Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Niin näkyykö se tiktokin live kaikille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TUO UUSI TRAILERI A`SAI AIKAAN MULLE KOHTAUKSEN?!?!!? En kestääää!!!! (fiilistelen tätät kun kukaan muu ei halua, mua ei live kiinnosta xD )
Ja sille joka sanoi ekan trailerin jälkeen: EI taida mv olla eroottinen :)
Sanon: taitaa olla!!!
Toivottavasti se Viron tuonti haalaa sen mussun sieltä kaapista valmiiksi Boitsulle.
Kuka vetää Boitsun kaapista?
Jan ja Nace
Ja työntää suoraan Kärden syliin!
Kylläpä kuluu hitaasti tuo aika! Kiristän jo lepositeet, on sitten kaikki valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TUO UUSI TRAILERI A`SAI AIKAAN MULLE KOHTAUKSEN?!?!!? En kestääää!!!! (fiilistelen tätät kun kukaan muu ei halua, mua ei live kiinnosta xD )
Ja sille joka sanoi ekan trailerin jälkeen: EI taida mv olla eroottinen :)
Sanon: taitaa olla!!!
Toivottavasti se Viron tuonti haalaa sen mussun sieltä kaapista valmiiksi Boitsulle.
Kuka vetää Boitsun kaapista?
Jan ja Nace
Ja työntää suoraan Kärden syliin!
Kuulostaa suunnitelmalta.🌹
Nyt kun alkaa olla keikat käsillä niin mikäs on palstan villasukkatilanne? Mulla on kolmet valmiina ja kahdet viimeset kyllä periaatteessa pitäis ehtiä. Yllättäen on taas jäänyt viime tinkaan, vaikka onhan tätä suunniteltu varmaan sieltä kesäkuusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että Sebastian Croft jonka kanssa B hengaili Lontoossa on julkaissut kuvia Suomi lomasta. Hassua kun kaikki liittyy kaikkeen.
Mitä! Mikäs sen yhteys Suomeen on!?
Onkohan Bojan ihan innoissaan katsonut kuvat tai kysellyt lomasta? Miten hyvin nää siis tuntee?
Pakko kattoo taas toi Janin seksikäs tervehdys Joksujen stoorissa. Ja taas. Ja vielä kerran...
Mikä käsittämätön sensuelli rauhallisuus huokuu tästä miehestä. Toi puhetapa, ääni, ilmeet... Tää on ihan uutta.
Ja alle 30min päästä hän on livessä, ihan tässä näin and he is (they are) gonna do live with us...
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun alkaa olla keikat käsillä niin mikäs on palstan villasukkatilanne? Mulla on kolmet valmiina ja kahdet viimeset kyllä periaatteessa pitäis ehtiä. Yllättäen on taas jäänyt viime tinkaan, vaikka onhan tätä suunniteltu varmaan sieltä kesäkuusta lähtien.
Mä saan valmiiksi kahdet.
Onks tää mahdollisesti Tavastian jälkeen jännittävin ilta täällä?
Vierailija kirjoitti:
Apua, kertokaa nyt boomerille että miten se instalive toimii Kun alan katsoa sitä, niin näkeekö kaikki mun kaverit, tai siis seuraajat että katon sitä? Ja sama toisin päin? Miten sitä sitten kehtaa mähän en edes seuraa JO instassa virallisesti etten paljastu, vaikka käynkin monta kertaa päivässä katsomassa kaiken mahdollisen bändin itsensä ja muiden tuottaman JO-matskun. 😅
Entä, jos et pelkäisikään tätä maailmaa ... niin kuin K laulaa ja tanssii. Haittaisiko, jos kaverisi, seuraajasi näkisivät sinut?
Vierailija kirjoitti:
Onks tää mahdollisesti Tavastian jälkeen jännittävin ilta täällä?
Mä veikkaan, että tää live tulee olemaan paljon pienempi juttu, kun mitä moni veikkaa. Yllätyn positiivisesti, jos olen väärässä.
Tuo uusi traileri on niin herkän ja suloisen ja kuuman oloinen... en tiedä mitä teen itseni kanssa! Miettikää miten mahtavasti K rikkoo rajoja.. en voisi olla enemmän innoissani!
Viekö Jan ja Nace huomion Bojanista livessä? Mitä Bojanilla on päällään? Entä muilla? Janilla lienee se punainen paita mitä napitteli ig:ssa.
Mä kyllä odotan (paitsi Janin ja Nacen keskinäistä hellää hupailua) myös hurmaavan Krisin asiallista käytöstä, ellei herra Gustinilla ole taas pikku punkkupullo piilossa jossain. Entä pitääkö Jurtsek tupakaksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuo uusi traileri on niin herkän ja suloisen ja kuuman oloinen... en tiedä mitä teen itseni kanssa! Miettikää miten mahtavasti K rikkoo rajoja.. en voisi olla enemmän innoissani!
Tässä relevantit osat hidastettuna ja samassa postauksessa ;) https://www.tumblr.com/eslack/728278166239576064/abo-werewolf-plot-righ…
Musta on kiva nähdä poikia pitkästä aikaa ja silleen että tietää heidän olevan just nyt siellä tekemässä sitä liveä. Ollut ehkä vähän ikävä, kun en meinaa pysyä housuissa (Monestakin syystä heh-heh. Osaan itse selliin.)
Naurattaa sikana tämä Pyhimys-randomvitsailu, melkein yhtä hyvä juttu kuin Kris aamuviideltä yms. :)
Vieraat potkastu pellolle! Yesss! See ya, bitches!
Nyt on Jokeripokeripox-aika mulla!
Vierailija kirjoitti:
Pakko kattoo taas toi Janin seksikäs tervehdys Joksujen stoorissa. Ja taas. Ja vielä kerran...
Mikä käsittämätön sensuelli rauhallisuus huokuu tästä miehestä. Toi puhetapa, ääni, ilmeet... Tää on ihan uutta.
Ja alle 30min päästä hän on livessä, ihan tässä näin and he is (they are) gonna do live with us...
Ei häntä turhaan ole täällä kutsuttu raukeaksi ihmissudeksi. Mä niin odotan, että Jan alkaisi lukemaan ääneen jotain aikuisille tarkoitettuja rentoutus ja unikirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en malta odottaa koko videota, niin aistittavissa se tunnelma tuossa kohtauksessa kaksi hyvin ilmeikästä ihmistä. Rakastan jo nyt.
Jan ja Nace