Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Oletteko oikeasti sitä mieltä että Käärijällä ei ole varaa yöpyä yhtä tai kahta yötä hotellissa Turku/Tampere? Varmaan saa huoneen ihan ilmaiseksi jos soittaa hotelliin ja kysyy (tekee jonkun mainospostauksen). Jokerit on Suomessa vaan 3 päivää, ei hänelle mikään raskas kiertue jos hengailee mukana ja käy vetää yhden biisin lavalla. Olihan Bojankin täällä muutaman päivän omakustanteisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että tänne kirjoittaa pääosin naiset. 25-30 ulospäinsuuntautuneiden taiteilijasielujen ajatusmaailma taitaa olla aika kaukana omastanne.
Sen verran tuli parikymmentä vuotta sitten muusikon puolisona nähtyä ton ikäisten meininkiä, että todellakin olisi suurin osa omista muusikkotutuista ottanut sen kolmen päivän (huom, toi on tosiaan vain kolme päivää!) poikain reissun tohon ja kustantanut omasta pussista majoitukset. Ei tosta olis tarvinnut edes keskustella. Ja todellakin ilman mitään kumppaneita. Eihän tossa nyt ole mitään ihmeellistä.
Naurattaa ihan noi teidän jutut siitä, että kotiin pitäisi päästä joka välissä nukkumaan kun vaihtoehtona on vähän ottaa märkää ja pöhköillä frendien kanssa.
Oon paljon yllättyneempi siitä, jos K ei hengaile bändin kanssa heidän kolmen päivän vierailua. Etenkin kun hänellä on itellään ollut just parin viikon rentouttava loma ja eikä ole heti perään itsellään vielä keikkaakaan.
Enpä usko että ennen maanantaita 24.9. on mitään velvollisuuksia mihinkään suuntaan eli ehti bilettää vielä sen vkl Jokrujen kanssa, jos he vaikka lähtevät vasta ma-aamuna.
Sitä en tiedä tuleeko lavalle kaikkina Suomen konsapäivinä, mutta veikkaan että tulee yhden biisin verran. Muuten on menossa mukana ja tukena bäkkäriltä (tai nollariviltä) käsin.
No tämä juuri. Kiitos! Kun ei tosiaan oo mistään viikkojen saati kuukausien kiertueesta kyse eikä kulutkaan kovin huimat, jos siellä muutaman päivän joukon jatkona kulkee.
Siis Tavastian keikkojen jälkeen K menisi johonkin keskustan hotelliin eikä kotiinsa, joka on ihan lähistöllä. Onko uskottavaa?
Menen Boitsua panemaan.
T. Kärsy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu kolmikko saatu ainakin kiinni, vielä teillä tietämättömillä seilaa muutama palstagay, mutta heitä ei ehkä ole tarkoitettu edes löytää. Olkaamme kiitollisia näistä, ketkä joukossamme yhä on.
Etsintäkuulutus, kadonnut laivalta seuraavat hahmot:
Kukkapaita/Kukkis /löytynyt
Lista Gay/LG/Listis /löytynyt
Viisugay /löytynytYhä kateissa:
Rietas gay / kadonnut omaehtoisesti, ei etsitä
Irstas gay
Nimimerkitön gayKauempana ulapalla nähty myös heimoon kuuluva nimimerkki Superhomo, mutta ilmeisesti melko kertaluonteista ollut hänen ajelehdintansa, joten emme käytä resursseja toistaiseksi Supergayn etsimiseen.
Entä se Örinähevijätkä? Onko vain Örinähevijätkä vai Örinähevijätkä gay? Saataisiin uusi jäsen Riettaan ja Irstaan tilalle. Tosin sen Irstaan jutut olivat sellaisia, että nämä meidän jäljelle jääneet ovat pieniä äidin mussukoita hänen rinnallaan.
Onko heviörisijä gay? Sitten on se lihansyöjä, raavas heteromies ...? Mut nimimerkki jo paljastaa seksuaalisen suuntautumisen.
Oon varmaan vielä kaapissa.
-Öhis
Tuletko sieltä ulos karmit kaulassa?
No sitä ei tiiä mitä tässä Herra Käärijän vuonna 2023 vielä tapahtuu. 😂
-Öhis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että tänne kirjoittaa pääosin naiset. 25-30 ulospäinsuuntautuneiden taiteilijasielujen ajatusmaailma taitaa olla aika kaukana omastanne.
Sen verran tuli parikymmentä vuotta sitten muusikon puolisona nähtyä ton ikäisten meininkiä, että todellakin olisi suurin osa omista muusikkotutuista ottanut sen kolmen päivän (huom, toi on tosiaan vain kolme päivää!) poikain reissun tohon ja kustantanut omasta pussista majoitukset. Ei tosta olis tarvinnut edes keskustella. Ja todellakin ilman mitään kumppaneita. Eihän tossa nyt ole mitään ihmeellistä.
