Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
90681/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko oikeasti sitä mieltä että Käärijällä ei ole varaa yöpyä yhtä tai kahta yötä hotellissa Turku/Tampere? Varmaan saa huoneen ihan ilmaiseksi jos soittaa hotelliin ja kysyy (tekee jonkun mainospostauksen). Jokerit on Suomessa vaan 3 päivää, ei hänelle mikään raskas kiertue jos hengailee mukana ja käy vetää yhden biisin lavalla. Olihan Bojankin täällä muutaman päivän omakustanteisesti?

Ei siitä olekaan kyse.. joillakin on vain pakkomielle, että K:n on tehtävä se YKSIN, jos tiedät mitä tarkoitan. Jos K ei ole yksin, on kiertueella kulkeminen heille yhtä tyhjän kanssa. K menee mukaan jos ehtii/haluaa jaa sillä sipuli.

Rubbish!

Vierailija
90682/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meidän gayt älkää menkö vieraisiin ketjuihin. Kuka teistä tunnustaa tehneensä aloituksen H omopylly kaipaa ruoskaa 🤣

Mä se en ollut. En ihan oikeesti.

- Kukkis

Ruoskasta sulle pitäisi antaa, kun menet täällä lupautumaan joka toiselle. Tuhma poika.

T: Kärtsä

Nyt loppuu se lumpustelu. Sinä se vasta ruoskaa saatkin ja pamppua, niin ettet istu päivä kausiin.

T. Boitsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90683/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä on ma iltana näin villi meno, niin mitä se on hu, kun saadaan Joksuilta vähän matskua. Uskaltaako tänne tulla tällainen kiltti ja siveä ihminen.🙈

Vierailija
90684/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en aio kääntää tunteita äidilliseksi tosiaan, saa sitä vanhempikin nainen nauttia nuorista miehistä. Ja tää on pelkästään mielikuvitusleikkiä kaikki muutenkin niin mitä sitten. Ei tästä kukaan helvettiin ole menossa.

Oikeassa taidat olla, mutta edelleen hävettää. Olisipa tuo B nyt edes 30 täyttänyt🙈

No onneksi ei ole. Mä tuskin olisin innostunut hänestä näin paljon jos olis jo 30v. Ihana et siellä on nää alle 25v. poitsut, ja kuitenkin soittaneet jo vuosia yhdessä. Ihana järkevä ja lahjakas Kriskin on vain 23-vuotias 🥺😭

Pidin Krisiä ennen viehättävimmältä, mutta tuo ikä kyllä pilasi senkin.. ei ole enää suosikkia pojista D:

Ei mua ainakaan yhtään haittaa, että pojat on nuoria!

N50

Vierailija
90685/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko oikeasti sitä mieltä että Käärijällä ei ole varaa yöpyä yhtä tai kahta yötä hotellissa Turku/Tampere? Varmaan saa huoneen ihan ilmaiseksi jos soittaa hotelliin ja kysyy (tekee jonkun mainospostauksen). Jokerit on Suomessa vaan 3 päivää, ei hänelle mikään raskas kiertue jos hengailee mukana ja käy vetää yhden biisin lavalla. Olihan Bojankin täällä muutaman päivän omakustanteisesti?

Ei siitä olekaan kyse.. joillakin on vain pakkomielle, että K:n on tehtävä se YKSIN, jos tiedät mitä tarkoitan. Jos K ei ole yksin, on kiertueella kulkeminen heille yhtä tyhjän kanssa. K menee mukaan jos ehtii/haluaa jaa sillä sipuli.

Kenellä täällä on tollainen pakkomielle? En ole nähnyt yhtään viestiä jossa korostettaisiin noin että täytyy mennä yksin.

Minä olen... siksihän nuo täällä jankkaa siitä että "kyllähän K voi mennä äijäporukalla 3 päiväksi pois kotoa" jne. Ja sia on sanottu suoraan useasti mutta kuukausien varrella, tyyliin: "minulta se ainakin pilaisi kaikki fiilikset jos K ei mene yksin Sloveniaan/keikoille"

Vierailija
90686/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka jankkaa vastaan siinä että K ois Jokereiden mukana lainkaan, on niitä, jotka ei itse sitä halua sinne ja ovat sen täälläkin sanoneet. Mikä on aika törkeää, kun JO itse Jeren haluaa sinne.

No ei se nyt ole niin sanottu että koko JO haluaa Kärtsän paikalle 24/7 moneksi päiväksi. Kohteliaisuuttaan eivät tietenkään kieltäytyisi.

Tietenkin haluaa!!

Voi haluta olla ihan keskenäänkin. Kukaan jaksa jos joku vieras hengaa koko ajan joukon jatkona.

