Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
En ole Instassa enkä TikTokissa, Instalivejä ei näe ilman tunnuksia, mutta käsittääkseni TikTok-livet ehkä näkee. Jos näin, voiko joku laittaa sen linkin tänne. :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä alkaa vähän huolettaa, kun mitä lähemmäs kello tulee yhdeksää, niin sitä enemmän tekisi jo mieli keinuttaa valmiiksi itseään sykkyrällä nurkassa ja hokea itselleen "kaikki on ihan hyvin, kaikki järjestyy kyllä."
nimim. Parijonossa Niuvanniemeen
Mä annoin jo periksi ja istun jo valmiiksi Niuvan portailla. Helpompi niiden kantaa tällaista isokokoisempaa nautaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö Niuvaan pakata omat lipokkaat vai saako talon puolesta?
Viimeksi sai sieltä tohvelit. Yhtä kokoa.
Tavattiinko me siellä Tavastian aikaan?
Hyvin mahdollista. Mä olin se, jolla oli ekat kolme vuorokautta pakkopaita päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä alkaa vähän huolettaa, kun mitä lähemmäs kello tulee yhdeksää, niin sitä enemmän tekisi jo mieli keinuttaa valmiiksi itseään sykkyrällä nurkassa ja hokea itselleen "kaikki on ihan hyvin, kaikki järjestyy kyllä."
nimim. Parijonossa Niuvanniemeen
😂😭😂😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi sai sieltä tohvelit. Yhtä kokoa.
Tavattiinko me siellä Tavastian aikaan?
Hyvin mahdollista. Mä olin se, jolla oli ekat kolme vuorokautta pakkopaita päällä.
Huh, on siinä ollut kestämistä. Mulla oli vaan suukapula.
Poikarakkaus, poikarakkaus, pyllykuva, munakoisoemoji 🍆
Vierailija kirjoitti:
Niuvanniemessä on asiakkaittemme neulomia villasukkia, joita voit lainata tarvittaessa. Osa niistä on keskeneräisiä, mutta neulomista voi jatkaa mikäli toimintakykysi sen sallii.
T. Niuvanniemen sh
Vierailija kirjoitti:
Poikarakkaus, poikarakkaus, pyllykuva, munakoisoemoji 🍆
:DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten innoissaan kummatkin B ja K ovat, kun näkevät toisiaan
Olen niin sen ajatuksen kannattaja, että K on kuin pieni koala, joka roikkuu B:ssä hyvin hyvin tiukasti ja molemmat vaan nauravat onnellisena.
En voi sille mitään mutta inhottaa tällainen aikuisten miesten lapsellistaminen. Sorry!
On omansa taito osata säilyttää itsessään se oma sisäinen lapsensa. Se voi tehdä monella tavalla hyvää itselle ja muille 💛
Mua inhottaa myös aikuisten miesten lapsellistaminen (hyvin sanottu tuolla edellä).
Sisäinen lapsi tarkoittaa mun mielestä ihan muuta kuin aikuisten miesten lapsellistamista.
Kyllä sisäinen lapsi käsitteenä pitää sisällään senkin, että voi rohkeasti ajatella vaikkapa nyt K & B: stä. Kaveruksista, ystävistä, jotka olivat ihan luontaisesti lapsellisia kaikkine kiherryksineen ja tempauksineen. Eli sitä lapsekkuutta kahdessa tasossakin tässä tapauksessa. Ei onnistu tosikoilta.
B:n sanoin "we are both childish enough" 💚
Luulen, että hyvän itsetunnon omaavat tyypit pystyvät tuohon lapsekkuuteen ja lapsellistamiseen. Se on vähän sama asia, kuin raavas mies tatuoineen tulee kadulla vastaan söpö puudeli sylissään :D
Sä kuvailit just minut. Mistä tiesit, että mulla on puudeli? T: lihaa syövä raavas heteromies
Ihanaa! Tämä palsta ei petä <3
Sama
Mä vaan ihmettelen miksi Käärijän youtube kanavalle ei ole tullut Kovis ja Morgan kappaleita. Perjantaina näyttäisi tulevan sitten hänen kanavalleen uutta musiikkia nimeltä It's crazy, it's party.
Mä kuuntelin sen live versiota youtubesta ja hämmentävän kuuloinen biisi. Fiittaamassa on Tommy Cash.
JO Suomen vierailun jälkeen näemmekö saman Kärden joka hokee vain Bojan Bojan Bojan? Eihän se kemia ole todellakaan voinut kadota. Ihanat pojat.
Vierailija kirjoitti:
Lavalle oksentelu ranskalaisia ärriä surauttaen listalle.
Laitetaan liveä täällä oottelen.
LG
Täällä haisee hepulille. Rakastan. :D
Vierailija kirjoitti:
Lähituntien ja lähipäivien ennustus :
Kärde
Tulee karmit kaulassa kaapista ulos videossa, lehmät lentää ja seuraavaksi kuvataan yhteistyö video K-raudan kanssa ja aloitetaan okt rakennus. Sinne suunnitellaan 2 studiota kummallekin rakastavaiselle omat.