Naurattaa ihan noi teidän jutut siitä, että kotiin pitäisi päästä joka välissä nukkumaan kun vaihtoehtona on vähän ottaa märkää ja pöhköillä frendien kanssa.
Oon paljon yllättyneempi siitä, jos K ei hengaile bändin kanssa heidän kolmen päivän vierailua. Etenkin kun hänellä on itellään ollut just parin viikon rentouttava loma ja eikä ole heti perään itsellään vielä keikkaakaan.
Enpä usko että ennen maanantaita 24.9. on mitään velvollisuuksia mihinkään suuntaan eli ehti bilettää vielä sen vkl Jokrujen kanssa, jos he vaikka lähtevät vasta ma-aamuna.
Sitä en tiedä tuleeko lavalle kaikkina Suomen konsapäivinä, mutta veikkaan että tulee yhden biisin verran. Muuten on menossa mukana ja tukena bäkkäriltä (tai nollariviltä) käsin.
No tämä juuri. Kiitos! Kun ei tosiaan oo mistään viikkojen saati kuukausien kiertueesta kyse eikä kulutkaan kovin huimat, jos siellä muutaman päivän joukon jatkona kulkee.
Siis Tavastian keikkojen jälkeen K menisi johonkin keskustan hotelliin eikä kotiinsa, joka on ihan lähistöllä. Onko uskottavaa?
No on todellakin. Ainakin on varaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt meidän gayt älkää menkö vieraisiin ketjuihin. Kuka teistä tunnustaa tehneensä aloituksen H omopylly kaipaa ruoskaa 🤣
Se olin minä. Käyn jo kierroksilla Bojanin tulon takia.
T: Kärtsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en aio kääntää tunteita äidilliseksi tosiaan, saa sitä vanhempikin nainen nauttia nuorista miehistä. Ja tää on pelkästään mielikuvitusleikkiä kaikki muutenkin niin mitä sitten. Ei tästä kukaan helvettiin ole menossa.
Oikeassa taidat olla, mutta edelleen hävettää. Olisipa tuo B nyt edes 30 täyttänyt🙈
Älähän nyt, 24v. on kuitenkin aikuinen mies, vaikka nuori onkin. Itse otan ilon irti juuri tosta nuoruudesta. Ihana katsella ja ihailla. Nuoret ihmiset on ihania (enkä ole mikään mummeli vaikka aloin omissa korvissanikin sellaiselta kuulostaan, alle 50v. olen itse) ja 24-vuotias on vielä (jopa Bojanin kaltainen multitalentti) vähän tyhjä taulu, jotenkin viaton ja niin elämää täynnä. Kaikki on alussa ja edessä.
3-kymppinen on ... no 3-kymppinen. Nuorihan sekin on vielä, ainakin omasta vinkkelistä katsottuna. Mutta jo niin aikuinen, että alkaa näkyä todellisuus ja tavat, jopa pieni kyynisyys. Elämä on jo antanut opetuksia.
Nuoruus on ainutlaatuista ja ihanaa. Olisi ihanaa olla vielä kerran nuori!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko oikeasti sitä mieltä että Käärijällä ei ole varaa yöpyä yhtä tai kahta yötä hotellissa Turku/Tampere? Varmaan saa huoneen ihan ilmaiseksi jos soittaa hotelliin ja kysyy (tekee jonkun mainospostauksen). Jokerit on Suomessa vaan 3 päivää, ei hänelle mikään raskas kiertue jos hengailee mukana ja käy vetää yhden biisin lavalla. Olihan Bojankin täällä muutaman päivän omakustanteisesti?
Ei siitä olekaan kyse.. joillakin on vain pakkomielle, että K:n on tehtävä se YKSIN, jos tiedät mitä tarkoitan. Jos K ei ole yksin, on kiertueella kulkeminen heille yhtä tyhjän kanssa. K menee mukaan jos ehtii/haluaa jaa sillä sipuli.
Herra isä, homopylly kaipaa mitä, ruoskaa? Aloitus, keskustelunko? Hyvät hyssykät ja herra varjele. Ei nyt tommosia voi mennä kirjotteleen edes Kärtsäri itse! Menee nalkkiin koko vauvapalsta. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meidän gayt älkää menkö vieraisiin ketjuihin. Kuka teistä tunnustaa tehneensä aloituksen H omopylly kaipaa ruoskaa 🤣
Se olin minä. Käyn jo kierroksilla Bojanin tulon takia.
Baby olen tulossa. Ruoska mukana ja ilmapallot täynnä.
T. Boitsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en aio kääntää tunteita äidilliseksi tosiaan, saa sitä vanhempikin nainen nauttia nuorista miehistä. Ja tää on pelkästään mielikuvitusleikkiä kaikki muutenkin niin mitä sitten. Ei tästä kukaan helvettiin ole menossa.