Vierailija
90687/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en aio kääntää tunteita äidilliseksi tosiaan, saa sitä vanhempikin nainen nauttia nuorista miehistä. Ja tää on pelkästään mielikuvitusleikkiä kaikki muutenkin niin mitä sitten. Ei tästä kukaan helvettiin ole menossa.

Oikeassa taidat olla, mutta edelleen hävettää. Olisipa tuo B nyt edes 30 täyttänyt🙈

Älähän nyt, 24v. on kuitenkin aikuinen mies, vaikka nuori onkin. Itse otan ilon irti juuri tosta nuoruudesta. Ihana katsella ja ihailla. Nuoret ihmiset on ihania (enkä ole mikään mummeli vaikka aloin omissa korvissanikin sellaiselta kuulostaan, alle 50v. olen itse) ja 24-vuotias on vielä (jopa Bojanin kaltainen multitalentti) vähän tyhjä taulu, jotenkin viaton ja niin elämää täynnä. Kaikki on alussa ja edessä.

3-kymppinen on ... no 3-kymppinen. Nuorihan sekin on vielä, ainakin omasta vinkkelistä katsottuna. Mutta jo niin aikuinen, että alkaa näkyä todellisuus ja tavat, jopa pieni kyynisyys. Elämä on jo antanut opetuksia.

Nuoruus on ainutlaatuista ja ihanaa. Olisi ihanaa olla vielä kerran nuori!

Ihailu on ihan ok, mutta en minä ainakaan haluaisi, että oman 24-vuotiaan tyttäreni perään kuolaisi lauma 50-vuotiaita miehiä.. Kuulostaa aina pahemmalta kun vaihtaa sukupuolet

Tahallaan väärinymmärtäjä. Poliitikkoainesta.

Vierailija
90688/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä täällä on tollainen pakkomielle? En ole nähnyt yhtään viestiä jossa korostettaisiin noin että täytyy mennä yksin.

Minä olen... siksihän nuo täällä jankkaa siitä että "kyllähän K voi mennä äijäporukalla 3 päiväksi pois kotoa" jne. Ja sia on sanottu suoraan useasti mutta kuukausien varrella, tyyliin: "minulta se ainakin pilaisi kaikki fiilikset jos K ei mene yksin Sloveniaan/keikoille"

No miksei vois mennä?

Vierailija
90689/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flora starts by introducing him by saying he is someone who is amazing at everything he does, singing, hosting and also, there's a rumour he might start acting as well. 

B says he's now feeling shy/uncomfortable since she described him in such a lovely way.

She says that she posted Story asking the audience to post questions for him and her IG went on fire, she says she's never received so many questions and many of them really good questions. (B: Really?) 

First question, how are you?

B: I'm great except I've had a cold for a month (but don't worry, I tested (for covid), it seems my immune system can't recover so I'm also having some issues with my voice. But other than that, I'm great. You?

F: Your eyes still sparkle, so I think you're still doing okay. I'm great as well, happy to finally be able to interview you. I enjoyed your concert very much.

B: Thank you, me too.

F: First, tell me how do you feel now after the concert in Cvetličarna, your biggest concert so far, RTVSLO recorded your performance, I'm sure there were a lot of preparations for this gig, tell us a little about that.

B: Yeah, it was quite hectic because we didnt know if until very last minute if we were able to do this gig (due to pandemic), we were preparing ourselves to cancel it but then somehow it worked out and within 1 month we had to get ready, not all our songs were ready so we spent many nights working with our producer to get the album ready.

F: I remember seeing your IG posts from that time, you were recording the album, on top of that you were also filming the tv series and then went straight to the concert, literally. I remember thinking, how does he do this, how is his voice always on point? (Note: she is singer too)

B: Thank you.

Vierailija
90690/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääköhän se panna kypsiä naisia 😚

En usko, mut eihän sitä ikinä tiedä. Koita käydä pokaamassa? Myös: minkäikäinen lasketaan kypsäksi naiseksi 24-vuotiaan näkökulmasta? Itseni puolesta kysyn. En ole tarpeeksi vanha Bojanin äidiksi.

kolmekymppiset

Vierailija
90691/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä siinä ihan oikeassa että noin (siis tuo pilaisi fiilikset jne...) on sanottu ja monta kertaa ja monet on olleet samaa mieltä. Muuten en ota kantaa.

Vierailija
90692/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älähän nyt, 24v. on kuitenkin aikuinen mies, vaikka nuori onkin. Itse otan ilon irti juuri tosta nuoruudesta. Ihana katsella ja ihailla. Nuoret ihmiset on ihania (enkä ole mikään mummeli vaikka aloin omissa korvissanikin sellaiselta kuulostaan, alle 50v. olen itse) ja 24-vuotias on vielä (jopa Bojanin kaltainen multitalentti) vähän tyhjä taulu, jotenkin viaton ja niin elämää täynnä. Kaikki on alussa ja edessä.

