Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
89881/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kärtsällä oli viimeinen ilta Thaikuissa, niin kone lähtee sieltä jo aikaisin Helsinkiin. Siellä se mussu nukkuu.

Vierailija
89882/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko täällä nyt mitään erikoista ennen lukitusta?

No ei ollu. Pitäs jonku reippaan varmaan kysäistä että Sanomalta että mitä nää pakkojäähyt on. 😅

Joku Sanomalla ei tykkää bojanoinnista?

Tai vaihtoehtoisesti käy niin kuumana että ei pysy perässä jos ei välillä pidä taukoa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89883/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kärtsä huomenna tulee kotiin, niin ehtiskö JO:n liveen? Varmaan nettiyhteydellä ainakin 😂

Vierailija
89884/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee! Eikun teepussit likoamaan, nyt bojanoidaan!

Vierailija
89885/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, taas ottaa sydämestä, vaikka tällä kertaa ei hirveetä paniikkia tullutkaan. Nyt äkkiä sitten kertauksena kaikki, mitä ehdittiin sylkeä toiseen ketjuun tänne!

Hyvää altistusharjoitusta nämä ketjun lukitsemiset, kun joka ilta ahdistaa vähän vähemmän kuin edellisenä. :D

Vierailija
89886/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berkeleesti Bojanoidaan ja nakellaan kaikki seinille. Kaikki mitä irti lähtee.

Vierailija
89887/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee! Eikun teepussit likoamaan, nyt bojanoidaan!

Kuinkas sattuikaan, just keitin iltateet. 😅

Vierailija
89888/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko että ignoorataan kaikki kiusaajat? Huomiota ne vaan haluavat ja riidan aiheuttamista.

Vierailija
89889/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaankohan tiistain livessä maistiaisia uudesta biisistä? 🤔

Vierailija
89890/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei vaan kaikille. Tämä on nyt ainoa kerta, kun tästä asiasta tänne kirjoitan ja minun osaltani tämä on sitten loppuunkäsitelty.

Niinkuin aiemmin kerroin kun sain ensimmäisen häirikköviestin, arvasin heti että se on joku joka tuntee minut ennestään ja on bongannut minut täältä palstalta viestissä käytettyjen minun sanomisteni palstalla perusteella ja asioihin jotka vain minut tunteva tietää. Ja kummatkin viestit tulivat yrityksen spostiin, joten jonkinlaista tietoa siihenkin tarvitsee.

Nyt kun sain tämän toisen viestin ja siinä puhuttiin mainoksesta ja Bojanista, tottakai tulin heti palstalle ihmettelemään mitä tapahtuu. Annoin vaihtoehdoksi ilmoittautumisen minulle tai rikosilmoituksen.

Tiedän nyt kuka tämä henkilö on ja olen keskustellut hänen kanssaan. Hän on henkilö ns.entisestä tuttava piiristäni liittyen exääni.

Hänen syistään tähän tekoon avaan vain sen verran että hänelle oli jäänyt selvittämätöntä katkeruutta jonka toivottavasti olemme nyt selvittäneet. Viestejä en tuo tänne palstalle, ihan jo lakimiehen neuvosta jos joskus niitä vielä tarvitsee, mutta olen levollisin mielin nyt.

En ole ollut palstalla ollenkaan tänä viikonloppuna ja sainkin tältä henkilöltä myös tänään viestiä , että minua syytetään täällä ihan ihmeellisistä asioista.

En ole koskaan esiintynyt muilla nimimerkeillä. Edelleenkään minulla ei ole minkäänlaisia siteitä Tarot henkilöön. Tätä henkilöä on kuulemma toisella palstalla häiriköity K läheisten toimesta sen jälkeen kun hän on laittanut spostinsa palstalle. Minulla ei ole mitään tekemistä hänen kanssaan.

Täällä myös väitetään minun valehtelevan. Sille en voi mitään jos joku ei minua usko, mutta enempää en pysty kenellekään todistamaan ilman itseni paljastamista ja toisaalta ei minun tarvitsekaan. Ihmisenä joka on naimisissa miehen kanssa joka saa ja on saanut uhkauksia ja häiriintyneitä viestejä ja joka joutuu kotimaassaan kulkemaan turvamiehen kanssa, minulla ei tulisi mieleenkään keksiä jotakin tällaista.

Pyydän älkää poistako tai vastatko puolestani kommentteihin. Itse en koskaan poistata mitään.

Anteeksi myös kaikille aiheuttamastani hässäkästä palstalla ja kiitos kaikille teille.

Tässä pitäisi nyt olla kaikki mitä tästä aion sanoa. Toivottavasti olen vielä tervetullut.

