Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kellään samanlaista ongelmaa kuin minulla? Tämän laivan ja huumorin myötä oman elämän ystävät ovat alkaneet tuntua tylsiltä. Ne ovat olleet sitä vähän aina, huumorintaju ei oikein kohtaa enää, osalla ei ollenkaan, enkä enää tiedä miksi olemme ystäviä. Kaipaan sitä aikaa elämässäni kun oli harmitonta flirttiä ja huumoria työyhteisössä esim. Tajusin yksi päivä mihin tämä laivaseilailu on elämässäni kulminoitunut. Minun pitäisi tehdä yhden ystävän kanssa projekti, mutta en ole kyennyt vastaamaan hänen viestiinsä. En yksinkertaisesti halua, enkä kykene tekemään hänen kanssaan sitä projektia loppuun. Aina kun olemme nähneet, työajasta menee 2/3 siihen, kun hän juoruaa muista ihmisistä. Olen tajunnut hänen myötään, miten paljon kaipaan elämääni hassuttelua, hölmöilyä ja juuri sitä kemiaa, kuin mitä K:lla ja B:llä on, edes murto-osan siitä. Laivaseilailu on aiheuttanut itsessäni herätyksen, millaisten ihmisten kanssa haluan aikani viettää. Millaista energiaa saan heistä, ja mitä itse annan muille. Enpä olis uskonut millaisen myllerryksen kaksi viisuedustajaa saa aikaan omassa elämässäni.
Mulle on käynyt samoin, mutta ajattelin sen liittyvän johonkin ikäkriisin tai siihen, että arki junnaa paikoillaan. K&B:n myötä olen löytänyt uutta virtaa elämääni, mutta en tiedä, mihin sen kanavoisin, joten jään paikoilleni. Olen jumissa omassa elämässäni ja pakenen sitä tänne. Toki vietän aikaani perheeni tai ystävieni kanssa, mutta kaipaan jotakin, mutta en tiedä mitä. Anteeksi avautuminen. Ei tarvitse vastata viestiini, vaan pysykää aiheessa. Enköhän mä joku päivä keksi, että mitä etsin tai haen.
Haloo Helsingin Tavastian keikoille oli tyyliin joka ilta jatkunut jono jo nurkan taa tunteja ennen ovien aukeamista.
Taitaa olla Jerellä viimeinen ilta menossa lomareissulla. Tulee sellaiset fiilikset tosta vikasta storysta. Maanantaina varmaan lento Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Cw3doMsNqM5/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
💚
Vitsi Kris on myös upea laulaja huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Jerellä viimeinen ilta menossa lomareissulla. Tulee sellaiset fiilikset tosta vikasta storysta. Maanantaina varmaan lento Suomeen.
Ja keskiviikkona Tallinnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavastialla oli eilen hieno ilta ja ensikosketus paikkaan oli upea. Eturivissä musiikki ei todella ollut häiritsevän kovalla, eikä missään vaiheessa tullut kuuma tai tukala fiilis. Lavan ja yleisön välissä ei ollut yhtään mitään. Vessa- ja röökihommat sujui mutkatta ilman hirveitä jonoja. Ystävällistä porukkaa narikassa ja muualla työtehtävissä. Tavaroiden heittämisestä lavalle artisti sanoi suoraan, että "mä en sit oikein nää täällä mitään, älkää perkele heitelkö". Vähän kauhistutti myös joidenkin eturiviläisten käytös ja oletus siitä, että lavan reunalle tulevaa (myöskin nuorta miesartistia) saa koskettaa mihin hyvänsä, mm. reisiin ja siitä alemmas, sekä kaikkialle mihin nyt yltti. Pliis ei mitään tällästä. Keikkapaikkana Tavastia kuitenkin oli tosiaan mieletön. Paljon vilkkuvaloja eilisellä keikalla ainakin, mutta sen nyt varmaan osaa ihmiset kuvitella klubilla tapahtuvan.
Kauanko jonotit, että pääsit eturiviin?
En kauaa, alle tunti ennen ovien aukeamista olin jonossa. Mutta tämä on tosi artistikohtaista.
Eri, mutta mua mietityttää, miten pääsen tunkemaan itseni Tavastialla JO:n jälkimmäisen keikan eturiviin, kun siellä on jonoa jo edelliselle sallitulle keikalle enkä tiedä, kehtaako sen jatkoksi mennä. Tai kuinka paljon sielläkään jonoa voi olla...? Hankala arvioida, kun netissä meitä intoilijoita tuntuu olevan paljon, mutta kuinka moni on sitten tosielämässä valmis jonottamaan tuntikausia eturiviin voi olla ihan eri asia.
Suoraan lavan edustalle kun ovet aukeaa ja siitä ei sit kannata mihinkään mennä. Tällöin voi olla mahdollisuus. Moni käy ensin vessassa/ostaa juomaa/käy tupakalla.
Olis kyllä niin paljon helpompaa, jos olisi joku, jonka kanssa jonottaisi tuonne ja voisi paikkaa pitää vessareissun ajan. :'D Mutta kiitos tästä, pidän mielessä. Tulee jännät paikat kun en ole vastaavanlaisella keikalla ikinä ollut!