3-kymppinen on ... no 3-kymppinen. Nuorihan sekin on vielä, ainakin omasta vinkkelistä katsottuna. Mutta jo niin aikuinen, että alkaa näkyä todellisuus ja tavat, jopa pieni kyynisyys. Elämä on jo antanut opetuksia.

Nuoruus on ainutlaatuista ja ihanaa. Olisi ihanaa olla vielä kerran nuori!

Ihailu on ihan ok, mutta en minä ainakaan haluaisi, että oman 24-vuotiaan tyttäreni perään kuolaisi lauma 50-vuotiaita miehiä.. Kuulostaa aina pahemmalta kun vaihtaa sukupuolet

Poikien äitinä ei kuulosta. Itsellä on parikymppiset pojat, en todellakaan olisi ilahtunut et itseni ikäinen nainen lähestyis heitä tai heillä olis jotain sutinaa. Mut enhän minä toki sille mitään voisi edes, paitsi puhua järkeä kaikille osapuolille.

Mut eihän mullakaan mitään muuta ole ku ihailua, en ole menossa harrastamaan seksiä kenenkään 24-vuotiaan kanssa tästä. No pakko sanoa et toki menisin jos tilaisuus tulis ... Mut SE ei ollut nyt se pääasia... 🥴Äh. Äitiyttä ei kannata nyt sekoittaa tähän.

Vierailija
90693/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, mut eihän sitä ikinä tiedä. Koita käydä pokaamassa? Myös: minkäikäinen lasketaan kypsäksi naiseksi 24-vuotiaan näkökulmasta? Itseni puolesta kysyn. En ole tarpeeksi vanha Bojanin äidiksi.

35+

Vierailija
90694/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

F: Did anyone every teach you this, or...?

F: I think I'm lucky to have been able to "shape" my voice by performing a lot. I never had voice lessons, but throughout the years I learned how to control my voice, I learnt how to sing in different spaces, with or without monitors. In the end I learnt that I sing my best when I don't hear much, I just feel the vibrations, so if possible I like to stand in front of the monitors on the stage.

F: Have you ever had issues with your voice?

B: Not serious issues, but it could happen in the future because I've been quite non-chalant about my voice. I'm aware of this and I know I need to take care so I don't lose my voice in 3 years or so.

F: The most important part of taking care of your voice is sleep as that is the only time the vocal cords rest, so if you sleep 7,8 hrs per night, you've already done a lot.

B: (grins) Yup, here we go, that's my first problem.

F: Yup! So, what else are you doing these days, any plans?

B: We currently don't have any gigs planned, the ones that are booked, we think will be cancelled (note: pandemic). We're now finally working on having our own space to rehearse. Most of all, we would like to work on new music as soon as possible.

F: I see, so a new album is already in the works?

B: Nothing is set in stone, but yes.

F: You're the one who writes most of the songs for the band, right, but what is your process?

B: Yea, the first album was in fact in the making since 2017, that's when I wrote Omamljeno telo and Metulji.

F: Metulji, really?

B: Yeah, those two are the oldest songs on this album. My process is just to write the material, play it on my guitar, the melody, lyrics, and then with the band we added the music, and then later together with the producer, where we often need to change and re-do everything. We're all hyped up showing our material to Žare (Producer) and he just says; "Mhmm... delete." (B grins)

To be continued, sorry for all the typos etc, I was rushing :)

Vierailija
90695/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei vois mennä?

Voi mennä yksin, kahdestaan tai koko crewn kanssa ihan koska vain ja ihan minne vain. Riippumatta mitä palstalaiset ajattelevat

Vierailija
90696/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kolmekymppiset

No perhana.

Vierailija
90697/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oops, I forgot to write the title - this is the first part of Alkimija based interview with B. I shared the video earlier today.

Vierailija
90698/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä siinä ihan oikeassa että noin (siis tuo pilaisi fiilikset jne...) on sanottu ja monta kertaa ja monet on olleet samaa mieltä. Muuten en ota kantaa.

Joo lukemattomat kerrat täällä on sanottu että yksin pitäisi mennä tai kaikki on pilalla.

Vierailija
90699/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meidän gayt älkää menkö vieraisiin ketjuihin. Kuka teistä tunnustaa tehneensä aloituksen H omopylly kaipaa ruoskaa 🤣

Mä se en ollut. En ihan oikeesti.

- Kukkis

Ruoskasta sulle pitäisi antaa, kun menet täällä lupautumaan joka toiselle. Tuhma poika.

T: Kärtsä

En ole edes Kukkapaita itse ja silti tämä tuntui luissa ja ytimissä.

No arvaa sitten täällä. En perustanut sitä ketjua, mutta kohta perustan vastaavan. Epätoivoisia aikoja.

- Kukkis

Vierailija
90700/123801 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kolmekymppiset

No perhana.

no eikä. Lähemmäs nelikymppiset!

Ketju on lukittu.