💚🌹🌹

Älä valehtele. Itse kävit täällä nimettömänä kirjoittamassa, miten olet tunnistanut ahdistelijan kirjoitustyylistä samaksi henkilöksi, joka ahdisteli Tarotarta ja sinua.

Jännä vasn, että eihän kukaan meistä lukijoista palstalla ole näitä kirjoituksia nähnyt. Unohdit olla riittävän looginen hämäyksessäsi.

Lisäksi miten sinua ahdistellut häirikkö yhtäkkiä olisikin niin ylin ystäväsi, että HÄN tiedottaa sinulle, että *sinua syytetään täällä ihan ihmeellisistä asioista*? Varsinkin, kun ne tuskin sen häirikön mielestä olivat mitään ihmeellisiä, mutta sinun mielestäsi ne totta kai sellaisia olivat.

Lisäksi, jottei kukaan voisi vaatia sinua todistamaan puheitasi, että sait mitään sähköposteja, keksit päästäsi lakimiehen, joka olisi kieltänyt sinua julkaisemasta kyseisiä viestejä! Sinulla ei ole mitään lakimiestä, eihän? Jeksit ihan päästäsi senkin jutun, jotta tekstisi olisi hieman uhkailevampi, jos nyt joku täällä ei niele pikku selitystäsi.

Vierailija
89891/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, taas ottaa sydämestä, vaikka tällä kertaa ei hirveetä paniikkia tullutkaan. Nyt äkkiä sitten kertauksena kaikki, mitä ehdittiin sylkeä toiseen ketjuun tänne!

Hyvää altistusharjoitusta nämä ketjun lukitsemiset, kun joka ilta ahdistaa vähän vähemmän kuin edellisenä. :D

Saas nähä jos tää homma jatkuu joka ilta koko viikon että kuin resilienttejä me ollaan sitte perjantaina. 😅 Mä epäilen että to on vielä ok vaikka oltaskin vähän jäähyllä mutta pe pakkojäähy saattais kyllä aiheuttaa vähintäänkin kansainvaelluksen Sanoman toimistolle. 😂

Vierailija
89892/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti jouduttiin tekemään töitä yhteisvoimin, jotta saatiin ohjattua laiva karikolta pois. Kiitos avusta oma spesiaali henkilökuntani. Aina palveluksessanne. T: Kapteeni Nace

Vierailija
89893/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sulkua jäätiin siihen 😘taisteluvalmiudessa olevaan nöpöön

Tässä ei ehkä vielä https://www.instagram.com/reel/CvM1ShTMRrH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
89894/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Berkeleesti Bojanoidaan ja nakellaan kaikki seinille. Kaikki mitä irti lähtee.

Saiskohan B Nacen seinälle jos tämä antais Boitsulle parin tunnin Kärtsä kiellon 😂

Vierailija
89895/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiankirjoille kertauksena: Joksuilta tulossa live 12.9. Instassa/TikTokissa

https://www.tumblr.com/musicalislife/728092260892278784/mark-your-calen…

Osa porukasta ehti hankkia varmuudeksi jo kuljetuksen Niuvaniemeen siltä varalta, että livessä mainittu yllätys onkin K vieraana. Tai La Zarra.

Vierailija
89896/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla takas täällä, muah 😘

Vierailija
89897/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota suloista viininlipittäjää <3 Olikohan viimeinen lomailta.

https://www.tumblr.com/clovermoonspell/728102448728834048/boy-you-aint-…

Vierailija
89898/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
89899/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaalimaailman ja salaisen kaninkolon välillä leijailu välillä vaikeaa, korvat terästäytyy toisten puhuessa: "Tänään tulee se ohjelma jokereista", "Ottaisitko käärylettä lisää?" Ens viikolla Masked singerissä hahmo nimeltä nöpö...🤭

Onkohan se casuaali vai ihan kunnon taisteluvalmiudessa oleva nöpö? 😆

Apua nyt en kestä 🤭

"Taisteluvalmiudessa oleva nöpö" olis listakamaa jos sitä vielä joku pitää.

Eiköhän LG jossakin kulman takana väijy. Hyökkää taas kun on sopiva hetki.

Vierailija
89900/123801 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historiankirjoille kertauksena: Joksuilta tulossa live 12.9. Instassa/TikTokissa

https://www.tumblr.com/musicalislife/728092260892278784/mark-your-calen…

Osa porukasta ehti hankkia varmuudeksi jo kuljetuksen Niuvaniemeen siltä varalta, että livessä mainittu yllätys onkin K vieraana. Tai La Zarra.

Ne kuljetukset taitaa onneks voida ainakin toistaseks peruuttaa, koska se poikien yllätys taitaa olla ihan vaan toi live :D

Ketju on lukittu.