Oikeassa taidat olla, mutta edelleen hävettää. Olisipa tuo B nyt edes 30 täyttänyt🙈
Älähän nyt, 24v. on kuitenkin aikuinen mies, vaikka nuori onkin. Itse otan ilon irti juuri tosta nuoruudesta. Ihana katsella ja ihailla. Nuoret ihmiset on ihania (enkä ole mikään mummeli vaikka aloin omissa korvissanikin sellaiselta kuulostaan, alle 50v. olen itse) ja 24-vuotias on vielä (jopa Bojanin kaltainen multitalentti) vähän tyhjä taulu, jotenkin viaton ja niin elämää täynnä. Kaikki on alussa ja edessä.
3-kymppinen on ... no 3-kymppinen. Nuorihan sekin on vielä, ainakin omasta vinkkelistä katsottuna. Mutta jo niin aikuinen, että alkaa näkyä todellisuus ja tavat, jopa pieni kyynisyys. Elämä on jo antanut opetuksia.
Nuoruus on ainutlaatuista ja ihanaa. Olisi ihanaa olla vielä kerran nuori!
Ihailu on ihan ok, mutta en minä ainakaan haluaisi, että oman 24-vuotiaan tyttäreni perään kuolaisi lauma 50-vuotiaita miehiä.. Kuulostaa aina pahemmalta kun vaihtaa sukupuolet
Kävelin Tavastian ohi noin viikko sitten, siinä oli vain kourallinen ihmisiä jonottamassa kun ovien aukaisuun oli vajaa tunti. Bändi oli Haloo Helsinki. Tai no ehkä ihan max 1-2 rivillistä ihmisiä. Mut JO lienee nyt suositumpi, kun ei ole vielä koskaan keikkaillut täällä ja vielä on Käärijähuuman vanavesi?
Vierailija kirjoitti:
Kävelin Tavastian ohi noin viikko sitten, siinä oli vain kourallinen ihmisiä jonottamassa kun ovien aukaisuun oli vajaa tunti. Bändi oli Haloo Helsinki. Tai no ehkä ihan max 1-2 rivillistä ihmisiä. Mut JO lienee nyt suositumpi, kun ei ole vielä koskaan keikkaillut täällä ja vielä on Käärijähuuman vanavesi?
Haloo Helsinki soitti 11 iltaa putkeen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä se en ollut. En ihan oikeesti.
- Kukkis
Ruoskasta sulle pitäisi antaa, kun menet täällä lupautumaan joka toiselle. Tuhma poika.
Vierailija kirjoitti:
Hih😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi ei ole. Mä tuskin olisin innostunut hänestä näin paljon jos olis jo 30v. Ihana et siellä on nää alle 25v. poitsut, ja kuitenkin soittaneet jo vuosia yhdessä. Ihana järkevä ja lahjakas Kriskin on vain 23-vuotias 🥺😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä olekaan kyse.. joillakin on vain pakkomielle, että K:n on tehtävä se YKSIN, jos tiedät mitä tarkoitan. Jos K ei ole yksin, on kiertueella kulkeminen heille yhtä tyhjän kanssa. K menee mukaan jos ehtii/haluaa jaa sillä sipuli.
Kenellä täällä on tollainen pakkomielle? En ole nähnyt yhtään viestiä jossa korostettaisiin noin että täytyy mennä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka jankkaa vastaan siinä että K ois Jokereiden mukana lainkaan, on niitä, jotka ei itse sitä halua sinne ja ovat sen täälläkin sanoneet. Mikä on aika törkeää, kun JO itse Jeren haluaa sinne.
No ei se nyt ole niin sanottu että koko JO haluaa Kärtsän paikalle 24/7 moneksi päiväksi. Kohteliaisuuttaan eivät tietenkään kieltäytyisi.
😂 Eiköhän ne ole pyytäneet eikä toisinpäin.
No eihän tota missään ole sanottu että kuka on pyytänyt ja mitä vai onko edes. 😀 Kärtsy ehkä piipahtaa lavalla ja dat's it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kukkis
Ruoskasta sulle pitäisi antaa, kun menet täällä lupautumaan joka toiselle. Tuhma poika.
En ole edes Kukkapaita itse ja silti tämä tuntui luissa ja ytimissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi ei ole. Mä tuskin olisin innostunut hänestä näin paljon jos olis jo 30v. Ihana et siellä on nää alle 25v. poitsut, ja kuitenkin soittaneet jo vuosia yhdessä. Ihana järkevä ja lahjakas Kriskin on vain 23-vuotias 🥺😭
Pidin Krisiä ennen viehättävimmältä, mutta tuo ikä kyllä pilasi senkin.. ei ole enää suosikkia pojista D:
- Kukkis