Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Noh mun hieman K:n kiertueelle lähtemistä kritisoiva viesti poistettiin juuri..
Onko tuo nyt sitten edes ihme? Yksi ei kestä kirjainyhdistelmää gf, toinen K kritisoimista, kolmas asiaan kuulumatonta jne. Se poistelu toimii niin moneen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu kolmikko saatu ainakin kiinni, vielä teillä tietämättömillä seilaa muutama palstagay, mutta heitä ei ehkä ole tarkoitettu edes löytää. Olkaamme kiitollisia näistä, ketkä joukossamme yhä on.
Etsintäkuulutus, kadonnut laivalta seuraavat hahmot:
Kukkapaita/Kukkis /löytynyt
Lista Gay/LG/Listis /löytynyt
Viisugay /löytynytYhä kateissa:
Rietas gay / kadonnut omaehtoisesti, ei etsitä
Irstas gay
Nimimerkitön gayKauempana ulapalla nähty myös heimoon kuuluva nimimerkki Superhomo, mutta ilmeisesti melko kertaluonteista ollut hänen ajelehdintansa, joten emme käytä resursseja toistaiseksi Supergayn etsimiseen.
Entä se Örinähevijätkä? Onko vain Örinähevijätkä vai Örinähevijätkä gay? Saataisiin uusi jäsen Riettaan ja Irstaan tilalle. Tosin sen Irstaan jutut olivat sellaisia, että nämä meidän jäljelle jääneet ovat pieniä äidin mussukoita hänen rinnallaan.
Oon mä täällä mutta en oo kehdannu nimimerkillä tänään kirjoitella kun en tahdo aloittaa mayhemiä. 😅 Toivottavasti ei nyt ala.
-Öhis
Muistakaa Jessen helsinki waiting
Sitä on palstalta tunnin pois ja yhtäkkiä täällä on taas täysi mayhem päällä ja viestejä ilmeisesti poisteltu sellaiseen tahtiin, ettei ymmärrä mistä täällä edes jankataan kun jälkijunassa lukee. :D Noh. Olisko kenelläkään paiskata vaikka linkkejä nyt sitten Nace/Jan-klippeihin illan kunniaksi, niin päästään vähän eri aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan täällä jokainen N50 tai N35 tai M26 tietää tasan tarkkaan miten toimisi Kärtsänä. Minäkin ja toisin mieluusti esille omat ehdotukseni täällä ja olen varmaan tuonutkin. Mut valitettavasti K on ihan oikea ihminen ja tekee itse valinnat ja ratkaisut ja päätökset elämästään. Me voidaan vaan seurata sivusta ja nauttia matkasta, ja toivoa parasta hänelle.
Just näin💚 Yrittäkää ymmärtää myös toisianne, se ois varmasti myös K:n toive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi nimimerkkijankkaaja poistattelee viestejä. Plussalla yöllä muitakin kehotti niin tekemään. Tiedätte jos ketju menee lukkoon.
Onko se viesti missä kehoittaa tekemään näin poistettu plussalta kun en pikaselaamalla löytänyt?
Toisaalta jokuhan kertoi hermostuneensa olikos se nyt silloin Loreenin spammausiltana niin että yritti ilman mitään erityistä syytä saada ketjua poistetuksi.
Se reuhasi eilen kolmella palstalla ja varmaan niitä kommentteja on poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu kolmikko saatu ainakin kiinni, vielä teillä tietämättömillä seilaa muutama palstagay, mutta heitä ei ehkä ole tarkoitettu edes löytää. Olkaamme kiitollisia näistä, ketkä joukossamme yhä on.
Irstas gay
Nimimerkitön gayKauempana ulapalla nähty myös heimoon kuuluva nimimerkki Superhomo, mutta ilmeisesti melko kertaluonteista ollut hänen ajelehdintansa, joten emme käytä resursseja toistaiseksi Supergayn etsimiseen.
