ihmettelen. Onko syynä se, että Niuvaniemi toimii valtakunnallisesti. Ja sama sairaala on kait joistakin viesteistä päätellen ollut ryhmässä samankaltaisesti esillä jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tää mahdollisesti Tavastian jälkeen jännittävin ilta täällä?
Mä veikkaan, että tää live tulee olemaan paljon pienempi juttu, kun mitä moni veikkaa. Yllätyn positiivisesti, jos olen väärässä.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraat potkastu pellolle! Yesss! See ya, bitches!
Nyt on Jokeripokeripox-aika mulla!
Mitä kerroit syyksi?
Rupesin haukotteleen ... Toinen onneks huomasi tän ennenkuin leuat repes ja sano toiselle et pitää varmaan päästää mut lepäileen ja nukkuun .. 🥱 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että tää live tulee olemaan paljon pienempi juttu, kun mitä moni veikkaa. Yllätyn positiivisesti, jos olen väärässä.
Sama.
Millain pienempi?
Pyhävaatteet on päällä ja tanssikengät jalassa. Nessupaketti on valmiiksi avattu, siihen voi niistää itkut ja pyyhkiä enimmät kuolat. Defibrillaattori ladattu.
Popcornit on mikrossa, Nitropaketti on avattuna ja sormet valmiina näppäämään screenshotteja. Google translate auki. Lasissa slovenialaista alkuviiniä. Salkoon vedin Slovenian lipu ja puomit tiellä kiinni ettei kukaan aja pihaan kriittisellä hetkellä.
Vielä pienet alkulämmittelyt kaksi kertaa haarahypellen navetan ympäri.. pari karatepotkua omenapuuta päin!
I'm ready! Antaa tulla vaan Joker Out-live! mä oon tottunut iskuihin!
L💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Instassa enkä TikTokissa, Instalivejä ei näe ilman tunnuksia, mutta käsittääkseni TikTok-livet ehkä näkee. Jos näin, voiko joku laittaa sen linkin tänne. :)
Ainakaan viimeksi kun JO teki sen tosi lyhyen keikkaliven TikTokissa niin se ei näkynyt ilman kirjautumista.
Instasta puhe.
Ei vaan kysyjä oli käsityksessä että TikTok livet näkee ilman tunnuksia.
Kai joku tallentaa tollaisen liven ja laittaa sen johonkin en pääse seuraamaan, kun elämä 😫
Jos oon instassa Jokereiden sivuilla, niin muuttuuko se story-pallo live-tilaan automaattisesti (ja sit painan siitä?), vai pitääkö sivua pystyä jotenkin päivittämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun alkaa olla keikat käsillä niin mikäs on palstan villasukkatilanne? Mulla on kolmet valmiina ja kahdet viimeset kyllä periaatteessa pitäis ehtiä. Yllättäen on taas jäänyt viime tinkaan, vaikka onhan tätä suunniteltu varmaan sieltä kesäkuusta lähtien.
Mä saan valmiiksi kahdet.
Neljät valmiina, viidennet puikoilla. Loppukiri Tampereelle.
Munakoiso-gate. :) https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6f2a5c70-2766-4941-9cbb-9a91b94b675b
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Millain pienempi?
Esim ihan maksimissaan parin minuutin homma, jossa ei ole mitään kovin ihmeellistä. Tosiaan, olen mielelläni väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos oon instassa Jokereiden sivuilla, niin muuttuuko se story-pallo live-tilaan automaattisesti (ja sit painan siitä?), vai pitääkö sivua pystyä jotenkin päivittämään?
Jos sulla on oma tili, voit ottaa liveilmoitukset käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Instassa enkä TikTokissa, Instalivejä ei näe ilman tunnuksia, mutta käsittääkseni TikTok-livet ehkä näkee. Jos näin, voiko joku laittaa sen linkin tänne. :)
Ainakaan viimeksi kun JO teki sen tosi lyhyen keikkaliven TikTokissa niin se ei näkynyt ilman kirjautumista.
Instasta puhe.
Ei vaan kysyjä oli käsityksessä että TikTok livet näkee ilman tunnuksia.
Joo, olin juurikin siksi, kun ehdin ko. Jokereiden aiempaan TikTok-liveen juuri sen loputtua, ja se näytti siltä kuin olisi ollut minulle auki, mutta oli vain hetkeä aiemmin loppunut. Harmi jos arvelin väärin.
Mä otan liven vastaan syntymäasussani kietoutuneena Slovenian lippuun. Nessut ladattu täälläkin valmiiks, tossa ovat astmapiipun kanssa asennossa vierekkäin. Vähän sama meisinki ku Leilalla. Haarahypyt ja viinit saa jäädä toistaiseksi. Nyt ei ole varaa hajottaa paikkoja.
Hauskaa iltaa kaikille kanssa-naudoille! Here we go!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko JO ig live klo 21? Onko sieltä odotettavissa jotain mielenkiintoista? (Antakaa armoa, en oo palstaillut pariin päivään)
Miks Niuvanniemeen, eihän tässä mitään rikollista ole tapahtunut🤔🙂
Samaa ihmettelen. Onko syynä se, että Niuvaniemi toimii valtakunnallisesti. Ja sama sairaala on kait joistakin viesteistä päätellen ollut ryhmässä samankaltaisesti esillä jo aiemmin.
Ei tarvitse kuin soittaa poliisille ja sanoa sanat estronauta ja palsta gayt. Ne tietää heti siellä, että nyt täytyy lähettää paikalle raskas kalusto ja karhukopla. Sen jälkeen onkin sitten pihassa monenmoista ajoneuvoa kuljettamassa pillastunutta laumaa Niuvaniemeen. Ollaan hyvin tunnettuja siellä ja meitä varten sinne on perustettu oma siipi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Millain pienempi?
Esim ihan maksimissaan parin minuutin homma, jossa ei ole mitään kovin ihmeellistä. Tosiaan, olen mielelläni väärässä.
Eikö ollut tunnin live??
On!