JO ja Boitsu
Livessä Nace ja Jan vetävät kunnon kielipusut ja ilmoittavat kihlautuneensa. Boitsu istuu silmät sydäminä Pasi paita päällä yhä kaapin karmit kaulassa roikkuen. Lopuksi Boitsu sanoo selvällä suomen kielellä : Kyllä rakas tulen Suomeen luoksesi, rakastan sinua.
Pyhi ja La Zarra
tekevät romanttisen dueton ja performanssina oksentelevat lavalla surauttaen ranskalaisia ärriä.
Naudat
Istuvat Niuvassa pyöreissä huoneissa kuola valuen. Parakkeja joudutaan tuomaan paikalle, nautavirran saavuttaessa massiiviset määrät ympäri Eurooppaa.
Ja niin he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti.
🤣 Luin tän kassajonossa. VIRHE.
Vierailija kirjoitti:
Mä ootan ihan hulluna JO keikkoja, vaikka en ole yhdellekään menossa. Enkä edes sen takia vaikka K niillä vierailisikin, vaan haluan vaan nähdä miten he täällä vetää ja millaisella energialla. B on hienosti huomioinut suomalaisia faneja ja vaikka niissä varmasti kohteliaisuutta mukana niin jollain tapaa ollut kyllä lämpöäkin äänessä. Ehkä siitäkin johtuen mulla on fiilis että kenties odottaisivat itsekin Nordic tourilta eniten just Suomen keikkoja ja vastaanottoa?
Nauttikaa naudat koko neljän mahanne kyllyydestä. Sloveenilaista mieskarkkia tarjolla ja korviakin varmasti hellitään.
Samat sanat, terveisin Joksu-myöhäisherännäinen/-sivustaseuraaja sekä Kapteeni Nacen ujo ihastelija. Ootan innolla teidän keikkaraportteja sitten aikanaan 😊
Uusin ICIP-promo 🥵😍 Perjantai on niin lähellä, mutta silti niin kaukana... Manifestoin myös edelleen keskiyön enskaria 🤞
Yritän myös saada julkaistua seuraavan piiperryskasan ennen perjantaita. Tänä aamuna oli ehkä mun hauskimmat piirustussessiot vähään aikaan, katotaan jaksanko jatkaa vielä tänä iltana 😏
- Jossu
JO ilmeisesti julkaisi TikTokissa uuden singleen liittyvän videon, joka on nyt jo poistettu? En itse ehtinyt edes nähdä sitä siellä, mutta totta kai se ehdittiin kopioida Instaan. Voi olla, että poistivat syystä, jos tämä spoilaa nyt sitten liven yllätyksen...
https://www.instagram.com/reel/CxGJ5wytKuy/?utm_source=ig_web_copy_link…
TUO UUSI TRAILERI A`SAI AIKAAN MULLE KOHTAUKSEN?!?!!? En kestääää!!!! (fiilistelen tätät kun kukaan muu ei halua, mua ei live kiinnosta xD )
Ja sille joka sanoi ekan trailerin jälkeen: EI taida mv olla eroottinen :)
Sanon: taitaa olla!!!
Vierailija kirjoitti:
TUO UUSI TRAILERI A`SAI AIKAAN MULLE KOHTAUKSEN?!?!!? En kestääää!!!! (fiilistelen tätät kun kukaan muu ei halua, mua ei live kiinnosta xD )
Ja sille joka sanoi ekan trailerin jälkeen: EI taida mv olla eroottinen :)
Sanon: taitaa olla!!!
Toivottavasti se Viron tuonti haalaa sen mussun sieltä kaapista valmiiksi Boitsulle.
Vähän Off topic, mutta intohimosta kuitenkin Eeva Kilven runo vuodelta 1987
(Skippaa, jos ei kiinnosta)
Kun mummot kuolevat
heistä tulee kukkaniittyjä ja heinää.
Ja joistakin tulee puita
ja ne humisevat lastensa yllä,
suojaavat heitä sateelta ja tuulelta
ja levittävät talvella oksansa
lumimajaksi heidän ylleen.
Mutta sitä ennen he ovat intohimoisia.
Tämä yhdenlaisena pointtina täällä melko paljon kirjoitettuun ikäkompleksiin. Mitä minkäkin ikäinen nainen voisi tehdä, pukea päälleen jne (miehet ei tunnu näistä kirjoittavan).
Ja toisaalta pointtina jonkinlaiseen ikärasismiin (esim. "seniili"). Jota täällä on vähän näkynyt. Kun ihmisellä voi olla vähän rajoittunut käsitys ikääntymisestä.
Ei se intohimokaan mihinkään katoa eikä välttämättä lapsenmielisyyskään.
Lavalle oksentelu ranskalaisia ärriä surauttaen listalle.