Entä se Örinähevijätkä? Onko vain Örinähevijätkä vai Örinähevijätkä gay? Saataisiin uusi jäsen Riettaan ja Irstaan tilalle. Tosin sen Irstaan jutut olivat sellaisia, että nämä meidän jäljelle jääneet ovat pieniä äidin mussukoita hänen rinnallaan.
Onko heviörisijä gay? Sitten on se lihansyöjä, raavas heteromies ...? Mut nimimerkki jo paljastaa seksuaalisen suuntautumisen.
Oon varmaan vielä kaapissa.
-Öhis
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka jankkaa vastaan siinä että K ois Jokereiden mukana lainkaan, on niitä, jotka ei itse sitä halua sinne ja ovat sen täälläkin sanoneet. Mikä on aika törkeää, kun JO itse Jeren haluaa sinne.
No ei se nyt ole niin sanottu että koko JO haluaa Kärtsän paikalle 24/7 moneksi päiväksi. Kohteliaisuuttaan eivät tietenkään kieltäytyisi.
Tämä pikku sarjis on ollut jo kerran täällä, mutta laitetaanpa se uudestaan, koska se on niin ihana!
https://www.tumblr.com/marswasnothere/728107444507672576/feast-your-eye…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irstas gay
Oon mä täällä mutta en oo kehdannu nimimerkillä tänään kirjoitella kun en tahdo aloittaa mayhemiä. 😅 Toivottavasti ei nyt ala.
-Öhis
Mä muuten saattanut välillä tulkita sun nimimerkin "ohis". Ymmärrän kyllä, en itsekään ole viitsinyt käyttää nimimerkkiä hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka jankkaa vastaan siinä että K ois Jokereiden mukana lainkaan, on niitä, jotka ei itse sitä halua sinne ja ovat sen täälläkin sanoneet. Mikä on aika törkeää, kun JO itse Jeren haluaa sinne.
No ei se nyt ole niin sanottu että koko JO haluaa Kärtsän paikalle 24/7 moneksi päiväksi. Kohteliaisuuttaan eivät tietenkään kieltäytyisi.
😂 Eiköhän ne ole pyytäneet eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi nimimerkkijankkaaja poistattelee viestejä. Plussalla yöllä muitakin kehotti niin tekemään. Tiedätte jos ketju menee lukkoon.
Onko se viesti missä kehoittaa tekemään näin poistettu plussalta kun en pikaselaamalla löytänyt?
Toisaalta jokuhan kertoi hermostuneensa olikos se nyt silloin Loreenin spammausiltana niin että yritti ilman mitään erityistä syytä saada ketjua poistetuksi.
Se reuhasi eilen kolmella palstalla ja varmaan niitä kommentteja on poistettu.
Taisin olla itsekkin osan aikaa paikalla täällä mutta tarkoitin nimenomaan tuota plussan viestiä ja missä kehoittaa tekemään noin. Kun siellä ei ilmeisesti ihan niin paljoa poistella kuin täällä ja koko keskustelu alkaa siellä eilen illalla asiasta niin kummallisesti että ihan kuin sielläkin olisi jotain poisteltu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en aio kääntää tunteita äidilliseksi tosiaan, saa sitä vanhempikin nainen nauttia nuorista miehistä. Ja tää on pelkästään mielikuvitusleikkiä kaikki muutenkin niin mitä sitten. Ei tästä kukaan helvettiin ole menossa.
Oikeassa taidat olla, mutta edelleen hävettää. Olisipa tuo B nyt edes 30 täyttänyt🙈
Hitto vie, olin ottanu junalipusta screenshotin ja ku konnari tuli tarkastamaan, niin tietysti lävähti kännykältä Kärden tissit megalähikuvassa ku olin ottanu screenin just lippuscreenin jälkeen. Jep jep jep. Oon vielä vakituinen sarjalippumatkustaja. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Nyt meidän gayt älkää menkö vieraisiin ketjuihin. Kuka teistä tunnustaa tehneensä aloituksen H omopylly kaipaa ruoskaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cu6L1ozt-Wc/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==
🥵
Huh huh.🔥 Toivoisin myös jatkossa linkkien laittajilta vihjettä siitä, että voiko linkkiä katsoa bussissa äänet päällä vai ei.😂 No tässä ei ollut ääniä, mutta monta kertaa mulle on käynyt huonosti, joten nykyään laitan äänet aina pois, kun selailen vauvaa.