Ihania uima-allas gifejä!
https://www.tumblr.com/submariini/728085953949925376/paidatonriehuja-20…
Okei se taisikin olla se Chico joka poseerasi Kärtsän kanssa joskus muinoin. Ei taidakaan olla räppäri, enemmän kai laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille tsempeistä ja ymmärrän myös jos joku suhtautuu minuun epäilevästi. Olen saanut asiani henkilön kanssa selvitettyä ja se on tärkeintä. Hän halusi infota minua asioista myös siksi etten epäilisi häntä palstalla tapahtuvista asioista. Emme ole ystäviä mutta emme vihamiehiäkään ja ehkä nyt asia olisi loppuunkäsitelty.
Sitten palstan aiheeseen. MTV EMA palkinnot jaetaan 5.11 tänä vuonna Pariisissa. Katsoin K keikkalistaa ja hänellä ei ole keikkaa tuona päivänä. Edellisenä päivänä on, mutta Pariisiin lentää nopeasti. Ollaan tästä keskusteltu kotona ja on tosi iso mahdollisuus että K olisi ehdokkaana. Ehdokkaat ja esiintyjät ilmoitetaan lokakuussa. Mitä luulette jos K esiintyy onko se CCC vai ICIP koska yleensä artistit esittävät sen uusimman kappaleensa. Onkohan Tommy silloin vapaalla? Tietysti jos CCC saa palkinnon voisi ajatella että hän esittäisi sen.
💚🌹🌹
Tommyn keikkoja vaikea löytää. Joku osaavampi voisi kertoa.
Ei oo itseasiassa vaikeaa.
https://www.livenation.fi/artist-tommy-cash-889131
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavastialla oli eilen hieno ilta ja ensikosketus paikkaan oli upea. Eturivissä musiikki ei todella ollut häiritsevän kovalla, eikä missään vaiheessa tullut kuuma tai tukala fiilis. Lavan ja yleisön välissä ei ollut yhtään mitään. Vessa- ja röökihommat sujui mutkatta ilman hirveitä jonoja. Ystävällistä porukkaa narikassa ja muualla työtehtävissä. Tavaroiden heittämisestä lavalle artisti sanoi suoraan, että "mä en sit oikein nää täällä mitään, älkää perkele heitelkö". Vähän kauhistutti myös joidenkin eturiviläisten käytös ja oletus siitä, että lavan reunalle tulevaa (myöskin nuorta miesartistia) saa koskettaa mihin hyvänsä, mm. reisiin ja siitä alemmas, sekä kaikkialle mihin nyt yltti. Pliis ei mitään tällästä. Keikkapaikkana Tavastia kuitenkin oli tosiaan mieletön. Paljon vilkkuvaloja eilisellä keikalla ainakin, mutta sen nyt varmaan osaa ihmiset kuvitella klubilla tapahtuvan.
Kauanko jonotit, että pääsit eturiviin?
En kauaa, alle tunti ennen ovien aukeamista olin jonossa. Mutta tämä on tosi artistikohtaista.
Eri, mutta mua mietityttää, miten pääsen tunkemaan itseni Tavastialla JO:n jälkimmäisen keikan eturiviin, kun siellä on jonoa jo edelliselle sallitulle keikalle enkä tiedä, kehtaako sen jatkoksi mennä. Tai kuinka paljon sielläkään jonoa voi olla...? Hankala arvioida, kun netissä meitä intoilijoita tuntuu olevan paljon, mutta kuinka moni on sitten tosielämässä valmis jonottamaan tuntikausia eturiviin voi olla ihan eri asia.
Täytyy vaan tehdä niin, että jonotuksessa hoitaa kaikki vessakäynnit (joku pitää paikkaa) sun muut. Sisälle päästessä suoraan lavan eteen ja siitä ei poistu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reaalimaailman ja salaisen kaninkolon välillä leijailu välillä vaikeaa, korvat terästäytyy toisten puhuessa: "Tänään tulee se ohjelma jokereista", "Ottaisitko käärylettä lisää?" Ens viikolla Masked singerissä hahmo nimeltä nöpö...🤭
Onkohan se casuaali vai ihan kunnon taisteluvalmiudessa oleva nöpö? 😆
Apua nyt en kestä 🤭
"Taisteluvalmiudessa oleva nöpö" olis listakamaa jos sitä vielä joku pitää.
Vielä kerkee vetästä iltahepulit :D
Ai kamala, taas ottaa sydämestä, vaikka tällä kertaa ei hirveetä paniikkia tullutkaan. Nyt äkkiä sitten kertauksena kaikki, mitä ehdittiin sylkeä toiseen ketjuun tänne!
Oliko täällä nyt mitään erikoista ennen lukitusta?
Vähän iltapalaa Boitsun muodossa:
https://www.tumblr.com/leopardom/728101475338928128/credits-himbeertee-…
Vierailija kirjoitti:
No ei ollu. Pitäs jonku reippaan varmaan kysäistä että Sanomalta että mitä nää pakkojäähyt on. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollu. Pitäs jonku reippaan varmaan kysäistä että Sanomalta että mitä nää pakkojäähyt on. 😅
Joku Sanomalla ei tykkää bojanoinnista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoman kone ylikuumenee näistä jutuista
Sielusta asti tulee niiden hymyt <3