Mä hölmö avasin töissä ruokatauolla tänään K&T:n musavideomaistiaisen. No, onneksi olin huoneessa yksin, sillä siinähän olikin heti äänet päällä kun se oli Reels eikä story. Heti kajahti ICIP:in tunnari ja Tommyn *Hey Käärijä, you wanna party with me?* 😂
Oon ollut töissä kuoleman hiljaa mistään Kärtsäfanituksesta, puhumattakaan millä tasolla mennään (shippaajana).
Sit tosta tuli siellä ruokatauolla mieleen sen jonkun kommentti täällä, miten ei voinut aukaista sitä yhtä K:n jakamaa fanivideota, koska oli teamsissa, ja ois kuitenkin sotkenut niin, että Grindr Mayhem kajahtaa työporukalle eetteriin! 😂
Siitä jäikin kyseinen biisi päähän sit soimaan. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irstas gay
Onko heviörisijä gay? Sitten on se lihansyöjä, raavas heteromies ...? Mut nimimerkki jo paljastaa seksuaalisen suuntautumisen.
Oon varmaan vielä kaapissa.
-Öhis
Tuletko sieltä ulos karmit kaulassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että tänne kirjoittaa pääosin naiset. 25-30 ulospäinsuuntautuneiden taiteilijasielujen ajatusmaailma taitaa olla aika kaukana omastanne.
Sen verran tuli parikymmentä vuotta sitten muusikon puolisona nähtyä ton ikäisten meininkiä, että todellakin olisi suurin osa omista muusikkotutuista ottanut sen kolmen päivän (huom, toi on tosiaan vain kolme päivää!) poikain reissun tohon ja kustantanut omasta pussista majoitukset. Ei tosta olis tarvinnut edes keskustella. Ja todellakin ilman mitään kumppaneita. Eihän tossa nyt ole mitään ihmeellistä.
Naurattaa ihan noi teidän jutut siitä, että kotiin pitäisi päästä joka välissä nukkumaan kun vaihtoehtona on vähän ottaa märkää ja pöhköillä frendien kanssa.
Oon paljon yllättyneempi siitä, jos K ei hengaile bändin kanssa heidän kolmen päivän vierailua. Etenkin kun hänellä on itellään ollut just parin viikon rentouttava loma ja eikä ole heti perään itsellään vielä keikkaakaan.
Enpä usko että ennen maanantaita 24.9. on mitään velvollisuuksia mihinkään suuntaan eli ehti bilettää vielä sen vkl Jokrujen kanssa, jos he vaikka lähtevät vasta ma-aamuna.
Sitä en tiedä tuleeko lavalle kaikkina Suomen konsapäivinä, mutta veikkaan että tulee yhden biisin verran. Muuten on menossa mukana ja tukena bäkkäriltä (tai nollariviltä) käsin.
No tämä juuri. Kiitos! Kun ei tosiaan oo mistään viikkojen saati kuukausien kiertueesta kyse eikä kulutkaan kovin huimat, jos siellä muutaman päivän joukon jatkona kulkee.
Siis Tavastian keikkojen jälkeen K menisi johonkin keskustan hotelliin eikä kotiinsa, joka on ihan lähistöllä. Onko uskottavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin haluaa!!
Huh huh.🔥 Toivoisin myös jatkossa linkkien laittajilta vihjettä siitä, että voiko linkkiä katsoa bussissa äänet päällä vai ei.😂 No tässä ei ollut ääniä, mutta monta kertaa mulle on käynyt huonosti, joten nykyään laitan äänet aina pois, kun selailen vauvaa.